Met hout mag het CO2 neutraalquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:26 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
PvdA'ers steken geen vuur dat is slecht voor het milieu
Goed bezig. Waar maak je al die vuurtjes? Het mag toch officieel niet in Nederland.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:31 schreef du_ke het volgende:
Met hout mag het CO2 neutraal.
Heb in m´n leven toch al zeker een half bos opgestookt![]()
Scouting, we hebben ontheffing van al dat soort regelsquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Goed bezig. Waar maak je al die vuurtjes? Het mag toch officieel niet in Nederland.
Goede motivatie om bij de scouting te zitten. Legaal vuur stokenquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:38 schreef du_ke het volgende:
Scouting, we hebben ontheffing van al dat soort regels.
En ach hoe kan je een vrijdagavond beter doorbrengen dan met biertje, sigaartje vuurtje?
quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:39 schreef Tafkahs het volgende:
Op zkh Prins Pils en het verdwenen script
Ik ben een kattenmens, ik heb wel een hond, maar die heb ik achter moeten laten in Noorwegen, vind niet dat die beesten in een flat moeten zitten.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:57 schreef Tafkahs het volgende:
wat een geinig beest, DOG
Geinig. Kep 2 katten waarvoor ik een laddertje heb gebouwd zodat ze van 1 hoog in de binnentuinen kunnen lopen. Dat gaat goed. Gelukkig is Amsterdam redelijk kattenminnend.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:58 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik ben een kattenmens, ik heb wel een hond, maar die heb ik achter moeten laten in Noorwegen, vind niet dat die beesten in een flat moeten zitten.
Ik heb er zelf 2 en een poes van me broer die logeert totdat ze met me ma meegaat naar Spanje om me broer achterna te gaan.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:02 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Geinig. Kep 2 katten waarvoor ik een laddertje heb gebouwd zodat ze van 1 hoog in de binnentuinen kunnen lopen. Dat gaat goed. Gelukkig is Amsterdam redelijk kattenminnend.
Om de reden die jij noemt, snap ik ook nooit waarom je altijd zoveel honden ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |