Nee. Erdinger Weissbier. Nog over van een feestje. Lust alleen witbier.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Lupa...als je me nou nog gaat vertellen dat je Hoegaarden naast je iMac hebt staan dan begin in het eng te vinden
Ahuh, maar ik doe wel de tweelingzus van je medemodquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Linkshandige mensen zijn evil.Bij deze bevestigd.
Oh, mijn medemod is een mooie meid, dus feli I guess.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:14 schreef ChOas het volgende:
Ahuh, maar ik doe wel de tweelingzus van je medemod
Ik heb mijn corset nog niet. Wacht nog op een adviesmail van ze m.b.t. de maat.quote:Oh, wanneer krijgen we een pic van jou in je corset achter je Mac te zien ?![]()
Het flesje was niet wit.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Erdinger. Daar ga ik vrijdag weer van genieten. Witbier is idd het beste bier, ongeacht of het nu bij een iMac past.
*ooooops, I just dropped my soap... would you mind ?......*quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Weet je, ik voel me echt one of the guys hier.![]()
Laat je 'RAM' of 'Mighty Mouse knopje' eens zien ?quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Toe nou! *pruil*
quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:24 schreef ChOas het volgende:
Laat je 'RAM' of 'Mighty Mouse knopje' eens zien ?
Karakter hierzo. Op de bank met iBook op schoot.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:17 schreef nietzman het volgende:
Ik heb Murphys naast mijn Powerbookje.
Wel een leeg flesje natuurlijk. Risico's hou ik niet van.
Ik heb wel een mighty mousequote:Op dinsdag 1 november 2005 21:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En ik verleen ook geen random access.
Mag ik je dan wel ff upgraden?quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En ik verleen ook geen random access.
Ik ben al meerdere malen beschreven. De input heeft gelukkig echter nooit output opgeleverd.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:26 schreef ChOas het volgende:
Ik heb wel een mighty mouse
Maar je bent toch niet 'write once' ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |