Maakt niets uit! Als die klootzak maar de geest geeft.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:59 schreef -Marlii- het volgende:Zit dr wel in, maar hoe, hartstilstand is klinkt wel leuk
Frommel Sr. wordt gewoon in de hens gezet! Klaar! Geen geld aan verkwisten!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:02 schreef -Marlii- het volgende:
Moet wel beetje spectaculair zijn.
Wat voor begrafenis gaan we krijgen dan? Net zoon afgezaagd ding als die van Renee, of een begrafenis à la Claire ??
Hoop als Renee, hij verdient niet beter![]()
Jawel, die OP heeft Frommelmans al gehad. Gisteren kreeg hij zijn ruilhart.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:05 schreef DeTolk het volgende:
Geen OP?
Moet je altijd nog die lucifer aan doen, en benzine over hem heen gooienquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:05 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Frommel Sr. wordt gewoon in de hens gezet! Klaar! Geen geld aan verkwisten!
Hij zuipt als een tempelier.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:12 schreef -Marlii- het volgende:
Moet je altijd nog die lucifer aan doen, en benzine over hem heen gooien![]()
Zou onze 'lieve' Chris nog een beetje emotie tonen ??quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:14 schreef LeefbaarFok het volgende:
Maar goed: woensdag a.s. gaat het gebeuren.
Vroman krijgt woensdag een fatale hartaanval.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:16 schreef Sammy_Klebold het volgende:
Vroman gaat er nog niet aan,
btw, zijn er nog mooie vrouwen hier
Ik ben van niemandquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:18 schreef LeefbaarFok het volgende:
Enne... laat die mooie meiden met rust! Zij zijn er voor MIJ!
En ik word ook van niemandquote:
quote:
Ze msn'en op het ABZ ook bij bosjes dus je hoeft niets meer te installeren!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:48 schreef LeefbaarFok het volgende:
Heeft Dr. van Nix die laptop uit het AZB gejat.... ehhh .... gedeclareerd?
Zo vader, zo dochterquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:51 schreef LeefbaarFok het volgende:
Zie je nou? Ik zei toch dat Esmee een tienerhoertje is?????
En met een beetje geluk ook nog dood.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:56 schreef pberends het volgende:
Het enige wat Gyman hoeft te doen is een pil geven aan Joyce en ze is relaxter dan ooit!
Ze hebben toch niks beters te doen waarschijnlijkquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze msn'en op het ABZ ook bij bosjes
Lijkt me meer een soort forum zoals TMFWEB dat had (of misschien nog heeft? ) Chatten op een forum.quote:
verkas jij eens ff lekker naar tmfwebquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:16 schreef Sammy_Klebold het volgende:
Vroman gaat er nog niet aan,
btw, zijn er nog mooie vrouwen hier
Maar Chrissie, jij bent toch een mooie vrouw!? Mag hij er dan niet naar vragen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:14 schreef haagse_elfje het volgende:
verkas jij eens ff lekker naar tmfweb
Toch niet weer de bejaardensex die ze met Duuk ook had, want dan moet ik Ariellen (kotsen in een ton).quote:
Sluikreclame... en dat voor een publieke omroep. What's next? Dokter Otto, dokter Klingel en dokter Neckermann.quote:
Dr. Oetlul wordt dan Dr. Oetker.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:24 schreef Iwan1976 het volgende:
Sluikreclame... en dat voor een publieke omroep. What's next? Dokter Otto, dokter Klingel en dokter Neckermann.
Ze komt uit Bosnië. Dat ligt tegenwoordig in Rotterdam.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:20 schreef Lovechild het volgende:
Zeg mede-soapers; er staat me iets van bij dat Shirina eerst helemaal niet uit Joegoslavië kwam. Ik heb iets van Hongarije of Bulgarije in mijn hoofd. Vergis ik me nou zo vreselijk, of is het dezelfde soort transformatie als Ulft -> Amsterdam?
Ja, dat ze daar vandaan komt begrijp ik ook uit de huidige afleveringen. Maar ik dacht dat dat eerst anders was. Niet dus?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:21 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ze komt uit Bosnië. Dat ligt tegenwoordig in Rotterdam.
Shirina komt oorspronkelijk uit Bosnië. Haar ouders wonen in Nijmegen. In haar eerste aflevering noemde Joost Shirina Nijmegerin.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:20 schreef Lovechild het volgende:
Zeg mede-soapers; er staat me iets van bij dat Shirina eerst helemaal niet uit Joegoslavië kwam. Ik heb iets van Hongarije of Bulgarije in mijn hoofd. Vergis ik me nou zo vreselijk, of is het dezelfde soort transformatie als Ulft -> Amsterdam?
Het is altijd Bosnië geweest.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:33 schreef Lovechild het volgende:
Ja, dat ze daar vandaan komt begrijp ik ook uit de huidige afleveringen. Maar ik dacht dat dat eerst anders was. Niet dus?
Tjonge, als mijn geheugen me zo in de steek laat ben ik wellicht nu echt te oud om naar ONM te kijken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |