buiten dat iddquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:21 schreef Patch het volgende:
[..]
en natuurlijk absoluut geen commentaar zoals kinderen dat geven...
owh nee...![]()
![]()
Nostalgiequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Te laat.
op TV zie je daar straks niets meer vanquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:23 schreef Patch het volgende:
slechte huid
Ik dacht ook meteen aan Diaz inderdaad, de ogen..quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ellen is een soort kruising tussen. Cameron Diaz.
. en
. Nina van de Cardigans.
.
Poedertje erop en het is goed. Ze zong leuk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:23 schreef Patch het volgende:
slechte huid
Maar op de radio wel....quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
op TV zie je daar straks niets meer van![]()
Ze had niet moeten zingen bedoel je?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:26 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij heeft ze het verkeerde nummer gekozen
Zoiets ja...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ze had niet moeten zingen bedoel je?
tanden niet gepoetst na een avondje doorzakkenquote:
Dat moet je nooit doen nee.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:27 schreef Svensational het volgende:
OMFG, ze gaat zichzelf verdedigen
Haar vriendje heeft slecht zaad.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:26 schreef Svensational het volgende:
Haar tong ziet er nogal goor uit.
Dat muziekje erbij.quote:
Daarvoor zou ik wel auditie doen jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Debbie..
Ik wil overigens ook wel getroost worden door Chantal.
Voor haar mss maar goed ookquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:28 schreef indahnesia.com het volgende:
gaat niet, ze is compleet uit balans nu hoor..
was het een nummer dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh god, dit is zo slecht gezongen dat het nummer er niet eens uit te halen is..
Dat snap ikquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik wil overigens ook wel getroost worden door Chantal.
Nightwish heeft nog een vacature geloof ik...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:29 schreef jmac het volgende:
Ze kan zo de kist in als wit lijk met d'r zenuwtrekjes. Misschien kan een carriére als Gothic d'r nog kunnen redden. Brrr. Eng mens. *busje komt zo*
En je zag toen precies wat ze dacht.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:31 schreef Duiveltja het volgende:
Owja was vorige keer leuk toen Alicia zelf deze beelden zag![]()
Ze moest heel lief grinniken
maar wel met fluitsma en van tijnquote:
Mwa, klein beetje maarquote:
Wel een rotstreek van die jury, eerst zeggen ze dat ze niet het liedje beoordelen en vervolgens maken ze er toch een opmerking over.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:30 schreef tonks het volgende:
Slecht liedje, slechte stem
Alhoewel, iets minder overdreven mag ook wel...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:35 schreef Svensational het volgende:
Door.
summer-holiday..quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:35 schreef flugeltje het volgende:
Yes... Jeugdsentiment....
We are going on a holiday....
Nou.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:36 schreef flugeltje het volgende:
Dit gaat tot nu toe redelijk goed hoor...
Shit..... weer te snel op invoeren gedrukt.quote:
had! had een beroemde vaderquote:
volgens mij ook.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:37 schreef Duiveltja het volgende:
Ok aan deze homo gaan we ons dus ergeren
ik wilde het niet zeggenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:38 schreef Vivi het volgende:
Jerney heeft een fetish voor under-aged negers
precies.. téquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:38 schreef tonks het volgende:
You make make me feel *hijg*
Goed maar niet geweldig iddquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die gaat denk ik op het nippertje door.
heel duidelijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:39 schreef Adelante het volgende:
Ze durven haar niet af te zeiken omwege pappie
Oh, niet dus....quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:38 schreef Svensational het volgende:
Zij is ook wel door denk ik...
Sven van Veen.. van die holiday..quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:39 schreef flugeltje het volgende:
Haar vader? Van wie is zij er dan eentje?
Dj sven van dj sven en mc miker gquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:39 schreef flugeltje het volgende:
Haar vader? Van wie is zij er dan eentje?
Idd, daar gaat het toch ook helemaal niet om.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ze moeten niet zeuren over dat jonge meisjes geen liedjes van volwassenen kunnen zingen.
Ja, dat was wel een beetje jammer. Ik vind dat ze toch zeker wel een tweede kans had verdiend.quote:
\quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:41 schreef tonks het volgende:
waarom doet die herman nou mee, wat een klote aandachtshoer
Herman is leuk man!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:41 schreef tonks het volgende:
waarom doet die herman nou mee, wat een klote aandachtshoer
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:42 schreef Patch het volgende:
Op zich geen slechte opmerking van Martijn !
![]()
[afbeelding]
* hoerig levenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:42 schreef caradoc het volgende:
Klere Kut Kikker, kom met een normaal excuus om mensen niet door te laten gaan, in plaats die van "je bent een meisje dat een lied zingt van iemand die een heel leven heeft doorgemaakt"
Die opmerking van Martijd...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:42 schreef Patch het volgende:
Op zich geen slechte opmerking van Martijn !
![]()
[afbeelding]
Nee dat was die pukkel Kevin ofzo.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:42 schreef sander_kok het volgende:
Herman vond toch dat hij gebruikt werd door Idols? :S
Dat was Kevin: Kevin woest! 'Idols maakte misbruik van me!'quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:42 schreef sander_kok het volgende:
Herman vond toch dat hij gebruikt werd door Idols? :S
Idd, dat is al de 2e deze aflevering, terwijl ze beide toch best wel goed zongenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:42 schreef caradoc het volgende:
Klere Kut Kikker, kom met een normaal excuus om mensen niet door te laten gaan, in plaats die van "je bent een meisje dat een lied zingt van iemand die een heel leven heeft doorgemaakt"
goed genoeg voor een foto repo wellicht.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:42 schreef Karina het volgende:
Ik vond dat DJ Sven meisje best wel goed eigenlijk.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ken die vader helemaal niet, trouwens.
Er zijn er voor slechter doorgegaanquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom ging die ene met haar hoed niet door ?![]()
Cultuurbarbaarquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die Martijn is een kloontje tussen Carlo Boshard en Paul de Leeuw, zo'n poeplul.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die opmerking van Martijd...![]()
Meid, dat hoor ik al mijn hele leven![]()
![]()
![]()
Voor jouw tijd waarschijnlijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
te geforceerdquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:44 schreef tonks het volgende:
Ik vond der niks, te overdreven
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:44 schreef scanman01 het volgende:
Beide meisje van 18 die Aretha Franklin zongen waren wel goed. Beide niet door.
Arnie Oerlemans was beterquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Die Martijn is een kloontje tussen Carlo Boshard en Paul de Leeuw, zo'n poeplul.
Jerney kan het niet hebben dat sommige mensen beter kunnen zingen dan zij ook gekunt heeft. Als ze de kans heeft laat ze de mensen niet door, tenzij ze slechter dan haar zingen of zo verpletterend zingen dat die wel door MOETEN gaan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom ging die ene met haar hoed niet door ?![]()
Of als ze neger zijnquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:45 schreef caradoc het volgende:
[..]
Jerney kan het niet hebben dat sommige mensen beter kunnen zingen dan zij ook gekunt heeft. Als ze de kans heeft laat ze de mensen niet door, tenzij ze slechter dan haar zingen of zo verpletterend zingen dat die wel door MOETEN gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |