De klik-klak ofzo. Kregen veel kinderen een gebroken pols van weet ik nog, nostalgie alom hierquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:03 schreef buitenbeentje het volgende:
En die dingen bestaande uit een handvatje, daaraan twee evenlange touwtjes met ieder een kral van 3 centimeter die je dan tegen elkaar kon laten ketsen.
vreselijke dingen waren datquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:03 schreef buitenbeentje het volgende:
En die dingen bestaande uit een handvatje, daaraan twee evenlange touwtjes met ieder een kral van 3 centimeter die je dan tegen elkaar kon laten ketsen.
Dat was echt grappigquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:11 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
en wat dachten we van Dungeons and Dragons, de tekenfilmserie welteverstaan
Yogho Yogho ijsjesquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:45 schreef ChrisJX het volgende:
Wij twintigers stammen uit de tijd dat Twix nog Raider heette, Robbie Williams nog in Take That zat en leggings om een of andere onnavolgbare reden hip waren.
Kennen jullie ze nog?Lolobal - Een soort bal met een ring eromheen, zodat het op Saturnus leek. Met je voeten op de ring kon je vooruit springen. Skatebike - Een eenwieler met een extra wieltje voor de balans. Maar nog steeds zonder stuur Fido Dido 7Up ijsjes - Glazen speentjes - Tutjes en andere poeliewoelie dingetjes zoals flesjes en dolfijntjes van glas die je aan je sleutelbos kon hangen. Een beetje tienjarige had een hele verzameling Sega - Spelcomputers dus Van die plastic ronde schijfjes die vacuüm zogen op een muurtje en dan vanzelf weer omhoog sprongen. TV-programma's als Teds Familiespelshow en Rons Honeymoonquiz
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:11 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
en wat dachten we van Dungeons and Dragons, de tekenfilmserie welteverstaan
vrouwtje theelepel, boes boes, nils holgersonn ga zo maar doorquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:14 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
My Little Pony, Spiderman, Batman met Adam West, M.A.S.K., Transformers, G.I. Joe
En de Yogho Yogho reclamequote:
Ofzoquote:In je moeders klerenkast
Zit een grote griezelgast
Yogho, Yogho!
en de schillenboer en lorrenboer ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:14 schreef Grumpey het volgende:
Medisch centrum west, de lamada.
En de kaasboer en groentenboer kwamen nog gewoon in de straat...
En de boldoot-kar zeker ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:15 schreef just me het volgende:
[..]
en de schillenboer en lorrenboer ook![]()
Ik heb er nog tweequote:
Je had er zelfs speciale kammetjes voorquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:18 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik heb er nog tweeVan die kleintjes die eik aan een sleutelhanger zaten dan. Mijn grotere trol is pleitos.
En dommelquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:18 schreef ChrisJX het volgende:
Bassie en Adriaan trouwensEn Samson en Gert. Benjamin Ben
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:18 schreef tonks het volgende:
Mega slimywas ook van die tijd volgens mij
.
[afbeelding]
hufters worden crimineel stond gister in de krant.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:20 schreef wendytje het volgende:
als ik aan dit alles terugdenk, kom ik in een rotperiode
ik werd veel gepest.....
Mega slimy heel okay!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:18 schreef tonks het volgende:
Mega slimywas ook van die tijd volgens mij
.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |