Gemarkt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:45 schreef skive het volgende:
Herman gaat dit jaar door naar de volgende ronde mark my words
Jij ook al? Bij ons ook, jij zit neem ik aan gewoon in Alkmaar op school?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:41 schreef stephanie_xx het volgende:
HERMAN!!!!!!!![]()
ik heb hem in het echt gezien.. hij trad vorig jaar bij ons op op kolderdag.. geweldig!!![]()
Nee, dat leuke stadje naast alkmaarquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:02 schreef Hugo- het volgende:
[..]
Jij ook al? Bij ons ook, jij zit neem ik aan gewoon in Alkmaar op school?
Ik ben hem overigens ook nog n keer tegengekomen tijdens het uitgaan. Hij zat achter n meisje aan uit n vriendengroep van een jongen met wie daar was. Ze had al een vriend en hij kon haar niet krijgen, ik hoorde later dat hij zat te janken in n kroeg.
Wtf in hhw? Volgens mij zit je dan bij mij op school.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:05 schreef stephanie_xx het volgende:
[..]
Nee, dat leuke stadje naast alkmaarmaar goed.. hij was weer geweldig
![]()
Dat is idd wel iets om trots op te zijn!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:13 schreef Chriz2k het volgende:
hoho, hij is wel mooi blijven zitten op het MBO hoor.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:17 schreef mrcool het volgende:
Die rotte klotekop van hem zegt toch al genoeg, zelfs als ie al kon zingen:
[afbeelding]
Hey, ik ben een fan van het eerste uur.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:21 schreef veldmuis het volgende:
[..]
ben je een idols-n00b ofzo?.
Herman is keipopulair. Onder z'n fans dan.
He jou ken ik dan wel denk ik. jij zit in die band toch? kenaz? ofzoquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:14 schreef Hugo- het volgende:
Hij neemt zichzelf idd veel te serieus. Ik kijk de herhaling wel ff ik keek nou Paul de Leeuw, ben wel benieuwd naar Herman geworden nu.
Zelfs in het Land van Ooit niet!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:25 schreef De_Melkboer het volgende:
Met zo'n hoofd nemen ze je zelfs bij de Thunderbirds niet sereus
Haha, ja klopt. Vet grappig gewoon!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:25 schreef stephanie_xx het volgende:
[..]
He jou ken ik dan wel denk ik. jij zit in die band toch? kenaz? ofzo
En zn kapsel accentueert dat nog wat extraquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:35 schreef Falco het volgende:
Zijn gezicht is trouwens vreselijk uit proportie
Die hebben hem al lang onterft!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:38 schreef Falco het volgende:
Wat denken zijn ouders nou bijvoorbeeld over hem, is een vraag die me een hele avond kan bezighouden
Is dat nog niet gebeurd dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:35 schreef mrcool het volgende:
Als hij lacht ben ik ook bang dat zijn bek uitscheurt!
Met zo'n hoofd moet je wel een hele dik plaat voor je kop wil je zoiets op de nationale tv gaan doenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:14 schreef lisegirl het volgende:
eigenlijk moet je gewoon respect hebben...
dat ie het überhaupt durft.... :-P
Safe sexquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:48 schreef Mr_Booze het volgende:
Hoe heette dat nummer van hem ook al weer.
Oja
'Heb sex doe je je jasje aan'
![]()
*knip*quote:
ja hoe ze hem wegstuurden: "Je bent geen idool, nu niet nooit niet."quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:54 schreef Molluck het volgende:
Ik vind hem zo'n idioot, ik kan dat hoofd niet aanzien en ik vind dat ie wel genoeg aandacht gehad heeft...
Ik heb ook het idee dat de jury dat ook wel dacht, aangezien ze niet meer hoefden te lachen en hem ook niet op een sympathieke manier afwimpelden (iets van "je bent een entertainer" of "je zangkwaliteiten zijn niet wat wij zoeken maar je bent wel heel amusant")
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:53 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
*knip*
Die clip die erbij zat ook![]()
[ Bericht 21% gewijzigd door Tom_Tom- op 29-10-2005 22:56 (Foei, warez.) ]quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:53 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
*knip*
Die clip die erbij zat ook![]()
Edwin Janssen (?) zat er niet bij, wie weet lagen ze anders weer in een deuk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:54 schreef Molluck het volgende:
Ik vind hem zo'n idioot, ik kan dat hoofd niet aanzien en ik vind dat ie wel genoeg aandacht gehad heeft...
Ik heb ook het idee dat de jury dat ook wel dacht, aangezien ze niet meer hoefden te lachen en hem ook niet op een sympathieke manier afwimpelden (iets van "je bent een entertainer" of "je zangkwaliteiten zijn niet wat wij zoeken maar je bent wel heel amusant")
Net of ze daar ooit geld aan hebben verdiend.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:58 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
[ Bericht 21% gewijzigd door Tom_Tom- op 29-10-2005 22:56 (Foei, warez.) ]
Niet aan gedacht
.
Ja, lees: je hoeft volgend jaar ook niet meer terug te komenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:56 schreef Goodfellas het volgende:
[..]
ja hoe ze hem wegstuurden: "Je bent geen idool, nu niet nooit niet."![]()
Idd, daar zouden ze bij de IBN jaloers op zijn!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:16 schreef Hugster het volgende:
die bezems van wenkbrauwen die hij ook heeft staan![]()
![]()
![]()
Echt wel! Ideaal als je een orgasme uit wilt stellenquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:33 schreef Anthraxx het volgende:
Denken die gasten nou echt serieus dat een foto van hunj boven miljoenen bedjes van soppende tienermeisjes kunnen hangen?
Als je zoiets vlak voor dat moment ziet wil je je nooit meer aan seks wagenquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Echt wel! Ideaal als je een orgasme uit wilt stellen
Ik heb het vermoeden dat hij de uitzending dan niet haaltquote:Op zondag 30 oktober 2005 09:13 schreef Bagel het volgende:
ik heb 't vermoeden dat we 'm volgend jaar weer terug zien!
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:35 schreef mrcool het volgende:
Als hij lacht ben ik ook bang dat zijn bek uitscheurt!
quote:24-05-'05 GEEN MSN MEER (BELANGRIJK!) Ik heb ervoor gekozen om vanaf 1 juli 2005 niet meer te msnen met niemand van jullie, behalve een klein aantal (enkele tientallen) vrienden en kennissen (Prive MSN, geen hotmail), dus geen mensen die ik via msn heb leren kennen. Het wordt (omdat ik een bekend persoon van idols ben) een chaos op msn als ik online kom. Velen van jullie willen dat ik direct reageer als jullie tegen mij praten, omdat ik niet kan blindtypen, kan ik het niet bijhouden, en dat geldt al helemaal als er ook nog groepsgesprekken erbij zijn. Dus als er mensen zich voordoen als mij, dan kan ik dat vanaf 1 juli 2005 niet meer zijn, dan zijn het NEPPERS en die kunnen jullie maar beter blockeren en verwijderen.
Je zou er maar naast wakker worden.quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als je zoiets vlak voor dat moment ziet wil je je nooit meer aan seks wagen.
dan moet je je de avond ervoor wel een delerium gezopen hebben...quote:Je zou er maar naast wakker worden.
quote:
OMFGquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:57 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Hier een fragment van zeepzeks:
http://www.rickvanvelthuysen.nl/fun4u/safesexclipexcerpt.wmv![]()
Op het einde van dat fragment zie je die homo die eerst auditie mee deed heel zwoel in de camera kijken!quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:57 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Hier een fragment van zeepzeks:
http://www.rickvanvelthuysen.nl/fun4u/safesexclipexcerpt.wmv![]()
en die kerel in het begin die het portier opent, is dat die gast niet die vorig jaar wes van alana nabootste?quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:44 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Op het einde van dat fragment zie je die homo die eerst auditie mee deed heel zwoel in de camera kijken!![]()
Inderdaad. Zelfs aan zijn uiterlijk en incompetent gedrag.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:59 schreef -Numlock- het volgende:
Je kan zeggen over hem wat je wil, maar die kerel heeft gewoon schijt aan alles.![]()
"Handtekeningen na het liedjuh"quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:17 schreef St.Germain het volgende:
wat zegt hij eigenlijk in het begin? 'handtekeningen ... ?? '
Damn, is dit echt joh?quote:
Jouw naam door het slijk halen!quote:Op woensdag 2 november 2005 20:26 schreef hermandeperman het volgende:
M'n naamgenoot, wat doet 'ie![]()
![]()
!
quote:Op donderdag 3 november 2005 19:06 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wel leuk voor Jamai, is hij voor een keertje de knapste in een tv-programma
Jij bent hier de loser vriend. Hij heeft tenminste de ballen om zichtzelf te zijn voor een paar miljoen mensen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:18 schreef mrcool het volgende:
Snap die manager van hem trouwens ook niet helemaal, als je zo graag van je geld afwilt stuur het dan naar mensen die het nodig hebben, Pakistan bijvoorbeeld ofzo. Zeg ook maar iets hoor!
Dat is aardig, maar ben geen vriend van je volgens mij!quote:
Als ik zo zou zijn als ik mezelf zou zijn dan zou ik mezelf zeker niet voor een paar miljoen kijkers voor lul gaan zetten.quote:Hij heeft tenminste de ballen om zichtzelf te zijn voor een paar miljoen mensen.
Ben je soms zelf Herman, of zijn manager misschien? En waarom zou ik mijn bek niet durven open te trekken als ie voor me staat? Argumenten please...quote:Ik durf te wedden dat als ie voor je staat je je bek niet meer durft open te trekken, daar ben je te laf voor.
Je mag me wel op komen zoeken hoor!quote:Stoere woordjes op internet, daar ben je goed in, dat is veilig voor je he.
Ik zie niet zo in wat ik van hem zou kunnen leren, behalve dan het dansje van hem uiteraard! Maar ja, daar kom ik dus blijkbaar nooit achter omdat ik te dom ben...quote:JIJ BENT HIER DE LOSER en je kunt nog een hoop van deze jongen leren maar daar kom je waarschijnlijk nooit achter omdat je daar te dom voor bent.
Waarom? Hij weet zelf ook best wel dat hij geen hunk is, maar hij neemt er een loopje mee. Wat heb je nu aan alleen maar van die standaard jock types op televisie? Dit is gewoon geweldig. Denk je dat hij voor gek staat? Man, hij speelt gewoon met de achterlijkheid van het volk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:20 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Met zo'n hoofd moet je wel een hele dik plaat voor je kop wil je zoiets op de nationale tv gaan doen.
Als jij denkt dat die gasten dat denken ben je nog achterlijker dan de gasten die dat echt denken!quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:33 schreef Anthraxx het volgende:
Denken die gasten nou echt serieus dat een foto van hunj boven miljoenen bedjes van soppende tienermeisjes kunnen hangen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |