Nou, ze zag er gisteren wel erg goed uit in dat strakke blauwe shirtje.quote:
Flikker op!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:02 schreef babette21 het volgende:
hij kan 'n goedmannenlijf ook wel waarderen.....
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
somehow hebben wiv en ik best dezelfde smaak: hij kan 'n goedmannenlijf ook wel waarderen.....
Julia eerst mag ook!!!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh als ze als tweede gaat ben ik ook best tevreden hoor![]()
wat? als je 't niet hebben kan ga je toch lekker weg.....??quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
Flikker op!
kijk jij begrijpt het!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
hij dóet of hij mist, maar eigenlijk hoort het bij zijn wraakplan:
stiekem verwijt hij Iris nog steeds de dood van Claire
Sodemieter op! Die uitdrukkingen zijn alleen leuk als IK ze tegen JOU gebruik!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:04 schreef babette21 het volgende:
wat? als je 't niet hebben kan ga je toch lekker weg.....??
© wiv 2004
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
Sodemieter op! Die uitdrukkingen zijn alleen leuk als IK ze tegen JOU gebruik!
quote:Phoebe: "I've tasted my own medicane and it does not taste good.......
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
ho!! stop!! VETO!!!! Julia moet blijven, da's één van de weinige normalen daar.....
Cool! Dan is Elif vrij voor mij!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:07 schreef haagse_elfje het volgende:
Niels knalt eerst Iris neer als wraak op Claire
dan knalt hij Sanne neer omdat ze niets kan...
Ilyias die voor Iris springt wordt er ook per ongeluk geraakt en gaat ook dood
Nope..... zo steek ik niet inelkaar!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:08 schreef haagse_elfje het volgende:
je geeft het dus toe je bent een Flikker
Idd.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:09 schreef haagse_elfje het volgende:
ze is idd nog niet storend, oké ze mag blijven. Joyce en Sanne moeten ophoepelen!
ga je haar leren hoe te integreren in Nederland?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Cool! Dan is Elif vrij voor mij!
nee jij wacht liever tot fictieve soappersonages loskomen van hun even zo fictieve soapvriendjesquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nope..... zo steek ik niet inelkaar!
ik heb zo een voorgevoel dat hij blijft levenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:09 schreef babette21 het volgende:
over Foppele zeg ik maar gewoon niks
[die gaat toch wel dood, dus daar verspil ik mijn verzoekjes niet aan]
hell no....quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:12 schreef haagse_elfje het volgende:
ik heb zo een voorgevoel dat hij blijft leven![]()
![]()
Met harde hand!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:11 schreef haagse_elfje het volgende:
ga je haar leren hoe te integreren in Nederland?
Ik heb zo'n voorgevoel dat Iris blijft leven!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:12 schreef haagse_elfje het volgende:
ik heb zo een voorgevoel dat hij blijft leven![]()
![]()
ah op z'n Turks dus.... zal ze fijn vinden........quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
Met harde hand!
Ach, dat is ze gewend. Chris zegt dat ze uit een afgelegen bergdorp komt, ver van de bewoonde wereld.......quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:15 schreef babette21 het volgende:
ah op z'n Turks dus.... zal ze fijn vinden........
Ik wil je weekend niet verpesten, maar ik hoor geluiden dat Daan wel eens zou kunnen blijven leven. Hij zal in ieder geval na de zomerstop weer te zien zijn... met aangegroeide haartjes.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:09 schreef babette21 het volgende:
over Foppele zeg ik maar gewoon niks
[die gaat toch wel dood, dus daar verspil ik mijn verzoekjes niet aan]
Kan hij alsnog met die Bosnomuts trouwen?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:18 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik wil je weekend niet verpesten, maar ik hoor geluiden dat Daan wel eens zou kunnen blijven leven. Hij zal in ieder geval na de zomerstop weer te zien zijn... met aangegroeide haartjes.![]()
jezus Iwan, ik beschouwde je als 'n vriend... en dan nu dit?!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:18 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik wil je weekend niet verpesten, maar ik hoor geluiden dat Daan wel eens zou kunnen blijven leven. Hij zal in ieder geval na de zomerstop weer te zien zijn... met aangegroeide haartjes.![]()
dat huwelijk wordt volgende week al voltrokken [vr. zo uit mijn hoofd]quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:23 schreef weet_ik_veel het volgende:
Kan hij alsnog met die Bosnomuts trouwen?
Nou, dan heb ik nog wat leuks voor je. Sylvie "Yammi" Meis komt volgend seizoen in de serie.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:25 schreef babette21 het volgende:
jezus Iwan, ik beschouwde je als 'n vriend... en dan nu dit?!
echt, 't hoeft niet eens waar te zijn, lieg desnoods.....
maar dergelijke nieuwsberichten kun je me echt niet bezorgen hoor...
Gaan die dan net als Joyce en Duuk in bed liggen of als Ariel en Winston?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:26 schreef babette21 het volgende:
dat huwelijk wordt volgende week al voltrokken [vr. zo uit mijn hoofd]
Unterwegs Nach Morgen?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nou, dan heb ik nog wat leuks voor je. Sylvie "Yammi" Meis komt volgend seizoen in de serie.
mja Onderweg naar de Costa wordt 't toch......... ben benieuwd of ik tegen de herfst nog kijkquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nou, dan heb ik nog wat leuks voor je. Sylvie "Yammi" Meis komt volgend seizoen in de serie.
Ik vrees dat Sanne verliefd wordt op Renée.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:32 schreef pberends het volgende:
Bemoeizucht van Sanne.
Je zou maar aan elke patient zoveel tijd spenderen in je vrije tijd.
NEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:18 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
terwijl je zou denken dat ze blij zouden zijn om van troe-la-la verlost te zijnquote:
Als ze daar beter van gaat spelen... maar dat zal er wel niet in zitten vrees ik.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik vrees dat Sanne verliefd wordt op Renée.
als Hetero was ze al slechtquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:43 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Als ze daar beter van gaat spelen... maar dat zal er wel niet in zitten vrees ik.
ach ikke niet....quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
IK WORD ECHT KNETTERGEK VAN DIE JOYCE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wij ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |