Het is de bedoeling, dat jij weg gaatquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:19 schreef Maikuuul het volgende:
Ja dus het is de bedoeling dat we over apples gaan praten ?
Appeltje Shift 4 voor het hele schermquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:24 schreef Dementor het volgende:
Vechten!
Ok ontopic: Hoe maak ik een printscreen in mac os x?
Je windoos-pc gebruiken is not done... De juiste werkwijze is een apple-alternatief zoeken. Die zijn meestal beterquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik kwam laatst ergens op de computer iets tegen over stemcommando's ofzo. Kun je een Apple (iMac G5) met je stem besturen?Dat zou wel erg cool zijn.
Huh? Waar heb jij het nu weer over? Ik kwam op mijn nieuwe Apple-computer iets tegen over stemcommando's. Heeft helemaal niets metquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:16 schreef XL het volgende:
Je windoos-pc gebruiken is not done... De juiste werkwijze is een apple-alternatief zoeken. Die zijn meestal beter![]()
In het vorige topic wilde je virtual pc gaan installeren voor een windowsprogramma, maar ik ben niet blauw genoeg om nog in dat topic te posten.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Huh? Waar heb jij het nu weer over? Ik kwam op mijn nieuwe Apple-computer iets tegen over stemcommando's. Heeft helemaal niets metPC's
![]()
te maken. Dit is mijn eerste Mac en ik had er nog nooit mee gewerkt, dus ik zit af en toe gewoon wat om te klooien.
Wel andere webcams.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hoe zit het met webcams op de Mac? Er is de iSight-camera, maar die is nogal prijzig (maar ook wel weer heel mooi natuurlijk...). Kunnen webcams van andere merken ook op de Mac gebruikt worden? En kun je de cam dan ook gewoon in MSN enzo gebruiken?
Had je je imac een week later moeten kopen, kreeg je een ingebouwde isight.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hoe zit het met webcams op de Mac? Er is de iSight-camera, maar die is nogal prijzig (maar ook wel weer heel mooi natuurlijk...). Kunnen webcams van andere merken ook op de Mac gebruikt worden? En kun je de cam dan ook gewoon in MSN enzo gebruiken?
Ze willen je 'mini'.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:21 schreef tonks het volgende:
De wijven willen me. daarom dus.
Dat kan inderdaad, als je engels goed genoeg isquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Huh? Waar heb jij het nu weer over? Ik kwam op mijn nieuwe Apple-computer iets tegen over stemcommando's. Heeft helemaal niets metPC's
![]()
te maken. Dit is mijn eerste Mac en ik had er nog nooit mee gewerkt, dus ik zit af en toe gewoon wat om te klooien.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:49 schreef tonks het volgende:
Had je je imac een week later moeten kopen, kreeg je een ingebouwde isight.
sorry.
Je kunt wel quoten uit een gesloten topic.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:44 schreef XL het volgende:
In het vorige topic wilde je virtual pc gaan installeren voor een windowsprogramma, maar ik ben niet blauw genoeg om nog in dat topic te posten.
Als het werkt moet je je eens zeggen: "Tell me a joke"quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad, als je engels goed genoeg isZie System -> Speech -> Speech Recognition (of vertalingen daarvan
)
Heb ik ook last vanquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hmmm...ik heb de hele middag al last om me via MSN Messenger (Mac-versie) aan te melden, terwijl ik me zo aanmeld als ik MSN op de Windows PC opstart...
...iemand ook last met aanmelden MSN?
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:34 schreef super-muffin het volgende:
Als het werkt moet je je eens zeggen: "Tell me a joke"
Misschien is je uitspraak beroerdquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:58 schreef tonks het volgende:
ja die staan wel op on, en hij ziet wel dat ik spreek
*wipe* *all* *pieces* *of* *board*quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Pawn e7-e6
Je kunt de camera draaien zodat 'ie recht boven het bord hangt. Dan is het behoorlijk 2Dquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:22 schreef Beathoven het volgende:
[..]
beroerd spelletje trouwens dat schaken op de mac, ik mis het overzicht met die 3D layout. Geef mij maar gewoon 2D
Snap dat dan! Het is om mee te pimpen bij je vrienden!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:26 schreef Tijn het volgende:
Het werkt prima bij mij, dat spraakgestuurde gebeuren. Maar ik vind het een totaal onprettige manier van je computer bedienen. Geef mij maar een cursor.
Voor wat betreft andere merken webcams: zoek maar eens in Google op Macam, een universele driver voor een aantal USB webcams. Als je een webcam zoekt uit de lijst van cams die die driver ondersteunt dan zit je goed. Zie hier: Klikquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als je het eenmaal werkend hebt, test ik het wel een keer met je.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hey, top, Jalu, dat is info waarop ik zit te wachten.
Owww ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:03 schreef Jalu het volgende:
Als je het eenmaal werkend hebt, test ik het wel een keer met je.
Sorry, kon het niet latenquote:
Volgens de daar vermeldde gegevens wordt er een driver bijgeleverd voor MacOSX. Dat is vrij uniek, ik zou wel even goed opletten of die driver ook nog goed werkt onder OSX 10.4.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
http://www.kieskeurig.nl/(...)4DF0C1256C50004B2B52
Is dit een goede keus?
Heb je wel een snelle Mac? Want op mijn Powerbook (G4 867 MHz) is het absoluut onbruikbaar, veel te traag en belastend voor de CPU.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:57 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Mijn Logitech cam werkt wel op mijn mac,
ga nu dat mercury downloaden omhet met msn aan de praat te krijgen.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:53 schreef Swetsenegger het volgende:
M'n Imac staat op 'Preparing Shipment'
Huh? Ik volg je niet helemaal, les eens uit?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:05 schreef super-muffin het volgende:
Als je met die voice shit een site heb open staan en je zegt dan : make this page speakable
dan moet je een tekst intypen en als je die inspreekt gaatie naar die pagina toe
Stel je hebt een pagina open staan met Safari, dan schreeuw je in die microfoon "Make this page speakable" Dan krijg je een venstertje waar je iets moet typen, bijvoorbeeld "Forum" of iets anders dat makkelijk te begrijpen is voor je Mac. En dan als je dan "Forum" zegt ga je naar die pagina toequote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Huh? Ik volg je niet helemaal, les eens uit?
Mediacenter is inderdaad op dit moment nog mooier dan FrontRow. Hopelijk duurt tv-ondersteuning niet lang meer, dan kunnen mijn mediacenter-visioenen ook de kast in. Wat ga je bouwen/modden?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:06 schreef Furious het volgende:
Aanschouw, mijn bouwplannen van een HTPC met *kuch* x86 hardware!
[afbeelding]
Kun je hem tracen?quote:
Alles op maat laten maken. (best handig connecties bij een metaalbewerkingsbedrijf.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:12 schreef XL het volgende:
[..]
Mediacenter is inderdaad op dit moment nog mooier dan FrontRow. Hopelijk duurt tv-ondersteuning niet lang meer, dan kunnen mijn mediacenter-visioenen ook de kast in. Wat ga je bouwen/modden?
Ik heb een trace code, maar er staat nog niets op de trace site.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:29 schreef XL het volgende:
[..]
Kun je hem tracen?
Is ie shipped vanuit Shanghai of vanuit Luxemburg?
Ow, hoe tof!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:40 schreef super-muffin het volgende:
Stel je hebt een pagina open staan met Safari, dan schreeuw je in die microfoon "Make this page speakable" Dan krijg je een venstertje waar je iets moet typen, bijvoorbeeld "Forum" of iets anders dat makkelijk te begrijpen is voor je Mac. En dan als je dan "Forum" zegt ga je naar die pagina toe
Vast wel maar hier ook http://www.macramdirect.com/quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:39 schreef super-muffin het volgende:
Sjonge jonge, ik ging net ff naar een PC winkel hier in de buurt, vraag ik naar werkgeheugen, haal het boekje te voorschijn van mn Powerbook. Zegt die gast: "Oh nee Apple verkopen wij niet!" Ik zei dat ik gewoon dat geheugen zocht en hij zou voor me kijken.
Voor 1gb vroegen ze ¤170,-
Verkopen ze bij de MacHouse ook werkgeheugen?
Het probleem met Mercury is dat het een Java programma is, ik zei al dat het op mijn G4 absoluut onbruikbaar is icm. een webcam. Ik had eigenlijk wel gedacht dat het op een 2 GHz G5 wel stukken beter zou zijn, maar dat valt dus tegen?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Okay, nu aan de praat in Mercury, maar erg langzaam... Kun je ergens de framesnelheid e.d. aanpassen?
Is inderdaad gewoon 170 euro voor 1 gig (PC2700).quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:42 schreef Tijn het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat het bij MacHouse goedkoper is dan een PC winkel.
Nou, hooguit 3 FPS... Volgens de site van Mercury moet 6 tot 8 haalbaar zijn. Dit is toch een van de nieuwste Macs, dus het zou moeten kunnen zou je denken...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:35 schreef Jalu het volgende:
Het probleem met Mercury is dat het een Java programma is, ik zei al dat het op mijn G4 absoluut onbruikbaar is icm. een webcam. Ik had eigenlijk wel gedacht dat het op een 2 GHz G5 wel stukken beter zou zijn, maar dat valt dus tegen?
6 of 8 is nog steeds niet bepaald vloeiend. Ik zou als ik jou was op zoek gaan naar een ander programma. Java is gewoon te langzaam voor dit soort dingen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, hooguit 3 FPS... Volgens de site van Mercury moet 6 tot 8 haalbaar zijn. Dit is toch een van de nieuwste Macs, dus het zou moeten kunnen zou je denken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |