Ik zei toch dat je niet kon cammen op de macquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik dacht dat Mercury het enige prog was waarmee je kon cammen via MSN op de Mac...
Het kan wel. 't Is alleen niet supersnel allemaal, maar het kan wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:17 schreef XL het volgende:
Ik zei toch dat je niet kon cammen op de mac![]()
Ja, want die kan er ook echt wat aan doenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:30 schreef Furious het volgende:
De eerste de beste Apple kneus die ik zometeen aan de lijn krijg scheld ik helemaal verrot.
Ja, kan dat ook? NEE! Heb je die fucking verpakking gezien? Die kan tegen 3 nuclaire bommen man, en is nog zachter dan een schaap dat 30 jaar lang aan de kapper ontvlucht.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:31 schreef Rock-shocker het volgende:
Ja bellen, en dan pas zeuren, knaap.
Kan ook zijn dat dat scherm tijdens het transport naar de klote is gegaan. Lijkt me sterk dat de mannen van Apple Duitsland het verneukt hebben en dan alsnog fijn opsturen
Apple == Apple, Apple == boeten!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:32 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ja, want die kan er ook echt wat aan doen
Wedden dat ik de standaard lading crap over me heen krijg? Want immers kan ik niet aanduiden dat het gebeurd is toen dat ding daar was.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:41 schreef Rock-shocker het volgende:
Het zit vol met krassen ofzo? Dat is redelijk aso ja.
Maar goed, als je ff belt met Apple en je stuurt hem opnieuw op is het waarschijnlijk zo verholpen.
Eerste keer dat ik zo'n verhaal hoor trouwens.
Ja hallo en ik dan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:59 schreef tonks het volgende:
Vlieg je vliegtuigje in het apple gebouw!
NEEEEEEEEEEEEEEEE
Als je normaal blijft doen wordt het goed afgehandeld en heb je mogelijk ook nog kans op een extraatje omdat je ze zo aardig blijft (gratis iPod anyone.. ik noem maar iets) . Dus eerst ff ying/yang + zen enzo en dan pas gaan bellenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:30 schreef Furious het volgende:
Ik kom net thuis, zie het UPS pakket, en maak 'em dolblij open. Alleen, dat dolblij was niet van lange duur.![]()
![]()
De eerste de beste Apple kneus die ik zometeen aan de lijn krijg scheld ik helemaal verrot.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:37 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Als je normaal blijft doen wordt het goed afgehandeld en heb je mogelijk ook nog kans op een extraatje omdat je ze zo aardig blijft (gratis iPod anyone.. ik noem maar iets) . Dus eerst ff ying/yang + zen enzo en dan pas gaan bellen
Niet dat ik bij Apple werk, maar je leest hier en daar weleens wat
Da's gewoon mijn dashboard met klokje enzo.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:43 schreef tonks het volgende:
Druk eens op f12
Ja, ook een goed plan, goedkoop bier, enzo.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als ik jou was, zou ik aan de drank gaan, Furious.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |