ja k heb een passe partout, maar k moet vanavond zelf competitie spelen en aangezien we de punten hard nodig hebebn kan k nie afzeggen, dus vanavond stuur k een vervanger naar stadion, tegen de Turken ben k er weer bijquote:Op dinsdag 1 november 2005 14:28 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
jij had toch ook passe-partout?
of is er iets gebeurd ofzo?
Ik zeg toch dat het hier niet thuishoort. En sinds wanneer is schelden geen teken van onmacht dan? Ach als ik jouw signature zie........quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Doe er dan zelf ook niet aan mee door zo'n reactie te geven lookinforyou....
quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:02 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat het hier niet thuishoort. En sinds wanneer is schelden geen teken van onmacht dan? Ach als ik jouw signature zie........
Hee, mijn sig is een grappige (al zullen de meningen daar over verschillenquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:02 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat het hier niet thuishoort. En sinds wanneer is schelden geen teken van onmacht dan? Ach als ik jouw signature zie........
Wat ook niet echt positief is voor mijn zenuwen is dat ik vanavond eerst nog een tentamen heb vlak voor de wedstrijd, dus troost je, het kan altijd erger....quote:Het wordt een verschrikkelijk spannend avondje. Ik hoop zo dat we een punt kunnen pakken. Het is natuurlijk makkelijk om te denken, PSV speelde uit gelijk, dus we winnen vanavond. Dat zie ik niet zo 1,2,3 gebeuren. De zenuwen zijn er wel al weer. Natuurlijk hoop ik op een wondertje.
We zullen zien......
Van mij mag hij. Laatste kwartier erin en dan met een ongelooflijke poeier vanaf de middellijn de wedstrijd beslissenquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:18 schreef Goldboy het volgende:
Is Sibon eigenlijk weer inzetbaar?
Ik zie hem er anders wel voor aan om in de 5 minuten die ie speelt er een in te tikken.
Je moet echt plat.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zit hier al met bier en bezopen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |