Echt wel! Ideaal als je een orgasme uit wilt stellenquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:33 schreef Anthraxx het volgende:
Denken die gasten nou echt serieus dat een foto van hunj boven miljoenen bedjes van soppende tienermeisjes kunnen hangen?
Als je zoiets vlak voor dat moment ziet wil je je nooit meer aan seks wagenquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Echt wel! Ideaal als je een orgasme uit wilt stellen
Ik heb het vermoeden dat hij de uitzending dan niet haaltquote:Op zondag 30 oktober 2005 09:13 schreef Bagel het volgende:
ik heb 't vermoeden dat we 'm volgend jaar weer terug zien!
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:35 schreef mrcool het volgende:
Als hij lacht ben ik ook bang dat zijn bek uitscheurt!
quote:24-05-'05 GEEN MSN MEER (BELANGRIJK!) Ik heb ervoor gekozen om vanaf 1 juli 2005 niet meer te msnen met niemand van jullie, behalve een klein aantal (enkele tientallen) vrienden en kennissen (Prive MSN, geen hotmail), dus geen mensen die ik via msn heb leren kennen. Het wordt (omdat ik een bekend persoon van idols ben) een chaos op msn als ik online kom. Velen van jullie willen dat ik direct reageer als jullie tegen mij praten, omdat ik niet kan blindtypen, kan ik het niet bijhouden, en dat geldt al helemaal als er ook nog groepsgesprekken erbij zijn. Dus als er mensen zich voordoen als mij, dan kan ik dat vanaf 1 juli 2005 niet meer zijn, dan zijn het NEPPERS en die kunnen jullie maar beter blockeren en verwijderen.
Je zou er maar naast wakker worden.quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als je zoiets vlak voor dat moment ziet wil je je nooit meer aan seks wagen.
dan moet je je de avond ervoor wel een delerium gezopen hebben...quote:Je zou er maar naast wakker worden.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |