Post Scriptum. PPS bestaat niet maar is gewoon ps 2 imoquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:36 schreef Arliator het volgende:
[..]
Waar staat PPS eigenlijk voor? PS ken ik wel, maar PPS niet![]()
Wat betreft dat Joost het niet mee heeft gekregen door honger/uitputting of wat dan ook, dat kan. Maar dan moet je ook verder je muil houden en daar niet heel stellig tegen andere bewoners gaan staan te verkondigen dat er niet over is gesproken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:38 schreef Wickedangel het volgende:
Er stond elders een aardige uitleg van Buswatcher over het Joost/Menno-incident. Zit wel iets in.
De uitzending van vrijdag 28 oktober
Ik had al zo'n vermoeden, bedankt, ik kan rustig slapen vanavondquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:39 schreef lovebear het volgende:
[..]
2de toevoeging 2de post scriptum dus post post scriptum
rob menno chantalquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:37 schreef newsman het volgende:
Volgende Nominatie ronde wie word het Lieske, of Menno.
Vind ik ook. Maar dan slaat hij weer een vreemd figuur tegenover de groep, dus dat kan niet hè.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat betreft dat Joost het niet mee heeft gekregen door honger/uitputting of wat dan ook, dat kan. Maar dan moet je ook verder je muil houden en daar niet heel stellig tegen andere bewoners gaan staan te verkondigen dat er niet over is gesproken.
pps bestaat wel word vaak gebruikt hoor als extra toevoeging zie t wel vaker tis ps en ze gebruiken pps als ze nog wat extra te meden hebbenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:41 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Post Scriptum. PPS bestaat niet maar is gewoon ps 2 imo
alsjequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:42 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden, bedankt, ik kan rustig slapen vanavond![]()
zit op de bank in de tuinquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:43 schreef TheVulture het volgende:
Is Chantal ook al naar bed![]()
Is wel jammer voor het bash-gehalte van de avond...
Ok weer wat geleerd!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:43 schreef lovebear het volgende:
[..]
pps bestaat wel word vaak gebruikt hoor als extra toevoeging zie t wel vaker tis ps en ze gebruiken pps als ze nog wat extra te meden hebben
Het is dan ook Latijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:46 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ok weer wat geleerd!Het stond echter niet in de DikkevDale als nederlandse afkorting.
Ik denk niet dat er deze week een exit is. Omdat deze opdracht tot en met vrijdag duurt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik vermoed morgen of zondag nomineren en dat laten ze maandag in de uitzending zien, donderdag dan de eerstvolgende exit
Lijkt mij ook! Verwacht veel stemmen voor Menno daarnaast wat 1tjes die op de bank komen. Hoop Chantal door Lieske. Mischien Ingrid door Dido. Rob door Mennoquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik vermoed morgen of zondag nomineren en dat laten ze maandag in de uitzending zien, donderdag dan de eerstvolgende exit
Ooja hoor, wat te denken bij 20 graden om 03:00quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:46 schreef flugeltje het volgende:
Hebben ze trouwens ooit eerder bij BB nog zo lang buiten kunnen zitten?
(kom net thuis en het is buiten gewoon nog zónder jas goed te doen....)
volgens mij moet die nog komen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:44 schreef kissa het volgende:
Wanneer wordt er genomineerd? Of heb ik iets gemist?![]()
Ik vond het sjiek van Menno, maar hij snijdt zichzelf alleen maar in de vingers.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:46 schreef Arliator het volgende:
Mijn mening over het "voorval Joost Menno" Joost weet het wel heel zeker wat hij gezegd heeft, maarrrrr toen hij voor de eerste keer zei dat hij niks gehoord had, moet hij bij zijn verhaal blijven. Beetje verstrikt raken in je eigen leugens. Voordeel voor hem is dat Menno er niet over door gaat, want ik ben overtuigd dat elke andere bewoner Joost aan het twijfelen had kunnen brengen. Maar Menno is zich bewust van zijn situatie in het huis, dus heeft hij het maar laten zitten.
Bedankt!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik had het over de eerdere edities Speed....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ooja hoor, wat te denken bij 20 graden om 03:00
Maar PS staat er wel in maar PPS dus niet. PS is een officiele nederlandse afkorting overgenomen uit het latijn!quote:
In het huis wel, maar in principe maakt dat niet uit. Als het publiek snapt hoe het zit is dat goed want die bepalen wie er vertrekt (ja ik ben naief)quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik vond het sjiek van Menno, maar hij snijdt zichzelf alleen maar in de vingers.
ze zitten elke avond buiten hoe koud en nat het ook is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:46 schreef flugeltje het volgende:
Hebben ze trouwens ooit eerder bij BB nog zo lang buiten kunnen zitten?
(kom net thuis en het is buiten gewoon nog zónder jas goed te doen....)
Ik was aan het dollen hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:49 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Maar PS staat er wel in maar PPS dus niet. PS is een officiele nederlandse afkorting overgenomen uit het latijn!![]()
Dat is zijn probleem, ik weet zeker dat hij de volgende keer weer op bank zit. Jammer, ik heb altijd wel sympathie voor de under-dog. Aan de andere kant, als hij nu weer een nominatie overleefd moeten de bewoners toch gaan nadenkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik vond het sjiek van Menno, maar hij snijdt zichzelf alleen maar in de vingers.
Graag gedaan, maar ik weet het ook niet zeker hoorquote:
Nou idd, ik gok dat Menno niet zo sterk is als Bart destijds.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De rol van pispaal is eigenlijk niet zo heel beroerd om uiteindelijk te winnen, maar je moet er wel tegen kunnen als je zelf in dat huis zit.
Haal anders hier je hart maar eens op: http://www.google.com/search?hs=GRb&hl=nl&client=opera&rls=nl&q=pps+scriptum&btnG=Zoeken&lr=quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:49 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Maar PS staat er wel in maar PPS dus niet. PS is een officiele nederlandse afkorting overgenomen uit het latijn!![]()
sommige oude nederlandse woorden die we gebruiken staan ook niet in de dikke net zoals ppsquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:49 schreef BBscanner het volgende:
[..]
nou dat gevoel groeit als je keer op keer wordt genomineerd en niet wordt weggestemd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou idd, ik gok dat Menno niet zo sterk is als Bart destijds.
Ik gok dat Menno sterker is dan we denken ....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou idd, ik gok dat Menno niet zo sterk is als Bart destijds.
Hier kan ik het eigenlijk wel mee eens zijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik gok dat Menno sterker is dan we denken ....
Ik gok ook dat Menno nu gewoon het spelletje van ingrid mee speelt om zijn huidige positie te behouden ...
Menno hoeft er geen reet meer voor te doen, die achterbakse kutbewoners doen de rest en ze hebben niets door.
Ik heb gewoon sympathie voor Menno om daqt ik ook een pleurishekel heb aan mensen die te beroert zijn om te werken , verwend zijn en die continu zeiken ...
eigenlijk is dat gelijk een bloemlezing over het gros van de bewoners...
In utreg zeggen we dan : luie teringflikkers!
ja idd staat ook op googlequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:52 schreef Lkw het volgende:
[..]
Haal anders hier je hart maar eens op: http://www.google.com/search?hs=GRb&hl=nl&client=opera&rls=nl&q=pps+scriptum&btnG=Zoeken&lr=
en terecht...als ik 3,5 ton moet gaan neerleggen dan zouden ze echt een stuk harder moeten werken /lijden!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:54 schreef regenworm het volgende:
Ben benieuwd wanneer iedereen 's nachts gewekt gaat worden voor de weekopdracht.
Vandaag nog niet maar van de week gaat het zeker gebeuren dat er om 3:00 de haan gaat.
En dat iedereen verplicht moet gaan trainen
Kelly komt de weekopdracht toelichtenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:55 schreef Giggio het volgende:
Wie scheurt daar op de achtergrond richting BB-huis? Kelly?? om de bonen te doppen??
Dat is wel zo. Maar Menno is, uiteraard in mijn ogen, meer bezig met het spel, met tactieken, hoe hij kan winnen. Bart zat er weliswaar voor het geld, maar was veel laconieker. Hij zei achteraf dat hij zich zo stierlijk verveelde rond de Kerst dat hij had overwogen om eruit te stappen en ik heb geen reden om daaraan te twijfelen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
nou dat gevoel groeit als je keer op keer wordt genomineerd en niet wordt weggestemd.
Je merkte dat gisteren al aan hem...
Ze kan alleen met de taxi komen volgens heeft ze haar rijbewijs nog niet gehaaldquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:55 schreef Giggio het volgende:
Wie scheurt daar op de achtergrond richting BB-huis? Kelly?? om de bonen te doppen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |