Daar heb ik me ook rot aan zitten ergeren. Ze lijken echt niets leukers te kunnen bedenken. Allemaal opdrachten voor mensen die alleen de lagere school hebben afgemaakt.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:45 schreef Jane het volgende:
[..]
In BB1 moesten ze een kerstboom van lego in elkaar zetten, als ik het me goed herinner. Wereldopdracht!!! Wereld-tv!!! Met wel nóg zinlozer dan wat ze nu moeten doen.
Trouwens, vanmiddag zei ze nog dat ze BB niks kwalijk nam. Het was allemaal Menno's schuld. Dus of ze nu echt een enorm gevoel van onrechtvaardigheid (richting BB) heeft, geloof ik eigenlijk niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zie ik toch heel anders. Chantal walgt van de manier waarop ze door BB behandeld worden en daar geef ik haar helemaal gelijk in.
Het hoort bij het spel dat je daar juist tegenin gaat, is mijn meningquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:45 schreef Jane het volgende:
[..]
Net als Tanja mag Chantal ook gewoon vrijwillig opstappen hoor.
Ze hebben alleen geen benul van wat er in Pakistan is gebeurd, dus het zal ze aan hun reet roesten.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:45 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Klopt... laat ze nou iets creatiefs doen.... ze krijgen alleen maar van die debiele opdrachten.... of koppel er iets aan waardoor de bewoners op hun eer worden aangesproken.. bijvoorbeeld: Bewoners, voor elke zak met bonen die jullie vullen, doneert Talpa 10 euro [per zak] aan giro 800800 voor Pakistan.......Dan wordt de spirit hersteld en doen ze het ergens voor...
Ik vermoed dat jij een fan van Ed was.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het hoort bij het spel dat je daar juist tegenin gaat, is mijn mening
Ja dat klopt, maar dat kan ze toch verteld worden? Daarmee heb je toch geen contact met de buitenwereld? [ in ieder geval niet meer contact dan dat er kraamhulpen, pufhulpen en moeders van kandidaten over de vloer komen...]quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:48 schreef ernie09 het volgende:
[..]
Ze hebben alleen geen benul van wat er in Pakistan is gebeurd, dus het zal ze aan hun reet roesten.
Ik hoorde haar net ook praten over de idiote manier waarop ze door bb behandeld worden. Als poppen aan een draadje. Dat is inderdaad waar ze wat aan moeten proberen te doen. Schijt aan alles wat bb zegt. BB zei dat ze als luie donders overkomen bij de mensen thuis. So what??? Daar moet je dus lak aan hebben, aan dat soort opmerkingen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:47 schreef Jane het volgende:
[..]
Trouwens, vanmiddag zei ze nog dat ze BB niks kwalijk nam. Het was allemaal Menno's schuld. Dus of ze nu echt een enorm gevoel van onrechtvaardigheid (richting BB) heeft, geloof ik eigenlijk niet.
Dat is denk ik ook waar, maar ze zégt het in ieder geval. Ze neemt geen blad voor de mond en weet ook dat ze zichzelf daarmee niet geliefd zal maken bij BB. Anderen zeggen het juist niet, want ze willen BB niet tegen zich in het harnas jagen (Menno bv)quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:48 schreef schatje het volgende:
Chantal heeft alleen maar een grote bek. Als het puntje bij paaltje komt doet ze ook braaf wat Hummie zegt. Pure bluf.
Dat zou kunnen, alleen zou dat niet nodig moeten zijn. Als je goed te eten wil, dan zul je er voor moeten werken. Dat is in het 'echte' leven toch ook zo. Het is daar verdomme geen vakantiepark. Dat schijnen ze maar steeds te vergeten.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:50 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar dat kan ze toch verteld worden? Daarmee heb je toch geen contact met de buitenwereld? [ in ieder geval niet meer contact dan dat er kraamhulpen, pufhulpen en moeders van kandidaten over de vloer komen...]
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:46 schreef APK het volgende:
[..]
"Tussen 19.30u en 20.00u."![]()
Klik maar eens op die link in je sig.
Ja, vind je het gek! Hij wordt er ook voor gestraft! Chantal en Lieske (die ook continue een grote bek over BB heeft de laatste dagen) niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is denk ik ook waar, maar ze zégt het in ieder geval. Ze neemt geen blad voor de mond en weet ook dat ze zichzelf daarmee niet geliefd zal maken bij BB. Anderen zeggen het juist niet, want ze willen BB niet tegen zich in het harnas jagen (Menno bv)
Ed van BB2? Die ging wel heel erg ver in zijn optreden tegen BB. Maar zoiets ja.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:49 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vermoed dat jij een fan van Ed was.
Lego opdrachten zijn leukquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:45 schreef Jane het volgende:
[..]
In BB1 moesten ze een kerstboom van lego in elkaar zetten, als ik het me goed herinner. Wereldopdracht!!! Wereld-tv!!! Met wel nóg zinlozer dan wat ze nu moeten doen.
Is dat niet de thuishulp van Tanja (wie dat ook mag wezen)?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:53 schreef Stereotomy het volgende:
Wie is toch die vrouw die soms in het beeld loopt in de keuken of buiten met een peukie
Neen, het is Tanja zelf.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:54 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Is dat niet de thuishulp van Tanja (wie dat ook mag wezen)?
Loze woorden zeggen niets. Ga dan naar de Dagboek kamer om het Hummie rechtsreeks te zeggen. Dat doet ze niet. Schijnheilig in mijn ogen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is denk ik ook waar, maar ze zégt het in ieder geval. Ze neemt geen blad voor de mond en weet ook dat ze zichzelf daarmee niet geliefd zal maken bij BB. Anderen zeggen het juist niet, want ze willen BB niet tegen zich in het harnas jagen (Menno bv)
Of het BB huis nabouwen.... zonder bouwtekening wel te verstaanquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Lego opdrachten zijn leuk
Ik stel voor dat ze 800 bouwdozen krijgen en een heel dorp in elkaar moeten zetten
Welke straf dan? Dat is me dan even ontgaan. Als je laat merken dat je het totaal niet eens bent met BB word je heus niet gestraft hoor.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:53 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, vind je het gek! Hij wordt er ook voor gestraft! Chantal en Lieske (die ook continue een grote bek over BB heeft de laatste dagen) niet.
Dat is ook waar ik me aan erger. Die houding van overal recht op menen te hebben. En dan eerst de wereld bij elkaar klagen en daarna komt er steevast een heel betoog waarom ze recht hebben om te klagen. Het ligt altijd aan een ander.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:52 schreef ernie09 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, alleen zou dat niet nodig moeten zijn. Als je goed te eten wil, dan zul je er voor moeten werken. Dat is in het 'echte' leven toch ook zo. Het is daar verdomme geen vakantiepark. Dat schijnen ze maar steeds te vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |