De klik-klak ofzo. Kregen veel kinderen een gebroken pols van weet ik nog, nostalgie alom hierquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:03 schreef buitenbeentje het volgende:
En die dingen bestaande uit een handvatje, daaraan twee evenlange touwtjes met ieder een kral van 3 centimeter die je dan tegen elkaar kon laten ketsen.
vreselijke dingen waren datquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:03 schreef buitenbeentje het volgende:
En die dingen bestaande uit een handvatje, daaraan twee evenlange touwtjes met ieder een kral van 3 centimeter die je dan tegen elkaar kon laten ketsen.
Dat was echt grappigquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:11 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
en wat dachten we van Dungeons and Dragons, de tekenfilmserie welteverstaan
Yogho Yogho ijsjesquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:45 schreef ChrisJX het volgende:
Wij twintigers stammen uit de tijd dat Twix nog Raider heette, Robbie Williams nog in Take That zat en leggings om een of andere onnavolgbare reden hip waren.
Kennen jullie ze nog?Lolobal - Een soort bal met een ring eromheen, zodat het op Saturnus leek. Met je voeten op de ring kon je vooruit springen. Skatebike - Een eenwieler met een extra wieltje voor de balans. Maar nog steeds zonder stuur Fido Dido 7Up ijsjes - Glazen speentjes - Tutjes en andere poeliewoelie dingetjes zoals flesjes en dolfijntjes van glas die je aan je sleutelbos kon hangen. Een beetje tienjarige had een hele verzameling Sega - Spelcomputers dus Van die plastic ronde schijfjes die vacuüm zogen op een muurtje en dan vanzelf weer omhoog sprongen. TV-programma's als Teds Familiespelshow en Rons Honeymoonquiz
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:11 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
en wat dachten we van Dungeons and Dragons, de tekenfilmserie welteverstaan
vrouwtje theelepel, boes boes, nils holgersonn ga zo maar doorquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:14 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
My Little Pony, Spiderman, Batman met Adam West, M.A.S.K., Transformers, G.I. Joe
En de Yogho Yogho reclamequote:
Ofzoquote:In je moeders klerenkast
Zit een grote griezelgast
Yogho, Yogho!
en de schillenboer en lorrenboer ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:14 schreef Grumpey het volgende:
Medisch centrum west, de lamada.
En de kaasboer en groentenboer kwamen nog gewoon in de straat...
En de boldoot-kar zeker ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:15 schreef just me het volgende:
[..]
en de schillenboer en lorrenboer ook![]()
Ik heb er nog tweequote:
Je had er zelfs speciale kammetjes voorquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:18 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik heb er nog tweeVan die kleintjes die eik aan een sleutelhanger zaten dan. Mijn grotere trol is pleitos.
En dommelquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:18 schreef ChrisJX het volgende:
Bassie en Adriaan trouwensEn Samson en Gert. Benjamin Ben
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:18 schreef tonks het volgende:
Mega slimywas ook van die tijd volgens mij
.
[afbeelding]
hufters worden crimineel stond gister in de krant.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:20 schreef wendytje het volgende:
als ik aan dit alles terugdenk, kom ik in een rotperiode
ik werd veel gepest.....
Mega slimy heel okay!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:18 schreef tonks het volgende:
Mega slimywas ook van die tijd volgens mij
.
[afbeelding]
Och arme.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:20 schreef wendytje het volgende:
ik werd veel gepest.....
Ja vroeger had je ook gewoon 2 supersoakers.. geel en blauw.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:24 schreef djowij het volgende:
Lego, maar dat is er nog steeds hoewel t me niet meer zo interreseert. net zoals supersoakers (als je t zo schrijft).
kut voor je...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:20 schreef wendytje het volgende:
ik werd veel gepest.....
Ik kan me er nog wel meer herinneren, maar ik weet wel dat ze het niet vaak langer dan 1 zomer uithielden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:27 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja vroeger had je ook gewoon 2 supersoakers.. geel en blauw.
Nu heb je de X9248924982498249924 met laserstraal en 3 waterstralen enzovoorts.
nee dat deden wij ook altijdquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:30 schreef Grumpey het volgende:
Zie je tegenwoordig trouwens nog wel eens panties met een bal erin en dat je dan tegen een muurtje met dat ding om je lichaam heen zat te slaan? Of zat ik gewoon op een weirde school waar men dat deed
En eitje leggen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:30 schreef Grumpey het volgende:
Zie je tegenwoordig trouwens nog wel eens panties met een bal erin en dat je dan tegen een muurtje met dat ding om je lichaam heen zat te slaan? Of zat ik gewoon op een weirde school waar men dat deed
de pesters?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:21 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
[..]
hufters worden crimineel stond gister in de krant.
Whehe iedereen wou Nikies airquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:41 schreef Ninedarts het volgende:
De geboorte van de Nike Air Classics.....je was heel wat als je die van het eerste moment droeg....
toen had die schoen nog uitstraling![]()
ach, af en toe zie ik er een lopen, met een viswijf bij hem, of gescheiden met 3 kutkoters... en dan heb ik ineens een vredig gevoelquote:
verscil met wat? andere merkschoenen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:42 schreef Roi het volgende:
[..]
Whehe iedereen wou Nikies airHad het er laatst nog met een vriend over, we durfde eindelijk te onthullen dat we allebij geen verschil voelde
!
wat ben jij een smeerlap!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:28 schreef steve2003 het volgende:
[..]
kut voor je...
maar je zal het wel verdient hebben...
pong is dat. Dat je dat vergeten bentquote:Wij hadden zo'n spelcomputer met twee draaiknoppen als controller, en dan moest je op de tv een stip met jouw streepje tegenhouden voordat ie het beeld uit zou vliegen. Die stip bewoog dan heen en weer tussen de linkse en rechtse kant van het scherm...
Als je met 20+ er nog mee rijd ja niet zo raar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:44 schreef Ninedarts het volgende:
de gekleurde balletjes die je in de spaken van je fiets deed.......![]()
![]()
toen was het heel cool....
Nu word je ermee uitgelachen![]()
Wij maakten aan onze BMX een speelkaart vast, zodat die half in het achterwiel stak. Dan had je een 'Klepper', en dat klonk alsof je brommer of motor reed.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:44 schreef Ninedarts het volgende:
de gekleurde balletjes die je in de spaken van je fiets deed.......![]()
![]()
toen was het heel cool....
Nu word je ermee uitgelachen![]()
Zonder 'Air'quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:45 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
verscil met wat? andere merkschoenen?
die bestaat nog tseeds:quote:
idd, skychannel was het Nicolodeon van 20 jaar terug.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:43 schreef passmailer het volgende:
ik weet nog wel dat we toen een tekenfilm kanaal kregen SKYchannel was zo'n progamma
the funfactory
met de get along gang en nog veel meer tekenfilms![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |