Lekker bij Heerenveen voetballen? Wie moet er dan de rol van Alex invullen? Stam komt straks terug met een schat aan ervaring en is een topper in de Italiaanse competitie, ik zie geen enkele reden waarom PSV niet voor hem zou moeten gaan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:19 schreef fernando_redondo het volgende:
Als ik Stam was zou ik lekker bij Heerenveen gaan voetballen al heeft hij ook wel redelijk wat vrije tijd bij PSV omdat hij geen interlands meer speelt
Ik had het over Stam, niet over PSVquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:21 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Lekker bij Heerenveen voetballen? Wie moet er dan de rol van Alex invullen? Stam komt straks terug met een schat aan ervaring en is een topper in de Italiaanse competitie, ik zie geen enkele reden waarom PSV niet voor hem zou moeten gaan.
Ik vind Addo opvallenderquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:35 schreef Goldboy het volgende:
Cocu blijft als Hiddink blijft, of de vervanger 'm aanspreekt. Dat heeft hij al eerder gezegd in een interview met PSV Insite (dat blad is trouwens de laatste jaren wel vooruit gegaan) opvallend trouwens van Lamey beter begint te spelen, tegen Ajax helemaal niet verkeerd.
Alleen maar denken mag wel hoorquote:
Ach 020 wordt iig geen kampioen, daar hoef je niet arrogant voor te zijnquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
En dan roepen dat Ajacieden arrogant zijn. Hier roepen ze al dat ze bijna kampioen zijn, het seizoen is nog lang hoor mensen
Volgens mij roept niemand dat hier hoor, in ieder geval niet in dit topic.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
En dan roepen dat Ajacieden arrogant zijn. Hier roepen ze al dat ze bijna kampioen zijn, het seizoen is nog lang hoor mensen
Ik denk niet dat ie daar heen gaat:quote:
laat hem lekker, tegenwoordig zijn er nog maar weinig spelers met clubgevoelquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:38 schreef rubbereend het volgende:
Waterreus schijnt er ook wel oren naar te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |