waar komt hij dan vandaan!?quote:Overigens zijn jullie Lamey in januari vermoedelijk even kwijt door de Afrika Cup. Vinden jullie vast vreselijk
Ik vind het dit jaar toch net iets stroever gaan dan vorig seizoen, maar zolang de punten er maar komen, one way or the otherquote:Op zondag 30 oktober 2005 09:27 schreef Dylan Dog het volgende:
Ligt het aan mij of pakken we weer zo 'klinisch zakelijk' de punten als vorig jaar rond deze tijd?
Vorig jaar ging het in het begin ook heel stroef en werd er ook maar iedere keer gewonnen met maar 1 doelpunt verschil.quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind het dit jaar toch net iets stroever gaan dan vorig seizoen, maar zolang de punten er maar komen, one way or the other.
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Idd het gaat erg stroef, maar zolang we maar de punten blijven pakken![]()
Hij had alleen langer bij PSV moeten blijvenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:44 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
tis gewoon een fantastische speler
minimaal 1 puntquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:37 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!
Nu op naar dinsdag........
Dat zal wel een zenuwslopend avondje worden.
Feyenoord doet het helemaal niet goed. Zit amper voetbal in en ze hebben te veel zwakke schakels. AZ laat op de gekste plaatsen punten liggen. PSV wordt kampioen en dat heeft niks met arrogantie te maken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja wel hoor (uit dit topic):
[..]
Maar ja, natuurlijk is PSV nog lang geen kampioen. Daarvoor doen AZ en Feyenoord het nog te goed. Ajax zal denk ik nu geen kampioen meer worden, maar ja het is niet onmogelijk dat ze het nog worden.
AZ laat op de gekste plaatsen punten liggen? Waar dan zoal? PSV liet overigens ook punten liggen op "gekke" plaatsen, Almelo en Groningen bijvoorbeeld, daar hoor je gewoon met 3 punten van thuis te komen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:01 schreef ErikT het volgende:
[..]
Feyenoord doet het helemaal niet goed. Zit amper voetbal in en ze hebben te veel zwakke schakels. AZ laat op de gekste plaatsen punten liggen. PSV wordt kampioen en dat heeft niks met arrogantie te maken.
Klopt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
AZ laat op de gekste plaatsen punten liggen? Waar dan zoal? PSV liet overigens ook punten liggen op "gekke" plaatsen, Almelo en Groningen bijvoorbeeld, daar hoor je gewoon met 3 punten van thuis te komen.
Tja, ik zie zoals we nu de punten binnenhalen ons dit ook niet het hele seizoen volhouden.quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Klopt.
AL denk ik wel dat AZ dit niet het hele seizoen kan volhouden.
nou dat denk ik juist wel, langzaam begint de lijn erin te komen, over een tijdje staat er gewoon een goed elftal.quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, ik zie zoals we nu de punten binnenhalen ons dit ook niet het hele seizoen volhouden.
Ik denk dat we wel sterk genoeg zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, ik zie zoals we nu de punten binnenhalen ons dit ook niet het hele seizoen volhouden.
Als dit je 'iedereen fit' elftal is..quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:17 schreef JustJunior het volgende:
Als Hiddink Ferreyra een kans geeft, en Vaÿrinnen en Lucius straks weer fit zijn komt het allemaal goedAls we in de tweede ronde komen zijn Koné en Culina er ook weer bij
Gomes
Lucius - Ooijer - Alex - Ferreyra
Vaÿrinnen - Simons - Cocu
Farfán - Vennegoor - Koné
quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:35 schreef Goldboy het volgende:
[..]
Als dit je 'iedereen fit' elftal is..
Ferreyra staat nog altijd achter zowel Ball als Lamey.
Lucius staat altijd achter Reiziger.
Vayrinnen zal waarschijnlijk achter Afellay staan.
Voorin zullen Vennegoor en Kone gok ik weinig wedstrijden samen starten.
Vennegoor op de plaats van Beasley? Dat vind ik een beetje een rare keuze. Of je moet met twee echte centrumaanvallers gaan spelen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:42 schreef JustJunior het volgende:
[..]Dat vind jij misschien, en dat vind Guus ook. Maar ik zie veel liever Ferreyra dan Ball, Vennegoor liever dan Beasley en Mika en Theo in plaats van Ibi en Michael.
Precies.quote:Op zondag 30 oktober 2005 09:50 schreef DIJK het volgende:
[..]
Hij komt uit voor nigeria als ik me niet vergis. Nigeriaanse moeder dacht ik.
Jaquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:07 schreef methodmich het volgende:
[..]
Precies.
Nette goal van Afellay.
Culina bewust niet gespeeld, denken jullie?
Vennegoor in de spits. Koné vanaf links. Of anders Koné - Robert - Farfán, met veel wisselingen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:55 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Vennegoor op de plaats van Beasley? Dat vind ik een beetje een rare keuze. Of je moet met twee echte centrumaanvallers gaan spelen.
En waarom Mika ipv Ibi? Afellay doet het nu toch goed? Laat Vayrynnen maar vechten voor z'n plaatsje.
Nee, Guus was hem vergeten op het spelersformulier te zettenquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:07 schreef methodmich het volgende:
Culina bewust niet gespeeld, denken jullie?
Dat was op aangeven van Koné zelfquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:37 schreef methodmich het volgende:
Nou, Koné deed ook niet mee tegen Roda JC. Dus ik denk wel dat Guus eraan denkt.
Dit misschien ook maar nu zonder media aandacht.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:17 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Dat was op aangeven van Koné zelf
Dat je daadwerkelijk die kale tyfushond in een PSV-shirt wilt zien, onbegrijpelijkquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Laat hem maar naar PSV komen ! zal samen met Stam een ijzersterk verdedigensduo zijn
Een echte poly, merk ik alweer. Waarschijnlijk heb je ook een gruwelijke hekel aan de broertjes Van de Kerkhof, is het niet?quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:23 schreef Zapper het volgende:
[..]
Dat je daadwerkelijk die kale tyfushond in een PSV-shirt wilt zien, onbegrijpelijk
Thnx!quote:
Wat is dat nu voor een uitspraak zegquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:23 schreef Zapper het volgende:
[..]
Dat je daadwerkelijk die kale tyfushond in een PSV-shirt wilt zien, onbegrijpelijk
Waar de fuck slaat dit nu weer op?quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:27 schreef cultheld het volgende:
Een echte poly, merk ik alweer. Waarschijnlijk heb je ook een gruwelijke hekel aan de broertjes Van de Kerkhof, is het niet?
Dat zegt alweer genoeg over jouw PSV-kennis. De broertjes vd Kerkhof stonden bekend als de meest notoire schoppers in een PSV-tenue en werden geroemd om hun inzet door alle PSV'ers. Jij bent een Heraclied en hebt een hekel aan Majstorovic omdat ie bij FC Twente speelt.quote:
dat was een andere tijd, dat werd door spelers bij alle clubs gedaan, wat Mastro deed tegen Beasley was gewoon een poging die jongen uit de voetballerij te trappen,. schandalig.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat zegt alweer genoeg over jouw PSV-kennis. De broertjes vd Kerkhof stonden bekend als de meest notoire schoppers in een PSV-tenue en werden geroemd om hun inzet door alle PSV'ers. Jij bent een Heraclied en hebt een hekel aan Majstorovic omdat ie bij FC Twente speelt.
De optelsom: Je bent een poly
hij wil niet meer naar de VSquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:28 schreef Goldboy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie daar heen gaat:
- Waterreus is eerste keus bij Glasgow (zie site Rangers, er staat vandaag toevallig het bericht op dat de coach van de Rangers vindt dat Waterreus zijn eerste keus is)
- Waterreus had het wel gezien in Nederland, hij wilde op avontuur in het buitenland.
- Dhr. Waterreus is 35.
- Dhr. Waterreus heeft altijd gezegd dat hij te veel psv'r was om nog naar een andere Nederlandse profclub te gaan, met uizondering van Roda JC.
Dus, ik denk dat ie nog 'n aantal jaar in Glasgow blijft en dan af naar Amerika of hij stopt.
Majstorovic verdedigt gewoon erg slim. Hij is verdedigend technisch niet zo goed als Alex, dus verdedigt soms iets lomper, maar verder is hij een uitstekende topverdediger.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat was een andere tijd, dat werd door spelers bij alle clubs gedaan, wat Mastro deed tegen Beasley was gewoon een poging die jongen uit de voetballerij te trappen,. schandalig.
[..]
hij wil niet meer naar de VS
MAstro is gewoon een domme hakker die met de botte bijl tekeer gaatquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Majstorovic verdedigt gewoon erg slim. Hij is verdedigend technisch niet zo goed als Alex, dus verdedigt soms iets lomper, maar verder is hij een uitstekende topverdediger.
Ook leuke verdedigers om in de gaten te houden: Ramon Zomer, Arnold Kruiswijk, David di Tomasso, Gijs Luirink, Ruud Knol, Michael Jansen, Petter Hansson.
Houd toch eens op met dat poly-gezeik manquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |