Nu moeten ze gewoon echt weer bij mekaar komenquote:
Wat heb je aan die twee bejaarden?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:11 schreef -Marlii- het volgende:
Nu moeten ze gewoon echt weer bij mekaar komen
Moet je dr iets aan hebben om er naar te kijken dan ??quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:32 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Wat heb je aan die twee bejaarden?
't Is gewoon ranzig!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:39 schreef -Marlii- het volgende:
Moet je dr iets aan hebben om er naar te kijken dan ??
Het hoeft toch ook niet ranzigquote:
Chill man, Dzjoen is vet cool.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:16 schreef Svensational het volgende:
Krijgen we voor de volgende aflevering een ondertiteling met Nederlandse vertaling?
quote:Yousef, het criminele vriendje van Junior, is de nieuwste aanwinst van ONM. Natuurlijk willen we allemaal weten of Hicham (de acteur) in het echt op Yousef lijkt. Vandaar dat we ‘m onderwerpen aan een uitgebreid interview. En daarin komen we heel wat te weten. Wat dacht je hiervan: een van Hicham’s grote liefdes is… wiskunde!
Naam: Hicham Chairi Slaimani
Geboortedatum: 16 januari 1984
Sterrenbeeld: Steenbok
Bezet: Nee, ‘Niet bezet, wel bezeten’Het had niet veel gescheeld of Hicham had de hoofdrol in ‘Het Schnitzelparadijs’ gespeeld. Door omstandigheden kon dat jammer genoeg niet door gaan. Goed, daar kennen we Hicham dus niet van, maar waarvan wel? ‘Ik heb in 12x12 gespeeld. Dat was een soort reallife-programma. Ik speelde daarin met 11 andere jongeren, en het ging een beetje over de ins en outs van ons leven. Verder heb ik nog wat kleine dingetjes gedaan op toneelgebied, maar ONM is toch wel het grootste dat ik tot nu toe heb gedaan.’
Voetbal en wiskunde als grote liefdes
‘Twee jaar geleden heb ik mijn VWO afgemaakt en toen ben ik psychologie gaan studeren. Ik heb toen ook een paar maanden les gegeven als wiskundeleraar en dat ging me best wel goed af.’ Hicham wiskundeleraar? ‘Ja, ik was altijd erg goed in wiskunde. Op de middelbare school kwamen medeleerlingen altijd al naar me toe met vragen. Toen ik twee jaar geleden terugkwam van vakantie zocht ik werk. Ik ben toen een wiskundeleraar gaan vervangen. Wiskunde is toen eigenlijk een beetje een liefde van me geworden.’ Hicham is daarom begonnen met een tweede studie, namelijk HBO-Wiskunde. 'Eigenlijk is voetbal ook een liefde van me, de eerste liefde zeg maar. Dat doe ik ook zo veel als het kan, maar als je niet goed genoeg bent moet je toch iets anders kiezen.' Het is wel duidelijk dat deze man van meer markten thuis is dan alleen acteren en we zien hem ongetwijfeld terug in het ONM-zaalvoetbalteam.
Als acteur voor de klas
En dan ben je nu ineens acteur! ‘Nou ja, niet echt ineens. Voor de klas ben je eigenlijk ook een soort acteur. Ik had vaak leerlingen in de klas die ouder waren dan ik, dus dan moet je wel een bepaalde rol spelen.’ Het feit dat we Hicham nu zien schitteren in ONM, is eigenlijk heel toevallig. ‘Ik had dus auditie gedaan voor Het Schnitzelparadijs, maar dat was niets geworden. Ik had al heel lang niets gehoord van het castingbureau waar ik me had ingeschreven en toen zei ik tegen een vriend dat ik wel weer eens een rol zou willen krijgen. En de volgende dag werd ik gebeld door het castingbureau van Harry Klooster! Ik stond daar niet eens ingeschreven maar ze hadden mijn naam dus van het castingbureau van Het Schnitzelparadijs.’
Al jaren bij ONM
‘Hier bij ONM werken is echt heerlijk. Al m’n collega’s zijn vriendelijk en gezellig. De eerste dag, of eigenlijk de eerste tien minuten, moest ik even de kat uit de boom kijken, maar iedereen deed heel enthousiast en heette me welkom. Nu voel ik me al aardig thuis, het lijkt of ik hier al jaren zit, terwijl ik hier eigenlijk nog maar twee maanden werk! Gürkan is een van m’n maatjes hier, echt een leuke gozer. En ik speel natuurlijk veel met Levi. Echt een goede acteur! Hij heeft me verteld dat hij in het dagelijks leven nog nooit iets met drugs te maken heeft gehad, en nu speelt ‘ie net of hij er al jaren in zit.’
Lekker potje vechten
‘Yousef moet je zien als een jongen die al aardig wat meegemaakt heeft. Ik denk dat een gebroken gezin de oorsprong van zijn problemen is, net als bij Junior, die komt ook uit een gebroken gezin. Yousef is Juniors beste vriend, maar ja, in dat wereldje is vriendschap natuurlijk relatief en gevaarlijk. En in het begin is Yousef een beetje schuchtere en bange jongen, maar bij Junior zoekt hij wel een gaatje waar hij zijn eigen kracht in kwijt kan.’
‘Of ik op Yousef lijk? Haha, qua uiterlijk wel natuurlijk. Ik heb wel wat iets van mezelf in de rol gegooid, maar nee, ik lijk niet echt op Yousef.
De leukste scène die ik tot nu toe heb gedaan, is een vechtscène. Yousef krijgt ruzie met een oude kennis en ze raken slaags. Was echt leuk om te doen, daar kon ik echt al mijn energie ik kwijt!’
Die Achmed was niet te verstaan, Gyman gooide er een hoop Engelse termen tegenaan, en Annemarie ging "off".quote:
En hoe voelt het om als 21 jarige een kind van 16 te spelenquote:
Volgens Carlo heet hij Yousouf en wordt hij gespeeld door Hicham Chari Slaimani.quote:Yousef, het criminele vriendje van Junior, is de nieuwste aanwinst van ONM.
Naam: Hicham Chairi Slaimani
quote:En in het begin is Yousef een beetje schuchtere en bange jongen, maar bij Junior zoekt hij wel een gaatje waar hij zijn eigen kracht in kwijt kan.
Welnee, alhoewel.....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:11 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Toch niet weer de bejaardensex die ze met Duuk ook had, want dan moet ik Ariellen (kotsen in een ton).
Dan kijk je een andere kant op??quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:13 schreef LeefbaarFok het volgende:
Nou.... Joyce en Duuk was ranzig bij de varkens af! Je keek zo in die harige kokkerd van d'r.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:11 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Nu moeten ze gewoon echt weer bij mekaar komen
Ze kunnen het kind van Shirina kopen, zodat het niet onder die silijoekels wordt geplet!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:15 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Welnee, alhoewel.....
Ze moeten wel opschieten als ze nog een kindje willen....
En dan moeten ze ook veeeeel oefenen![]()
![]()
Neeeee, dat kunnen ze ons niet aan doen!! Een kind van Shirina en Daan. Dat is te erg!!!!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:39 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ze kunnen het kind van Shirina kopen, zodat het niet onder die silijoekels wordt geplet!
Met jou kan ik pratenquote:
Dat is idd niet echt grappigquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:10 schreef soapie het volgende:
[..]
Neeeee, dat kunnen ze ons niet aan doen!! Een kind van Shirina en Daan. Dat is te erg!!!!!![]()
![]()
![]()
Ja, idd, waarom doen jullie dat?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:44 schreef Svensational het volgende:
Waarom lopen jullie de boel hier altijd zo te verzieken.
Jullie ??quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:44 schreef Svensational het volgende:
Wie?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:44 schreef Svensational het volgende:
quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:43 schreef Iwan1976 het volgende:
NU: Wim Bax in 'Gooische Vrouwen'.
En Paul de Ridder als ik me niet vergis.. ik weet even niet zijn echte naam.. Maar een geweldige serie BTWquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:43 schreef Iwan1976 het volgende:
NU: Wim Bax en Herman Boerman in 'Gooische Vrouwen'.
Shirinaquote:Maandag extra goed kijken
Natuurlijk kijk je iedere dag ONM. Maar deze week let je extra goed op, want er sluipt een stukje werkelijkheid de serie in. Of: Hoe een hysterische scène tot evenwichtsstoornissen kan leiden.
Een week of zes geleden speelden Sander Foppele en Katarina Justic een nogal heftige scène. En daar bleek maar weer eens dat acteren niet geheel zonder risico is. Sander: 'We moesten een scène doen waarin Shirina helemaal hysterisch werd en Daan een klap op zijn wang moest geven. Nou en dan weet je het wel hè', vertelt hij lachend. 'De scène hebben we drie keer gedaan: de eerste keer sloeg ze me keihard op mijn jukbeen, de tweede keer perfect op mijn wang, maar hij moest nog een keertje. En toen sloeg ze me per ongeluk op mijn oor.' Op de een of andere manier sloeg katarina precies zo dat ze met haar vlakke hand op zijn oor terechtkwam. Door de luchtdruk ontstond er een gaatje in Sanders trommelvlies. Sander: 'Tijdens die scène dacht ik al dat er wat mis was; toen ik inademde door mijn neus kreeg ik lucht binnen door mijn oor. Ben toen meteen naar een dokter gegaan en die vertelde dat er een gaatje in mijn trommelvlies zat.' Katarina schrok zich een hoedje. 'Tja, het moest er echt uitzien, Maar dit was natuurlijk niet de bedoeling. Sander had meteen een paars oor. Volgende keer denk ik dat ik het liever los opneem. Ik heb nu een voorbeeld hoe het mis kan gaan. Dus eerst de scène en dan los die klap', legt Katarina uit.
Intussen zijn we een aantal weken verder en vroegen we Sander hoe het nu is. 'Het gaatje is vanzelf dichtgegroeid. Ik heb wel een paar weken last gehad van evenwichtsstoornissen. Haha, de dag na die klap ben ik naar Disneyland Parijs gegaan, en dat was niet zo'n goed idee. Al die attracties...'
De scène zag er zo goed uit dat de regisseur besloten heeft hem erin te laten. En vanavond (maandag) is hij op tv. Wil je dus met eigen ogen de gevaren van het acteren aanschouwen dan kijk je deze week extra goed.
bron
Jee zeg, ben 1 tel afgeleid door m'n geliefde, gelijk heel Wim Bax gemistquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:43 schreef Iwan1976 het volgende:
NU: Wim Bax en Herman Boerman in 'Gooische Vrouwen'.
Tja, prioriteiten stellen he....quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:47 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Jee zeg, ben 1 tel afgeleid door m'n geliefde, gelijk heel Wim Bax gemist![]()
Oef...keuzes, keuzes...quote:
Achja, wij zijn slimmm.....(zo af en toequote:Op zondag 30 oktober 2005 16:22 schreef -Marlii- het volgende:
[..]Weten we dat ook weer
Laat die anderen maar denken over Joyce wij weten wel beter
Worden ze nu ook al door Hugo Boss gesponsord?quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:25 schreef soapie het volgende:
![]()
![]()
![]()
Op de site van BNN:
''Is Hugo ook jouw Boss? Dan doe je de quiz!"
Je moet dat gewoon op zijn Engels uitspreken: YOU! GO! BOSS! En dat schijnt Robin R. , de man met het rock 'n' roll-leven, te doen.He's leavin'!quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:01 schreef DeTolk het volgende:
Worden ze nu ook al door Hugo Boss gesponsord?
als je het huidige onm interessanter vindt dan je lief, dan moet je wel een waardeloze relatie hebbenquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:19 schreef Lovechild het volgende:
Gelukkig is hij als ONM komt nog niet thuis. Geen kans dat hij me dan dus weet af te leiden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |