Je moet haar te grazen nemen als ze slaapt, dan leert ze het snel genoeg af.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:13 schreef hermanberghuis het volgende:
Waarom flirt een meisje met mij waar ik verliefd op ben en zij weet dat ook, ook al ontkent ze dat ze mij leuk vind?
Prima tip. Als ze eenmaal ligt te slapen: gewoon keihard terugflirten!quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:15 schreef Xebrozius:
Je moet haar te grazen nemen als ze slaapt, dan leert ze het snel genoeg af.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:18 schreef broer het volgende:
[..]
Prima tip. Als ze eenmaal ligt te slapen: gewoon keihard terugflirten!
quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:18 schreef broer het volgende:
[..]
Prima tip. Als ze eenmaal ligt te slapen: gewoon keihard terugflirten!
Yep!!quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:31 schreef hermanberghuis het volgende:
ze is 17 bijna 18 jaar en ik ken haar ongeveer 3 jaar en ze is een buurmeisje van mij
wil ze mijn gevoelens die ik voor haar heb manupuleren doormiddel van aandacht vragen van mij ook al weet zij dat ik verliefd op haar ben?
de lichaamstaal zal het probleem niet zijn, eerder de interpretatie daarvanquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:38 schreef hermanberghuis het volgende:
Kan je meisjes/vrouwen kwa lichaamstaal geloven of niet?
Voor haar eigen zelfvertrouwen, om zichzelf goed te laten voelen... Vrouwen kunnen echt nasty zijnquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:13 schreef hermanberghuis het volgende:
Waarom flirt een meisje met mij waar ik verliefd op ben en zij weet dat ook, ook al ontkent ze dat ze mij leuk vind?
Uit boeken nog welquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:58 schreef hermanberghuis het volgende:
ik heb een aantal boeken over lichaamstaal gekocht en heb het al een beetje bestudeerd, maar volgens die boeken zou ze mij leuk vinden
Wat een stuk frustratie spreekt daar uit... als ze verliefd op je is, dan zal ze dat echt niet ontkennen, hoor. Ze vind je "gewoon" leuk, da's ook heel gezellig, maar seks zit er niet inquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:58 schreef hermanberghuis het volgende:
ik heb een aantal boeken over lichaamstaal gekocht en heb het al een beetje bestudeerd, maar volgens die boeken zou ze mij leuk vinden
Alsof je verliefd op elkaar moet zijn om de liefde te bedrijven...quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:03 schreef Flurry het volgende:
[..]
Wat een stuk frustratie spreekt daar uit... als ze verliefd op je is, dan zal ze dat echt niet ontkennen, hoor. Ze vind je "gewoon" leuk, da's ook heel gezellig, maar seks zit er niet in![]()
Omdat dat leuk is.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:10 schreef hermanberghuis het volgende:
Waarom blijft ze dan toch nog door flirten, als ze me gewoon leuk vind?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |