*ooooops, I just dropped my soap... would you mind ?......*quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Weet je, ik voel me echt one of the guys hier.![]()
Laat je 'RAM' of 'Mighty Mouse knopje' eens zien ?quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Toe nou! *pruil*
quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:24 schreef ChOas het volgende:
Laat je 'RAM' of 'Mighty Mouse knopje' eens zien ?
Karakter hierzo. Op de bank met iBook op schoot.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:17 schreef nietzman het volgende:
Ik heb Murphys naast mijn Powerbookje.
Wel een leeg flesje natuurlijk. Risico's hou ik niet van.
Ik heb wel een mighty mousequote:Op dinsdag 1 november 2005 21:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En ik verleen ook geen random access.
Mag ik je dan wel ff upgraden?quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En ik verleen ook geen random access.
Ik ben al meerdere malen beschreven. De input heeft gelukkig echter nooit output opgeleverd.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:26 schreef ChOas het volgende:
Ik heb wel een mighty mouse
Maar je bent toch niet 'write once' ?
Linkshandige mensen zijn intelligent.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Linkshandige mensen zijn evil.Bij deze bevestigd.
Truste, dashboard van mequote:Op dinsdag 1 november 2005 21:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ben ook in staat om van ELK topic een SEX-topic te maken.
Tijd om te gaan slapen. Ik moet morgen op een belachelijk vroege tijd op. Welterusten, Apple-vriendjes.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ben ook in staat om van ELK topic een SEX-topic te maken.
Tijd om te gaan slapen. Ik moet morgen op een belachelijk vroege tijd op. Welterusten, Apple-vriendjes.
Ah, gelukkig, daar hebben we het nog niet over gehadquote:
Best wel slecht trouwens dat we hier allebei reageren met een Bill Hicks quote in onze .sigquote:
Jaahhhquote:
sommige fokkertjes ookquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:17 schreef X-Naut het volgende:
De update naar 10.4.3 is ook uit
Sommige tweakertjes hebben er al probleempjes meegehad
Het werkt alleen niet zo lekker als er muziek opstaat of als er veel achtergrondruis is.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:51 schreef Beathoven het volgende:
heb ik jullie al verteld hoe cool die speakable items zijn, je zet ze aan met appleteken + F5 en als dat niet werkt kun je even een andere toetsencombinatie instellen in het systeemvoorkeurenpaneel toetsenbord en muis. Beetje het KITT effect krijg je dan. Ik wil m'n powerbook binnenkort wel inbouwen in m'n auto
starting..safari.. (met muisaanwijzer over de knoppen) *selecting fok forum *opening fok forum. Misschien gaat het na een tijdje wel de keel uithangen, maar tot nu toe is het best tof
God nee he. Text2Speach is een gimmick; Leuk maar laat maar...quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:51 schreef Beathoven het volgende:
heb ik jullie al verteld hoe cool die speakable items zijn, je zet ze aan met appleteken + F5 en als dat niet werkt kun je even een andere toetsencombinatie instellen in het systeemvoorkeurenpaneel toetsenbord en muis. Beetje het KITT effect krijg je dan. Ik wil m'n powerbook binnenkort wel inbouwen in m'n auto
starting..safari.. (met muisaanwijzer over de knoppen) *selecting fok forum *opening fok forum. Misschien gaat het na een tijdje wel de keel uithangen, maar tot nu toe is het best tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |