Hey wat gaaf. Ze hebben voor PSV 1995 meerdere samenvattingen online staan. Even downenquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:35 schreef Garlic_Sauce het volgende:
damn.... die samenvatting van Leeds-United vs PSV (1995) staat nu ook op www.goalzzz.comwat een wedstrijd was dat zeg
... met oa de beroemde vrije trap met het opwippertje
Doet je terugverlangen naar de klasse van Nilis ^_^
quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:35 schreef Garlic_Sauce het volgende:
damn.... die samenvatting van Leeds-United vs PSV (1995) staat nu ook op www.goalzzz.comwat een wedstrijd was dat zeg
... met oa de beroemde vrije trap met het opwippertje
Doet je terugverlangen naar de klasse van Nilis ^_^
Oh wat weet je het weer allemaal goed he, zo vol van jezelf.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:45 schreef cultheld het volgende:
Dat zegt alweer genoeg over jouw PSV-kennis. De broertjes vd Kerkhof stonden bekend als de meest notoire schoppers in een PSV-tenue en werden geroemd om hun inzet door alle PSV'ers. Jij bent een Heraclied en hebt een hekel aan Majstorovic omdat ie bij FC Twente speelt.
De optelsom: Je bent een poly
beide zijn geen Brabandersquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ah, ik zie dat de welbekende Brabantse gemoedelijkheid ook in dit topic weer de kop op steekt...
Reiziger kwakkeld nog steeds een beetje maar zal als er binnenkort interlands zijn een aangepast trainingsprogramma krijgen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:55 schreef JustJunior het volgende:
Afellay en Alex zijn misschien morgen niet inzetbaar. Met name over Afellay twijfelt Guus. Reiziger is volgens mij ook nog niet helemaal fit.
Gomes
Addo - Ooijer - Alex - Lamey
Aissati - Simons - Cocu
Farfán - Vennegoor - Beasley
Flauw.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:10 schreef rubbereend het volgende:
idd terecht voor zoals hij het zelf noemde "in de lies van Afellay vallen"
Flauw? het waren de woorden van Pienaar zelfquote:
quote:Ibi zei: "Ik heb ramadan" Pienaar hoorde: "Ram me dan"
Ik vind niet dat dit in ons topic thuis hoort. Ik las een stukkie terug ook al wat van Zapper.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:25 schreef Zapper het volgende:
[..]
Oh wat weet je het weer allemaal goed he, zo vol van jezelf.
Krijg een ziekte![]()
Het botert al een tijdje niet tussen zepper en cultquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Doe er dan zelf ook niet aan mee door zo'n reactie te geven lookinforyou....
Een keer goed met gestrekt been op Pienaar zijn knieen doet ook wonderen hoor, die wordt nog weleens teruggepakt.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Pienaar staat binnekort op het veld met een gehooraparaat
Op kwaliteit en geld leggen we het wel af, maar ik denk op inzet niet.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:38 schreef ErikT het volgende:
Ik vrees dat we het afleggen vanavond, maar het kan natuurlijk altijd.
Heb een slecht voorgevoel over Gomes eigenlijk en dat hij kritiek gaat krijgen na vanavond...quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:45 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Hopen op wederom een super-avond van Gomes... en een paar splijtpasses van Cocu... en een lange Jan die zomaar ineens 3x weet te scoren ofzo...
tussen hoop en vrees!
ja k heb een passe partout, maar k moet vanavond zelf competitie spelen en aangezien we de punten hard nodig hebebn kan k nie afzeggen, dus vanavond stuur k een vervanger naar stadion, tegen de Turken ben k er weer bijquote:Op dinsdag 1 november 2005 14:28 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
jij had toch ook passe-partout?
of is er iets gebeurd ofzo?
Ik zeg toch dat het hier niet thuishoort. En sinds wanneer is schelden geen teken van onmacht dan? Ach als ik jouw signature zie........quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Doe er dan zelf ook niet aan mee door zo'n reactie te geven lookinforyou....
quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:02 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat het hier niet thuishoort. En sinds wanneer is schelden geen teken van onmacht dan? Ach als ik jouw signature zie........
Hee, mijn sig is een grappige (al zullen de meningen daar over verschillenquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:02 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat het hier niet thuishoort. En sinds wanneer is schelden geen teken van onmacht dan? Ach als ik jouw signature zie........
Wat ook niet echt positief is voor mijn zenuwen is dat ik vanavond eerst nog een tentamen heb vlak voor de wedstrijd, dus troost je, het kan altijd erger....quote:Het wordt een verschrikkelijk spannend avondje. Ik hoop zo dat we een punt kunnen pakken. Het is natuurlijk makkelijk om te denken, PSV speelde uit gelijk, dus we winnen vanavond. Dat zie ik niet zo 1,2,3 gebeuren. De zenuwen zijn er wel al weer. Natuurlijk hoop ik op een wondertje.
We zullen zien......
Van mij mag hij. Laatste kwartier erin en dan met een ongelooflijke poeier vanaf de middellijn de wedstrijd beslissenquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:18 schreef Goldboy het volgende:
Is Sibon eigenlijk weer inzetbaar?
Ik zie hem er anders wel voor aan om in de 5 minuten die ie speelt er een in te tikken.
Je moet echt plat.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zit hier al met bier en bezopen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |