Tweedeling is goedquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:20 schreef arneaux het volgende:
Wat hoop ik dacht de Groep Menno een luxe-bestelling mag doen (onbeperkt budget ofzo) en de Groep Chantal wat en brood krijgt
Menno weet ook donders goed dat hij genomineerd staat... en is zoals bekend heel erg met het spel bezig. Tel 1 plus 1 maar opquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Geeft niets bocaj....
Ik koppel het echter allemaal los.... De aktie van vanochtend van Menno was bewonderenswaardig, hij ging door waar anderen het af lieten weten. En dan ben je in mijn ogen gewoon góed bezig!!
Niet te geloven!! Joost zei tegen Roel: Menno houdt gewoon zijn bek als het over moslims gaat, maar jij... Emn weg streamquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:24 schreef frizti het volgende:
het woord moslim valt en meteen censuur.
Idd, verwachten ze boze moslimextremisten in Aalsmeer ofzoquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:24 schreef flugeltje het volgende:
Het woord Moslim viel en weg was de stream..... Verdorie
Nu waren ze overigens weer bezig over Dido... Jee zeg, wat een )(*(*&&^*&_)**&(*&%&
laten we hopen dat de rest dat ook denktquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:26 schreef ChantalC het volgende:
Nathalie: Zou je nou dit ook op internet kunnen volgen?
Nee smurf! Alleen de woonkamer hoor...
Onzin is dat trouwens, hij had het in het begin nog over Allah met zijn dikke lul. Misschien bedoelt Joost dat Menno niet over politiek wil praten...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:25 schreef teamlead het volgende:
Joost: "ik vind het irritant dat menno zijn bek niet opendoet als het over moslims gaat" en de regie raakt in paniek....
En wat dan nog?? Wat als hij het voor het spelletje doet? Daar zijn ze toch mee bezig, een spelletje?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Menno weet ook donders goed dat hij genomineerd staat... en is zoals bekend heel erg met het spel bezig. Tel 1 plus 1 maar op
Ik begin langzaam aan goede hoop te krijgen dat hummie echt boos isquote:Chantal denkt echter niet dat hij er iets mee zal winnen: “Hij snapt het helemaal niet”, begint ze. “ Alleen bejaarden trappen daar in!” Misschien wordt het voor deze Bewoners eens tijd de vinger naar zichzelf te wijzen!
Dat zal allemaal best zo zijn. Zeker is Menno erg overdreven met het spel bezig, maar hoe verder we komen, des te meer mensen vallen wat dat betrfet door de mand. Hij is absoluut niet de enige. Kijk een Ingrid, Chantal, Roel en nu ook Joost.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Menno weet ook donders goed dat hij genomineerd staat... en is zoals bekend heel erg met het spel bezig. Tel 1 plus 1 maar op
Mag ik weten wat daar fout aan is? Het is toch een spel?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker weten. Maar doe dan niet alsof het zo geweldig is van Menno dat hij alleen doorgaat!!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En wat dan nog?? Wat als hij het voor het spelletje doet? Daar zijn ze toch mee bezig, een spelletje?
wordt tijd ook! hoe zit het eigenlijk met die kerels voor chantal, iemand daar nog wat over gehoord?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:28 schreef teamlead het volgende:
van de talpa-site:
[..]
Ik begin langzaam aan goede hoop te krijgen dat hummie echt boos is
niemand heeft zich aangemeldquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:30 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
wordt tijd ook! hoe zit het eigenlijk met die kerels voor chantal, iemand daar nog wat over gehoord?
Preciesquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:26 schreef Jane het volgende:
Volgens mij gaan ze in de bonenkamer nu wel erg goed.
Saai om naar te kijken, toegegeven, maar ze gaan wel goed.
Die kunnen gewoon buiten de poort wachten... Chantal komt er toch wel zeer snel uit verwacht ik...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:30 schreef Cuaderno het volgende:
wordt tijd ook! hoe zit het eigenlijk met die kerels voor chantal, iemand daar nog wat over gehoord?
Ik vraag me af, had je ook zo gereageerd als Lieske toevallig in de andere groep had gezeten en volgzaam had gereageerd?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker weten. Maar doe dan niet alsof het zo geweldig is van Menno dat hij alleen doorgaat!!
Hij probeert alleen te scoren op die manier. Buiten het huis en zonder camera's was ook Menno in geen 100 jaar gaan doorwerken.
Mensen die 'ja en amen' zeggen zit ik helemaal niet op te wachten in dat huis. En dat is wat Menno sinds zijn standjes van Hummie aan het doen is. Die jongen is doodsbang weer op het matje te worden geroepen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat zal allemaal best zo zijn. Zeker is Menno erg overdreven met het spel bezig, maar hoe verder we komen, des te meer mensen vallen wat dat betrfet door de mand. Hij is absoluut niet de enige. Kijk een Ingrid, Chantal, Roel en nu ook Joost.
En de reden waarom hij wel doorging zal me een worst zijn, beter strijdend ten onder als je zo laten kennen als die overige lamzakken daar is mijn idee.
Ik snap wat je bedoeld scan, maar toch denk ik dat de groep met Ingrid en Chantal en vooral Joost wel eens een lesje mag leren.... Ze zijn idd leuk om naar te kijken, maar ik moet er niet aan denken deze mensen in mijn omgeving te hebben. Ik GUN ze de winst ABSOLUUT niet!!!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:28 schreef scanman01 het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen het geluid van de werkkamer net aan hadden staan... en hoeveel mensen naar de bewoners buiten luisterden.
Ik gok dat bijna iedereen naar de bewoners buiten aan het luisteren was. Dat moet toch wel genoeg zeggen
Willen we van die brave meelopers... of willen we wat meer heibel in de tent en bewoners die niet alles voor zoete koek slikken? De keuze lijkt me vrij simpel.
Dus jij gunt één van die mongolen de winst?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies
En dat wil ik dus niet echt zien de laatste 6 weken
Dat is moeilijk te zeggen, maar ik denk van wel. Ik zeg ook niet dat die hele groep van Menno fout is. Ik zeg ook niet dat die hele groep van Chantal goed is (zeker niet). Ik zeg alleen dat ik zeer zeker niet op van die brave bewoners zit te wachten die heel keurig bevelen opvolgen enz enz. Daar krijg je toch als kijker enorme jeuk van. Dan wil je ze door elkaar schudden en roepen "PIK NOU EENS NIET ALLES!"quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:32 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vraag me af, had je ook zo gereageerd als Lieske toevallig in de andere groep had gezeten en volgzaam had gereageerd?
de regie is een beetje in de bonen..quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:34 schreef NeoDweezil het volgende:
waar is de bonenstream dan?
Dat zou ik dan wel weer een heerlijke actie vinden!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:36 schreef arneaux het volgende:
t Mooiste zou zijn als ze nu alle blikken opentrekken om te eten. Benieuwd wat Rob zegt.
rebels tegen BB ja.. maar tegen Rob durft helemaal niemand in te gaan daarquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:38 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat zou ik dan wel weer een heerlijke actie vinden!![]()
Kom op jongens, jullie waren toch zo rebels??!
Haha hebben ze alleen zichzelf mee, hebben ze 3 dagen niks te vretenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:36 schreef arneaux het volgende:
t Mooiste zou zijn als ze nu alle blikken opentrekken om te eten. Benieuwd wat Rob zegt.
Er zijn er aardig wat die ik de winst niet gun. Maar dat geldt ook zeker voor bewoners die alleen maar netjes doen wat van hun verwacht wordt. Die mogen ook zeer zeker niet winnen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dus jij gunt één van die mongolen de winst?
Dan kunnen ze mij wegstrepen als kijkerquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:35 schreef Cuaderno het volgende:
ideale laatste 6 (op dit moment):
chantal en ingrid (voor het stoken en de roddels)
rob en menno (voor de onderlinge strijd en om over te roddelen en tegen te stoken)
dido en roel (voor de romantische onwikkelingen en zij mogen winnen)
Dus als de bewoners iets zonder camera's willen zeggen of doen... gewoon om de drie seconden "moslim "zeggen!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:24 schreef frizti het volgende:
het woord moslim valt en meteen censuur.
Ook meer voor de nominatie SMS'jes. Niet voor niets gaf Nederland Turkije 12 punten op het Eurovisie songfestival in Kiev.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:46 schreef Bocaj het volgende:
Die sencuur ivm moslims is natuurlijk bescherming voor hunzelf....
Het zal je maar gebeuren dat ze voor je deur staan als je uit het bb huis komt.... Het is raar maar waar tegenwoodig in nl. (Of ik het daar zelf mee eens ben laat ik in het midden!)
Kan ik me niet voorstellen. Die zitten juist te wachten op dit soort zaken. Ze laten niet voor niets zo'n enorm gemanipuleerde 5 minuten tv zien aan de groep van Menno vanmiddag. Dit gaat scoren op tv en dit is dus exact waar BB op hooptquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:45 schreef Jane het volgende:
BB werd het Menno-bashing kennelijk ook iets teveel. Zouden ze zich eigenlijk misschien niks van aan moeten trekken. Maar ja, wellicht zaten ze zich gewoon ook kapot te ergeren aan Joost.
Tuurlijk. Als Tanja iets beslist, dan wijkt ze daar noooooooooooit meer vanaf, aldus haarzelf.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
Tanja en Joost praten ook weer
zo dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze mij wegstrepen als kijker
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tuurlijk. Als Tanja iets beslist, dan wijkt ze daar noooooooooooit meer vanaf, aldus haarzelf.
Zou Mummie bang zijn voor "de hofstadgroep"?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:44 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Dus als de bewoners iets zonder camera's willen zeggen of doen... gewoon om de drie seconden "moslim "zeggen!![]()
Ik: Lieske en Dido. En dan houdt het wel op met voorkeuren.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:49 schreef Cuaderno het volgende:
maar wie zou jij er tot het laatst in willen zien dan?
Die 10.000 euro maakt hem tamquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:49 schreef scanman01 het volgende:
Ik baal wel dat Roel zich vrij rustig houdt. Ik had hem meer gezien als rebel nummer 1.
Helaas helaas.
ja, maar naast hun, voor het spektakel?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik: Lieske en Dido. En dan houdt het wel op met voorkeuren.
Tja nou je het zegt... een paar van die lui erbij... dan heb je pas een tweedeling...[ en de vrouwen in burka!]quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Zou Mummie bang zijn voor "de hofstadgroep"?![]()
![]()
Ik vrees dat met die 2 alle kans op spektakel sowieso al verdwenen is.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:51 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
ja, maar naast hun, voor het spektakel?
Ik vind alleen maar Lieske en Roel leuk, dus die moeten er sowieso in.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:49 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
zo dan?
chantal en ingrid (voor het stoken en de roddels)
rob en menno (voor de onderlinge strijd en om over te roddelen en tegen te stoken)
dido en roel (voor de romantische onwikkelingen en zij mogen winnen)
lieske (speciaal voor scanman)![]()
maar wie zou jij er tot het laatst in willen zien dan?
Of dat ie "de andere Roel" aan Dido wil laten zien.quote:
Nou, als die twee met elkaar van bil gaan heb je wel spektakel toch?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:51 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
Voor het spektakel? Chantal voor het stoken, Tanja voor de hoge irritatiefactor en Joost voor de ongein.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:51 schreef Cuaderno het volgende:
Roel, Lieske en Joost blijken de laatste tijd behoorlijk hun mening te zeggen, dus die komen wel weer in opstand als er weer iets belachelijks gebeurt. Daar mogen Dido, Menno en wat mij betreft Tanja nog wel bij. Van die laatste 3 mag natuurlijk niemand winnen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:51 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
Dat kan ook nog ja...hormonaal gehandicaptquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Of dat ie "de andere Roel" aan Dido wil laten zien.
Wel een onbeholpen poging dan.![]()
Zou het ze niet aanraden. Aalsmeer is zo'n beetje neo-nazi town itself.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:26 schreef Falco het volgende:
Idd, verwachten ze boze moslimextremisten in Aalsmeer ofzo
Ik begin wel wat meer symphatien voor Lieske te krijgen. Ze is jong en onervaren dus lult ze af en toe maar wat, maar zij roddeld bijna niet. En dat is al een hele prestatie in een huis vol gieren. Ik noem een Chantal, Ingrid, Nat...........enzquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind alleen maar Lieske en Roel leuk, dus die moeten er sowieso in.
Maar wat ik op jouw lijstje tegen had was de aanwezigheid van Chantal, Rob en Ingrid.
die vreet straks ook de kopkaas van joostquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat was Chantal nou weer aan het doen?
Het bord van Joost uitlikken?
Met Dido misschien wel ja. Lieske roert haar mondje echt wel als haar iets niet aanstaat. Zet daar nog een paar van dat soort figuren bij en we blijven enigszins leuke streams houden.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:52 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vrees dat met die 2 alle kans op spektakel sowieso al verdwenen is.
Ik heb een hardgrondige hekel aan Chantal en Ingrid daarom moeten ze er juist in blijven wat mij betreft.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind alleen maar Lieske en Roel leuk, dus die moeten er sowieso in.
Maar wat ik op jouw lijstje tegen had was de aanwezigheid van Chantal, Rob en Ingrid.
Er zijn grenzen. Daar zitten Rob en Chantal in ieder geval ver bovenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:58 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
Ik heb een hardgrondige hekel aan Chantal en Ingrid daarom moeten ze er juist in blijven wat mij betreft.
Ergeren = fijn.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:04 schreef Jane het volgende:
Whehehe! Dido heeft nu het goede idee om het zakje aan de tafel te plakken, zodat je het er zo in kunt schuiven en Rob reageert heel zuur met "Ja, dat zei Tanja al"
![]()
![]()
Zou me nik sverbazenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:06 schreef Cuaderno het volgende:
doet dido nou geel in het zakje?
Nath vraagt aan rob wat trek je morgen aanquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:05 schreef Bocaj het volgende:
Wat een ongelofelijk saai/zielig groepje zijn Rob, Dido, Naat & Menno....
Ze werken iig wel een beetje...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:05 schreef Bocaj het volgende:
Wat een ongelofelijk saai/zielig groepje zijn Rob, Dido, Naat & Menno....
Helemaal niet ze zei dat ze geen honger hadquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:10 schreef cuall het volgende:
Oh gut Tanja had gister geen zin om te koken, want ze moest dan eerst de keuken schoonmaken en de rommel van de groep opruimen![]()
Klinkt alsof ze de anderen de schuld geeft van het feit dat zij niet warm heeft gegeten.
Gelukkig ging niemand erop in![]()
Joh die opdracht is toch niet te halen, dus waarom zou e dan moeilijk doenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:08 schreef Jane het volgende:
Ik snap idd niet dat ze de ruimte om die tafel niet eerst even schoonvegen voordat ze beginnen met gele erwten op de grond te schuiven. Dan meng je die tenminste niet meer tussen de bonen.
(overigens werd dit hier ook al topics geleden door anderen geroepen, maar ik herhaal het nog maar eens)
The lucky bastard....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:11 schreef scanman01 het volgende:
Staat Joost bij een naakte Lieske te douchen?
Ja, maar om het voor jezelf niet extra frustrerend te maken... Op deze manier zit je straks dezelfde gele erwt 5x opnieuw van de tafel te schuiven.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Joh die opdracht is toch niet te halen, dus waarom zou e dan moeilijk doen
Of Lieske naakt is weet ik niet, maar ze staan wel samen onder de douchequote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:11 schreef scanman01 het volgende:
en wat veel erger is de regie laat niks zien.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:11 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:15 schreef Jane het volgende:
En gelukkig houdt het Chantal buiten nog steeds bezig. Terwijl ze er 2 uur geleden al over zou ophouden.
Ik wil alleen maar even weten of Lieske helemaal naakt is. Hoef het niet langer dan 1 seconde te zien, maar wil het gewoon weten. Zo ja, dan schaamt ze zich dus inderdaad totaal niet, wat ze ook al eerder zei.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:15 schreef regenworm het volgende:
Bedankt regie ik wil geen chantal maar lieske
Volgens krijgen ze dan een sanctie maar goed ze hebben er al één.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:16 schreef Showtime het volgende:
Waarom zijn ze nog bonen aan het sorteren terwijl zelfs een blinde kan zien dat ze het niet meer halen.
Omdat BB anders boos wordt. Net als toen met het winnie de pooh gedoe. Toen gingen ze uiteindelijk ook braaf hard aan de slag en kregen pindakaas, uien en brood als prijs voor die extra inzet.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:16 schreef Showtime het volgende:
Waarom zijn ze nog bonen aan het sorteren terwijl zelfs een blinde kan zien dat ze het niet meer halen.
Met zo'n lichaam hoef je nergens voor te schamenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar even weten of Lieske helemaal naakt is. Hoef het niet langer dan 1 seconde te zien, maar wil het gewoon weten. Zo ja, dan schaamt ze zich dus inderdaad totaal niet, wat ze ook al eerder zei.
lees het log of de streamverslagen... ze worden er voor beloont als ze tot het gaatje werken, ook al weten ze dat ze het niet gaan halen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:16 schreef Showtime het volgende:
Wat ik al zei: net zo lief beloond als toen met het winnie de pooh's inpakken?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:18 schreef TRiXeS het volgende:
lees het log of de streamverslagen... ze worden er voor beloont als ze tot het gaatje werken, ook al weten ze dat ze het niet gaan halen.
Daar gaat ook de discussie eigenlijk de hele tijd al over. Maar de groep van Chantal wordt behoorlijk afgemaakt door sommigen hier, omdat ze die mening met je delen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:16 schreef Showtime het volgende:
beloont als ze door gaan tot het gaatje.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:18 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
lees het log of de streamverslagen... ze worden er voor beloont als ze tot het gaatje werken, ook al weten ze dat ze het niet gaan halen.
Daar heb je een punt.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:21 schreef Jane het volgende:
Chantal vindt dat ze niet zo bang moeten zijn voor De Baas.
Maar ja, is dat niet het hele idee van BB? Dat je de hele dag geobserveerd wordt en dat je onder controle van Big Brother bent. En hoe je daar dan mee omgaat?
anders hadden ze de uien er niet bijgehad?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat ik al zei: net zo lief beloond als toen met het winnie de pooh's inpakken?
vandaar deze zeer gepaste topic titelquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar gaat ook de discussie eigenlijk de hele tijd al over. Maar de groep van Chantal wordt behoorlijk afgemaakt door sommigen hier, omdat ze die mening met je delen.
volgens mij niksquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:23 schreef Bocaj het volgende:
Wat hebben ze gedaan aan de vijver?
Rebels vs braaf... de cameramannen hebben er dus ook last van...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:24 schreef regenworm het volgende:
Van lieske naar de bonenlullers weet het niet meer met deze regie.
Het waren linzenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:25 schreef Kimske het volgende:
ze zijn niet zo snugger zegt groep rob...
Nee zij zijn hoogbegaafd: maiskorrels voor bonen aanzien
Hey, dat is toch je ergste nachtmerrie?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:25 schreef Cuaderno het volgende:
Chantal zou toch maar je collega zijn!
tis da dit een vrijwilligersorganisatie is..[toch??]. maar bijwerken servers is eigenlijk echt nachtwerk....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:25 schreef CartWOman het volgende:
Downtime!
Serverupgrade woensdag 26 oktober
Voor de werkers die net thuis zijn.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:25 schreef CartWOman het volgende:
Downtime!
Ze is toch office manager? Is ze niet geworden omdat ze er zo lekker uitzietquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:27 schreef Day het volgende:
[..]
Hey, dat is toch je ergste nachtmerrie?
Ik ben ook benieuwd hoe haar collega's over haar denken, nu. Of ze nu pas doorhebben wat voor stoker het is.
das echt een nachtmerrie iddquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:27 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd hoe haar collega's over haar denken, nu. Of ze nu pas doorhebben wat voor stoker het is.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:26 schreef ChantalC het volgende:
Chantal had ik al afgeschreven..daar kreeg ik al steeds meer respect voor. Roel nu ook... Wat een gluiperige heerlijke meeprater is dat zeg!![]()
is goed voor de kijkcijfersquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:27 schreef Ferdii het volgende:
de regie is maar ruk in BB
elke keer als het intressant word draaien ze de camera weg
geef alle streamers ook es een plezier en doe een naakte lieske in beeld
Chantal is toch secretaresse? Ik ken ze niet anders......quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:27 schreef Day het volgende:
[..]
ik ken bedrijven die het onderhoud gewoon overdag doenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:28 schreef Maurisico het volgende:
[..]
tis da dit een vrijwilligersorganisatie is..[toch??]. maar bijwerken servers is eigenlijk echt nachtwerk....
dat ook idd, meld in de aflevering van maandag, woensdag dat er met de lifeuitzending een uncencored aflevering is met veel naakt vrouwelijk schoon in beeld en je kijkcijfers schieten omhoogquote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:25 schreef CartWOman het volgende:
Downtime!
gaan we met ze alle hierna toe http://webchat.xs4all.nl/cgi-bin/efnet/irc.cgiquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:25 schreef CartWOman het volgende:
Downtime!
over doen? Wat bedoel je daarmee?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
ik ken bedrijven die het onderhoud gewoon over doen
die chantal is echt te kansloos voor woordenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:30 schreef Jane het volgende:
Chantal zit nu te beweren dat Menno alle camera's volgt en daar dan ook expres bij gaat staan. Roel heeft dat nog nooit aan hem gemerkt, maar Chantal weet het zeker!
Chantal zit bij Roel nog even te stoken tegen Menno. Ze begrijpt er nog steeds geen reet van dat het helemaal niet uitmaakt of je goed in de groep ligt.
typo overdagquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:34 schreef Maurisico het volgende:
[..]
over doen? Wat bedoel je daarmee?
OKquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
gaan we met ze alle hierna toe http://webchat.xs4all.nl/cgi-bin/efnet/irc.cgi
tijdens de downtime
welk kanaal?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
tijdens de downtime
En dat zegt voldoende, lijkt mequote:
ok, policy zal per bedrijf anders zijn. Bedrijf waar ik werk is erg strikt: alleen werken aan de hardware in de zgn . onderhoudsuren tussen 01.00-07.00....quote:
Is allemaal kroegenpraat. Zegt gelijk met wat voor mensen zij omgaatquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:36 schreef Jane het volgende:
Chantal zegt nu dat de meeste mensen al bij voorbaat hadden geroepen "Ik ga ECHT geen bonen rapen"
Weet ze nog wel dat ze in dat programma zit en dat ze zichzelf heeft aangemeld? En lekkere kennissen heeft ze dan, btw. Mensen die gelijk het bijltje erbij neergooien.
weer zo'n irc ding, die doen het niet zonder irc softwarequote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
tijdens de downtime
Het waren gele erwten!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:37 schreef Kimske het volgende:
[..]
Ze hadden t hier ook steeds over maisHeb ze niet van dichtbij bekeken
Vind jij echt dat braaf de regels volgen en nooit in opstand komen of BB bekritiseren de juiste houding is?? Ik in ieder geval zéér zeker niet. In het dagelijks leven niet en al helemaal niet in een programma als Big Brother. Alsjeblieft zeg. Een beetje pit en strijdkracht mag je wel tonen hoor.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:34 schreef Jane het volgende:
Chantal: Of zij allemaal weten wat hier de juiste houding is.
Nou, niet allemaal, Chantal... maar Menno op dit moment wel.
Heeft Chantal dan zoveel pit? Of de anderen uit haar groepje?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind jij echt dat braaf de regels volgen en nooit in opstand komen of BB bekritiseren de juiste houding is?? Ik in ieder geval zéér zeker niet. In het dagelijks leven niet en al helemaal niet in een programma als Big Brother. Alsjeblieft zeg. een beetje pit een strijdkracht mag je wel tonen hoor.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:38 schreef stil het volgende:
Druk een kussen op het hoofd van chatal, leuke gedachte
ik ook!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:38 schreef Cuaderno het volgende:
wil ik doen!!! kussen op hoofd van chantal!
En daarbij, door dit te doen voorkomt ze dat ze weer een week op water en brood zitten. Dom wijf...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:38 schreef Jane het volgende:
Chantal: Als ik iets moet doen, dan wil ik ook graag weten waarom ik het moet doen.
Mens, je had niet in BB moeten gaan zitten! Daar heb je alleen maar zinloze opdrachten.![]()
Ging Kribbet niet naar het BB huis? Wil iemand even een kussen afstaan aan hem?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:38 schreef Cuaderno het volgende:
wil ik doen!!! kussen op hoofd van chantal!
Laat Hummie die mensen dan ook een leukere opdrachten geven. Bonen rapen, dekens breien... winnie de pooh zakjes inpakkenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:36 schreef Jane het volgende:
Chantal zegt nu dat de meeste mensen al bij voorbaat hadden geroepen "Ik ga ECHT geen bonen rapen"
Weet ze nog wel dat ze in dat programma zit en dat ze zichzelf heeft aangemeld? En lekkere kennissen heeft ze dan, btw. Mensen die gelijk het bijltje erbij neergooien.
Luister jij naar het gesprek?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind jij echt dat braaf de regels volgen en nooit in opstand komen of BB bekritiseren de juiste houding is?? Ik in ieder geval zéér zeker niet. In het dagelijks leven niet en al helemaal niet in een programma als Big Brother. Alsjeblieft zeg. Een beetje pit en strijdkracht mag je wel tonen hoor.
Geen idee, ze werken overdag, even eten, dan naar de serverruimte...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
even een vraagje hoe laat gaat de boel down
![]()
![]()
![]()
Wat was het ook alweer: #bb-fok of #fok-bb?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
tijdens de downtime
Dat zie ik toch heel anders. Chantal walgt van de manier waarop ze door BB behandeld worden en daar geef ik haar helemaal gelijk in. En dát moeten ze dus minimaal laten weten (dat doet ze nu). Mensen die zwijgzaam dit soort ongein pikken en niets zeggen, heb ik geen respect voor.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:42 schreef Jane het volgende:
[..]
Luister jij naar het gesprek?
Ik ben helemaal niet iemand die alles maar pikt en niet in opstand komt. Ik vind het alleen behoorlijk dom als die mensen niet weten hoe het programma in elkaar zit en gewoon overal in trappen. Ik vind dit absoluut geen teken van strijdkracht. Ik vind het dommigheid.
bedanktquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:42 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Geen idee, ze werken overdag, even eten, dan naar de serverruimte...
Volgens mij was het vorige keer om ongeveer 20.00 uur.![]()
In BB1 moesten ze een kerstboom van lego in elkaar zetten, als ik het me goed herinner. Wereldopdracht!!! Wereld-tv!!! Met wel nóg zinlozer dan wat ze nu moeten doen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laat Hummie die mensen dan ook een leukere opdrachten geven. Bonen rapen, dekens breien... winnie de pooh zakjes inpakken
Dan vraag je er toch ook om dat mensen zo reageren.
Net als Tanja mag Chantal ook gewoon vrijwillig opstappen hoor.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zie ik toch heel anders. Chantal walgt van de manier waarop ze door BB behandeld worden en daar geef ik haar helemaal gelijk in. En dát moeten ze dus minimaal laten weten (dat doet ze nu). Mensen die zwijgzaam dit soort ongein pikken en niets zeggen, heb ik geen respect voor.
Klopt... laat ze nou iets creatiefs doen.... ze krijgen alleen maar van die debiele opdrachten.... of koppel er iets aan waardoor de bewoners op hun eer worden aangesproken.. bijvoorbeeld: Bewoners, voor elke zak met bonen die jullie vullen, doneert Talpa 10 euro [per zak] aan giro 800800 voor Pakistan.......Dan wordt de spirit hersteld en doen ze het ergens voor...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laat Hummie die mensen dan ook een leukere opdrachten geven. Bonen rapen, dekens breien... winnie de pooh zakjes inpakken
Dan vraag je er toch ook om dat mensen zo reageren.
nee, werkt gewoon met IE firefox enz enzquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
weer zo'n irc ding, die doen het niet zonder irc software
"Tussen 19.30u en 20.00u."quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:42 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Geen idee, ze werken overdag, even eten, dan naar de serverruimte...
Volgens mij was het vorige keer om ongeveer 20.00 uur.![]()
Daar heb ik me ook rot aan zitten ergeren. Ze lijken echt niets leukers te kunnen bedenken. Allemaal opdrachten voor mensen die alleen de lagere school hebben afgemaakt.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:45 schreef Jane het volgende:
[..]
In BB1 moesten ze een kerstboom van lego in elkaar zetten, als ik het me goed herinner. Wereldopdracht!!! Wereld-tv!!! Met wel nóg zinlozer dan wat ze nu moeten doen.
Trouwens, vanmiddag zei ze nog dat ze BB niks kwalijk nam. Het was allemaal Menno's schuld. Dus of ze nu echt een enorm gevoel van onrechtvaardigheid (richting BB) heeft, geloof ik eigenlijk niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zie ik toch heel anders. Chantal walgt van de manier waarop ze door BB behandeld worden en daar geef ik haar helemaal gelijk in.
Het hoort bij het spel dat je daar juist tegenin gaat, is mijn meningquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:45 schreef Jane het volgende:
[..]
Net als Tanja mag Chantal ook gewoon vrijwillig opstappen hoor.
Ze hebben alleen geen benul van wat er in Pakistan is gebeurd, dus het zal ze aan hun reet roesten.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:45 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Klopt... laat ze nou iets creatiefs doen.... ze krijgen alleen maar van die debiele opdrachten.... of koppel er iets aan waardoor de bewoners op hun eer worden aangesproken.. bijvoorbeeld: Bewoners, voor elke zak met bonen die jullie vullen, doneert Talpa 10 euro [per zak] aan giro 800800 voor Pakistan.......Dan wordt de spirit hersteld en doen ze het ergens voor...
Ik vermoed dat jij een fan van Ed was.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het hoort bij het spel dat je daar juist tegenin gaat, is mijn mening
Ja dat klopt, maar dat kan ze toch verteld worden? Daarmee heb je toch geen contact met de buitenwereld? [ in ieder geval niet meer contact dan dat er kraamhulpen, pufhulpen en moeders van kandidaten over de vloer komen...]quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:48 schreef ernie09 het volgende:
[..]
Ze hebben alleen geen benul van wat er in Pakistan is gebeurd, dus het zal ze aan hun reet roesten.
Ik hoorde haar net ook praten over de idiote manier waarop ze door bb behandeld worden. Als poppen aan een draadje. Dat is inderdaad waar ze wat aan moeten proberen te doen. Schijt aan alles wat bb zegt. BB zei dat ze als luie donders overkomen bij de mensen thuis. So what??? Daar moet je dus lak aan hebben, aan dat soort opmerkingen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:47 schreef Jane het volgende:
[..]
Trouwens, vanmiddag zei ze nog dat ze BB niks kwalijk nam. Het was allemaal Menno's schuld. Dus of ze nu echt een enorm gevoel van onrechtvaardigheid (richting BB) heeft, geloof ik eigenlijk niet.
Dat is denk ik ook waar, maar ze zégt het in ieder geval. Ze neemt geen blad voor de mond en weet ook dat ze zichzelf daarmee niet geliefd zal maken bij BB. Anderen zeggen het juist niet, want ze willen BB niet tegen zich in het harnas jagen (Menno bv)quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:48 schreef schatje het volgende:
Chantal heeft alleen maar een grote bek. Als het puntje bij paaltje komt doet ze ook braaf wat Hummie zegt. Pure bluf.
Dat zou kunnen, alleen zou dat niet nodig moeten zijn. Als je goed te eten wil, dan zul je er voor moeten werken. Dat is in het 'echte' leven toch ook zo. Het is daar verdomme geen vakantiepark. Dat schijnen ze maar steeds te vergeten.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:50 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar dat kan ze toch verteld worden? Daarmee heb je toch geen contact met de buitenwereld? [ in ieder geval niet meer contact dan dat er kraamhulpen, pufhulpen en moeders van kandidaten over de vloer komen...]
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:46 schreef APK het volgende:
[..]
"Tussen 19.30u en 20.00u."![]()
Klik maar eens op die link in je sig.
Ja, vind je het gek! Hij wordt er ook voor gestraft! Chantal en Lieske (die ook continue een grote bek over BB heeft de laatste dagen) niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is denk ik ook waar, maar ze zégt het in ieder geval. Ze neemt geen blad voor de mond en weet ook dat ze zichzelf daarmee niet geliefd zal maken bij BB. Anderen zeggen het juist niet, want ze willen BB niet tegen zich in het harnas jagen (Menno bv)
Ed van BB2? Die ging wel heel erg ver in zijn optreden tegen BB. Maar zoiets ja.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:49 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vermoed dat jij een fan van Ed was.
Lego opdrachten zijn leukquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:45 schreef Jane het volgende:
[..]
In BB1 moesten ze een kerstboom van lego in elkaar zetten, als ik het me goed herinner. Wereldopdracht!!! Wereld-tv!!! Met wel nóg zinlozer dan wat ze nu moeten doen.
Is dat niet de thuishulp van Tanja (wie dat ook mag wezen)?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:53 schreef Stereotomy het volgende:
Wie is toch die vrouw die soms in het beeld loopt in de keuken of buiten met een peukie
Neen, het is Tanja zelf.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:54 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Is dat niet de thuishulp van Tanja (wie dat ook mag wezen)?
Loze woorden zeggen niets. Ga dan naar de Dagboek kamer om het Hummie rechtsreeks te zeggen. Dat doet ze niet. Schijnheilig in mijn ogen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is denk ik ook waar, maar ze zégt het in ieder geval. Ze neemt geen blad voor de mond en weet ook dat ze zichzelf daarmee niet geliefd zal maken bij BB. Anderen zeggen het juist niet, want ze willen BB niet tegen zich in het harnas jagen (Menno bv)
Of het BB huis nabouwen.... zonder bouwtekening wel te verstaanquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Lego opdrachten zijn leuk
Ik stel voor dat ze 800 bouwdozen krijgen en een heel dorp in elkaar moeten zetten
Welke straf dan? Dat is me dan even ontgaan. Als je laat merken dat je het totaal niet eens bent met BB word je heus niet gestraft hoor.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:53 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, vind je het gek! Hij wordt er ook voor gestraft! Chantal en Lieske (die ook continue een grote bek over BB heeft de laatste dagen) niet.
Dat is ook waar ik me aan erger. Die houding van overal recht op menen te hebben. En dan eerst de wereld bij elkaar klagen en daarna komt er steevast een heel betoog waarom ze recht hebben om te klagen. Het ligt altijd aan een ander.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:52 schreef ernie09 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, alleen zou dat niet nodig moeten zijn. Als je goed te eten wil, dan zul je er voor moeten werken. Dat is in het 'echte' leven toch ook zo. Het is daar verdomme geen vakantiepark. Dat schijnen ze maar steeds te vergeten.
Inderdaad, act like Tanja!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:55 schreef schatje het volgende:
Verder doet ze braaf wat de groep wilt. Wees dan consequent en doe dan gewoon niet mee.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:54 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Is dat niet de thuishulp van Tanja (wie dat ook mag wezen)?
Het klaarkomspeeltje van Hummie?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:53 schreef Stereotomy het volgende:
Wie is toch die vrouw die soms in het beeld loopt in de keuken of buiten met een peukie
Overal hangen camera's en microfoon's. Ze hoeven niet naar de dbk om een mening te geven. Het is duidelijk dat ze ieder woord horen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:55 schreef schatje het volgende:
[..]
Loze woorden zeggen niets. Ga dan naar de Dagboek kamer om het Hummie rechtsreeks te zeggen. Dat doet ze niet. Schijnheilig in mijn ogen.
Verder doet ze braaf wat de groep wilt. Wees dan consequent en doe dan gewoon niet mee.
De 1e keer dat Menno ook maar iets negatiefs over BB durfde te zeggen kreeg hij een donderpreek van een half uur van Hummie EN en waarschuwing. De 2e keer (toen hij te vaak het woord 'kanker' zei) mocht hij geen muts op zijn verknipte kop.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Welke straf dan? Dat is me dan even ontgaan. Als je laat merken dat je het totaal niet eens bent met BB word je heus niet gestraft hoor.
Ja, hoe vaker ze het roept, hoe ongeloofwaardiger het wordt. Ga dan gewoon naar de Dagboek kamer. Kom echt in aktie zou ik zeggen. Zeg tegen Hummie dat je het niet meer pikt. Dat is pas daadkracht tonen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Overal hangen camera's en microfoon's. Ze hoeven niet naar de dbk om een mening te geven. Het is duidelijk dat ze ieder woord horen.
Zou wel stoer zijn, kijken of BB dat ook pikt, al vermoed ik dat ze met een noodgang naar de dbk moet komen, zij wel, Tanja nietquote:
Zijn tempo ligt bedroevend laag ja...quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:14 schreef Bocaj het volgende:
Kunnen we in de downtime niet gaan posten bij mediawatchers of zit ik nou te vloeken
Ik stel voor : mIRC.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:14 schreef Bocaj het volgende:
Kunnen we in de downtime niet gaan posten bij mediawatchers of zit ik nou te vloeken
Ik weet mijn ww daar niet meerquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:14 schreef Bocaj het volgende:
idd dat is het juiste woordquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:18 schreef Day het volgende:
Joost is verachtelijk, maar dat wist ik vanaf week 1 al. En nu heeft ie het bewezen ook.
sgopquote:
Daarbij komt: wie zegt dat het van BB's geld is, voor hetzelfde geld heeft Tanja gezegd: koop het maar van mijn weekgeld (of hoe het ook heet).quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:16 schreef Cuaderno het volgende:
Chantal is echt zoveel beter dan alle andere mensen. Tanja heeft kennelijk iets gegeven aan de kraamverzorgsters op kosten van bb, wat ze allemaal natuurlijk maar raar vinden. Chantal zou daar natuurlijk op voorbereid zijn en had zelf van te voren iets meegenomen.
ja, net hadden ze geen geluid maar wel beeld, laat ze nu dan geen beeld maar wel geluid doen..quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:17 schreef Knurkie het volgende:
zou toch leuk zijn als ze Tanja en de andere groep even op de bank zetten en deel 2 laten zien
om te kotsen dit groepje
misschien heeft dr moeder het wel gekocht maar veroordelen is makkelijker want dan hoef je niet in de spiegel te kijkenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:19 schreef Day het volgende:
[..]
Daarbij komt: wie zegt dat het van BB's geld is, voor hetzelfde geld heeft Tanja gezegd: koop het maar van mijn weekgeld (of hoe het ook heet).
Je bedoeld dat het beeld af en toe bevriest? Heb ik ook, en ja alleen op gate 3quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:17 schreef TRiXeS het volgende:
Vaag, alleen stream 3 hapert nu bij mij...
achterbaks misselijk makend minderwaardig...eh.....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:21 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
nu nog het goede woord voor chantal
ze zei net ook dat joost sneller moet. Het gebeurd niet vaak, maar een plusje voor Ingridquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:20 schreef TRiXeS het volgende:
Kijk, die Ingrid doet het tenminste lekker snel![]()
ik weet niet wat ze gegeven heeftquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
vond het wel een leuk cadeautje voor hen was het toch wel iets speciaals
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |