Ik kan me nog herinneren dat ik de uitdrukking 'Wordt vervolgd' helemaal niet snaptequote:Op dinsdag 1 november 2005 22:21 schreef Razor21 het volgende:
En Word Vervolgd!!!
[afbeelding]
Ik ben Razor21 en doe Donald Duck na![]()
Ik weet niet of het in Frankrijk nog wordt uitgezonden, maar tot twee jaar geleden iig welquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:57 schreef B.A.Trix het volgende:
Was dat niet omdat het een heel duur programma was om te maken??
Moet je bekennen dat ik nu nog eigenlijk niet weet waarvoor die uitdrukking "Wordt vervolgd" staat?quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:42 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat ik de uitdrukking 'Wordt vervolgd' helemaal niet snapteDie stripnieuwtjes tussendoor waren niet spannend, ik keek voor de tekenfilms. En voor die suffe kinders die Donald Duck nadeden, mén dat is een uitdrukking geworden
Whehe, ik keek dat bijna altijd. Dr speelde altijd een onheilspellend muziekje voor het ongeluk.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:55 schreef skamzz het volgende:
wat ook spannend was
was 12 steden 13 ongelukken (na opassen)op de VARA dus
![]()
die mier... ik waszijn naam kwijt. Heb er ook nog een keer een tijdschriftje van gehad!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:06 schreef Take_A_Picture het volgende:
Okee... mijn allereerste tekenfilmherinnering die ik heb is Ferdy de Mier. Is hier ook maar IEMAND die dat ook kent??
Het was dus met een mier, een sprinkhaan en vast nog wel meerdere vriendjes.
http://users.skynet.be/Timo/jeugdsentiment/tekenfilm/ferdy.htm
Of ff denken... waterspin, wonderspin, waterin..... Dat is echt van toen ik echt een ukkie was. Ik ben benieuwd of iemand zich deze 2 tekenfilms kan herinneren!
Onderaan een stripverhaal dat doorloopt over een paar nummers (Donald Duck, Tina o.a) staat heel vaak 'wordt vervolgd'quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:44 schreef Razor21 het volgende:
Moet je bekennen dat ik nu nog eigenlijk niet weet waarvoor die uitdrukking "Wordt vervolgd" staat?![]()
die linksonderin heeft toch een veel te groot hoofd voor dat lichaam?quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:47 schreef N-joy het volgende:
Growing Pains, met Leonardo DiCaprio
[afbeelding]
De enige superheld met een mat.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:34 schreef Simmertje het volgende:
[afbeelding]
damn wat genoot ik hier vroeger van![]()
nee het was:quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:13 schreef P8 het volgende:
[..]
*pieter post, pieter post, met zijn poes, verdient de kost, vogels in de bomen, zien em fluitend komen*![]()
hoezo trouwens "met zijn poes verdient de kost"?![]()
dubieus
Nee volgens mij heb je dat goed! Oftewel...je kon nóg langer achter de buis zittenquote:Op dinsdag 1 november 2005 08:02 schreef Supervisor20 het volgende:
[..]
Volgens mij kwam na skippy altijd flipper of vergis ik me nou?![]()
hehe ja iddquote:Op woensdag 2 november 2005 09:32 schreef Flyingdutchman het volgende:
[..]
Nee volgens mij heb je dat goed! Oftewel...je kon nóg langer achter de buis zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |