Heb die 2 mappen hier nog staan mis er verdomme nog 30 van de weet ik veel hoeveelquote:
Oja, dat ging ook prachtig met de toen net opgekomen telefoonkaarten. En wat was het jaar 2000 ver weg...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:10 schreef Skv het volgende:
Ik had vroeger zo'n jampotdeksel met wasknijpers in een of andere rare construcite op mn achterwiel gemaakt. Als je dan rond ging rijden was het net of je zo'n half orkest achter je had.
Ik noemde het mijn motor
klap armbanden dus .quote:
Oeh, de chestersquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:11 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Heb die 2 mappen hier nog staan mis er verdomme nog 30 van de weet ik veel hoeveel
Maar idd 2 punters
ken ik nietquote:
Klinkt bekendquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:15 schreef Virus.NL het volgende:
BluffersJe bent een bluffer, je blijft een bluffer, je bluft er een eind op los...
Jahh Paniniquote:
Draaf je in die andere dingen niet wat door?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:21 schreef Sammy_Klebold het volgende:
Big Bother
Ovide
Kopspijkers
Het wk van 1994
Ajax - Ac milan 1995
Er komt steeds meer terugquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:22 schreef Virus.NL het volgende:
http://users.skynet.be/Ti(...)film/de_bluffers.htm wat een bekende dingen zijn er te vinden
[afbeelding]
De Bluffers met Clandestino![]()
ebola is geen fijne ziekte. ook niet bevordelijk voor de economie als 1 van ons dat zou hebbenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:31 schreef Flem het volgende:
Mijn reactie is gewist! Zie signature.
Ebola gaat gepaard met inwendige bloedingen, dus niet zeuren. Bovendien is 't dikke oude school.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:33 schreef P8 het volgende:
[..]
ebola is geen fijne ziekte. ook niet bevordelijk voor de economie als 1 van ons dat zou hebben
Falcor is datquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:12 schreef StarShineAtNight het volgende:
Was The Never-ending Story niet ook uit die tijd?
Met zo'n harige draak ofzo.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:21 schreef Sammy_Klebold het volgende:
Ovide
Wat dacht je van de start van NED3?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:51 schreef ChrisJX het volgende:
In navolging van Ken je dit nog? gaan we door met 'ken je dit ook nog'. Speciaal voor alle twintigers op dit forumNostalgie heerscht
...
De start van RTL4 (toen nog Veronique geheten)
Jaaaaaa.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:08 schreef skiczukie het volgende:
En The Wonder Years!
Geweldig was dat, heb de openingstune nu als ringtone.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:52 schreef woeeiiii het volgende:
De vrienden van Ovide!
Kijk uit malloot, een kokosnoot!
[afbeelding]
als ik een smsje krijg hoor je een stukje uit die tune. namelijk, kijk uit maloot een kokosnootquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:14 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Geweldig was dat, heb de openingstune nu als ringtone.
Dat is dokter Snuggles! Ga je schamen dat je dat niet weet!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:17 schreef LaZZ het volgende:
En dan was er nog zo'n tekenfilm, met in de tune het woord: regenboog.
Met z'n allen naar de regenboog ofzo?
En er zat ook een slimme man in en een luchtballon. Meer weet ik niet meer.
Die zaten op sommige flessendoppenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:19 schreef B.A.Trix het volgende:
Je had vroeger ook wuppies ( zie foto) en de my little pony. Valt me trouwens ook op dat nog niemand E.T genoemd heeft.. Och wat heb ik zitten huilen bij die film..![]()
[afbeelding]
Jaaa, die met die idioot hoge stemmetjesquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:54 schreef Supervisor20 het volgende:
Hoe heette dat ene tekenfilmpje ook al weer met die 3 kindertjes?
Chipmunks ofzoiets met alvin![]()
![]()
Tis 11 uur, kom dichter bij dan krijg je nog als troost een extra zoen van mij, zoen van mij....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:14 schreef MouseOver het volgende:
Dan had je natuurlijk nog Telekids (begon toen net, bestaat geloof ik nog steeds) en die dikke dames op de publieke zenders. Die dames vond ik trouwens maar irritant.
Ik ookquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:21 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik ben nog geen 20, maar ik ken ook nog wel veel van dat lijstje
Mik en Karbonkel!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:24 schreef Chanandler het volgende:
Oja, tering dit is echt nostalgie
[afbeelding]
alvin and the chipmunks.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:54 schreef Supervisor20 het volgende:
Hoe heette dat ene tekenfilmpje ook al weer met die 3 kindertjes?
Chipmunks ofzoiets met alvin![]()
![]()
ja volgens mij als ik nog een aflevering zou zien zou ik ze nog steeds geweldig vindenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
alvin and the chipmunks.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:24 schreef Chanandler het volgende:
Oja, tering dit is echt nostalgie
[afbeelding]
Dat vond ik toen ik klein was al te moralistischquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:34 schreef Simmertje het volgende:
[afbeelding]
damn wat genoot ik hier vroeger van![]()
ahaha en altijd maar hopen dat je ook OOIT zo een ring zou krijgen waar mee je vuur kan toveren en wat dan ookquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:12 schreef GaRleC het volgende:
CAPTAIN PLANET !! Wat mis ik die.
Ik had zo'n aktiepop van hem. Die kon iets !
Dat was ik al weer vergeten!!quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:00 schreef minthy het volgende:
Op de lagere school kregen we zo'n gele tas die we zelf in elkaar moesten vouwen. Later bleken die dingen kankerverwekkende stoffen te bevatten en moesten ze weggegooid worden
Volgens mij heb ik m nog bij m'n ouders op zolder liggen..quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:11 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Heeft hier nog jaren dienst gedaan!...
Er was -op de AVRO geloof ik- ook een Pauze TV programma, waarin een jonge Carlo Boszhardt een hilarische imitatie van Koen Wauters deed, met Clouseau-achtige kromme teksten: "Je hebt heel mooie ogen. Ik zal je nooit bedrogen."quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:00 schreef minthy het volgende:
Op school kregen we eens in de zoveel tijd de Pauze
Was dat niet een of andere geel koffertje van plastic? Zoiets staat me bij nu je het erover hebtquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:00 schreef minthy het volgende:
Je had ook nog zo'n magazine, Popfoto... Heel wat van versleten. Op school kregen we eens in de zoveel tijd de Pauze
Op de lagere school kregen we zo'n gele tas die we zelf in elkaar moesten vouwen. Later bleken die dingen kankerverwekkende stoffen te bevatten en moesten ze weggegooid worden
Melkunie schoolpakjes met strips aan de achterkantquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
de nieuwsblaadjes die je bij de schoolmelk kreeg deden het ook altijd erg goed.
nee, die bedoel ik nietquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:45 schreef Cornerman het volgende:
[..]
Melkunie schoolpakjes met strips aan de achterkant![]()
Weet ik, maar ik wel.. Ik ken trouwens geen bladen die we bij de melk kregen.. Wel bladen waar je een abbo op moes krijgen, maar weet niet meer hoew die heette.. Die bladen waren per groep ingedeeld.. De Boboquote:
Bobo, Okki, Taptoe, Hello Youquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:49 schreef Cornerman het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik wel.. Ik ken trouwens geen bladen die we bij de melk kregen.. Wel bladen waar je een abbo op moes krijgen, maar weet niet meer hoew die heette.. Die bladen waren per groep ingedeeld.. De Bobo![]()
Ja bij de overgang van kleuterschool/lagere school naar "basisschool". Toen zat ik ineens niet meer in de tweede klas maar in groep 4.quote:
Dat waren de Dino Riders. Zij waren met hun ruimteschip gestrand op een planeet waar de slechte heerser Lord Krulos het Step Crystal van de Dino Riders wilden afpakken om zo van de planeet af te komenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:20 schreef Take_A_Picture het volgende:
Bikermice from Mars, dude!!!
Ook van vroegah - de X-Men tekenfilms, die tekenfilm waarin mensen m.b.v. apparaatjes met dino's konden communiceren, en natuurlijk The Animaniacs! Helemaal geweldig!!!
*Acknowledge*quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:38 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Dat vond ik toen ik klein was al te moralistisch
Ik geloof dat aan het einde van M.A.S.K ook zo'n boodschap zat, kan iemand dat bevestigen?
Geweldige serie. Ik was echt serieus verliefd op Kelly Kapowski. Echt een te gekke serie. Maar The Wonder Years vond ik ook geweldig. Over die serie trouwens, er speelde zo'n jongetje in, dat was dan een vriendje van die uh...ja die hoofdrolspeler. Paul heette die jongen. Er ging eens het gerucht dat die jongen dus later Marilyn Manson werd.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:01 schreef Plastic_Power het volgende:
[afbeelding]
En Apie van de Hoek, maar daar zijn geen foto's van![]()
Het schiet me alweer te binnen....The Raccoons !!!!quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:35 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hoe heette die tekenfilm met die gasten die in bomen woonden of zo, en dan had je zo'n evil dad, was roze met zon geknakte neus die op een kasteel woonde, en hij had een zoon met een bril die er t zelfde uitzag, maar die was dan weer vriendjes met die gasten die in die bomen woonden. Was ook een tekenfilm.
Full House man. Ken je klassiekers eejquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:47 schreef Supervisor20 het volgende:
[afbeelding]
Dit was ook zo'n serie in de jaren 90? weet all1 even de naam niet meer![]()
Ja dat was ook altijd zo'n schitterende tekenfilmquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:48 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Het schiet me alweer te binnen....The Raccoons !!!!
Deze weet ik ook alweer. Dat waren The Gummie Bears.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:35 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je had ook van die poppetjes die onder bomen woonden, en als ze dan zo'n uh...bessensap dronken of zo dan konden ze heel hard en snel springen.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, DJ Kat!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:28 schreef Razor21 het volgende:
Kenne we deze nog nog nog![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kwam eind jaren 80 op Sky Channel met Linda de Mol
dank uquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:20 schreef woeeiiii het volgende:
Je kan met dit [afbeelding] knopje, je post wijzigen.
hahah cool, ik denk dat het verhaal van kapitein ortega best wel eens waar zou kunnen zijnquote:
Ik kan me die van die waterkraan nog herinnerenquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:42 schreef CoolGuy het volgende:
*Acknowledge*
Dat klopt! Dat was dan altijd iets waar kinderen op moesten letten. Het avontuur was dan voorbij en dan had je die zoon samen met T-Bob die dan iets te wild was of de kraan liet lopen of weet ik veel wat. En dan kwam zn pa (Matt Tracker) aan en die zei dan dat je beter de kraan zoveel mogelijk dicht kon laten want dat was dan beter of zo. Zo'n soort simpele boodschap.![]()
![]()
Daar heb ik twee videofilms vanquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:55 schreef Supervisor20 het volgende:
Wat ieder jaar ook standaard op een bepaald tijdstip (zo rond kerst) op de tv kwam was Fivel![]()
Dat was ook echt cool
[afbeelding]
Niet naar de URL gekeken?quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:47 schreef Supervisor20 het volgende:
[afbeelding]
Dit was ook zo'n serie in de jaren 90? weet all1 even de naam niet meer![]()
haha nee, dat is me totaal ontgaan, het is zondag dus er zit nog rijkelijk alcohol in mijn bloedquote:
Jaquote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:40 schreef -calimero- het volgende:
Dit zijn nou echt van die kut topics waardoor ik me weer oud voel![]()
Natuurlijk ken ik diequote:Op maandag 31 oktober 2005 11:34 schreef Supervisor20 het volgende:
Kent iemand die ene tekenfilm nog volgens mij heette die Dungeons & Dragons,
zo'n groepje lui die door zo'n attractie in een andere wereld terechtkwamen en bepaalde toverkrachten kregen en daarmee de weg naar huis wilden vinden?
quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:34 schreef Supervisor20 het volgende:
Kent iemand die ene tekenfilm nog volgens mij heette die Dungeons & Dragons,
zo'n groepje lui die door zo'n attractie in een andere wereld terechtkwamen en bepaalde toverkrachten kregen en daarmee de weg naar huis wilden vinden?
Ja, idd.. dat vond ik toen altijd nog zo dom van zequote:Op maandag 31 oktober 2005 11:37 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Natuurlijk ken ik dieMet die kleine tovenaar met dat lange haar in een rood gewaad. En steeds als er dan een poort open was naar huis toe stonden ze voor een moreel dilemma waarbij ze of naar huis konden, of een of ander weerloos schepsel helpen, maar dan was wel de poort alweer dicht. Natuurlijk kozen ze altijd voor het laatste. Die tovenaar heette volgens mij Dungeon Master.
Zeker die goeie ouwe tijdquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:39 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
geweldig vond ik dat altijd
Snorkels!quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:21 schreef Supervisor20 het volgende:
De snorkels ook zoiets prachtigs![]()
[afbeelding]
Dan komt dat waarschijnlijk omdat het allemaal tig keer herhaalt is..quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:59 schreef erikkll het volgende:
kijk uit malloot, een kokosnoot, wie laat ons lachen gieren, ovide en zijn vrienden
ik ben achttien maar ken bijna alle dingen uit de OP hoor!
D:\Spelen\Kazaa Lite\My Shared Folder\TV Tunes - Ovide & z'n vriendjes .mp3quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:59 schreef erikkll het volgende:
kijk uit malloot, een kokosnoot, wie laat ons lachen gieren, ovide en zijn vrienden
ik ben achttien maar ken bijna alle dingen uit de OP hoor!
Met die biggen waarvan Bart de Graaf de stem deed volgens mijquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:41 schreef Flyingdutchman het volgende:
Echt super dit topic!! Good ol' memories!
Kennen we deze nog?
[afbeelding]
The Racoons![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:21 schreef Supervisor20 het volgende:
De snorkels ook zoiets prachtigs![]()
[afbeelding]
quote:En Babar ofzo? Met zo'n olifantenkoning
Toen Formule 1 nog Formule 1 was.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:21 schreef Sammy_Klebold het volgende:
Big Bother
Ovide
Kopspijkers
Het wk van 1994
Ajax - Ac milan 1995
Ja! Fort Boyard! En wat iemand hier postte...Reboot. Ook een vette serie. En uiteraard bovenstaand plaatje, in Nederland bekend als Pieter Postquote:
Ik vond ,t wel lachen dat die pa uit Family Ties een jaarte of wat later in Tremors met een olifantenbuks wormen staat te knallen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:47 schreef N-joy het volgende:
Briljante site, crazyabouttv.com!
Familyties, met een aandoenlijke Michael J Fox
[afbeelding]
Growing Pains, met Leonardo DiCaprio
[afbeelding]
Beauty & the beast, daar moest ik bij de laatste aflevering zo keihard om huilen
[afbeelding]
Oh god ja, Rescue 911quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:27 schreef Razor21 het volgende:
Kenne we deze nog :![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
Stomme William Shatner van Rescue 911!!!1!
![]()
![]()
![]()
Rescue 911 eind jaren 80
Volgens mij kwam na skippy altijd flipper of vergis ik me nou?quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:13 schreef Flyingdutchman het volgende:
Skippyyyyyyyyyyyyyyy Skippyyyyyyyyyyyyyy: Skippy the bush kangaroo tralalalal![]()
[afbeelding]
Flying Doctors in Coopers Crossing Australia
[afbeelding]
Dat was vroeger echt de bom :quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:41 schreef MissyMirjaM het volgende:
iets recenter, maar toch:
bikermice from mars
[afbeelding]
Was dat niet omdat het een heel duur programma was om te maken??quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:26 schreef Rio het volgende:
Ja, Fort Boyard was echt cool. Dat fort ligt bij Ile d'Olereon, een klein (voormalig, want brug) eilandje aan de Franse atlantische kust. Ben d'r ooit eens geweest, maar toen konden we niet naar Boyard toe vanwege opnames.
Waarom zijn ze eigenlijk gestopt met die show? Als ze dat weer gaan uitzenden is dat nog steeds cool volgens mij.
*pieter post, pieter post, met zijn poes, verdient de kost, vogels in de bomen, zien em fluitend komen*quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja! Fort Boyard! En wat iemand hier postte...Reboot. Ook een vette serie. En uiteraard bovenstaand plaatje, in Nederland bekend als Pieter Post
En wat helemaal Hendig stoer was. Was geen karton, maar die plastic bloemkaartje die je bv. bij violen kreeg. Dat boekte pas een hendig geluidquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:17 schreef gias het volgende:
is de berenboot al genoemt?
en the A-team.
power rangers![]()
supermario kart
een stukje karton dat tussen je spaken rammelde voor dat gave geluid![]()
Punika
de gulden![]()
Ik kan me nog herinneren dat ik de uitdrukking 'Wordt vervolgd' helemaal niet snaptequote:Op dinsdag 1 november 2005 22:21 schreef Razor21 het volgende:
En Word Vervolgd!!!
[afbeelding]
Ik ben Razor21 en doe Donald Duck na![]()
Ik weet niet of het in Frankrijk nog wordt uitgezonden, maar tot twee jaar geleden iig welquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:57 schreef B.A.Trix het volgende:
Was dat niet omdat het een heel duur programma was om te maken??
Moet je bekennen dat ik nu nog eigenlijk niet weet waarvoor die uitdrukking "Wordt vervolgd" staat?quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:42 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat ik de uitdrukking 'Wordt vervolgd' helemaal niet snapteDie stripnieuwtjes tussendoor waren niet spannend, ik keek voor de tekenfilms. En voor die suffe kinders die Donald Duck nadeden, mén dat is een uitdrukking geworden
Whehe, ik keek dat bijna altijd. Dr speelde altijd een onheilspellend muziekje voor het ongeluk.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:55 schreef skamzz het volgende:
wat ook spannend was
was 12 steden 13 ongelukken (na opassen)op de VARA dus
![]()
die mier... ik waszijn naam kwijt. Heb er ook nog een keer een tijdschriftje van gehad!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:06 schreef Take_A_Picture het volgende:
Okee... mijn allereerste tekenfilmherinnering die ik heb is Ferdy de Mier. Is hier ook maar IEMAND die dat ook kent??
Het was dus met een mier, een sprinkhaan en vast nog wel meerdere vriendjes.
http://users.skynet.be/Timo/jeugdsentiment/tekenfilm/ferdy.htm
Of ff denken... waterspin, wonderspin, waterin..... Dat is echt van toen ik echt een ukkie was. Ik ben benieuwd of iemand zich deze 2 tekenfilms kan herinneren!
Onderaan een stripverhaal dat doorloopt over een paar nummers (Donald Duck, Tina o.a) staat heel vaak 'wordt vervolgd'quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:44 schreef Razor21 het volgende:
Moet je bekennen dat ik nu nog eigenlijk niet weet waarvoor die uitdrukking "Wordt vervolgd" staat?![]()
die linksonderin heeft toch een veel te groot hoofd voor dat lichaam?quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:47 schreef N-joy het volgende:
Growing Pains, met Leonardo DiCaprio
[afbeelding]
De enige superheld met een mat.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:34 schreef Simmertje het volgende:
[afbeelding]
damn wat genoot ik hier vroeger van![]()
nee het was:quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:13 schreef P8 het volgende:
[..]
*pieter post, pieter post, met zijn poes, verdient de kost, vogels in de bomen, zien em fluitend komen*![]()
hoezo trouwens "met zijn poes verdient de kost"?![]()
dubieus
Nee volgens mij heb je dat goed! Oftewel...je kon nóg langer achter de buis zittenquote:Op dinsdag 1 november 2005 08:02 schreef Supervisor20 het volgende:
[..]
Volgens mij kwam na skippy altijd flipper of vergis ik me nou?![]()
hehe ja iddquote:Op woensdag 2 november 2005 09:32 schreef Flyingdutchman het volgende:
[..]
Nee volgens mij heb je dat goed! Oftewel...je kon nóg langer achter de buis zitten
That's correct!quote:Op woensdag 2 november 2005 15:18 schreef Ticootje het volgende:
hmmmz hoe heette het programma ook al weer help me ff.
t was op zondag middag rond een uur of 12, iets van are you afraid of the dark. Met die kinders rond een vuurtje enge verhalen vertellen..
kippevel!!!
Nee, bij ons ging dat gerucht ook.quote:Op woensdag 2 november 2005 18:10 schreef Steve.Porter het volgende:
en alle meisjes hadden dan van die speentjes.
[afbeelding]
maar later werd dit omstreden omdat er kankerverwekkende stoffen in zouden zitten.. maar dat kan ook zomaar onze school roddel zijn geweest
ja en je had ook van die kleine witte zakjes die je op de grond kon laten vallen en dan ontplofte.... die kon je altijd op de kermis winnenquote:Op woensdag 2 november 2005 19:14 schreef Razor21 het volgende:
Klappertjes voor je pistool :
[afbeelding]
Vroeger had je die dingen ook op z'n rood rolletje zitten. Kon je met je duim afschrapen.
Of je wikkelde het om knikker en ging er dan mee gooien ofzo![]()
VET COOOL!!!!quote:Op woensdag 2 november 2005 19:44 schreef Razor21 het volgende:
Mijn zusje had altijd Defties van die kleine poppetjes roken naar parfum en zo'n huisje erbij.
Kan geen plaatje vinden alleen![]()
En natuurlijk MASK
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
Dr Ebola in da house!!!quote:
Jaaaquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:51 schreef ChrisJX het volgende:
In navolging van Ken je dit nog? gaan we door met 'ken je dit ook nog'. Speciaal voor alle twintigers op dit forumNostalgie heerscht
Fido Dido ijsjes
Rubberen schijfjes die omhoogsprongen als je ze ergens op gekleefd had
Plakhandjes die je ergens tegenaan kon gooien
Kralen om de spaken van je fiets
Skippyballen
Yogho Yogho
Kauwgom met plakplaatjes
Supersoakers
Karaoke Microfoons met echo
Veren die in een boogje stonden en de trap afliepen
Flippo's (voor de jonge twintigers dan)
En natuurlijk tv-programma's als
Meneer Kaktus Show
Tik Tak
Samson en Gert
Mini Playbackshow
Geef nooit op
M.A.S.K.
Vrouwtje Theelepel
My little pony
Freggles
Dommel
Boes
Saved by the Bell
Smurfen
Full House
Snorkels
Telekids
Teddy Ruxpin
Thundercats
Turtles
Alfred J. Kwak
Gummiberen
Alf
De film van Ome Willem
Seabert
Inspector Gadget
Detective Buro MERLINA!!!!quote:Op donderdag 3 november 2005 08:23 schreef LadyMorgana het volgende:
.........
En op de belg kwam altijd iets van Madam M met Pol en een Paraplu die eigenlijk een pistool was![]()
ohhhhhhh jaaaaah!!!!!!!!quote:Op woensdag 2 november 2005 19:44 schreef Razor21 het volgende:
Mijn zusje had altijd Defties van die kleine poppetjes roken naar parfum en zo'n huisje erbij.
![]()
![]()
Zo dat was echt geweldig.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:13 schreef kareltje_de_grote het volgende:
heatcliff
De coolste cat van de stad
Ik kan zelfs het melodietje hier op m'n werk nog neurieen.
[afbeelding]
Die heetten Dufties volgens mij, maar ik kan er ook geen plaatje van vinden.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:44 schreef Razor21 het volgende:
Ik had iets wat er op leek volgens mij, Construx. Waren grijze uh..balkjes enzo die je dan met blauwe dingetjes aan elkaar kon klikken. Veel mee gespeeldquote:Op donderdag 3 november 2005 11:49 schreef bietel het volgende:
[..]
Kent iemand hier ook plasticant? Dat verkocht mijn opa, dus we hadden er bakken vol van. Dat waren van die blauwe buisjes, die je moest verbinden met gele plugjes. Die buisjes waren er in hoekjes, t-splitsing, sterretjes enz. Zo kon je hele bouwwerken maken. Daar heb ik met mijn broer uuuuren mee gespeeld!
[afbeelding]
www.a-arlt.de
bedoelde je dezequote:Op donderdag 3 november 2005 11:49 schreef bietel het volgende:
[..]
Die heetten Dufties volgens mij, maar ik kan er ook geen plaatje van vinden.
Zo had je ook zo'n grote boom, waar van die poppetjes in woonden. Ik weet niet meer of dat bij dufties hoorde, maar die wilde ik altijd hebben vroeger! Als je op het bladerdak drukte, kwam dat omhoog en er zat een lift in de stam en een schommel aan een tak. Dat vond ik echt geweldig!
Kent iemand hier ook plasticant? Dat verkocht mijn opa, dus we hadden er bakken vol van. Dat waren van die blauwe buisjes, die je moest verbinden met gele plugjes. Die buisjes waren er in hoekjes, t-splitsing, sterretjes enz. Zo kon je hele bouwwerken maken. Daar heb ik met mijn broer uuuuren mee gespeeld!
[afbeelding]
www.a-arlt.de
Jaaa zo'n ventje met een brilletje tussen heel veel andere mensen. En dan had je ook nog andere poppetjes die je kon zoeken: een meisje, ook met bril en een hondje.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:52 schreef Skv het volgende:
Kent iemand 'Waar is Wallie'?
Van die boeken met zoekplaten, waar je één ventje moet zien te vinden
Waar is wally... die kon ik nooit vindenquote:Op donderdag 3 november 2005 14:18 schreef Petra76 het volgende:
[..]
Jaaa zo'n ventje met een brilletje tussen heel veel andere mensen. En dan had je ook nog andere poppetjes die je kon zoeken: een meisje, ook met bril en een hondje.
ik heb op Fok! ook een keer een wallie-platen topic geopend. Zelfs een keer in de bieb zo'n hele stapel van die boeken doorgenomen, 2 jaar terug ofzoquote:Op donderdag 3 november 2005 11:52 schreef Skv het volgende:
Kent iemand 'Waar is Wallie'?
Van die boeken met zoekplaten, waar je één ventje moet zien te vinden
Daar moest ik laatst nog aan denken... ik vraag me af of ze nog klappertjespistolen verkopenquote:Op woensdag 2 november 2005 19:14 schreef Razor21 het volgende:
Klappertjes voor je pistool :
[afbeelding]
Vroeger had je die dingen ook op z'n rood rolletje zitten. Kon je met je duim afschrapen.
Of je wikkelde het om knikker en ging er dan mee gooien ofzo![]()
In het Nederlands is het 'Het programma met de muis'. In het Duits 'Die Sendung mit der Maus'quote:Op donderdag 3 november 2005 08:23 schreef LadyMorgana het volgende:
Das Programma Mit der Maus op de duitser
Ik denk dat je Postbus X bedoelt. Postbus 51 is iets anders en bovendien Nederlandsquote:Op donderdag 3 november 2005 15:40 schreef tha_dark het volgende:
Postbus 51 op de belg vond ik ook altijd een geweldige serie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |