Maakt niets uit! Als die klootzak maar de geest geeft.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:59 schreef -Marlii- het volgende:Zit dr wel in, maar hoe, hartstilstand is klinkt wel leuk
Frommel Sr. wordt gewoon in de hens gezet! Klaar! Geen geld aan verkwisten!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:02 schreef -Marlii- het volgende:
Moet wel beetje spectaculair zijn.
Wat voor begrafenis gaan we krijgen dan? Net zoon afgezaagd ding als die van Renee, of een begrafenis à la Claire ??
Hoop als Renee, hij verdient niet beter![]()
Jawel, die OP heeft Frommelmans al gehad. Gisteren kreeg hij zijn ruilhart.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:05 schreef DeTolk het volgende:
Geen OP?
Moet je altijd nog die lucifer aan doen, en benzine over hem heen gooienquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:05 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Frommel Sr. wordt gewoon in de hens gezet! Klaar! Geen geld aan verkwisten!
Hij zuipt als een tempelier.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:12 schreef -Marlii- het volgende:
Moet je altijd nog die lucifer aan doen, en benzine over hem heen gooien![]()
Zou onze 'lieve' Chris nog een beetje emotie tonen ??quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:14 schreef LeefbaarFok het volgende:
Maar goed: woensdag a.s. gaat het gebeuren.
Vroman krijgt woensdag een fatale hartaanval.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:16 schreef Sammy_Klebold het volgende:
Vroman gaat er nog niet aan,
btw, zijn er nog mooie vrouwen hier
Ik ben van niemandquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:18 schreef LeefbaarFok het volgende:
Enne... laat die mooie meiden met rust! Zij zijn er voor MIJ!
En ik word ook van niemandquote:
quote:
Ze msn'en op het ABZ ook bij bosjes dus je hoeft niets meer te installeren!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:48 schreef LeefbaarFok het volgende:
Heeft Dr. van Nix die laptop uit het AZB gejat.... ehhh .... gedeclareerd?
Zo vader, zo dochterquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:51 schreef LeefbaarFok het volgende:
Zie je nou? Ik zei toch dat Esmee een tienerhoertje is?????
En met een beetje geluk ook nog dood.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:56 schreef pberends het volgende:
Het enige wat Gyman hoeft te doen is een pil geven aan Joyce en ze is relaxter dan ooit!
Ze hebben toch niks beters te doen waarschijnlijkquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze msn'en op het ABZ ook bij bosjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |