ik zat net het zelfde te denkenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:55 schreef pberends het volgende:
Ja, eigenlijk passen Julia en Chris goed bij elkaar.
quote:zo een huppelkutje als Sanne
Lizzy, mijn eend?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:57 schreef haagse_elfje het volgende:
valt niet op hoor Lizzy
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Lizzy, mijn eend?
[[url=http://img292.echo.cx/img292/4264/eendjesdag50woensdag10juni2007.th.jpg]afbeelding][/URL]
Heeft hij ooit echt geleefd?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:01 schreef haagse_elfje het volgende:
Iwan gaat daan ook niet een btje dood?
Heb je daar nu de vertragingen van Lindsay Wagner?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:32 schreef babette21 het volgende:
die special-effects-regisseur is naar gtst verhuisd
van wat?????quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
Heb je daar nu de vertragingen van Lindsay Wagner?
Die luxaflex blijven irritant!!!!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:41 schreef babette21 het volgende:
weer eens iets anders dan splitscreen of luxaflex
Ik dacht precies hetzelfde toen ik die overbodige effecten in een even zo overbodige scène zag.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:32 schreef babette21 het volgende:
die special-effects-regisseur is naar gtst verhuisd
The Bionic Woman, een serie uit de jaren '70. Als ze keihard moest rennen werd het beeld vertraagd, om het tempo nog meer te benadrukken.quote:
Lee Majors kende het truukje ook.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
The Bionic Woman, een serie uit de jaren '70. Als ze keihard moest rennen werd het beeld vertraagd, om het tempo nog meer te benadrukken.
The Bionic Woman was de vrouwelijke evenknie van The 6 Million Dollar Man.quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
The Bionic Woman was de vrouwelijke evenknie van The 6 Million Dollar Man.
Ik ben Superman, met de "S" van "Straight" op zijn buik.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:25 schreef haagse_elfje het volgende:
![]()
er is maar een echte bionic man he
Weet je dat wel zeker?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik ben Superman, met de "S" van "Straight" op zijn buik.
We gaan trouwens weer hopeloos off-topic.quote:He dresses in leotards that show off his muscles "and just about everything else." He can never marry Lois Lane, they can only be buddies. He leads a secret double life, "like a closet homosexual," according to the preacher. He wears a cape. "Maybe y'all know some straight guys who waltz around in red capes - I sure don't," Rev. Blanblood declares. He colors his hair with blue highlights. As Clark Kent, he wears glasses even though he doesn't need them. "It's like he's advertising that he's some kind of sissy," the clergyman argues. He is "overly chummy" with cute young cub reporter Jimmy Olsen. He often poses with his hands on his hips, "the traditional gay posture." He has X-ray vision, yet never uses the power to look through women's clothing, "the way any normal, red-blooded American man would," according to the preacher. He's often seen flying through the air carrying a man he's just rescued - something Rev. Blanblood insists "no heterosexual male would be caught dead doing."
BRON: SUPERMAN IS GAY
Er mogen alleen maar vrouwen in mijn bed .....quote:
En dat is jouw schuld!quote:We gaan trouwens weer hopeloos off-topic.
Nooit gezien... Wel heb ik Pim Veth (Clint Bronkhorst) een paar keer een kinderprogramma zien presenteren op Jetix.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:27 schreef babette21 het volgende:
op veronica is één of ander kinderprogramma bezig met Nora van Diemen....
volgens mij heb ik ook die vage Jason gezien, maar van dat joch weet ik niet meer zoveel, misschien is 't een ander
tot zover.....
Jij komt hier niet zo vaak, dus dacht ik: Ik vermeld het ff.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:57 schreef Beautygirl het volgende:
Ja, al 3000 keer.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:57 schreef Beautygirl het volgende:
Ja, al 3000 keer.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zeg, heb ik jullie al verteld dat Victor en Aafke terugkomen?
ja dat hoorde ik straks op de radio.. tevens tvp ik ben weer unbanned, dus kan ik dit topic weer gaan volgenquote:
ik las het op teletekstquote:
Het is "psychopatisch" ...quote:Op zondag 12 juni 2005 19:21 schreef marleenhoofd- het volgende:
wat denken jullie trouwens dat hillard nu voor psygopatisch gaat doen i.p.v. het stalken van iris?
Maar bij de Moslims is dat een taboe, dus is het toch weer reëel.quote:Op zondag 12 juni 2005 18:58 schreef haagse_elfje het volgende:
laat me raden nu is het woord HOMO taboe in onm nu de NMO mee gaat doen.....
lekker realistisch NOT!
Van Elif gelukkig dan ook niet!quote:Op zondag 12 juni 2005 18:48 schreef babette21 het volgende:
hm van Ilyas komen we voorlopig dus nog niet af...
Anders krijgt ze corrigerende tikken?quote:Op zondag 12 juni 2005 20:00 schreef tybalt2 het volgende:
Ja maar denk dat Elif zich wel even iets meer moet gaan 'gedragen' dan dat ze dat nu doet..
nou dat geldt dan ook voor Ilyas hoor;quote:Op zondag 12 juni 2005 20:00 schreef tybalt2 het volgende:
Ja maar denk dat Elif zich wel even iets meer moet gaan 'gedragen' dan dat ze dat nu doet..
Ja, het is helemaal feest als ze Pberends met z'n kinderwagens en TL lampen er ook in stoppen.quote:
Heeft ie een hennepplantage in kinderwagens?quote:Op zondag 12 juni 2005 20:29 schreef schatje het volgende:
Ja, het is helemaal feest als ze Pberends met z'n kinderwagens en TL lampen er ook in stoppen.
Ik denk niet dat de NMO het onderwerp homoseksualiteit uit de weg zal gaan, integendeel.quote:Op zondag 12 juni 2005 18:58 schreef haagse_elfje het volgende:
laat me raden nu is het woord HOMO taboe in onm nu de NMO mee gaat doen.....
lekker realistisch NOT!
Misschien ontdekt Elif volgend seizoen haar lesbische kant wel.quote:STICHTING YOESUF (HOMOSEKSUALITEIT & ISLAM)
Stichting Yoesuf, landelijk centrum voor Islam en homoseksualiteit, wordt in haar voortbestaan bedreigd. Nu VWS besloten heeft de subsidiekraan dicht te draaien, komt het einde in zicht van projecten die onder adnere begrip voor en emancipatie van homoseksuele moslims bevorderen.
In Studio NMO een discussie over de relatie tussen Islam en Homoseksualiteit. As de Islam het veroordeeld, Is coming out met behoud van religieuze identiteit dan nog mogelijk?
Gasten:
Henk Beerten (COC)
Omar Nahas (Stichting Yoesuf)
Yoesef Boussaïd
Remi Soekirman
BRON: nmo.omroep.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |