Heb die 2 mappen hier nog staan mis er verdomme nog 30 van de weet ik veel hoeveelquote:
Oja, dat ging ook prachtig met de toen net opgekomen telefoonkaarten. En wat was het jaar 2000 ver weg...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:10 schreef Skv het volgende:
Ik had vroeger zo'n jampotdeksel met wasknijpers in een of andere rare construcite op mn achterwiel gemaakt. Als je dan rond ging rijden was het net of je zo'n half orkest achter je had.
Ik noemde het mijn motor
klap armbanden dus .quote:
Oeh, de chestersquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:11 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Heb die 2 mappen hier nog staan mis er verdomme nog 30 van de weet ik veel hoeveel
Maar idd 2 punters
ken ik nietquote:
Klinkt bekendquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:15 schreef Virus.NL het volgende:
BluffersJe bent een bluffer, je blijft een bluffer, je bluft er een eind op los...
Jahh Paniniquote:
Draaf je in die andere dingen niet wat door?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:21 schreef Sammy_Klebold het volgende:
Big Bother
Ovide
Kopspijkers
Het wk van 1994
Ajax - Ac milan 1995
Er komt steeds meer terugquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:22 schreef Virus.NL het volgende:
http://users.skynet.be/Ti(...)film/de_bluffers.htm wat een bekende dingen zijn er te vinden
[afbeelding]
De Bluffers met Clandestino![]()
ebola is geen fijne ziekte. ook niet bevordelijk voor de economie als 1 van ons dat zou hebbenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:31 schreef Flem het volgende:
Mijn reactie is gewist! Zie signature.
Ebola gaat gepaard met inwendige bloedingen, dus niet zeuren. Bovendien is 't dikke oude school.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:33 schreef P8 het volgende:
[..]
ebola is geen fijne ziekte. ook niet bevordelijk voor de economie als 1 van ons dat zou hebben
Falcor is datquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:12 schreef StarShineAtNight het volgende:
Was The Never-ending Story niet ook uit die tijd?
Met zo'n harige draak ofzo.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:21 schreef Sammy_Klebold het volgende:
Ovide
Wat dacht je van de start van NED3?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:51 schreef ChrisJX het volgende:
In navolging van Ken je dit nog? gaan we door met 'ken je dit ook nog'. Speciaal voor alle twintigers op dit forumNostalgie heerscht
...
De start van RTL4 (toen nog Veronique geheten)
Jaaaaaa.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:08 schreef skiczukie het volgende:
En The Wonder Years!
Geweldig was dat, heb de openingstune nu als ringtone.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:52 schreef woeeiiii het volgende:
De vrienden van Ovide!
Kijk uit malloot, een kokosnoot!
[afbeelding]
als ik een smsje krijg hoor je een stukje uit die tune. namelijk, kijk uit maloot een kokosnootquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:14 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Geweldig was dat, heb de openingstune nu als ringtone.
Dat is dokter Snuggles! Ga je schamen dat je dat niet weet!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:17 schreef LaZZ het volgende:
En dan was er nog zo'n tekenfilm, met in de tune het woord: regenboog.
Met z'n allen naar de regenboog ofzo?
En er zat ook een slimme man in en een luchtballon. Meer weet ik niet meer.
Die zaten op sommige flessendoppenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:19 schreef B.A.Trix het volgende:
Je had vroeger ook wuppies ( zie foto) en de my little pony. Valt me trouwens ook op dat nog niemand E.T genoemd heeft.. Och wat heb ik zitten huilen bij die film..![]()
[afbeelding]
Jaaa, die met die idioot hoge stemmetjesquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:54 schreef Supervisor20 het volgende:
Hoe heette dat ene tekenfilmpje ook al weer met die 3 kindertjes?
Chipmunks ofzoiets met alvin![]()
![]()
Tis 11 uur, kom dichter bij dan krijg je nog als troost een extra zoen van mij, zoen van mij....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:14 schreef MouseOver het volgende:
Dan had je natuurlijk nog Telekids (begon toen net, bestaat geloof ik nog steeds) en die dikke dames op de publieke zenders. Die dames vond ik trouwens maar irritant.
Ik ookquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:21 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik ben nog geen 20, maar ik ken ook nog wel veel van dat lijstje
Mik en Karbonkel!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:24 schreef Chanandler het volgende:
Oja, tering dit is echt nostalgie
[afbeelding]
alvin and the chipmunks.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:54 schreef Supervisor20 het volgende:
Hoe heette dat ene tekenfilmpje ook al weer met die 3 kindertjes?
Chipmunks ofzoiets met alvin![]()
![]()
ja volgens mij als ik nog een aflevering zou zien zou ik ze nog steeds geweldig vindenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
alvin and the chipmunks.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |