abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31814277
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 17:07 schreef methodmich het volgende:

Culina bewust niet gespeeld, denken jullie?
Nee, Guus was hem vergeten op het spelersformulier te zetten

Beasley moet wat minuten pakken omdat hij in de CL nodig is. Hetzelfde geld voor Vennegoor. Dat Culina problemen heeft bij Twente zal echt geen rol hebben gespeeld
pi_31814393
Nou, Koné deed ook niet mee tegen Roda JC. Dus ik denk wel dat Guus eraan denkt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31819125
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 17:37 schreef methodmich het volgende:
Nou, Koné deed ook niet mee tegen Roda JC. Dus ik denk wel dat Guus eraan denkt.
Dat was op aangeven van Koné zelf
  zondag 30 oktober 2005 @ 20:31:34 #179
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_31819574
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 20:17 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Dat was op aangeven van Koné zelf
Dit misschien ook maar nu zonder media aandacht.
Vergeten op het formulier te zetten, geloof je het zelf?
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  zondag 30 oktober 2005 @ 21:34:45 #180
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_31821904
Volgens psv.netwerk is er weer interesse voor die nare kale eikel van Twente, Majstorovic Ik hoop toch echt niet dat die lullo naar PSV komt
pi_31822141
Laat hem maar naar PSV komen ! zal samen met Stam een ijzersterk verdedigensduo zijn
  zondag 30 oktober 2005 @ 22:12:21 #182
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_31823419
Ik vind Masjtorovic een te smerige speler voor PSV... opzouten ermee.

Heeft iemand een linkje naar die PSV fanpagina met al die samenvattingen enzo? Wil eigenlijk nog wel even de laatste wedstrijd zien
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_31823443
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  zondag 30 oktober 2005 @ 22:23:07 #184
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_31823822
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 21:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Laat hem maar naar PSV komen ! zal samen met Stam een ijzersterk verdedigensduo zijn
Dat je daadwerkelijk die kale tyfushond in een PSV-shirt wilt zien, onbegrijpelijk
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_31823965
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 22:23 schreef Zapper het volgende:

[..]

Dat je daadwerkelijk die kale tyfushond in een PSV-shirt wilt zien, onbegrijpelijk
Een echte poly, merk ik alweer. Waarschijnlijk heb je ook een gruwelijke hekel aan de broertjes Van de Kerkhof, is het niet?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zondag 30 oktober 2005 @ 22:39:17 #186
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_31824404
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 22:13 schreef dndiek het volgende:
www.goalzzz.com
Thnx!
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_31824544
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 22:23 schreef Zapper het volgende:

[..]

Wat is dat nu voor een uitspraak zeg
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  zondag 30 oktober 2005 @ 22:44:15 #188
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_31824582
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 22:27 schreef cultheld het volgende:
Een echte poly, merk ik alweer. Waarschijnlijk heb je ook een gruwelijke hekel aan de broertjes Van de Kerkhof, is het niet?
Waar de fuck slaat dit nu weer op?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_31824646
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 22:44 schreef Zapper het volgende:

[..]

Waar de fuck slaat dit nu weer op?
Dat zegt alweer genoeg over jouw PSV-kennis. De broertjes vd Kerkhof stonden bekend als de meest notoire schoppers in een PSV-tenue en werden geroemd om hun inzet door alle PSV'ers. Jij bent een Heraclied en hebt een hekel aan Majstorovic omdat ie bij FC Twente speelt.

De optelsom: Je bent een poly
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 30 oktober 2005 @ 23:39:01 #190
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31826368
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 22:45 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat zegt alweer genoeg over jouw PSV-kennis. De broertjes vd Kerkhof stonden bekend als de meest notoire schoppers in een PSV-tenue en werden geroemd om hun inzet door alle PSV'ers. Jij bent een Heraclied en hebt een hekel aan Majstorovic omdat ie bij FC Twente speelt.

dat was een andere tijd, dat werd door spelers bij alle clubs gedaan, wat Mastro deed tegen Beasley was gewoon een poging die jongen uit de voetballerij te trappen,. schandalig.
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 18:28 schreef Goldboy het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ie daar heen gaat:
- Waterreus is eerste keus bij Glasgow (zie site Rangers, er staat vandaag toevallig het bericht op dat de coach van de Rangers vindt dat Waterreus zijn eerste keus is)
- Waterreus had het wel gezien in Nederland, hij wilde op avontuur in het buitenland.
- Dhr. Waterreus is 35.
- Dhr. Waterreus heeft altijd gezegd dat hij te veel psv'r was om nog naar een andere Nederlandse profclub te gaan, met uizondering van Roda JC.

Dus, ik denk dat ie nog 'n aantal jaar in Glasgow blijft en dan af naar Amerika of hij stopt.
hij wil niet meer naar de VS
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_31827108
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 23:39 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dat was een andere tijd, dat werd door spelers bij alle clubs gedaan, wat Mastro deed tegen Beasley was gewoon een poging die jongen uit de voetballerij te trappen,. schandalig.
[..]

hij wil niet meer naar de VS
Majstorovic verdedigt gewoon erg slim. Hij is verdedigend technisch niet zo goed als Alex, dus verdedigt soms iets lomper, maar verder is hij een uitstekende topverdediger.
Ook leuke verdedigers om in de gaten te houden: Ramon Zomer, Arnold Kruiswijk, David di Tomasso, Gijs Luirink, Ruud Knol, Michael Jansen, Petter Hansson.
pi_31827176
Majstorovic naar PSV? Denk ik niet, die gaat richting PL gok ik.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 31 oktober 2005 @ 00:10:18 #193
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31827198
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 00:06 schreef cultheld het volgende:

[..]

Majstorovic verdedigt gewoon erg slim. Hij is verdedigend technisch niet zo goed als Alex, dus verdedigt soms iets lomper, maar verder is hij een uitstekende topverdediger.
Ook leuke verdedigers om in de gaten te houden: Ramon Zomer, Arnold Kruiswijk, David di Tomasso, Gijs Luirink, Ruud Knol, Michael Jansen, Petter Hansson.
MAstro is gewoon een domme hakker die met de botte bijl tekeer gaat
Als Knol blessure vrij kan worden heeft hij de potentie om naar de top door te groeien maar hij heeft tot nu toe nogal wat gehad ook Michael Jansen vind ik wel potentie hebben dit even om aan te geven dat k ook positief jkan zijn over spelers van vitas
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_31827246
Majstorovic is geen domme houthakker.
pi_31827346
Majstro is een type Materazzi. In Italië heb je verdedigers als Nesta, Cannavaro, Bonera en Ferrari. Toch heeft Materazzi al menig wedstrijd in de basis van de Azurri gestaan. Blijkbaar doet hij dus wat een verdediger hoort te doen: Man uitschakelen. Hetzelfde geldt straks voor Majstro
pi_31830150
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 22:45 schreef cultheld het volgende:

[..]

Houd toch eens op met dat poly-gezeik man

Majstorovic zou ik toch wel graag bij PSV zien. Als eventuele vervanger van Alex (als Stam niet doorgaat).
pi_31834731
Forse strafeis voor natrappende Pienaar

31/10/2005 12:22

Steven Pienaar wacht een forse schorsing áls de aanklager van de KNVB zijn zin krijgt. De Ajacied moet boeten vanwege het natrappen van Ibrahim Afellay.

De aanklager stelt een schorsing van vier duels voor waarvan één voorwaardelijk. Hij kwam tot deze strafeis na het bestuderen van de televisiebeelden van PSV-Ajax, waarop te zien was dat Pienaar ogenschijnlijk met opzet zijn voet in de liesstreek van Afellay plaatst.

De Zuid-Afrikaan heeft tot dinsdagochtend om te laten weten of hij het voorstel accepteert. Indien hij niet akkoord gaat, dan zal de zaak later deze week moeten voorkomen bij de tuchtommissie.

Scheidsrechter Pieter Vink was het incident ontgaan. Na bestudering van de tv-beelden, besloot de aanklager een onderzoek in te stellen naar de actie van Pienaar.

Terecht
pi_31835249
Zeker terecht, hadden er wel vijf mogen zijn...
We sure are cute for two ugly people.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 31 oktober 2005 @ 13:10:53 #199
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31835554
idd terecht voor zoals hij het zelf noemde "in de lies van Afellay vallen"
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 31 oktober 2005 @ 13:35:47 #200
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_31836107
damn.... die samenvatting van Leeds-United vs PSV (1995) staat nu ook op www.goalzzz.com wat een wedstrijd was dat zeg ... met oa de beroemde vrije trap met het opwippertje

Doet je terugverlangen naar de klasse van Nilis ^_^
-=( PSV Eindhoven )=- Fan of Roy Beerens, our local hero...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')