Jij bent ook elke avond dronken....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:00 schreef newsman het volgende:
hips, de drank smaakt goed.
Wat denk je zelf? Dido geniet hier van, wanneer zij het wil staan de mannen voor haar klaar. Kan zij het helpen dat er zulke sukkels (lees Roel) in het huis zitten?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:59 schreef Ferdii het volgende:
zal roel het nu wel gaan lukken?
dido geeft em al het complimentje dat ze het lekker vind
[/quote]quote:quote]Op vrijdag 28 oktober 2005 23:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
oke , als ze maar warme handen hebben, dat is een goed begin.
Heb de tv uitgezet vond er geen reet aan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:09 schreef TheVulture het volgende:
Ruud en Bridget bij Barend & Van Dorp
Bridget heeft Ruud gevraagd om het samen te presenteren, da's toch wel leuk eigenlijk
tsja.. er zijn helaas nu eenmaal mensen die alleen de tv volgen... Als je de streams volgt is hat anders...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:12 schreef TheVulture het volgende:
Volgens Bridget is het toch echt eerlijk gegaan bij de exit van Rob.. tijdens de laatste commercial was het echt 50-50 dus toen hebben ze even verlengd. ze brengt het wel oprecht dus wie weet... maar ik kan me niet voorstellen dat er zoveel mensen Rob willen laten blijven...
De vorige keer gebeurde er ook niet veel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:11 schreef Bocaj het volgende:
Heeft pappa Roel toch gelijk: Dido gewoon de tijd geven... ze draait wel bij
De tv is anders dan naar de streams.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
tsja.. er zijn helaas nu eenmaal mensen die alleen de tv volgen... Als je de streams volgt is hat anders...
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:16 schreef Day het volgende:
ATTENTIE!!!!
Rob gaat de volgende keer DUIDELIJK uitleggen waarom we Menno weg moeten stemmen, zodat we eindelijk door hebben wat voor rot mens het is.
('t Is maar even dat jullie het weten)
Ik hoor het.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:20 schreef regenworm het volgende:
Dido wil niks meer met roel
Alsof Menno de Onno zoveel isquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:20 schreef versabommie het volgende:
jongejonge ik heb sinds afgelopen nacht niet gekeken ik doe 'm aan en jaaaaaaaaaaaaahoooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Rob en sjankwal zijn weer aan het Menno bashen met ingrid...
waat een K-lijers...
ik begin echt misselijk te worden van die trailertrashmongolen!
Natuurlijk om het geldquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:21 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik hoor het.
Dido wil een nette normale man met een goede baan....![]()
Ja hij heeft het niet goed gemotiveerd, daarom begrepen wij het niet. Het was dus eigenlijk gewoon een misverstand dat Rob onder Menno eindigde.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:16 schreef Day het volgende:
ATTENTIE!!!!
Rob gaat de volgende keer DUIDELIJK uitleggen waarom we Menno weg moeten stemmen, zodat we eindelijk door hebben wat voor rot mens het is.
('t Is maar even dat jullie het weten)
ohw scan, ik draaide gisteren een ietwat door ivm met mijn toitale frustratie van het afdragen van belasting en fucking premies....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:21 schreef scanman01 het volgende:
Wordt het nog leuk in het huis, of zit het er voor vandaag eigenlijk al wel weer op ?
Ik vind Menno op dit moment het meest te pruimen van allemaal. De rest struikelt over elkaar heen om hem het diepst in de grond te trappenquote:
Maar Rob houdt er toch niet van om achter iemands rug om te praten? Zo ken ik Rob helemaal nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik verbaas me er elke keer weer over dat Rob zo'n ongelofelijke plaat voor zijn kop heeft.
Rob trekt zijn bek weer eens niet open als Menno er bij zit en pas weer begint te praten als Menno weer weg is
Over Rob; Als de mensen zo postief over Rob waren waarom had hij dan bij de eerste sms actie de minste stemmen? Omdat hij zo positief overkomt op TVquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
tsja.. er zijn helaas nu eenmaal mensen die alleen de tv volgen... Als je de streams volgt is hat anders...
lijkt erop dat dido dr besluit cast staat idd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:19 schreef Showtime het volgende:
Dido verteld aan Lieske dat ze haar en Roel geen kans meer geeft. Roel is geen jongen voor haar aldus Dido.
Menno en Lieske, bij gebrek aan beter.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Menno op dit moment het meest te pruimen van allemaal. De rest struikelt over elkaar heen om hem het diepst in de grond te trappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |