Met hout mag het CO2 neutraalquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:26 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
PvdA'ers steken geen vuur dat is slecht voor het milieu
Goed bezig. Waar maak je al die vuurtjes? Het mag toch officieel niet in Nederland.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:31 schreef du_ke het volgende:
Met hout mag het CO2 neutraal.
Heb in m´n leven toch al zeker een half bos opgestookt![]()
Scouting, we hebben ontheffing van al dat soort regelsquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Goed bezig. Waar maak je al die vuurtjes? Het mag toch officieel niet in Nederland.
Goede motivatie om bij de scouting te zitten. Legaal vuur stokenquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:38 schreef du_ke het volgende:
Scouting, we hebben ontheffing van al dat soort regels.
En ach hoe kan je een vrijdagavond beter doorbrengen dan met biertje, sigaartje vuurtje?
quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:39 schreef Tafkahs het volgende:
Op zkh Prins Pils en het verdwenen script
Ik ben een kattenmens, ik heb wel een hond, maar die heb ik achter moeten laten in Noorwegen, vind niet dat die beesten in een flat moeten zitten.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:57 schreef Tafkahs het volgende:
wat een geinig beest, DOG
Geinig. Kep 2 katten waarvoor ik een laddertje heb gebouwd zodat ze van 1 hoog in de binnentuinen kunnen lopen. Dat gaat goed. Gelukkig is Amsterdam redelijk kattenminnend.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:58 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik ben een kattenmens, ik heb wel een hond, maar die heb ik achter moeten laten in Noorwegen, vind niet dat die beesten in een flat moeten zitten.
Ik heb er zelf 2 en een poes van me broer die logeert totdat ze met me ma meegaat naar Spanje om me broer achterna te gaan.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:02 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Geinig. Kep 2 katten waarvoor ik een laddertje heb gebouwd zodat ze van 1 hoog in de binnentuinen kunnen lopen. Dat gaat goed. Gelukkig is Amsterdam redelijk kattenminnend.
Om de reden die jij noemt, snap ik ook nooit waarom je altijd zoveel honden ziet.
Wat heb jij tegen poesebeesten?quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:03 schreef Johan_de_With het volgende:
Niet weer die beesten. Ik troost me dan maar met de volgende ammunitie contra SCH:
Pers hitste niet op na moord op Van Gogh
Door de bamiquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:02 schreef MrX1982 het volgende:
Katten zijn cool.
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn katten
Daar gaat een deel van Geert Mak zijn betoogquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:03 schreef Johan_de_With het volgende:
Niet weer die beesten. Ik troost me dan maar met de volgende ammunitie contra SCH:
Pers hitste niet op na moord op Van Gogh
We hebben weinig raakvlakken, maar hierin zijn we toch gelijkquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:02 schreef MrX1982 het volgende:
Katten zijn cool.
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn katten
Ze zijn niet viriel.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:06 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen poesebeesten?
Zou me nog niet eens echt boeien, als de Koe Lu Yuk er goed door smaak, primaquote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:05 schreef Monidique het volgende:
Katten zijn ueber. Kate Bush ook.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:07 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
We hebben weinig raakvlakken, maar hierin zijn we toch gelijk
* DoG zoekt woordenboek............quote:
hihiquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:08 schreef Monidique het volgende:
[..]
Katten zijn dominant. Ze controleren de wereld.
Mannelijk.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:08 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
* DoG zoekt woordenboek............
Ja, ze kunnen behoorlijk slopen..quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:05 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik heb er zelf 2 en een poes van me broer die logeert totdat ze met me ma meegaat naar Spanje om me broer achterna te gaan.
Ik zit hier op 11 hoog, dus een laddertje is een beetje overdreven naar beneden. Maar deze katten zijn appartementen gewend. Ze hebben voldoende om in te klimmen hier.![]()
Zo ist ie nou eenmaal...quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:13 schreef Monidique het volgende:
Je moet even dat muggengaas van je fotocamera halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |