Jij bent ook elke avond dronken....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:00 schreef newsman het volgende:
hips, de drank smaakt goed.
Wat denk je zelf? Dido geniet hier van, wanneer zij het wil staan de mannen voor haar klaar. Kan zij het helpen dat er zulke sukkels (lees Roel) in het huis zitten?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:59 schreef Ferdii het volgende:
zal roel het nu wel gaan lukken?
dido geeft em al het complimentje dat ze het lekker vind
[/quote]quote:quote]Op vrijdag 28 oktober 2005 23:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
oke , als ze maar warme handen hebben, dat is een goed begin.
Heb de tv uitgezet vond er geen reet aan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:09 schreef TheVulture het volgende:
Ruud en Bridget bij Barend & Van Dorp
Bridget heeft Ruud gevraagd om het samen te presenteren, da's toch wel leuk eigenlijk
tsja.. er zijn helaas nu eenmaal mensen die alleen de tv volgen... Als je de streams volgt is hat anders...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:12 schreef TheVulture het volgende:
Volgens Bridget is het toch echt eerlijk gegaan bij de exit van Rob.. tijdens de laatste commercial was het echt 50-50 dus toen hebben ze even verlengd. ze brengt het wel oprecht dus wie weet... maar ik kan me niet voorstellen dat er zoveel mensen Rob willen laten blijven...
De vorige keer gebeurde er ook niet veel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:11 schreef Bocaj het volgende:
Heeft pappa Roel toch gelijk: Dido gewoon de tijd geven... ze draait wel bij
De tv is anders dan naar de streams.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
tsja.. er zijn helaas nu eenmaal mensen die alleen de tv volgen... Als je de streams volgt is hat anders...
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:16 schreef Day het volgende:
ATTENTIE!!!!
Rob gaat de volgende keer DUIDELIJK uitleggen waarom we Menno weg moeten stemmen, zodat we eindelijk door hebben wat voor rot mens het is.
('t Is maar even dat jullie het weten)
Ik hoor het.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:20 schreef regenworm het volgende:
Dido wil niks meer met roel
Alsof Menno de Onno zoveel isquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:20 schreef versabommie het volgende:
jongejonge ik heb sinds afgelopen nacht niet gekeken ik doe 'm aan en jaaaaaaaaaaaaahoooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Rob en sjankwal zijn weer aan het Menno bashen met ingrid...
waat een K-lijers...
ik begin echt misselijk te worden van die trailertrashmongolen!
Natuurlijk om het geldquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:21 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik hoor het.
Dido wil een nette normale man met een goede baan....![]()
Ja hij heeft het niet goed gemotiveerd, daarom begrepen wij het niet. Het was dus eigenlijk gewoon een misverstand dat Rob onder Menno eindigde.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:16 schreef Day het volgende:
ATTENTIE!!!!
Rob gaat de volgende keer DUIDELIJK uitleggen waarom we Menno weg moeten stemmen, zodat we eindelijk door hebben wat voor rot mens het is.
('t Is maar even dat jullie het weten)
ohw scan, ik draaide gisteren een ietwat door ivm met mijn toitale frustratie van het afdragen van belasting en fucking premies....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:21 schreef scanman01 het volgende:
Wordt het nog leuk in het huis, of zit het er voor vandaag eigenlijk al wel weer op ?
Ik vind Menno op dit moment het meest te pruimen van allemaal. De rest struikelt over elkaar heen om hem het diepst in de grond te trappenquote:
Maar Rob houdt er toch niet van om achter iemands rug om te praten? Zo ken ik Rob helemaal nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik verbaas me er elke keer weer over dat Rob zo'n ongelofelijke plaat voor zijn kop heeft.
Rob trekt zijn bek weer eens niet open als Menno er bij zit en pas weer begint te praten als Menno weer weg is
Over Rob; Als de mensen zo postief over Rob waren waarom had hij dan bij de eerste sms actie de minste stemmen? Omdat hij zo positief overkomt op TVquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
tsja.. er zijn helaas nu eenmaal mensen die alleen de tv volgen... Als je de streams volgt is hat anders...
lijkt erop dat dido dr besluit cast staat idd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:19 schreef Showtime het volgende:
Dido verteld aan Lieske dat ze haar en Roel geen kans meer geeft. Roel is geen jongen voor haar aldus Dido.
Menno en Lieske, bij gebrek aan beter.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Menno op dit moment het meest te pruimen van allemaal. De rest struikelt over elkaar heen om hem het diepst in de grond te trappen
En Dido niet te vergeten, de rest is kut...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Menno en Lieske, bij gebrek aan beter.
Joost en zijn piemel...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:26 schreef versabommie het volgende:
game on, het gaat weer over Menno ....en zijn piemul ?
dido en lieske liggen in de slaapkamer met elkaar te lullen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Menno en Lieske, bij gebrek aan beter.
Vast welquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:25 schreef newsman het volgende:
* newsman geeft een drankje aan wickedangel, dat het je maar mag smaken.
Ja ik had nog een P.S. (vorige pagina)quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En Dido niet te vergeten, de rest is kut...
Is het een lekker nootje?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vast wel![]()
Nooit een gegeven paard in de bek kijken
Nootje?
We zitten op een lijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja ik had nog een P.S. (vorige pagina)
superfout inderdaadquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:29 schreef Ferdii het volgende:
joost heeft een boxer en een topje van nathalie aan oid?
Als je nu naar Dido en Lieske luisterd zijn ze wel positief over hem. Bij de bewoners is hij nog redelijk geliefd. Bij de Fokkkers en op de Talpa Poll is hij flink gezakt. Op de Talpa poll staat hij nu op 12% (Menno nu op 23% de populairste)quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:28 schreef newsman het volgende:
Die Joost, is echt van zijn troon gedonderd
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:30 schreef newsman het volgende:
[..]
Neem ik er ook een van.Of had je je moeder nog niet uit bad gehaald![]()
Dan moet er meer drank in Menno, kotst tijdens het zuipen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:30 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Als je nu naar Dido en Lieske luisterd zijn ze wel positief over hem. Bij de bewoners is hij nog redelijk geliefd. Bij de Fokkkers en op de Talpa Poll is hij flink gezakt. Op de Talpa poll staat hij nu op 12% (Menno nu op 23% de populairste)
heb de uitzending van vanavond gemist maar is de confrontatie tussen Menno en Joost nog uitgezonden over het wel of niet overleggen mbt bonenopdracht?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:31 schreef Arliator het volgende:
Godsamme, ze moeten nu echt een keer ophouden om zo over Menno te praten. Snap het wel, zoalng iedereen het eens is over Menno is de kans kleiner dat ze over iemand anders gaan praten.
Dit ken ik van de lagere school, iemand wordt gepest, iedereen doet mee, stel je voor dat ik niet mee doe, dan gaan ze misschien mij wel pesten. Wake up!!!!!!!!!! Jullie zijn volwassenen!!!! Laat BB zien hoe Joost heeft gelogen mbt Menno!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ze gaan er komende week en aanstaande vrijdag gewoon aan....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We zitten op een lijn
kan iemand me nou effe uitleggen trouwens wat het doel van de weekopdracht is... kan het eigenlijk maar moeilijk volgen....
Ze moeten trainen zodat ze volgende week in vorm zijn voor een fysieke opdracht.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
kan iemand me nou effe uitleggen trouwens wat het doel van de weekopdracht is... kan het eigenlijk maar moeilijk volgen....
weet niemand ze moeten trainen en krijgen vrijdag een test maar wat voor weet nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We zitten op een lijn
Copy paste van de BB site;quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We zitten op een lijn
Mee eens maar met ze neem ik aan dat je alle bewoners bedoelt. Zolang ze geen ander kunnen pakken dan is dat makkelijk. Menno is aangeschoten wild voor de bewoners. Eigenlijk is Rob het aangeschoten wild en kunnen ze wel eens over de PPS gaan hebben uit de weekopdrachtquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:31 schreef Arliator het volgende:
Godsamme, ze moeten nu echt een keer ophouden om zo over Menno te praten. Snap het wel, zoalng iedereen het eens is over Menno is de kans kleiner dat ze over iemand anders gaan praten.
Dit ken ik van de lagere school, iemand wordt gepest, iedereen doet mee, stel je voor dat ik niet mee doe, dan gaan ze misschien mij wel pesten. Wake up!!!!!!!!!! Jullie zijn volwassenen!!!! Laat BB zien hoe Joost heeft gelogen mbt Menno!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja sterker er kwam zelfs een flashback waarin duidelijk werd hoe joost loog...nog sterker de voice over liet al vanaf minuut 1 blijken hoe erg joost loog en hoe erg het is voor Menno !quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
heb de uitzending van vanavond gemist maar is de confrontatie tussen Menno en Joost nog uitgezonden over het wel of niet overleggen mbt bonenopdracht?
Jazeker, maar dat weten wij, de bewoners nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
heb de uitzending van vanavond gemist maar is de confrontatie tussen Menno en Joost nog uitgezonden over het wel of niet overleggen mbt bonenopdracht?
Laat me raden de week opdracht mislukt, Joost is gaan bonen zoeken voor zijn neus, terwijl hij zou moeten trainen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:33 schreef Arliator het volgende:
[..]
Copy paste van de BB site;
Bewoners, de volgende Weekopdracht is een zware, fysieke krachtmeting.
In de Woonkamer staan op dit moment toestellen om jullie conditie een flinke boost te geven. Deze boost gaan jullie nodig hebben, want volgende week vrijdag gaat Big Brother een fysieke test afnemen waarmee jullie de Weekopdracht kunnen halen. Maak gebruik van de toestellen in de Woonkamer! Mocht Big Brother van mening zijn dat er niet genoeg wordt getraind, dan kan hij besluiten op elk willekeurig tijdstip de Bewoners op te roepen extra te gaan oefenen, ook ’s nachts. Op woensdag is er een proeftest om te kijken hoe ver jullie zijn, volgende week vrijdag volgt de uiteindelijke ultieme krachtmeting: de Weekopdracht.
Het nieuwe Noodrantsoen wordt morgen geleverd.
Dit is al een aangepast Noodrantsoen met extra vitaminen en koolhydraten, zodat jullie opgewassen zijn tegen de zware beproeving volgende week vrijdag. De basis van dit Noodrantsoen zijn erwten en bonen. Maak gebruik van dit Noodrantsoen: eet gezond en vergeet ook het fruit niet. Daarnaast raadt Big Brother aan voldoende nachtrust te nemen.
De fysieke opdracht van deze week stond nu eenmaal op het programma. Dus ook tijdens een Noodrantsoen gaat dit gewoon door. Daarom geeft Big Brother jullie nu de kans om extra krachtvoer te verdienen. Eén voor één worden jullie naar de Dagboekkamer geroepen voor een persoonlijke test. De rest van de Bewoners blijft in de Slaapkamer. Als je klaar bent in de Dagboekkamer, ga je meteen naar de andere Slaapkamer en je praat NIET met je mede-Bewoners. Praten betekent dat de volgende Bewoner niet zijn test kan afleggen.
Een extra reden om goed te oefenen voor deze opdracht is de volgende: Big Brother zal géén 50.000 euro-opdracht meer uitdelen totdat er een Weekopdracht gehaald wordt.
Big Brother
PS: De dresscode blijft van kracht! Het oefenen op de toestellen geschiedt in sportkleding, je kleedt je weer om zodra je klaar bent. En ook tijdens dit Noodrantsoen blijft de jacuzzi verboden terrein.
PPS: Er stond naast Rob geen nieuwe Bewoner klaar om Tanja te vervangen. De vraag aan de kijker was of Rob wel of niet mocht blijven. 51 % van de kijkers stemde voor blijven.
OK I get it, Thanks (ook aan de anderen)quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:33 schreef Arliator het volgende:
[..]
Copy paste van de BB site;
Bewoners, de volgende Weekopdracht is een zware, fysieke krachtmeting.
In de Woonkamer staan op dit moment toestellen om jullie conditie een flinke boost te geven. Deze boost gaan jullie nodig hebben, want volgende week vrijdag gaat Big Brother een fysieke test afnemen waarmee jullie de Weekopdracht kunnen halen. Maak gebruik van de toestellen in de Woonkamer! Mocht Big Brother van mening zijn dat er niet genoeg wordt getraind, dan kan hij besluiten op elk willekeurig tijdstip de Bewoners op te roepen extra te gaan oefenen, ook ’s nachts. Op woensdag is er een proeftest om te kijken hoe ver jullie zijn, volgende week vrijdag volgt de uiteindelijke ultieme krachtmeting: de Weekopdracht.
Het nieuwe Noodrantsoen wordt morgen geleverd.
Dit is al een aangepast Noodrantsoen met extra vitaminen en koolhydraten, zodat jullie opgewassen zijn tegen de zware beproeving volgende week vrijdag. De basis van dit Noodrantsoen zijn erwten en bonen. Maak gebruik van dit Noodrantsoen: eet gezond en vergeet ook het fruit niet. Daarnaast raadt Big Brother aan voldoende nachtrust te nemen.
De fysieke opdracht van deze week stond nu eenmaal op het programma. Dus ook tijdens een Noodrantsoen gaat dit gewoon door. Daarom geeft Big Brother jullie nu de kans om extra krachtvoer te verdienen. Eén voor één worden jullie naar de Dagboekkamer geroepen voor een persoonlijke test. De rest van de Bewoners blijft in de Slaapkamer. Als je klaar bent in de Dagboekkamer, ga je meteen naar de andere Slaapkamer en je praat NIET met je mede-Bewoners. Praten betekent dat de volgende Bewoner niet zijn test kan afleggen.
Een extra reden om goed te oefenen voor deze opdracht is de volgende: Big Brother zal géén 50.000 euro-opdracht meer uitdelen totdat er een Weekopdracht gehaald wordt.
Big Brother
PS: De dresscode blijft van kracht! Het oefenen op de toestellen geschiedt in sportkleding, je kleedt je weer om zodra je klaar bent. En ook tijdens dit Noodrantsoen blijft de jacuzzi verboden terrein.
PPS: Er stond naast Rob geen nieuwe Bewoner klaar om Tanja te vervangen. De vraag aan de kijker was of Rob wel of niet mocht blijven. 51 % van de kijkers stemde voor blijven.
ja die joost is echt een vies mannetje bahquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja sterker er kwam zelfs een flashback waarin duidelijk werd hoe joost loog...nog sterker de voice over liet al vanaf minuut 1 blijken hoe erg joost loog en hoe erg het is voor Menno !
de 2e ps was ongeveer van dezelfde strekking als : hey loser je hebt mazzel gehadquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:34 schreef Day het volgende:
Ik vind vooral de 2e PS van de opdracht heel goed!
Jammer alleen dat er nog niet onderling over gespeculeerd is.
Dit vind ik dus ook vreemd dat ze daar totaal niet over praten. Menno is makkelijker. Maar als Rob in bed ligt zal het wel ter sprake komen. Hoop ik!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:34 schreef Day het volgende:
Ik vind vooral de 2e PS van de opdracht heel goed!
Jammer alleen dat er nog niet onderling over gespeculeerd is.
OK dan!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja sterker er kwam zelfs een flashback waarin duidelijk werd hoe joost loog...nog sterker de voice over liet al vanaf minuut 1 blijken hoe erg joost loog en hoe erg het is voor Menno !
Waar staat PPS eigenlijk voor? PS ken ik wel, maar PPS nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:34 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Mee eens maar met ze neem ik aan dat je alle bewoners bedoelt. Zolang ze geen ander kunnen pakken dan is dat makkelijk. Menno is aangeschoten wild voor de bewoners. Eigenlijk is Rob het aangeschoten wild en kunnen ze wel eens over de PPS gaan hebben uit de weekopdracht
"PPS: Er stond naast Rob geen nieuwe Bewoner klaar om Tanja te vervangen. De vraag aan de kijker was of Rob wel of niet mocht blijven. 51 % van de kijkers stemde voor blijven."
OK, maar dat is voor de stemming van het publiek wel van belang. Joost is dus als leugenaar neergezet en terecht...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:34 schreef Arliator het volgende:
[..]
Jazeker, maar dat weten wij, de bewoners niet![]()
ja echt goor had gewoon niet gegeten van de bonen ookal kreeg ik ze de hele weekquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:36 schreef versabommie het volgende:
trouwens lekker rantsoen, joost heeft de helft in zijn onderbroek en neus gehad!
Maar zolang Joost niet op de bank komt, en dat zie ik voorlopig niet gebeuren, heeft het geen nut. En het nederlandse publiek wat niet op fok zit, heeft een kort geheugenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
OK, maar dat is voor de stemming van het publiek wel van belang. Joost is dus als leugenaar neergezet en terecht...
Maar hij stond weken achtereen strak eerste.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:36 schreef Day het volgende:
[..]
OK dan!![]()
Kijk normaal niet naar de uitzendingen, maar ga morgen wel even kijken naar deze.
En toch blijft Joost geliefd hoor, hij staat nu weer op de 3e of 4e plaats in de Talpa-poll.
Oh, hij staat er al?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:38 schreef Wickedangel het volgende:
Er stond elders een aardige uitleg van Buswatcher over het Joost/Menno-incident. Zit wel iets in.
De uitzending van vrijdag 28 oktober
2de toevoeging 2de post scriptum dus post post scriptumquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:36 schreef Arliator het volgende:
[..]
Waar staat PPS eigenlijk voor? PS ken ik wel, maar PPS niet![]()
Post Scriptum. PPS bestaat niet maar is gewoon ps 2 imoquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:36 schreef Arliator het volgende:
[..]
Waar staat PPS eigenlijk voor? PS ken ik wel, maar PPS niet![]()
Wat betreft dat Joost het niet mee heeft gekregen door honger/uitputting of wat dan ook, dat kan. Maar dan moet je ook verder je muil houden en daar niet heel stellig tegen andere bewoners gaan staan te verkondigen dat er niet over is gesproken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:38 schreef Wickedangel het volgende:
Er stond elders een aardige uitleg van Buswatcher over het Joost/Menno-incident. Zit wel iets in.
De uitzending van vrijdag 28 oktober
Ik had al zo'n vermoeden, bedankt, ik kan rustig slapen vanavondquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:39 schreef lovebear het volgende:
[..]
2de toevoeging 2de post scriptum dus post post scriptum
rob menno chantalquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:37 schreef newsman het volgende:
Volgende Nominatie ronde wie word het Lieske, of Menno.
Vind ik ook. Maar dan slaat hij weer een vreemd figuur tegenover de groep, dus dat kan niet hè.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat betreft dat Joost het niet mee heeft gekregen door honger/uitputting of wat dan ook, dat kan. Maar dan moet je ook verder je muil houden en daar niet heel stellig tegen andere bewoners gaan staan te verkondigen dat er niet over is gesproken.
pps bestaat wel word vaak gebruikt hoor als extra toevoeging zie t wel vaker tis ps en ze gebruiken pps als ze nog wat extra te meden hebbenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:41 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Post Scriptum. PPS bestaat niet maar is gewoon ps 2 imo
alsjequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:42 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden, bedankt, ik kan rustig slapen vanavond![]()
zit op de bank in de tuinquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:43 schreef TheVulture het volgende:
Is Chantal ook al naar bed![]()
Is wel jammer voor het bash-gehalte van de avond...
Ok weer wat geleerd!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:43 schreef lovebear het volgende:
[..]
pps bestaat wel word vaak gebruikt hoor als extra toevoeging zie t wel vaker tis ps en ze gebruiken pps als ze nog wat extra te meden hebben
Het is dan ook Latijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:46 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ok weer wat geleerd!Het stond echter niet in de DikkevDale als nederlandse afkorting.
Ik denk niet dat er deze week een exit is. Omdat deze opdracht tot en met vrijdag duurt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik vermoed morgen of zondag nomineren en dat laten ze maandag in de uitzending zien, donderdag dan de eerstvolgende exit
Lijkt mij ook! Verwacht veel stemmen voor Menno daarnaast wat 1tjes die op de bank komen. Hoop Chantal door Lieske. Mischien Ingrid door Dido. Rob door Mennoquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik vermoed morgen of zondag nomineren en dat laten ze maandag in de uitzending zien, donderdag dan de eerstvolgende exit
Ooja hoor, wat te denken bij 20 graden om 03:00quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:46 schreef flugeltje het volgende:
Hebben ze trouwens ooit eerder bij BB nog zo lang buiten kunnen zitten?
(kom net thuis en het is buiten gewoon nog zónder jas goed te doen....)
volgens mij moet die nog komen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:44 schreef kissa het volgende:
Wanneer wordt er genomineerd? Of heb ik iets gemist?![]()
Ik vond het sjiek van Menno, maar hij snijdt zichzelf alleen maar in de vingers.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:46 schreef Arliator het volgende:
Mijn mening over het "voorval Joost Menno" Joost weet het wel heel zeker wat hij gezegd heeft, maarrrrr toen hij voor de eerste keer zei dat hij niks gehoord had, moet hij bij zijn verhaal blijven. Beetje verstrikt raken in je eigen leugens. Voordeel voor hem is dat Menno er niet over door gaat, want ik ben overtuigd dat elke andere bewoner Joost aan het twijfelen had kunnen brengen. Maar Menno is zich bewust van zijn situatie in het huis, dus heeft hij het maar laten zitten.
Bedankt!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik had het over de eerdere edities Speed....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ooja hoor, wat te denken bij 20 graden om 03:00
Maar PS staat er wel in maar PPS dus niet. PS is een officiele nederlandse afkorting overgenomen uit het latijn!quote:
In het huis wel, maar in principe maakt dat niet uit. Als het publiek snapt hoe het zit is dat goed want die bepalen wie er vertrekt (ja ik ben naief)quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik vond het sjiek van Menno, maar hij snijdt zichzelf alleen maar in de vingers.
ze zitten elke avond buiten hoe koud en nat het ook is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:46 schreef flugeltje het volgende:
Hebben ze trouwens ooit eerder bij BB nog zo lang buiten kunnen zitten?
(kom net thuis en het is buiten gewoon nog zónder jas goed te doen....)
Ik was aan het dollen hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:49 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Maar PS staat er wel in maar PPS dus niet. PS is een officiele nederlandse afkorting overgenomen uit het latijn!![]()
Dat is zijn probleem, ik weet zeker dat hij de volgende keer weer op bank zit. Jammer, ik heb altijd wel sympathie voor de under-dog. Aan de andere kant, als hij nu weer een nominatie overleefd moeten de bewoners toch gaan nadenkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik vond het sjiek van Menno, maar hij snijdt zichzelf alleen maar in de vingers.
Graag gedaan, maar ik weet het ook niet zeker hoorquote:
Nou idd, ik gok dat Menno niet zo sterk is als Bart destijds.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De rol van pispaal is eigenlijk niet zo heel beroerd om uiteindelijk te winnen, maar je moet er wel tegen kunnen als je zelf in dat huis zit.
Haal anders hier je hart maar eens op: http://www.google.com/search?hs=GRb&hl=nl&client=opera&rls=nl&q=pps+scriptum&btnG=Zoeken&lr=quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:49 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Maar PS staat er wel in maar PPS dus niet. PS is een officiele nederlandse afkorting overgenomen uit het latijn!![]()
sommige oude nederlandse woorden die we gebruiken staan ook niet in de dikke net zoals ppsquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:49 schreef BBscanner het volgende:
[..]
nou dat gevoel groeit als je keer op keer wordt genomineerd en niet wordt weggestemd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou idd, ik gok dat Menno niet zo sterk is als Bart destijds.
Ik gok dat Menno sterker is dan we denken ....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou idd, ik gok dat Menno niet zo sterk is als Bart destijds.
Hier kan ik het eigenlijk wel mee eens zijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik gok dat Menno sterker is dan we denken ....
Ik gok ook dat Menno nu gewoon het spelletje van ingrid mee speelt om zijn huidige positie te behouden ...
Menno hoeft er geen reet meer voor te doen, die achterbakse kutbewoners doen de rest en ze hebben niets door.
Ik heb gewoon sympathie voor Menno om daqt ik ook een pleurishekel heb aan mensen die te beroert zijn om te werken , verwend zijn en die continu zeiken ...
eigenlijk is dat gelijk een bloemlezing over het gros van de bewoners...
In utreg zeggen we dan : luie teringflikkers!
ja idd staat ook op googlequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:52 schreef Lkw het volgende:
[..]
Haal anders hier je hart maar eens op: http://www.google.com/search?hs=GRb&hl=nl&client=opera&rls=nl&q=pps+scriptum&btnG=Zoeken&lr=
en terecht...als ik 3,5 ton moet gaan neerleggen dan zouden ze echt een stuk harder moeten werken /lijden!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:54 schreef regenworm het volgende:
Ben benieuwd wanneer iedereen 's nachts gewekt gaat worden voor de weekopdracht.
Vandaag nog niet maar van de week gaat het zeker gebeuren dat er om 3:00 de haan gaat.
En dat iedereen verplicht moet gaan trainen
Kelly komt de weekopdracht toelichtenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:55 schreef Giggio het volgende:
Wie scheurt daar op de achtergrond richting BB-huis? Kelly?? om de bonen te doppen??
Dat is wel zo. Maar Menno is, uiteraard in mijn ogen, meer bezig met het spel, met tactieken, hoe hij kan winnen. Bart zat er weliswaar voor het geld, maar was veel laconieker. Hij zei achteraf dat hij zich zo stierlijk verveelde rond de Kerst dat hij had overwogen om eruit te stappen en ik heb geen reden om daaraan te twijfelen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
nou dat gevoel groeit als je keer op keer wordt genomineerd en niet wordt weggestemd.
Je merkte dat gisteren al aan hem...
Ze kan alleen met de taxi komen volgens heeft ze haar rijbewijs nog niet gehaaldquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:55 schreef Giggio het volgende:
Wie scheurt daar op de achtergrond richting BB-huis? Kelly?? om de bonen te doppen??
Nou nou, na 2 uur extra bonenpikken is hij ineens een held??quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik gok dat Menno sterker is dan we denken ....
Ik gok ook dat Menno nu gewoon het spelletje van ingrid mee speelt om zijn huidige positie te behouden ...
Menno hoeft er geen reet meer voor te doen, die achterbakse kutbewoners doen de rest en ze hebben niets door.
Ik heb gewoon sympathie voor Menno om daqt ik ook een pleurishekel heb aan mensen die te beroert zijn om te werken , verwend zijn en die continu zeiken ...
eigenlijk is dat gelijk een bloemlezing over het gros van de bewoners...
In utreg zeggen we dan : luie teringflikkers!
nee al zoveel x gezaktquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze kan alleen met de taxi komen volgens heeft ze haar rijbewijs nog niet gehaald
Is dat een retorische vraag?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:54 schreef Coos het volgende:
En....nog schokkende dingen gebeurd??
De volgende die het huis gaat verlaten is Casema![]()
Hij zal waarschijnlijk nonchalanter worden naarmate hij meer 'banken' overleefd. De slag die hij Rob gisteren toebracht heeft hem overduidelijk goed gedaan. Zodra beroepsstookster Chantal eenmaal vertrokken is uit het huis en de bewoners doorkrijgen dat het publiek Menno niet zomaar laat gaan ligt de weg naar de finale open voor hem....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
nou dat gevoel groeit als je keer op keer wordt genomineerd en niet wordt weggestemd.
Je merkte dat gisteren al aan hem...
melding van een feitquote:
Joost niet, Joost krijgt daar een ontzettend dikke lul van....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:56 schreef Arliator het volgende:
Zit Joost nu nog steeds in het broekje van Lieske???
Dat trek je toch zo snel mogelijk uit als je niet meer hoeft te sporten???![]()
Ik dacht dat ze het ondertussen wel had gehaald eigenlijk?quote:
het is omtrent Bart een beetje de koe ind e reet kijken. Bart wist vantevoren niet waar hij aan mee deed, na BB1 zijn er geen bewoners meer geweest die niet zichzelf hebben voorbereid op het SPELLETJE. Menno is flink bezig met het spel maar een stuk sympathieker dan ingrid, sjankwal, rob en joost .quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is wel zo. Maar Menno is, uiteraard in mijn ogen, meer bezig met het spel, met tactieken, hoe hij kan winnen. Bart zat er weliswaar voor het geld, maar was veel laconieker. Hij zei achteraf dat hij zich zo stierlijk verveelde rond de Kerst dat hij had overwogen om eruit te stappen en ik heb geen reden om daaraan te twijfelen.
Jij niet dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Joost niet, Joost krijgt daar een ontzettend dikke lul van....
Liekse hoeft voorlopig het broek je niet meer terug.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Joost niet, Joost krijgt daar een ontzettend dikke lul van....
In de weekopdracht staat dat ze zich gelijk om moeten kleden na het sporten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:56 schreef Arliator het volgende:
Week opdracht mislukt!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:56 schreef Arliator het volgende:
Robin zat in BB2 ook in dezelfde situatie en die had op het einde in de gaten dat hij de populairste was en gooide toen alsnog zijn eigen glazen in door opzichtig popiejopie te gaan doen...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij zal waarschijnlijk nonchalanter worden naarmate hij meer 'banken' overleefd. De slag die hij Rob gisteren toebracht heeft hem overduidelijk goed gedaan. Zodra beroepsstookster Chantal eenmaal vertrokken is uit het huis en de bewoners doorkrijgen dat het publiek Menno niet zomaar laat gaan ligt de weg naar de finale open voor hem....
Hij moet in dit scenario echter wel oppassen dat hij zich niet te veel conformeert aan de groep, anders verliest hij weer respect....
Ik vind Menno niet de leukste bewoner, maar ik heb meer respect voor hem dan ik voor de rest heb. Zoals ik gisteren al aangaf is de druk van de groep groter dan de druk van BB. Menno laat zich (nog) niet door de groep meeslepen en verdiend wat dat betreft punten.
Zelfs Roel en Lieske beginnen te buigen en dat had ik toch écht niet verwacht eerlijk gezegd...
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze het ondertussen wel had gehaald eigenlijk?
Ik zeg verder niks over afrijden, ben zelf pas de negende keer geslaagd![]()
nee maar na 3 dagen en nachten gebashed worden raak je vanzelf underdog.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Nou nou, na 2 uur extra bonenpikken is hij ineens een held??![]()
Er is een nieuwe weekopdracht!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:00 schreef Coos het volgende:
Maar er moet wel haast niets gebeurd zijn vandaag en gisteravond want de uitzending van vandaag was bijna helemaal een herhaling van gisteren.
Niemand is een held in dit huis, maar omdat Menno onevenredig wordt aangepakt door de bewoners, en een tijdje terug door BB, ontstaat er toch sympathie voor hem. En ja, hij is de enige die wilde werken tijdens de weekopdracht. En nee, als ik een bedrijf had gehad, had ik geen van de bewoners in dienst willen hebben. Neem een Nathalie, "Oh sporten zonder deo, dat kan toch niet?" (niet letterlijk overgenomen, maar daar kwam het wel op neer) De rest heeft ook een inzet van nul.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Nou nou, na 2 uur extra bonenpikken is hij ineens een held??![]()
Ze was toch uiteindelijk geslaagd de laatste keer????quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze kan alleen met de taxi komen volgens heeft ze haar rijbewijs nog niet gehaald
weet niet of ze t nu gehaald heeftquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze het ondertussen wel had gehaald eigenlijk?
Ik zeg verder niks over afrijden, ben zelf pas de negende keer geslaagd![]()
Ja als Lieske het broekje aan heeft wel... maar als ik als gozer zo'n broekje aantrek word ik niet bepaald geil van mezelf...quote:
Wat zit iedereen hier te zeiken over opdracht mislukt? Die is nog niet eens begonnen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:00 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Week opdracht mislukt!
"PS: De dresscode blijft van kracht! Het oefenen op de toestellen geschiedt in sportkleding, je kleedt je weer om zodra je klaar bent. En ook tijdens dit Noodrantsoen blijft de jacuzzi verboden terrein."
De kans is vrij groot dat Hummie dit aanpakt om joost te straffen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:00 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Week opdracht mislukt!
"PS: De dresscode blijft van kracht! Het oefenen op de toestellen geschiedt in sportkleding, je kleedt je weer om zodra je klaar bent. En ook tijdens dit Noodrantsoen blijft de jacuzzi verboden terrein."
Maar je bent niet slim als je ervoor uitkomt. Zoals Menno zich "zorgen" maakte over zijn "positie in de groep"quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
dit spel gaat er niet om wie het minst met het spel bezig is
het verstand zat in de lul.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:00 schreef lovebear het volgende:
[..]
dat is zo heb nog nooit zo erg meegemaakt
Net als Gert-Jan in BB3.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Robin zat in BB2 ook in dezelfde situatie en die had op het einde in de gaten dat hij de populairste was en gooide toen alsnog zijn eigen glazen in door opzichtig popiejopie te gaan doen...
ik ook nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja als Lieske het broekje aan heeft wel... maar als ik als gozer zo'n broekje aantrek word ik niet bepaald geil van mezelf...
misschien speelt Menno wel bewust erg hoog spel ....quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar je bent niet slim als je ervoor uitkomt. Zoals Menno zich "zorgen" maakte over zijn "positie in de groep"![]()
Dat zou wel een keertje tijd worden. Maar volgens mij heeft Hummie een zwak voor Joost en mag die meer dan de anderen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
De kans is vrij groot dat Hummie dit aanpakt om joost te straffen.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
het verstand zat in de lul.
En deze hebben ze weggehaald.
Ik zit niet te zeiken maar als ze een opdracht krijgen waarin duidelijk staat dat ze de sport kleding dienen uit te trekken na het sporten en dat niet doen vind ik dat wel dom!!! Dus ik wil minimaal een sanctie voor Joost!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:02 schreef frizti het volgende:
[..]
Wat zit iedereen hier te zeiken over opdracht mislukt? Die is nog niet eens begonnen.
Dit is alleen maar de voorbereiding (trainen) waar misschien sancties op staan als er te weinig wordt gedaan.De echte opdracht is pas volgende week vrijdag voor iedereen individueel waarschijnlijk.
Waar in godsnaam staat dat ze als gedresseerde aapjes over dat scherm moeten rennen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
maar ze willen absoluut niets terugdoen
Staat dat niet in de opdracht? Dat ze alleen sportkleding aan mogen als ze sporten?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:56 schreef Arliator het volgende:
Nee, ze heeft 'm nu hoor en ze rijdt in een gesponsorde auto rond.quote:
smeer het er nog maar even inquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:04 schreef Gert het volgende:
Zo Coos, nú al weer online?
Ze houden wel van lekker doorwerken hè, bij Casema.
Als je zo'n instelling hebt moet je gewoon niet meedoen met BB.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Waar in godsnaam staat dat ze als gedresseerde aapjes over dat scherm moeten rennen.![]()
BB1 had nog wat orgineels met dat groentetuintje en die kippen.
Ik geef die lui groot gelijk. Helemaal NIETS doen!! Eens kijken hoe jij als groep Sjonnie met zijn programma kan maken en breken.![]()
Mijn theorie, BB is het zo zat dat de bewoners bijna geen enkele opdracht goed kunnen uitvoeren, dat ze maar een opdracht geven waar BB op het laatste moment de norm kan aangeven. Dus als de vrouwen 30 meter kunnen roeien in een half uur hebben ze onbeperkt drinken verdient voor volgende week. Als Menno 6 pijlen in het hoofd van Rob kan gooien op een dartboard heeft hij vlees verdient, en ga zo maar door.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:02 schreef frizti het volgende:
[..]
Wat zit iedereen hier te zeiken over opdracht mislukt? Die is nog niet eens begonnen.
Dit is alleen maar de voorbereiding (trainen) waar misschien sancties op staan als er te weinig wordt gedaan.De echte opdracht is pas volgende week vrijdag voor iedereen individueel waarschijnlijk.
extra bumpers voor en achter.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:07 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, ze heeft 'm nu hoor en ze rijdt in een gesponsorde auto rond.
ok wist ik niet tnxquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:07 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, ze heeft 'm nu hoor en ze rijdt in een gesponsorde auto rond.
Dat is idd het punt waar je op moet gaan passen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Robin zat in BB2 ook in dezelfde situatie en die had op het einde in de gaten dat hij de populairste was en gooide toen alsnog zijn eigen glazen in door opzichtig popiejopie te gaan doen...
als BB joost nu aanpakt is de kans groot dat Joost wint aan populariteit.....quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:04 schreef style het volgende:
[..]
Dat zou wel een keertje tijd worden. Maar volgens mij heeft Hummie een zwak voor Joost en mag die meer dan de anderen.
*PROEST*quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
extra bumpers voor en achter.
Zwaailicht boven op de auto
bord achterop pas op zwaait 18 meter uit
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
extra bumpers voor en achter.
Zwaailicht boven op de auto
bord achterop pas op zwaait 18 meter uit
fluug het "twee zielen, 1 gedachte"gevoel bekruipt mij nu en ik ben zelfs trots op JOUW postingquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is idd het punt waar je op moet gaan passen.
Het is nu eenmaal een spel en het gaat nog steeds om de poet, hoe hard iedereen ook roept dat het niet zo is. Menno heeft een tactiek bedacht en geeft dit gewoon eerlijk toe, hij heeft een boek gelezen en gaat voor de winst. Hij doet daar verder niet geheimzinnig over, het is zijn motivatie om mee te doen.
Chantal ontkent dat ze voor de poet gaat, maar heeft wél alle BB's gezien. Ze verteld dat ze niet bezig is met hoe ze over komt, maar we horen haar het vaakst speculeren over 'buiten het huis'. Over hoe acties van bewoners over gaan komen en hoe BB hen neerzet op de tv....
Ingrid gaat ook niet voor de poet, maar liet Menno als een baksteen vallen toen ze doorkreeg dat hij verliefd op haar was. Ze wilde zichzelf meer met de andere bewoners bemoeien omdat het anders zo stom overkwam op tv. Ze is er dus wél degelijk mee bezig.
Joost is zoals ik al eerder gezegd heb bezig met één lange screentest voor quizmaster. De uiteindelijke pot is wellicht niet zijn doel, maar een carriëre bij de tv. Wat mij betreft is hij daarin geslaagd, hij heeft bewezen een valse roddelnicht te zijn en we zien hem vast nog eens terug bij NSE ofzo
Lieske begint wat meer zelfvertrouwen te krijgen nu, haar motivatie heb ik nog niet door... Ik denk dat ze er een stukje volwassenheid mee wil winnen. In mijn ogen is ze niet direct op het geld uit. Ze laat zich wel overheersen door 'de groep'. Nu ze het gevoel krijgt dat ze erbij begint te horen laat ze haar eigen karakter los en probeert een wit voetje te halen door mee te doen met de roddels. Immers, zolang ze achter Menno aan zitten laten ze haar met rust.
Dido zit er voor mijn gevoel alleen om haar verloren liefde te vergeten en dat schijnt haar aardig te lukken.
Nathalie is camerageil, ze hoopt eens door te breken op radio of tv.
En Roel ziet het al een project voor zijn studie. Het eventueel te winnen geld is mooi meegenomen. Ik weet het echter niet zeker. Kan ook gewoon zijn dat hij gewoon wil winnen en we nu zijn ware aard beginnen te zien....
Zo, flugel heeft gesproken![]()
Mooie analysequote:
En dan was ik zelfs Rob nog vergeten.... Die staat er nu overigens wél bij..quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
fluug het "twee zielen, 1 gedachte"gevoel bekruipt mij nu en ik ben zelfs trots op JOUW posting![]()
Amenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is idd het punt waar je op moet gaan passen.
Het is nu eenmaal een spel en het gaat nog steeds om de poet, hoe hard iedereen ook roept dat het niet zo is. Menno heeft een tactiek bedacht en geeft dit gewoon eerlijk toe, hij heeft een boek gelezen en gaat voor de winst. Hij doet daar verder niet geheimzinnig over, het is zijn motivatie om mee te doen.
Chantal ontkent dat ze voor de poet gaat, maar heeft wél alle BB's gezien. Ze verteld dat ze niet bezig is met hoe ze over komt, maar we horen haar het vaakst speculeren over 'buiten het huis'. Over hoe acties van bewoners over gaan komen en hoe BB hen neerzet op de tv....
Ingrid gaat ook niet voor de poet, maar liet Menno als een baksteen vallen toen ze doorkreeg dat hij verliefd op haar was. Ze wilde zichzelf meer met de andere bewoners bemoeien omdat het anders zo stom overkwam op tv. Ze is er dus wél degelijk mee bezig.
Rob is 'zeker' van de overwinning. Hij gaat overduidelijk voor de buit en probeert daarvoor diverse tactieken uit. Variërend van het fungeren als huisoudste via het spelen van psychiater tot het uitlokken van conflicten... Nu hij doorheeft dat het hem op deze manier niet gaat lukken zal hij terugvallen op de aloude 'roddelen wat je roddelen kunt' tactiek.
Joost is zoals ik al eerder gezegd heb bezig met één lange screentest voor quizmaster. De uiteindelijke pot is wellicht niet zijn doel, maar een carriëre bij de tv. Wat mij betreft is hij daarin geslaagd, hij heeft bewezen een valse roddelnicht te zijn en we zien hem vast nog eens terug bij NSE ofzo
Lieske begint wat meer zelfvertrouwen te krijgen nu, haar motivatie heb ik nog niet door... Ik denk dat ze er een stukje volwassenheid mee wil winnen. In mijn ogen is ze niet direct op het geld uit. Ze laat zich wel overheersen door 'de groep'. Nu ze het gevoel krijgt dat ze erbij begint te horen laat ze haar eigen karakter los en probeert een wit voetje te halen door mee te doen met de roddels. Immers, zolang ze achter Menno aan zitten laten ze haar met rust.
Dido zit er voor mijn gevoel alleen om haar verloren liefde te vergeten en dat schijnt haar aardig te lukken.
Nathalie is camerageil, ze hoopt eens door te breken op radio of tv.
En Roel ziet het al een project voor zijn studie. Het eventueel te winnen geld is mooi meegenomen. Ik weet het echter niet zeker. Kan ook gewoon zijn dat hij gewoon wil winnen en we nu zijn ware aard beginnen te zien....
Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
- heel verhaal -
Inzet en creativiteit hadden de bewoners van BB1.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:07 schreef style het volgende:
[..]
Als je zo'n instelling hebt moet je gewoon niet meedoen met BB.
Ze worden daar aardig betaald en mogen best een beetje inzet tonen wat mij betreft!
Roel zou in zijn opzet falen als hij niet met degroep meedoet en dus zou toegeven dat hij er een mooi studieproject bij heeft ....quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mooie analyse![]()
Alleen heeft Roel luid en duidelijk gezegd dat hij er voor de poet zit.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:13 schreef kissa het volgende:
Lieske ontploft wederom
(in de herhaling van de reguliere uitzending)
Ik ook.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
fluug het "twee zielen, 1 gedachte"gevoel bekruipt mij nu en ik ben zelfs trots op JOUW posting![]()
Nou, dan is dát dus ook weer duidelijk.... het roddelen wat hij nu doet is dus idd een tactiek om zijn tegenstanders uit te schakelen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mooie analyse![]()
Alleen heeft Roel luid en duidelijk gezegd dat hij er voor de poet zit.
Dat waren nog eens tijden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Inzet en creativiteit hadden de bewoners van BB1.
Nogmaals dat tuintje en daarna zo door Willem vers de pan in.
Dat störevat bouwen. Hier heb je een bouwpakket. Daar gaf BB nog van huisuit handvatten om creatief te zijn en ieder zich redelijk kon ontplooien op een Tara na.
Deze bewoners weten amper hoe je een blik openmaakt.![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga ook naar bedwelterusten mensen!
Toch niet met cartwoman mee he?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:16 schreef TheVulture het volgende:
hij heeft het telraam van tanja gebruikt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:15 schreef D.Rose het volgende:
Roel: 60km in 2 uur, da's 20km per uur
trustequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:16 schreef TheVulture het volgende:
Hoe komt ie daarbijquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:15 schreef D.Rose het volgende:
Roel: 60km in 2 uur, da's 20km per uur
Een video van BB1? Dat bestaat? Iemand koopt het? Veel geld voor moeten betalen? Stond er nog iets leuks op, iets wat niet op tv te zien was?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden.
Heb nog ergens een (gekochte) video van BB1 liggen![]()
Maar wij, publiek, hadden ook zoiets nog niet eerder gezien.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden.
Heb nog ergens een (gekochte) video van BB1 liggen![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Toch niet met cartwoman mee he?![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:16 schreef TheVulture het volgende:
Attentie: de groene aardappels komen in de rode kratten , ik herhaal: de groene aardappels komen in de rode kratten !!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
De kat is van huis, de kat is van huis...
Is het ver rijden??quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik ben het nú met je eens... Die twee horen er gewoon in....quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:18 schreef Giggio het volgende:
aaah... zit net naar de herhaling van vanavond te kijken, voorstukje van Dildo in DBK... ach.. de schat... naast Menno krijgt zij ook mijn sympathie!! Menno en Dildo in de finale... over de 3de ben ik nog niet uit... Sjannie voor de GNA GNA GNA of Lieske.... maar de rest: EXITTEN!!!
Weet niet meer hoe duur. Wat ik me herinner is dat ze zélf met een camera in de slag waren geweest. Bart die tijdens het filmen in de tuin dat hockeymeisje bashte, hoe heette ze, Anouk geloof ik. Ik ga binnenkort weer eens kijkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:17 schreef Arliator het volgende:
[..]
Een video van BB1? Dat bestaat? Iemand koopt het? Veel geld voor moeten betalen? Stond er nog iets leuks op, iets wat niet op tv te zien was?![]()
óóóówwwww..........nou snap ik hem. Cartwomen gaat tukken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Let op, 60 / 2 = 30, 30 is de helft van 60, dus 2, omdat 60 in de tientallen zit moet je de 2 met 10 vermenigvuldigen. en dan kom je simpel op 20. Makkelijk toch?quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:21 schreef Coos het volgende:
[..]
óóóówwwww..........nou snap ik hem. Cartwomen gaat tukken.![]()
Ik snapte je vorige post al niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:21 schreef Coos het volgende:
[..]
óóóówwwww..........nou snap ik hem. Cartwomen gaat tukken.![]()
ik kom uit op 21quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:22 schreef Arliator het volgende:
[..]
Let op, 60 / 2 = 30, 30 is de helft van 60, dus 2, omdat 60 in de tientallen zit moet je de 2 met 10 vermenigvuldigen. en dan kom je simpel op 20. Makkelijk toch?![]()
sssssssssssst! zoals ik al zei : de groene aardappels komen in de rode kratten, ik herhaal: de groene aardappels komen in de rode krattenquote:
ik denk rob of mennoquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:23 schreef BBscanner het volgende:
Nominaties!
Chantal twijfelt tussen????
Maar ze wil het niet zeggen! Trut!![]()
In mijn profiel ben ik ws net zo oud als jijquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik snapte je vorige post al niet.
De maanlanding... je verraadt hier je leeftijd, Coos, of moet ik gewoon in je profiel kijken.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Oooooohhh, nee, dan klopt jouw berekening wel, ik zat fout, sorry. Maar bedankt voor de correctiequote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:24 schreef Coos het volgende:
[..]
In mijn profiel ben ik ws net zo oud als jij![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
sssssssssssst! zoals ik al zei : de groene aardappels komen in de rode kratten, ik herhaal: de groene aardappels komen in de rode kratten
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:26 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oooooohhh, nee, dan klopt jouw berekening wel, ik zat fout, sorry. Maar bedankt voor de correctie![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben het nú met je eens... Die twee horen er gewoon in....
Ik heb niet direct een favoriet, maar zij verdienen wel mijn respect. Dit kan overigens volgende week weer helemaal anders zijn. Deze BB is wat dat betreft wel heel erg vreemd, om de week veranderd mijn hele lijstje...
AlleenRalph
staat nog steeds ongeslagen bovenaan, maar die kan dus niet meer winnen
![]()
Ralph ja... dat was een goede derde!!! maar helaassss
zit nu weer naar een acterende jankende Rob te kijken... YUK YUK
Ik had het in een van mijn vorige posts met, >60, niet over jaren maar kilo'squote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik gok dat we ongeveer even oud zijn.
Jij misschien ietsje ouder![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Die twee vertellen elkaar wel een hoop onzin.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:27 schreef Falco het volgende:
Chantal en Roel stemmen dus op Menno, niet echt verrassend
Dat snapte ik dan wel weer, maar rekenen is niet mijn sterkste punt. Die rekensom ontgaat me compleet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik had het in een van mijn vorige posts met, >60, niet over jaren maar kilo's![]()
Die kan toch nooit meer terugkomen op haar werk!!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:27 schreef versabommie het volgende:
chantal pakt nu de geheime opdracht van menno aan als ware ze door 30 swahilezen verkracht en om het leven gebracht, vieze roddelende leugenachtige dramaqueen!
ach ik gok dat de kans heel groot is dat hummie de rest van de bewoners de komende tijd van hun allerslechtste kant laat zien, het pps in de envelop was tekenend hoe BB over menno en de andere bewoners denkt,...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:28 schreef style het volgende:
Chantal weer aan het Menno bashen.
Zelf het homo verhaal wordt weer uit het stof getrokken![]()
Roel laat zich trouwens ook wel heel erg makkelijk ompraten. Minpunten voor hem.
Als één van mijn collega's zó op tv was zou ik haar dus nóóit meer wat vertellen of vertrouwen...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Die kan toch nooit meer terugkomen op haar werk!!!
Haar collega's zullen haar nu ook wel uitkotsen.
Vertrouw Chantal dus voor geen meter! Na haar Rob bashing koos ze ook voor Lieske! Denk dat ze tactische gaat stemmen! Maar eigenlijk is het daar ook een te grote schijtluis voor! Ze weet dat Menno toch al staat genomineerd dus als ze op Lieske stemt weet ze dat zij op de bank zit.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:27 schreef Falco het volgende:
Chantal en Roel stemmen dus op Menno, niet echt verrassend
Bah wat vulgairquote:
Ik zou echt een kutreden zoeken om dat wicht te ontslaan...wat als je klanten haar zien? je hele integriteit gaat naar de klote!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Die kan toch nooit meer terugkomen op haar werk!!!
Haar collega's zullen haar nu ook wel uitkotsen.
die vallen wel steeds in herhaling.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:28 schreef style het volgende:
Roel laat zich trouwens ook wel heel erg makkelijk ompraten. Minpunten voor hem.
Zie je nu WhippedAngel dat ik niet de enige ben die zo denkt.quote:
plompzakken?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bah wat vulgair![]()
Zelfs zonder moderator ben ik zooooo braaf![]()
Ik vertel nooit wat belangrijks aan mensen die heel veel over anderen pratenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als één van mijn collega's zó op tv was zou ik haar dus nóóit meer wat vertellen of vertrouwen...
je bent niet de enige vind het ook een kutwijf.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:31 schreef Falco het volgende:
Ik zit me weeer gruwelijk te ergeren aan Chantal!
Heb ik al vaker gemerkt dat Roel vrij naief in dat huis zit. Het kan ook spel zijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:28 schreef style het volgende:
In plaats van dat hij zich nou bezighoudt met een geestige TT...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Zie je nu WhippedAngel dat ik niet de enige ben die zo denkt.
Maar Gert vergeet in zijn opwinding dat het voor hem pas geld als er kater zou hebben gestaan.![]()
Ikzelf doe ook aan potten![]()
Mensen verkopen het nu ook weerquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:17 schreef Arliator het volgende:
[..]
Een video van BB1? Dat bestaat? Iemand koopt het? Veel geld voor moeten betalen? Stond er nog iets leuks op, iets wat niet op tv te zien was?![]()
De mijne verkoop ik lekker nooit.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:33 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mensen verkopen het nu ook weermarktplaats
klopt maar daar komt ze nog wel achter als ze het huis uit is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zou echt een kutreden zoeken om dat wicht te ontslaan...wat als je klanten haar zien? je hele integriteit gaat naar de klote!
Volgens mij vindt Chantal het idee van een homo in huis wel geil, of ze vind het wel geil dat Menno zo goed kan liegen. Eindelijk een man die met een strakke gelaatsuitdrukking tegen Chantal kan zeggen dat ze er leuk uitziet, en dat ze een aandoenlijke lach heeft. Een normale kerel kan dat echt niet (en ik schaar me onder de normale kerels, aangezien niemand mij hier kent moet iedereen dat maar voor waarheid aannemenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:28 schreef style het volgende:
Erg is dat zit hier zowat te vloeken achter me PC maar ik blijf toch kijken/luisteren! Hoop echt dat ze het nog even over Rob gaan hebben.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:31 schreef Falco het volgende:
Ik zit me weeer gruwelijk te ergeren aan Chantal!
quote:
de plaat blijft hangen kan iemand dat kreng een schop gevenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:32 schreef flugeltje het volgende:
Gaat het nu nog stééds over die 2 uurtjes doorwerken????
en over dat homoverhaal?????
Jezus Chantal, GET....................A........................LIFE....
Ik weet niet wat hij "op" heeft nu.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
In plaats van dat hij zich nou bezighoudt met een geestige TT...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |