quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:15 schreef tonks het volgende:
Ik heb 9 gig muziek op mijn iPod staan, en ik gebruik maar iets van.. 1 gig ofzo elke dag (playlist + audioboek + soms podcast) dus binnekort een nano denk ik
20gig heb ik nu, koop denk ik een nano en zo'n sounddockquote:Op zondag 30 oktober 2005 11:17 schreef Furious het volgende:
[..]
![]()
Je hebt nu een 20GB iPot?
Als het een 60GB was/is, wil ik 'em wel gratis van je overnemen.
Mijn iPod zit op dit moment ook in Ierland of Duitsland...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:39 schreef Furious het volgende:
Scherm is matglas geworden, duidelijk?
Bereid je op het ergste voor.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:46 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Mijn iPod zit op dit moment ook in Ierland of Duitsland...![]()
Ik ben benieuwdquote:
Garantie Schmarantie bij Apple, breek me de bek niet los.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:43 schreef Rock-shocker het volgende:
Nou en? Je hebt toch nog gewoon garantie? Dan hebben zij het gewoon maar te repareren.
Kan ik daar soms muziec mee luisteren?!quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:40 schreef nietzman het volgende:
Hij wilt vast geen Nederlands lesboek?
Als je het helemaal tweakt wel.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:48 schreef tonks het volgende:
[..]
Kan ik daar soms muziec mee luisteren?!
www.macdesktops.netquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Weet iemand een goeie site met mooie en gratis desktops en screensavers? Behalve die van Apple zelf dan.
Wat ik tot nu toe gezien heb, vind ik een beetje tegenvallen. Die onderste site die ik linkte, heeft veel mooiere, imho.quote:
Ik heb daar wel een aantal erg mooie wallpapers vandaan gehaald., is wel ff zoeken maar er zitten mooie tussen, ik zal ze morgen ff online zetten (staan nog op computer @ werk)quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat ik tot nu toe gezien heb, vind ik een beetje tegenvallen. Die onderste site die ik linkte, heeft veel mooiere, imho.
http://www.deviantart.com/quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Weet iemand een goeie site met mooie en gratis desktops en screensavers? Behalve die van Apple zelf dan.
en over een jaar zit je op 59 GB aan muziekquote:Op zondag 30 oktober 2005 11:07 schreef Furious het volgende:
Er gaat zich binnenkort een verschrikkelijke ramp voltrekken.....
de muziek puilt over slechts 3.7gb uit mijn iPod, dan moet ik keuzes gaan maken van wat ik wel en niet mee wil nemen.
60GB iPod here I come?![]()
Maar over een jaar breiden ze vast wel uit naar 100GB.quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:19 schreef Beathoven het volgende:
[..]
en over een jaar zit je op 59 GB aan muziek
hier de beloofde behangetjes.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat ik tot nu toe gezien heb, vind ik een beetje tegenvallen. Die onderste site die ik linkte, heeft veel mooiere, imho.
Mijn iBook heb ik in 2004 twee keer terug moeten sturen ter reparatie, allebei de keren heel netjes binnen een week door Apple afgehandeld.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Garantie Schmarantie bij Apple, breek me de bek niet los.
dit is pas sinds vanmiddag zichtbaar.. Ze lopen dus gewoon 5 dagen achter met updaten!quote:Depart Terminal SHANGHAI, SH, CN 28 Oct 2005 15:45
Er zijn programmaatjes die je over je status van de batterij vertellen. Omdat ik pas sinds Panther op de mac werk ken ik ze eigenlijk niet voor OS 9. Dit soort dingen:quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:59 schreef Inu het volgende:
Ik had even een vraagje. Ik heb vandaag een tweedehands clamshell iBook 366 Mhz met Mac OS 9.2 gekocht in een soort van groothandel, maar volgens mij herkent hij de batterij niet echt... Het lampje aan de zijkant wordt de hele tijd groen en er staat telkens een kruisje door de batterij. Wanneer hij wel amberkleurig is laadt ie volgens mij ook niet erg hard op. De batterij bovenaan is wel een stukje blauwer/voller geworden, maar die witte streepjes onderaan blijven ook wit. Ik heb de batterij er al uitgehaald en er zat een plastic lipje aan die ik eraan heb laten zitten en ik heb hem er weer ingedaan en toen deed ie het weer even, maar nu is hij er weer mee gestopt...
Weet iemand wat ik ermee moet?
Tof. Even de system update draaien vanavond. Las er iig over dat ze nogal wat bugs eruit gehaald hadden (en vast wel weer een zooi geintroduceerd hebben)quote:Op dinsdag 1 november 2005 08:06 schreef Walter_Sobchak het volgende:
OS 10.4.3. is uit. FrontRow werkt niet meer maar als je nieuw applescript maakt met
tell application "Front Row"
activate
tell application "System Events" to key code 53
end tell
dan doet ie het weer. Hier vooralsnog geen problemen ondervonden met de update; alles lijkt heerlijk snel te werken op iMac 2.0 G5. Zodadelijk ff de PB updaten
Of: http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=301984-nlquote:De 10.4.3-update vergroot de algehele stabiliteit en compatibiliteit van Mac OS X 10.4 en wordt aanbevolen voor alle gebruikers van deze versie van Mac OS X.
Deze update bevat verbeteringen op de volgende gebieden:
- AFP-, SMB/CIFS-, NFS- en FTP-netwerkbestandsvoorzieningen;
- draadloze toegang via AirPort en Bluetooth;
- Core Graphics, Core Audio, Core Image en ondersteuning voor de RAW-camerastructuur;
- het beschrijven van schijven bij het aanmaken en branden van media;
- .Mac-synchronisatievoorzieningen;
- indexeren en zoeken met Spotlight;
- Dashboard-widgets: Dictionary, Eenheden, Flight Tracker en Plaknotities;
- programma's: Adresboek, AppleScript, Automator, Dictionary, iCal, iSync, Lettertypecatalogus, Mail en Safari;
- hulpprogramma's: Migratie-assistent, Schijfhulpprogramma, Sleutelhangertoegang en Software-update;
- compatibiliteit met programma's en apparaten van andere fabrikanten;
- eerdere zelfstandige beveiligingsupdates.
Wat is dan het verschil met 10.4.2?quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:32 schreef Rock-shocker het volgende:
Mijn Mighty Mouse lijkt het ook beter te doen onder 4.3. Altijd fijn
Oh mijn god! Een glas waar naar alle waarschijnlijkheid vloeibare vloeistof in zit/zat, naast je nieuwe Powerbook!quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:28 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zoals beloofd de foto's van mijn nieuwe setup, inclusief gloednieuwe PB
[[url=http://img357.imageshack.us/img357/258/dsc000055so.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img154.imageshack.us/img154/1117/dsc000075gs.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img154.imageshack.us/img154/9104/dsc000064fy.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img154.imageshack.us/img154/1733/dsc000048hy.th.jpg]afbeelding][/URL]
Dat werkt bij Windows ook heel simpel --> Format --> Herinstall..quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:21 schreef Perfect_Dark_Zero het volgende:
MSN Search Toolbar probleemtje
Ben weer achter m'n iBook gekropen. *zucht, waarom moest m'n Stief Pa ook een PC kopen, en geen iMac G5 :S
Weet iemand hoe je dit probleem oplost? Of hoe je MSN SearchBar weg donderd? Nu weet ik weer wat ze bedoelen met "Een Mac WERKT gewoon!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |