Het is de bedoeling, dat jij weg gaatquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:19 schreef Maikuuul het volgende:
Ja dus het is de bedoeling dat we over apples gaan praten ?
Appeltje Shift 4 voor het hele schermquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:24 schreef Dementor het volgende:
Vechten!
Ok ontopic: Hoe maak ik een printscreen in mac os x?
Je windoos-pc gebruiken is not done... De juiste werkwijze is een apple-alternatief zoeken. Die zijn meestal beterquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik kwam laatst ergens op de computer iets tegen over stemcommando's ofzo. Kun je een Apple (iMac G5) met je stem besturen?Dat zou wel erg cool zijn.
Huh? Waar heb jij het nu weer over? Ik kwam op mijn nieuwe Apple-computer iets tegen over stemcommando's. Heeft helemaal niets metquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:16 schreef XL het volgende:
Je windoos-pc gebruiken is not done... De juiste werkwijze is een apple-alternatief zoeken. Die zijn meestal beter![]()
In het vorige topic wilde je virtual pc gaan installeren voor een windowsprogramma, maar ik ben niet blauw genoeg om nog in dat topic te posten.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Huh? Waar heb jij het nu weer over? Ik kwam op mijn nieuwe Apple-computer iets tegen over stemcommando's. Heeft helemaal niets metPC's
![]()
te maken. Dit is mijn eerste Mac en ik had er nog nooit mee gewerkt, dus ik zit af en toe gewoon wat om te klooien.
Wel andere webcams.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hoe zit het met webcams op de Mac? Er is de iSight-camera, maar die is nogal prijzig (maar ook wel weer heel mooi natuurlijk...). Kunnen webcams van andere merken ook op de Mac gebruikt worden? En kun je de cam dan ook gewoon in MSN enzo gebruiken?
Had je je imac een week later moeten kopen, kreeg je een ingebouwde isight.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hoe zit het met webcams op de Mac? Er is de iSight-camera, maar die is nogal prijzig (maar ook wel weer heel mooi natuurlijk...). Kunnen webcams van andere merken ook op de Mac gebruikt worden? En kun je de cam dan ook gewoon in MSN enzo gebruiken?
Ze willen je 'mini'.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:21 schreef tonks het volgende:
De wijven willen me. daarom dus.
Dat kan inderdaad, als je engels goed genoeg isquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Huh? Waar heb jij het nu weer over? Ik kwam op mijn nieuwe Apple-computer iets tegen over stemcommando's. Heeft helemaal niets metPC's
![]()
te maken. Dit is mijn eerste Mac en ik had er nog nooit mee gewerkt, dus ik zit af en toe gewoon wat om te klooien.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:49 schreef tonks het volgende:
Had je je imac een week later moeten kopen, kreeg je een ingebouwde isight.
sorry.
Je kunt wel quoten uit een gesloten topic.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:44 schreef XL het volgende:
In het vorige topic wilde je virtual pc gaan installeren voor een windowsprogramma, maar ik ben niet blauw genoeg om nog in dat topic te posten.
Als het werkt moet je je eens zeggen: "Tell me a joke"quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad, als je engels goed genoeg isZie System -> Speech -> Speech Recognition (of vertalingen daarvan
)
Heb ik ook last vanquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hmmm...ik heb de hele middag al last om me via MSN Messenger (Mac-versie) aan te melden, terwijl ik me zo aanmeld als ik MSN op de Windows PC opstart...
...iemand ook last met aanmelden MSN?
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:34 schreef super-muffin het volgende:
Als het werkt moet je je eens zeggen: "Tell me a joke"
Misschien is je uitspraak beroerdquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:58 schreef tonks het volgende:
ja die staan wel op on, en hij ziet wel dat ik spreek
*wipe* *all* *pieces* *of* *board*quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Pawn e7-e6
Je kunt de camera draaien zodat 'ie recht boven het bord hangt. Dan is het behoorlijk 2Dquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:22 schreef Beathoven het volgende:
[..]
beroerd spelletje trouwens dat schaken op de mac, ik mis het overzicht met die 3D layout. Geef mij maar gewoon 2D
Snap dat dan! Het is om mee te pimpen bij je vrienden!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:26 schreef Tijn het volgende:
Het werkt prima bij mij, dat spraakgestuurde gebeuren. Maar ik vind het een totaal onprettige manier van je computer bedienen. Geef mij maar een cursor.
Voor wat betreft andere merken webcams: zoek maar eens in Google op Macam, een universele driver voor een aantal USB webcams. Als je een webcam zoekt uit de lijst van cams die die driver ondersteunt dan zit je goed. Zie hier: Klikquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als je het eenmaal werkend hebt, test ik het wel een keer met je.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hey, top, Jalu, dat is info waarop ik zit te wachten.
Owww ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:03 schreef Jalu het volgende:
Als je het eenmaal werkend hebt, test ik het wel een keer met je.
Sorry, kon het niet latenquote:
Volgens de daar vermeldde gegevens wordt er een driver bijgeleverd voor MacOSX. Dat is vrij uniek, ik zou wel even goed opletten of die driver ook nog goed werkt onder OSX 10.4.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
http://www.kieskeurig.nl/(...)4DF0C1256C50004B2B52
Is dit een goede keus?
Heb je wel een snelle Mac? Want op mijn Powerbook (G4 867 MHz) is het absoluut onbruikbaar, veel te traag en belastend voor de CPU.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:57 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Mijn Logitech cam werkt wel op mijn mac,
ga nu dat mercury downloaden omhet met msn aan de praat te krijgen.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:53 schreef Swetsenegger het volgende:
M'n Imac staat op 'Preparing Shipment'
Huh? Ik volg je niet helemaal, les eens uit?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:05 schreef super-muffin het volgende:
Als je met die voice shit een site heb open staan en je zegt dan : make this page speakable
dan moet je een tekst intypen en als je die inspreekt gaatie naar die pagina toe
Stel je hebt een pagina open staan met Safari, dan schreeuw je in die microfoon "Make this page speakable" Dan krijg je een venstertje waar je iets moet typen, bijvoorbeeld "Forum" of iets anders dat makkelijk te begrijpen is voor je Mac. En dan als je dan "Forum" zegt ga je naar die pagina toequote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Huh? Ik volg je niet helemaal, les eens uit?
Mediacenter is inderdaad op dit moment nog mooier dan FrontRow. Hopelijk duurt tv-ondersteuning niet lang meer, dan kunnen mijn mediacenter-visioenen ook de kast in. Wat ga je bouwen/modden?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:06 schreef Furious het volgende:
Aanschouw, mijn bouwplannen van een HTPC met *kuch* x86 hardware!
[afbeelding]
Kun je hem tracen?quote:
Alles op maat laten maken. (best handig connecties bij een metaalbewerkingsbedrijf.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:12 schreef XL het volgende:
[..]
Mediacenter is inderdaad op dit moment nog mooier dan FrontRow. Hopelijk duurt tv-ondersteuning niet lang meer, dan kunnen mijn mediacenter-visioenen ook de kast in. Wat ga je bouwen/modden?
Ik heb een trace code, maar er staat nog niets op de trace site.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:29 schreef XL het volgende:
[..]
Kun je hem tracen?
Is ie shipped vanuit Shanghai of vanuit Luxemburg?
Ow, hoe tof!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:40 schreef super-muffin het volgende:
Stel je hebt een pagina open staan met Safari, dan schreeuw je in die microfoon "Make this page speakable" Dan krijg je een venstertje waar je iets moet typen, bijvoorbeeld "Forum" of iets anders dat makkelijk te begrijpen is voor je Mac. En dan als je dan "Forum" zegt ga je naar die pagina toe
Vast wel maar hier ook http://www.macramdirect.com/quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:39 schreef super-muffin het volgende:
Sjonge jonge, ik ging net ff naar een PC winkel hier in de buurt, vraag ik naar werkgeheugen, haal het boekje te voorschijn van mn Powerbook. Zegt die gast: "Oh nee Apple verkopen wij niet!" Ik zei dat ik gewoon dat geheugen zocht en hij zou voor me kijken.
Voor 1gb vroegen ze ¤170,-
Verkopen ze bij de MacHouse ook werkgeheugen?
Het probleem met Mercury is dat het een Java programma is, ik zei al dat het op mijn G4 absoluut onbruikbaar is icm. een webcam. Ik had eigenlijk wel gedacht dat het op een 2 GHz G5 wel stukken beter zou zijn, maar dat valt dus tegen?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Okay, nu aan de praat in Mercury, maar erg langzaam... Kun je ergens de framesnelheid e.d. aanpassen?
Is inderdaad gewoon 170 euro voor 1 gig (PC2700).quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:42 schreef Tijn het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat het bij MacHouse goedkoper is dan een PC winkel.
Nou, hooguit 3 FPS... Volgens de site van Mercury moet 6 tot 8 haalbaar zijn. Dit is toch een van de nieuwste Macs, dus het zou moeten kunnen zou je denken...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:35 schreef Jalu het volgende:
Het probleem met Mercury is dat het een Java programma is, ik zei al dat het op mijn G4 absoluut onbruikbaar is icm. een webcam. Ik had eigenlijk wel gedacht dat het op een 2 GHz G5 wel stukken beter zou zijn, maar dat valt dus tegen?
6 of 8 is nog steeds niet bepaald vloeiend. Ik zou als ik jou was op zoek gaan naar een ander programma. Java is gewoon te langzaam voor dit soort dingen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, hooguit 3 FPS... Volgens de site van Mercury moet 6 tot 8 haalbaar zijn. Dit is toch een van de nieuwste Macs, dus het zou moeten kunnen zou je denken...
Ik zei toch dat je niet kon cammen op de macquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik dacht dat Mercury het enige prog was waarmee je kon cammen via MSN op de Mac...
Het kan wel. 't Is alleen niet supersnel allemaal, maar het kan wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:17 schreef XL het volgende:
Ik zei toch dat je niet kon cammen op de mac![]()
Ja, want die kan er ook echt wat aan doenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:30 schreef Furious het volgende:
De eerste de beste Apple kneus die ik zometeen aan de lijn krijg scheld ik helemaal verrot.
Ja, kan dat ook? NEE! Heb je die fucking verpakking gezien? Die kan tegen 3 nuclaire bommen man, en is nog zachter dan een schaap dat 30 jaar lang aan de kapper ontvlucht.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:31 schreef Rock-shocker het volgende:
Ja bellen, en dan pas zeuren, knaap.
Kan ook zijn dat dat scherm tijdens het transport naar de klote is gegaan. Lijkt me sterk dat de mannen van Apple Duitsland het verneukt hebben en dan alsnog fijn opsturen
Apple == Apple, Apple == boeten!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:32 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ja, want die kan er ook echt wat aan doen
Wedden dat ik de standaard lading crap over me heen krijg? Want immers kan ik niet aanduiden dat het gebeurd is toen dat ding daar was.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:41 schreef Rock-shocker het volgende:
Het zit vol met krassen ofzo? Dat is redelijk aso ja.
Maar goed, als je ff belt met Apple en je stuurt hem opnieuw op is het waarschijnlijk zo verholpen.
Eerste keer dat ik zo'n verhaal hoor trouwens.
Ja hallo en ik dan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:59 schreef tonks het volgende:
Vlieg je vliegtuigje in het apple gebouw!
NEEEEEEEEEEEEEEEE
Als je normaal blijft doen wordt het goed afgehandeld en heb je mogelijk ook nog kans op een extraatje omdat je ze zo aardig blijft (gratis iPod anyone.. ik noem maar iets) . Dus eerst ff ying/yang + zen enzo en dan pas gaan bellenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:30 schreef Furious het volgende:
Ik kom net thuis, zie het UPS pakket, en maak 'em dolblij open. Alleen, dat dolblij was niet van lange duur.![]()
![]()
De eerste de beste Apple kneus die ik zometeen aan de lijn krijg scheld ik helemaal verrot.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:37 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Als je normaal blijft doen wordt het goed afgehandeld en heb je mogelijk ook nog kans op een extraatje omdat je ze zo aardig blijft (gratis iPod anyone.. ik noem maar iets) . Dus eerst ff ying/yang + zen enzo en dan pas gaan bellen
Niet dat ik bij Apple werk, maar je leest hier en daar weleens wat
Da's gewoon mijn dashboard met klokje enzo.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:43 schreef tonks het volgende:
Druk eens op f12
Ja, ook een goed plan, goedkoop bier, enzo.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als ik jou was, zou ik aan de drank gaan, Furious.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:15 schreef tonks het volgende:
Ik heb 9 gig muziek op mijn iPod staan, en ik gebruik maar iets van.. 1 gig ofzo elke dag (playlist + audioboek + soms podcast) dus binnekort een nano denk ik
20gig heb ik nu, koop denk ik een nano en zo'n sounddockquote:Op zondag 30 oktober 2005 11:17 schreef Furious het volgende:
[..]
![]()
Je hebt nu een 20GB iPot?
Als het een 60GB was/is, wil ik 'em wel gratis van je overnemen.
Mijn iPod zit op dit moment ook in Ierland of Duitsland...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:39 schreef Furious het volgende:
Scherm is matglas geworden, duidelijk?
Bereid je op het ergste voor.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:46 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Mijn iPod zit op dit moment ook in Ierland of Duitsland...![]()
Ik ben benieuwdquote:
Garantie Schmarantie bij Apple, breek me de bek niet los.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:43 schreef Rock-shocker het volgende:
Nou en? Je hebt toch nog gewoon garantie? Dan hebben zij het gewoon maar te repareren.
Kan ik daar soms muziec mee luisteren?!quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:40 schreef nietzman het volgende:
Hij wilt vast geen Nederlands lesboek?
Als je het helemaal tweakt wel.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:48 schreef tonks het volgende:
[..]
Kan ik daar soms muziec mee luisteren?!
www.macdesktops.netquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Weet iemand een goeie site met mooie en gratis desktops en screensavers? Behalve die van Apple zelf dan.
Wat ik tot nu toe gezien heb, vind ik een beetje tegenvallen. Die onderste site die ik linkte, heeft veel mooiere, imho.quote:
Ik heb daar wel een aantal erg mooie wallpapers vandaan gehaald., is wel ff zoeken maar er zitten mooie tussen, ik zal ze morgen ff online zetten (staan nog op computer @ werk)quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat ik tot nu toe gezien heb, vind ik een beetje tegenvallen. Die onderste site die ik linkte, heeft veel mooiere, imho.
http://www.deviantart.com/quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Weet iemand een goeie site met mooie en gratis desktops en screensavers? Behalve die van Apple zelf dan.
en over een jaar zit je op 59 GB aan muziekquote:Op zondag 30 oktober 2005 11:07 schreef Furious het volgende:
Er gaat zich binnenkort een verschrikkelijke ramp voltrekken.....
de muziek puilt over slechts 3.7gb uit mijn iPod, dan moet ik keuzes gaan maken van wat ik wel en niet mee wil nemen.
60GB iPod here I come?![]()
Maar over een jaar breiden ze vast wel uit naar 100GB.quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:19 schreef Beathoven het volgende:
[..]
en over een jaar zit je op 59 GB aan muziek
hier de beloofde behangetjes.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat ik tot nu toe gezien heb, vind ik een beetje tegenvallen. Die onderste site die ik linkte, heeft veel mooiere, imho.
Mijn iBook heb ik in 2004 twee keer terug moeten sturen ter reparatie, allebei de keren heel netjes binnen een week door Apple afgehandeld.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Garantie Schmarantie bij Apple, breek me de bek niet los.
dit is pas sinds vanmiddag zichtbaar.. Ze lopen dus gewoon 5 dagen achter met updaten!quote:Depart Terminal SHANGHAI, SH, CN 28 Oct 2005 15:45
Er zijn programmaatjes die je over je status van de batterij vertellen. Omdat ik pas sinds Panther op de mac werk ken ik ze eigenlijk niet voor OS 9. Dit soort dingen:quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:59 schreef Inu het volgende:
Ik had even een vraagje. Ik heb vandaag een tweedehands clamshell iBook 366 Mhz met Mac OS 9.2 gekocht in een soort van groothandel, maar volgens mij herkent hij de batterij niet echt... Het lampje aan de zijkant wordt de hele tijd groen en er staat telkens een kruisje door de batterij. Wanneer hij wel amberkleurig is laadt ie volgens mij ook niet erg hard op. De batterij bovenaan is wel een stukje blauwer/voller geworden, maar die witte streepjes onderaan blijven ook wit. Ik heb de batterij er al uitgehaald en er zat een plastic lipje aan die ik eraan heb laten zitten en ik heb hem er weer ingedaan en toen deed ie het weer even, maar nu is hij er weer mee gestopt...
Weet iemand wat ik ermee moet?
Tof. Even de system update draaien vanavond. Las er iig over dat ze nogal wat bugs eruit gehaald hadden (en vast wel weer een zooi geintroduceerd hebben)quote:Op dinsdag 1 november 2005 08:06 schreef Walter_Sobchak het volgende:
OS 10.4.3. is uit. FrontRow werkt niet meer maar als je nieuw applescript maakt met
tell application "Front Row"
activate
tell application "System Events" to key code 53
end tell
dan doet ie het weer. Hier vooralsnog geen problemen ondervonden met de update; alles lijkt heerlijk snel te werken op iMac 2.0 G5. Zodadelijk ff de PB updaten
Of: http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=301984-nlquote:De 10.4.3-update vergroot de algehele stabiliteit en compatibiliteit van Mac OS X 10.4 en wordt aanbevolen voor alle gebruikers van deze versie van Mac OS X.
Deze update bevat verbeteringen op de volgende gebieden:
- AFP-, SMB/CIFS-, NFS- en FTP-netwerkbestandsvoorzieningen;
- draadloze toegang via AirPort en Bluetooth;
- Core Graphics, Core Audio, Core Image en ondersteuning voor de RAW-camerastructuur;
- het beschrijven van schijven bij het aanmaken en branden van media;
- .Mac-synchronisatievoorzieningen;
- indexeren en zoeken met Spotlight;
- Dashboard-widgets: Dictionary, Eenheden, Flight Tracker en Plaknotities;
- programma's: Adresboek, AppleScript, Automator, Dictionary, iCal, iSync, Lettertypecatalogus, Mail en Safari;
- hulpprogramma's: Migratie-assistent, Schijfhulpprogramma, Sleutelhangertoegang en Software-update;
- compatibiliteit met programma's en apparaten van andere fabrikanten;
- eerdere zelfstandige beveiligingsupdates.
Wat is dan het verschil met 10.4.2?quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:32 schreef Rock-shocker het volgende:
Mijn Mighty Mouse lijkt het ook beter te doen onder 4.3. Altijd fijn
Oh mijn god! Een glas waar naar alle waarschijnlijkheid vloeibare vloeistof in zit/zat, naast je nieuwe Powerbook!quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:28 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zoals beloofd de foto's van mijn nieuwe setup, inclusief gloednieuwe PB
[[url=http://img357.imageshack.us/img357/258/dsc000055so.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img154.imageshack.us/img154/1117/dsc000075gs.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img154.imageshack.us/img154/9104/dsc000064fy.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img154.imageshack.us/img154/1733/dsc000048hy.th.jpg]afbeelding][/URL]
Dat werkt bij Windows ook heel simpel --> Format --> Herinstall..quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:21 schreef Perfect_Dark_Zero het volgende:
MSN Search Toolbar probleemtje
Ben weer achter m'n iBook gekropen. *zucht, waarom moest m'n Stief Pa ook een PC kopen, en geen iMac G5 :S
Weet iemand hoe je dit probleem oplost? Of hoe je MSN SearchBar weg donderd? Nu weet ik weer wat ze bedoelen met "Een Mac WERKT gewoon!"
Nee.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:19 schreef Furious het volgende:
Psst, iemand een iBook G3 600 kopen met iSkin evo en een MacMouse voor 400 eurootjes?
Wat een mooie setup!quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:30 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Gvd..geef me nou 's complimenten over mijn mooie setup!![]()
Als ik te enthousiast zou reageren was ik bang dat je me vervolgens zou dissen met een hahaha-je-bent-jaloers-,-nerd-post.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:30 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Gvd..geef me nou 's complimenten over mijn mooie setup!![]()
Hij lijkt preciezer te reageren op aanrakingen. Ik heb nu veel minder vaak dat een klik op de linkermuishelft een rechtermuisklik tot gevolg heeft.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:16 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Wat is dan het verschil met 10.4.2?
Mooie setup, hangt die externe monitor nou aan je iMac?quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:28 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zoals beloofd de foto's van mijn nieuwe setup, inclusief gloednieuwe PB
[[url=http://img357.imageshack.us/img357/258/dsc000055so.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img154.imageshack.us/img154/1117/dsc000075gs.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img154.imageshack.us/img154/9104/dsc000064fy.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img154.imageshack.us/img154/1733/dsc000048hy.th.jpg]afbeelding][/URL]
Yup...hing eerst aan de PC maar die staat maar zo'n 2 uur per maand aan. Via de bekende hack hangt ie nu als dual-screen aan de iMac, veelal voor Safari of iTunes.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:49 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Mooie setup, hangt die externe monitor nou aan je iMac?
Het geld groeit mij helaas niet op mijn rug. En er staat ook geen geldboom in mijn hypothetische tuin.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:51 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Of koop een nieuwe iMac met iSight en flits in een spiegel.
Ja dat sux; hoop dat ie er ooit nog 's komt danquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het geld groeit mij helaas niet op mijn rug. En er staat ook geen geldboom in mijn hypothetische tuin.
Nee. Erdinger Weissbier. Nog over van een feestje. Lust alleen witbier.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Lupa...als je me nou nog gaat vertellen dat je Hoegaarden naast je iMac hebt staan dan begin in het eng te vinden
Ahuh, maar ik doe wel de tweelingzus van je medemodquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Linkshandige mensen zijn evil.Bij deze bevestigd.
Oh, mijn medemod is een mooie meid, dus feli I guess.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:14 schreef ChOas het volgende:
Ahuh, maar ik doe wel de tweelingzus van je medemod
Ik heb mijn corset nog niet. Wacht nog op een adviesmail van ze m.b.t. de maat.quote:Oh, wanneer krijgen we een pic van jou in je corset achter je Mac te zien ?![]()
Het flesje was niet wit.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Erdinger. Daar ga ik vrijdag weer van genieten. Witbier is idd het beste bier, ongeacht of het nu bij een iMac past.
*ooooops, I just dropped my soap... would you mind ?......*quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Weet je, ik voel me echt one of the guys hier.![]()
Laat je 'RAM' of 'Mighty Mouse knopje' eens zien ?quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Toe nou! *pruil*
quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:24 schreef ChOas het volgende:
Laat je 'RAM' of 'Mighty Mouse knopje' eens zien ?
Karakter hierzo. Op de bank met iBook op schoot.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:17 schreef nietzman het volgende:
Ik heb Murphys naast mijn Powerbookje.
Wel een leeg flesje natuurlijk. Risico's hou ik niet van.
Ik heb wel een mighty mousequote:Op dinsdag 1 november 2005 21:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En ik verleen ook geen random access.
Mag ik je dan wel ff upgraden?quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En ik verleen ook geen random access.
Ik ben al meerdere malen beschreven. De input heeft gelukkig echter nooit output opgeleverd.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:26 schreef ChOas het volgende:
Ik heb wel een mighty mouse
Maar je bent toch niet 'write once' ?
Linkshandige mensen zijn intelligent.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Linkshandige mensen zijn evil.Bij deze bevestigd.
Truste, dashboard van mequote:Op dinsdag 1 november 2005 21:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ben ook in staat om van ELK topic een SEX-topic te maken.
Tijd om te gaan slapen. Ik moet morgen op een belachelijk vroege tijd op. Welterusten, Apple-vriendjes.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ben ook in staat om van ELK topic een SEX-topic te maken.
Tijd om te gaan slapen. Ik moet morgen op een belachelijk vroege tijd op. Welterusten, Apple-vriendjes.
Ah, gelukkig, daar hebben we het nog niet over gehadquote:
Best wel slecht trouwens dat we hier allebei reageren met een Bill Hicks quote in onze .sigquote:
Jaahhhquote:
sommige fokkertjes ookquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:17 schreef X-Naut het volgende:
De update naar 10.4.3 is ook uit
Sommige tweakertjes hebben er al probleempjes meegehad
Het werkt alleen niet zo lekker als er muziek opstaat of als er veel achtergrondruis is.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:51 schreef Beathoven het volgende:
heb ik jullie al verteld hoe cool die speakable items zijn, je zet ze aan met appleteken + F5 en als dat niet werkt kun je even een andere toetsencombinatie instellen in het systeemvoorkeurenpaneel toetsenbord en muis. Beetje het KITT effect krijg je dan. Ik wil m'n powerbook binnenkort wel inbouwen in m'n auto
starting..safari.. (met muisaanwijzer over de knoppen) *selecting fok forum *opening fok forum. Misschien gaat het na een tijdje wel de keel uithangen, maar tot nu toe is het best tof
God nee he. Text2Speach is een gimmick; Leuk maar laat maar...quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:51 schreef Beathoven het volgende:
heb ik jullie al verteld hoe cool die speakable items zijn, je zet ze aan met appleteken + F5 en als dat niet werkt kun je even een andere toetsencombinatie instellen in het systeemvoorkeurenpaneel toetsenbord en muis. Beetje het KITT effect krijg je dan. Ik wil m'n powerbook binnenkort wel inbouwen in m'n auto
starting..safari.. (met muisaanwijzer over de knoppen) *selecting fok forum *opening fok forum. Misschien gaat het na een tijdje wel de keel uithangen, maar tot nu toe is het best tof
Je kunt alles zo'n beetje configureren, maar ik zou graag willen zien dat hij stopte met het opnoemen van iedere letter die ik intikquote:Op woensdag 2 november 2005 00:03 schreef sooty het volgende:
[..]
God nee he. Text2Speach is een gimmick; Leuk maar laat maar...
Yep, daar ben je normaal gesproken HEEL snel op uitgekeken en mee uitgespeeld, was ik wel tenminste.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:03 schreef sooty het volgende:
[..]
God nee he. Text2Speach is een gimmick; Leuk maar laat maar...
Weissbier is geen witbierquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee. Erdinger Weissbier. Nog over van een feestje. Lust alleen witbier.
Edelweissquote:
Niets slechts over Heineken ja.quote:Op woensdag 2 november 2005 09:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Bier is bier.
Tenzij je het over Heineken hebt.
Heb ik net 10.4.2 gekochtquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:17 schreef X-Naut het volgende:
De update naar 10.4.3 is ook uit
Sommige tweakertjes hebben er al probleempjes meegehad
Er zijn vrouwen die dat leuk vinden.quote:Op woensdag 2 november 2005 09:56 schreef Anthraxx het volgende:
Als vrouw moet je je sowieso niet tussen nerds gaan begeven. Dan krijg je idd een topic dat niet zal misstaan in SEX door al die vliegende hormonen
Misschien moet je meer oefenen (Lees: meer bier drinken).quote:Op woensdag 2 november 2005 09:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben ook maar een meisje.Maar ik vond het wel naar witbier smaken.
Alle vrouwen zijn toch aandachtshoeren ?quote:Op woensdag 2 november 2005 09:58 schreef Jalu het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen die dat leuk vinden.
Verder lust ik geen bier. Geen gewoon bier iig.quote:Op woensdag 2 november 2005 09:58 schreef Aaargh! het volgende:
Misschien moet je meer oefenen (Lees: meer bier drinken).
gekocht?quote:Op woensdag 2 november 2005 09:52 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Heb ik net 10.4.2 gekocht
Omdat je het niet vaak genoeg drinktquote:Op woensdag 2 november 2005 10:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Verder lust ik geen bier. Geen gewoon bier iig.
Hopeloosquote:Op woensdag 2 november 2005 10:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Geef mij maar wijvendrankjes zoals Bailey's.
Ja, da's dan wel weer een pluspuntje, dus dan kom je totaal op 0 uitquote:Op woensdag 2 november 2005 10:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar ik ben wel een chick met een iMac.![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 10:35 schreef Aaargh! het volgende:
Ja, da's dan wel weer een pluspuntje, dus dan kom je totaal op 0 uit
Dat kon ik in Windows ook wel zelf hoor. Maar ik ben ook wel een behoorlijke computergek en ik vind het een erezaak om eventuele problemen zelf op te lossen. Wat vrijwel altijd lukt. De eerste keer dat ik mijn harde schijf op mijn vorige computer had geformatteerd, ben ik een heel weekend bezig geweest om alles weer aan de praat te krijgen (met veel gevloek en getierquote:Op woensdag 2 november 2005 10:40 schreef Rock-shocker het volgende:
Macs zijn ook niet voor niets de ultieme vrouwencomputers.
Er komt in elk geval nooit een chick naar mij toe met de vraag "internet doet het niet op mijn iBook, kan je me helpen?"
Alle chicks met Macs die ik ken kunnen dat allemaal zelf![]()
De volgende stap: koop wat onderdelen en bouw zelf een PC. Wedden dat je nog meer vloekt en tiert?quote:Op woensdag 2 november 2005 10:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat kon ik in Windows ook wel zelf hoor. Maar ik ben ook wel een behoorlijke computergek en ik vind het een erezaak om eventuele problemen zelf op te lossen. Wat vrijwel altijd lukt. De eerste keer dat ik mijn harde schijf op mijn vorige computer had geformatteerd, ben ik een heel weekend bezig geweest om alles weer aan de praat te krijgen (met veel gevloek en getier), maar het is me wel allemaal gelukt. Ik wil altijd gewoon zelf uitvogelen hoe iets werkt.
Hoe gaat het met de tracker.... is ie al 'out for delivery'?quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:30 schreef E.T. het volgende:
[..]
dit is pas sinds vanmiddag zichtbaar.. Ze lopen dus gewoon 5 dagen achter met updaten!
Jammer dat K+N nog geen status geeft
Ik mag een dame zijn, ik kan vloeken als een dokwerker.quote:Op woensdag 2 november 2005 11:10 schreef Walter_Sobchak het volgende:
De volgende stap: koop wat onderdelen en bouw zelf een PC. Wedden dat je nog meer vloekt en tiert?
Ja, inderdaad. Dat zou ik nou echt niet weten.quote:Aan de andere kant: waarom een PC bouwen als je een iSlut met een iMac bent?![]()
Ik zal eens wat opbiechten.quote:Op woensdag 2 november 2005 11:10 schreef Walter_Sobchak het volgende:
De volgende stap: koop wat onderdelen en bouw zelf een PC. Wedden dat je nog meer vloekt en tiert?
Laat 's horenquote:Op woensdag 2 november 2005 11:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik mag een dame zijn, ik kan vloeken als een dokwerker.
Verrader!quote:Op woensdag 2 november 2005 11:15 schreef XL het volgende:
Ik zal eens wat opbiechten.
Mijn weekendbaantje bestaat uit het verkopen van pc-onderdelen, pc's en laptops. Vrijwel allemaal voorzien van Microsoft Windows, desnoods zonder OS. Zelf heb ik niet eens windows, als klanten naar mijn computer vragen draai ik er meestal maar wat dom omheen. Ach... wat niet weet, dat deert niet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |