Gemarkt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:45 schreef skive het volgende:
Herman gaat dit jaar door naar de volgende ronde mark my words
Jij ook al? Bij ons ook, jij zit neem ik aan gewoon in Alkmaar op school?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:41 schreef stephanie_xx het volgende:
HERMAN!!!!!!!![]()
ik heb hem in het echt gezien.. hij trad vorig jaar bij ons op op kolderdag.. geweldig!!![]()
Nee, dat leuke stadje naast alkmaarquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:02 schreef Hugo- het volgende:
[..]
Jij ook al? Bij ons ook, jij zit neem ik aan gewoon in Alkmaar op school?
Ik ben hem overigens ook nog n keer tegengekomen tijdens het uitgaan. Hij zat achter n meisje aan uit n vriendengroep van een jongen met wie daar was. Ze had al een vriend en hij kon haar niet krijgen, ik hoorde later dat hij zat te janken in n kroeg.
Wtf in hhw? Volgens mij zit je dan bij mij op school.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:05 schreef stephanie_xx het volgende:
[..]
Nee, dat leuke stadje naast alkmaarmaar goed.. hij was weer geweldig
![]()
Dat is idd wel iets om trots op te zijn!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:13 schreef Chriz2k het volgende:
hoho, hij is wel mooi blijven zitten op het MBO hoor.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:17 schreef mrcool het volgende:
Die rotte klotekop van hem zegt toch al genoeg, zelfs als ie al kon zingen:
[afbeelding]
Hey, ik ben een fan van het eerste uur.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:21 schreef veldmuis het volgende:
[..]
ben je een idols-n00b ofzo?.
Herman is keipopulair. Onder z'n fans dan.
He jou ken ik dan wel denk ik. jij zit in die band toch? kenaz? ofzoquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:14 schreef Hugo- het volgende:
Hij neemt zichzelf idd veel te serieus. Ik kijk de herhaling wel ff ik keek nou Paul de Leeuw, ben wel benieuwd naar Herman geworden nu.
Zelfs in het Land van Ooit niet!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:25 schreef De_Melkboer het volgende:
Met zo'n hoofd nemen ze je zelfs bij de Thunderbirds niet sereus
Haha, ja klopt. Vet grappig gewoon!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:25 schreef stephanie_xx het volgende:
[..]
He jou ken ik dan wel denk ik. jij zit in die band toch? kenaz? ofzo
En zn kapsel accentueert dat nog wat extraquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:35 schreef Falco het volgende:
Zijn gezicht is trouwens vreselijk uit proportie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |