Ik stel voor : mIRC.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:14 schreef Bocaj het volgende:
Kunnen we in de downtime niet gaan posten bij mediawatchers of zit ik nou te vloeken
Ik weet mijn ww daar niet meerquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:14 schreef Bocaj het volgende:
Kunnen we in de downtime niet gaan posten bij mediawatchers of zit ik nou te vloeken
idd dat is het juiste woordquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:18 schreef Day het volgende:
Joost is verachtelijk, maar dat wist ik vanaf week 1 al. En nu heeft ie het bewezen ook.
sgopquote:
Daarbij komt: wie zegt dat het van BB's geld is, voor hetzelfde geld heeft Tanja gezegd: koop het maar van mijn weekgeld (of hoe het ook heet).quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:16 schreef Cuaderno het volgende:
Chantal is echt zoveel beter dan alle andere mensen. Tanja heeft kennelijk iets gegeven aan de kraamverzorgsters op kosten van bb, wat ze allemaal natuurlijk maar raar vinden. Chantal zou daar natuurlijk op voorbereid zijn en had zelf van te voren iets meegenomen.
ja, net hadden ze geen geluid maar wel beeld, laat ze nu dan geen beeld maar wel geluid doen..quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:17 schreef Knurkie het volgende:
zou toch leuk zijn als ze Tanja en de andere groep even op de bank zetten en deel 2 laten zien
om te kotsen dit groepje
misschien heeft dr moeder het wel gekocht maar veroordelen is makkelijker want dan hoef je niet in de spiegel te kijkenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:19 schreef Day het volgende:
[..]
Daarbij komt: wie zegt dat het van BB's geld is, voor hetzelfde geld heeft Tanja gezegd: koop het maar van mijn weekgeld (of hoe het ook heet).
Je bedoeld dat het beeld af en toe bevriest? Heb ik ook, en ja alleen op gate 3quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:17 schreef TRiXeS het volgende:
Vaag, alleen stream 3 hapert nu bij mij...
achterbaks misselijk makend minderwaardig...eh.....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:21 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
nu nog het goede woord voor chantal
ze zei net ook dat joost sneller moet. Het gebeurd niet vaak, maar een plusje voor Ingridquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:20 schreef TRiXeS het volgende:
Kijk, die Ingrid doet het tenminste lekker snel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |