Hey wat gaaf. Ze hebben voor PSV 1995 meerdere samenvattingen online staan. Even downenquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:35 schreef Garlic_Sauce het volgende:
damn.... die samenvatting van Leeds-United vs PSV (1995) staat nu ook op www.goalzzz.comwat een wedstrijd was dat zeg
... met oa de beroemde vrije trap met het opwippertje
Doet je terugverlangen naar de klasse van Nilis ^_^
quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:35 schreef Garlic_Sauce het volgende:
damn.... die samenvatting van Leeds-United vs PSV (1995) staat nu ook op www.goalzzz.comwat een wedstrijd was dat zeg
... met oa de beroemde vrije trap met het opwippertje
Doet je terugverlangen naar de klasse van Nilis ^_^
Oh wat weet je het weer allemaal goed he, zo vol van jezelf.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:45 schreef cultheld het volgende:
Dat zegt alweer genoeg over jouw PSV-kennis. De broertjes vd Kerkhof stonden bekend als de meest notoire schoppers in een PSV-tenue en werden geroemd om hun inzet door alle PSV'ers. Jij bent een Heraclied en hebt een hekel aan Majstorovic omdat ie bij FC Twente speelt.
De optelsom: Je bent een poly
beide zijn geen Brabandersquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ah, ik zie dat de welbekende Brabantse gemoedelijkheid ook in dit topic weer de kop op steekt...
Reiziger kwakkeld nog steeds een beetje maar zal als er binnenkort interlands zijn een aangepast trainingsprogramma krijgen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:55 schreef JustJunior het volgende:
Afellay en Alex zijn misschien morgen niet inzetbaar. Met name over Afellay twijfelt Guus. Reiziger is volgens mij ook nog niet helemaal fit.
Gomes
Addo - Ooijer - Alex - Lamey
Aissati - Simons - Cocu
Farfán - Vennegoor - Beasley
Flauw.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:10 schreef rubbereend het volgende:
idd terecht voor zoals hij het zelf noemde "in de lies van Afellay vallen"
Flauw? het waren de woorden van Pienaar zelfquote:
quote:Ibi zei: "Ik heb ramadan" Pienaar hoorde: "Ram me dan"
Ik vind niet dat dit in ons topic thuis hoort. Ik las een stukkie terug ook al wat van Zapper.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:25 schreef Zapper het volgende:
[..]
Oh wat weet je het weer allemaal goed he, zo vol van jezelf.
Krijg een ziekte![]()
Het botert al een tijdje niet tussen zepper en cultquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Doe er dan zelf ook niet aan mee door zo'n reactie te geven lookinforyou....
Een keer goed met gestrekt been op Pienaar zijn knieen doet ook wonderen hoor, die wordt nog weleens teruggepakt.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Pienaar staat binnekort op het veld met een gehooraparaat
Op kwaliteit en geld leggen we het wel af, maar ik denk op inzet niet.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:38 schreef ErikT het volgende:
Ik vrees dat we het afleggen vanavond, maar het kan natuurlijk altijd.
Heb een slecht voorgevoel over Gomes eigenlijk en dat hij kritiek gaat krijgen na vanavond...quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:45 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Hopen op wederom een super-avond van Gomes... en een paar splijtpasses van Cocu... en een lange Jan die zomaar ineens 3x weet te scoren ofzo...
tussen hoop en vrees!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |