Inderdaad, act like Tanja!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:55 schreef schatje het volgende:
Verder doet ze braaf wat de groep wilt. Wees dan consequent en doe dan gewoon niet mee.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:54 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Is dat niet de thuishulp van Tanja (wie dat ook mag wezen)?
Het klaarkomspeeltje van Hummie?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:53 schreef Stereotomy het volgende:
Wie is toch die vrouw die soms in het beeld loopt in de keuken of buiten met een peukie
Overal hangen camera's en microfoon's. Ze hoeven niet naar de dbk om een mening te geven. Het is duidelijk dat ze ieder woord horen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:55 schreef schatje het volgende:
[..]
Loze woorden zeggen niets. Ga dan naar de Dagboek kamer om het Hummie rechtsreeks te zeggen. Dat doet ze niet. Schijnheilig in mijn ogen.
Verder doet ze braaf wat de groep wilt. Wees dan consequent en doe dan gewoon niet mee.
De 1e keer dat Menno ook maar iets negatiefs over BB durfde te zeggen kreeg hij een donderpreek van een half uur van Hummie EN en waarschuwing. De 2e keer (toen hij te vaak het woord 'kanker' zei) mocht hij geen muts op zijn verknipte kop.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Welke straf dan? Dat is me dan even ontgaan. Als je laat merken dat je het totaal niet eens bent met BB word je heus niet gestraft hoor.
Ja, hoe vaker ze het roept, hoe ongeloofwaardiger het wordt. Ga dan gewoon naar de Dagboek kamer. Kom echt in aktie zou ik zeggen. Zeg tegen Hummie dat je het niet meer pikt. Dat is pas daadkracht tonen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Overal hangen camera's en microfoon's. Ze hoeven niet naar de dbk om een mening te geven. Het is duidelijk dat ze ieder woord horen.
Zou wel stoer zijn, kijken of BB dat ook pikt, al vermoed ik dat ze met een noodgang naar de dbk moet komen, zij wel, Tanja nietquote:
Zijn tempo ligt bedroevend laag ja...quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:14 schreef Bocaj het volgende:
Kunnen we in de downtime niet gaan posten bij mediawatchers of zit ik nou te vloeken
Ik stel voor : mIRC.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:14 schreef Bocaj het volgende:
Kunnen we in de downtime niet gaan posten bij mediawatchers of zit ik nou te vloeken
Ik weet mijn ww daar niet meerquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:14 schreef Bocaj het volgende:
idd dat is het juiste woordquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:18 schreef Day het volgende:
Joost is verachtelijk, maar dat wist ik vanaf week 1 al. En nu heeft ie het bewezen ook.
sgopquote:
Daarbij komt: wie zegt dat het van BB's geld is, voor hetzelfde geld heeft Tanja gezegd: koop het maar van mijn weekgeld (of hoe het ook heet).quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:16 schreef Cuaderno het volgende:
Chantal is echt zoveel beter dan alle andere mensen. Tanja heeft kennelijk iets gegeven aan de kraamverzorgsters op kosten van bb, wat ze allemaal natuurlijk maar raar vinden. Chantal zou daar natuurlijk op voorbereid zijn en had zelf van te voren iets meegenomen.
ja, net hadden ze geen geluid maar wel beeld, laat ze nu dan geen beeld maar wel geluid doen..quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:17 schreef Knurkie het volgende:
zou toch leuk zijn als ze Tanja en de andere groep even op de bank zetten en deel 2 laten zien
om te kotsen dit groepje
misschien heeft dr moeder het wel gekocht maar veroordelen is makkelijker want dan hoef je niet in de spiegel te kijkenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:19 schreef Day het volgende:
[..]
Daarbij komt: wie zegt dat het van BB's geld is, voor hetzelfde geld heeft Tanja gezegd: koop het maar van mijn weekgeld (of hoe het ook heet).
Je bedoeld dat het beeld af en toe bevriest? Heb ik ook, en ja alleen op gate 3quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:17 schreef TRiXeS het volgende:
Vaag, alleen stream 3 hapert nu bij mij...
achterbaks misselijk makend minderwaardig...eh.....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:21 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
nu nog het goede woord voor chantal
ze zei net ook dat joost sneller moet. Het gebeurd niet vaak, maar een plusje voor Ingridquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:20 schreef TRiXeS het volgende:
Kijk, die Ingrid doet het tenminste lekker snel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |