En Dido niet te vergeten, de rest is kut...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Menno en Lieske, bij gebrek aan beter.
Joost en zijn piemel...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:26 schreef versabommie het volgende:
game on, het gaat weer over Menno ....en zijn piemul ?
dido en lieske liggen in de slaapkamer met elkaar te lullen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Menno en Lieske, bij gebrek aan beter.
Vast welquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:25 schreef newsman het volgende:
* newsman geeft een drankje aan wickedangel, dat het je maar mag smaken.
Ja ik had nog een P.S. (vorige pagina)quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En Dido niet te vergeten, de rest is kut...
Is het een lekker nootje?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vast wel![]()
Nooit een gegeven paard in de bek kijken
Nootje?
We zitten op een lijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja ik had nog een P.S. (vorige pagina)
superfout inderdaadquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:29 schreef Ferdii het volgende:
joost heeft een boxer en een topje van nathalie aan oid?
Als je nu naar Dido en Lieske luisterd zijn ze wel positief over hem. Bij de bewoners is hij nog redelijk geliefd. Bij de Fokkkers en op de Talpa Poll is hij flink gezakt. Op de Talpa poll staat hij nu op 12% (Menno nu op 23% de populairste)quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:28 schreef newsman het volgende:
Die Joost, is echt van zijn troon gedonderd
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:30 schreef newsman het volgende:
[..]
Neem ik er ook een van.Of had je je moeder nog niet uit bad gehaald![]()
Dan moet er meer drank in Menno, kotst tijdens het zuipen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:30 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Als je nu naar Dido en Lieske luisterd zijn ze wel positief over hem. Bij de bewoners is hij nog redelijk geliefd. Bij de Fokkkers en op de Talpa Poll is hij flink gezakt. Op de Talpa poll staat hij nu op 12% (Menno nu op 23% de populairste)
heb de uitzending van vanavond gemist maar is de confrontatie tussen Menno en Joost nog uitgezonden over het wel of niet overleggen mbt bonenopdracht?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:31 schreef Arliator het volgende:
Godsamme, ze moeten nu echt een keer ophouden om zo over Menno te praten. Snap het wel, zoalng iedereen het eens is over Menno is de kans kleiner dat ze over iemand anders gaan praten.
Dit ken ik van de lagere school, iemand wordt gepest, iedereen doet mee, stel je voor dat ik niet mee doe, dan gaan ze misschien mij wel pesten. Wake up!!!!!!!!!! Jullie zijn volwassenen!!!! Laat BB zien hoe Joost heeft gelogen mbt Menno!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ze gaan er komende week en aanstaande vrijdag gewoon aan....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We zitten op een lijn
kan iemand me nou effe uitleggen trouwens wat het doel van de weekopdracht is... kan het eigenlijk maar moeilijk volgen....
Ze moeten trainen zodat ze volgende week in vorm zijn voor een fysieke opdracht.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
kan iemand me nou effe uitleggen trouwens wat het doel van de weekopdracht is... kan het eigenlijk maar moeilijk volgen....
weet niemand ze moeten trainen en krijgen vrijdag een test maar wat voor weet nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We zitten op een lijn
Copy paste van de BB site;quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We zitten op een lijn
Mee eens maar met ze neem ik aan dat je alle bewoners bedoelt. Zolang ze geen ander kunnen pakken dan is dat makkelijk. Menno is aangeschoten wild voor de bewoners. Eigenlijk is Rob het aangeschoten wild en kunnen ze wel eens over de PPS gaan hebben uit de weekopdrachtquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:31 schreef Arliator het volgende:
Godsamme, ze moeten nu echt een keer ophouden om zo over Menno te praten. Snap het wel, zoalng iedereen het eens is over Menno is de kans kleiner dat ze over iemand anders gaan praten.
Dit ken ik van de lagere school, iemand wordt gepest, iedereen doet mee, stel je voor dat ik niet mee doe, dan gaan ze misschien mij wel pesten. Wake up!!!!!!!!!! Jullie zijn volwassenen!!!! Laat BB zien hoe Joost heeft gelogen mbt Menno!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja sterker er kwam zelfs een flashback waarin duidelijk werd hoe joost loog...nog sterker de voice over liet al vanaf minuut 1 blijken hoe erg joost loog en hoe erg het is voor Menno !quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
heb de uitzending van vanavond gemist maar is de confrontatie tussen Menno en Joost nog uitgezonden over het wel of niet overleggen mbt bonenopdracht?
Jazeker, maar dat weten wij, de bewoners nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
heb de uitzending van vanavond gemist maar is de confrontatie tussen Menno en Joost nog uitgezonden over het wel of niet overleggen mbt bonenopdracht?
Laat me raden de week opdracht mislukt, Joost is gaan bonen zoeken voor zijn neus, terwijl hij zou moeten trainen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:33 schreef Arliator het volgende:
[..]
Copy paste van de BB site;
Bewoners, de volgende Weekopdracht is een zware, fysieke krachtmeting.
In de Woonkamer staan op dit moment toestellen om jullie conditie een flinke boost te geven. Deze boost gaan jullie nodig hebben, want volgende week vrijdag gaat Big Brother een fysieke test afnemen waarmee jullie de Weekopdracht kunnen halen. Maak gebruik van de toestellen in de Woonkamer! Mocht Big Brother van mening zijn dat er niet genoeg wordt getraind, dan kan hij besluiten op elk willekeurig tijdstip de Bewoners op te roepen extra te gaan oefenen, ook ’s nachts. Op woensdag is er een proeftest om te kijken hoe ver jullie zijn, volgende week vrijdag volgt de uiteindelijke ultieme krachtmeting: de Weekopdracht.
Het nieuwe Noodrantsoen wordt morgen geleverd.
Dit is al een aangepast Noodrantsoen met extra vitaminen en koolhydraten, zodat jullie opgewassen zijn tegen de zware beproeving volgende week vrijdag. De basis van dit Noodrantsoen zijn erwten en bonen. Maak gebruik van dit Noodrantsoen: eet gezond en vergeet ook het fruit niet. Daarnaast raadt Big Brother aan voldoende nachtrust te nemen.
De fysieke opdracht van deze week stond nu eenmaal op het programma. Dus ook tijdens een Noodrantsoen gaat dit gewoon door. Daarom geeft Big Brother jullie nu de kans om extra krachtvoer te verdienen. Eén voor één worden jullie naar de Dagboekkamer geroepen voor een persoonlijke test. De rest van de Bewoners blijft in de Slaapkamer. Als je klaar bent in de Dagboekkamer, ga je meteen naar de andere Slaapkamer en je praat NIET met je mede-Bewoners. Praten betekent dat de volgende Bewoner niet zijn test kan afleggen.
Een extra reden om goed te oefenen voor deze opdracht is de volgende: Big Brother zal géén 50.000 euro-opdracht meer uitdelen totdat er een Weekopdracht gehaald wordt.
Big Brother
PS: De dresscode blijft van kracht! Het oefenen op de toestellen geschiedt in sportkleding, je kleedt je weer om zodra je klaar bent. En ook tijdens dit Noodrantsoen blijft de jacuzzi verboden terrein.
PPS: Er stond naast Rob geen nieuwe Bewoner klaar om Tanja te vervangen. De vraag aan de kijker was of Rob wel of niet mocht blijven. 51 % van de kijkers stemde voor blijven.
OK I get it, Thanks (ook aan de anderen)quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:33 schreef Arliator het volgende:
[..]
Copy paste van de BB site;
Bewoners, de volgende Weekopdracht is een zware, fysieke krachtmeting.
In de Woonkamer staan op dit moment toestellen om jullie conditie een flinke boost te geven. Deze boost gaan jullie nodig hebben, want volgende week vrijdag gaat Big Brother een fysieke test afnemen waarmee jullie de Weekopdracht kunnen halen. Maak gebruik van de toestellen in de Woonkamer! Mocht Big Brother van mening zijn dat er niet genoeg wordt getraind, dan kan hij besluiten op elk willekeurig tijdstip de Bewoners op te roepen extra te gaan oefenen, ook ’s nachts. Op woensdag is er een proeftest om te kijken hoe ver jullie zijn, volgende week vrijdag volgt de uiteindelijke ultieme krachtmeting: de Weekopdracht.
Het nieuwe Noodrantsoen wordt morgen geleverd.
Dit is al een aangepast Noodrantsoen met extra vitaminen en koolhydraten, zodat jullie opgewassen zijn tegen de zware beproeving volgende week vrijdag. De basis van dit Noodrantsoen zijn erwten en bonen. Maak gebruik van dit Noodrantsoen: eet gezond en vergeet ook het fruit niet. Daarnaast raadt Big Brother aan voldoende nachtrust te nemen.
De fysieke opdracht van deze week stond nu eenmaal op het programma. Dus ook tijdens een Noodrantsoen gaat dit gewoon door. Daarom geeft Big Brother jullie nu de kans om extra krachtvoer te verdienen. Eén voor één worden jullie naar de Dagboekkamer geroepen voor een persoonlijke test. De rest van de Bewoners blijft in de Slaapkamer. Als je klaar bent in de Dagboekkamer, ga je meteen naar de andere Slaapkamer en je praat NIET met je mede-Bewoners. Praten betekent dat de volgende Bewoner niet zijn test kan afleggen.
Een extra reden om goed te oefenen voor deze opdracht is de volgende: Big Brother zal géén 50.000 euro-opdracht meer uitdelen totdat er een Weekopdracht gehaald wordt.
Big Brother
PS: De dresscode blijft van kracht! Het oefenen op de toestellen geschiedt in sportkleding, je kleedt je weer om zodra je klaar bent. En ook tijdens dit Noodrantsoen blijft de jacuzzi verboden terrein.
PPS: Er stond naast Rob geen nieuwe Bewoner klaar om Tanja te vervangen. De vraag aan de kijker was of Rob wel of niet mocht blijven. 51 % van de kijkers stemde voor blijven.
ja die joost is echt een vies mannetje bahquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja sterker er kwam zelfs een flashback waarin duidelijk werd hoe joost loog...nog sterker de voice over liet al vanaf minuut 1 blijken hoe erg joost loog en hoe erg het is voor Menno !
de 2e ps was ongeveer van dezelfde strekking als : hey loser je hebt mazzel gehadquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:34 schreef Day het volgende:
Ik vind vooral de 2e PS van de opdracht heel goed!
Jammer alleen dat er nog niet onderling over gespeculeerd is.
Dit vind ik dus ook vreemd dat ze daar totaal niet over praten. Menno is makkelijker. Maar als Rob in bed ligt zal het wel ter sprake komen. Hoop ik!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:34 schreef Day het volgende:
Ik vind vooral de 2e PS van de opdracht heel goed!
Jammer alleen dat er nog niet onderling over gespeculeerd is.
OK dan!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja sterker er kwam zelfs een flashback waarin duidelijk werd hoe joost loog...nog sterker de voice over liet al vanaf minuut 1 blijken hoe erg joost loog en hoe erg het is voor Menno !
Waar staat PPS eigenlijk voor? PS ken ik wel, maar PPS nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:34 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Mee eens maar met ze neem ik aan dat je alle bewoners bedoelt. Zolang ze geen ander kunnen pakken dan is dat makkelijk. Menno is aangeschoten wild voor de bewoners. Eigenlijk is Rob het aangeschoten wild en kunnen ze wel eens over de PPS gaan hebben uit de weekopdracht
"PPS: Er stond naast Rob geen nieuwe Bewoner klaar om Tanja te vervangen. De vraag aan de kijker was of Rob wel of niet mocht blijven. 51 % van de kijkers stemde voor blijven."
OK, maar dat is voor de stemming van het publiek wel van belang. Joost is dus als leugenaar neergezet en terecht...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:34 schreef Arliator het volgende:
[..]
Jazeker, maar dat weten wij, de bewoners niet![]()
ja echt goor had gewoon niet gegeten van de bonen ookal kreeg ik ze de hele weekquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:36 schreef versabommie het volgende:
trouwens lekker rantsoen, joost heeft de helft in zijn onderbroek en neus gehad!
Maar zolang Joost niet op de bank komt, en dat zie ik voorlopig niet gebeuren, heeft het geen nut. En het nederlandse publiek wat niet op fok zit, heeft een kort geheugenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
OK, maar dat is voor de stemming van het publiek wel van belang. Joost is dus als leugenaar neergezet en terecht...
Maar hij stond weken achtereen strak eerste.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:36 schreef Day het volgende:
[..]
OK dan!![]()
Kijk normaal niet naar de uitzendingen, maar ga morgen wel even kijken naar deze.
En toch blijft Joost geliefd hoor, hij staat nu weer op de 3e of 4e plaats in de Talpa-poll.
Oh, hij staat er al?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:38 schreef Wickedangel het volgende:
Er stond elders een aardige uitleg van Buswatcher over het Joost/Menno-incident. Zit wel iets in.
De uitzending van vrijdag 28 oktober
2de toevoeging 2de post scriptum dus post post scriptumquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:36 schreef Arliator het volgende:
[..]
Waar staat PPS eigenlijk voor? PS ken ik wel, maar PPS niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |