abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 oktober 2005 @ 03:12:40 #201
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31715832
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 03:09 schreef pino.in.disguise het volgende:

[..]

Nou, ik heb wel last van christenen, ze irriteren me Nepal en Tibet zijn ook niet echt fijne landen voor een atheist denk ik trouwens. Maar het probleem is wel dat de oorzaak religie is en wie er dan erger is maakt me eigenlijk niet uit, het is gewoon jammer om uit iets fantastisch (als in Science Fiction) een oorlog te beginnen.
precies. en wie begint er steeds?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_31715833
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 03:02 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

het waren na de oorlog niet de berooide joden die het gekocht hebben, het was de internationale gemeenschap idd. later hebben de israelisch nog een keer moeten betalen, in bloed.
Ja, ik bedoel het ook andersom......je moet wel verkopen, anders.....

Maar dat in bloed betalen hebben ze nu allemaal wel een keer gedaan en al zo lang. Tsjaaa, wat moet je ervan zeggen.......ze hadden dat land beter niet kunnen bedenken in hun boekjes, dan was alles veel makkelijker geweest.
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 03:15:19 #203
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31715857
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 03:12 schreef pino.in.disguise het volgende:

[..]

Ja, ik bedoel het ook andersom......je moet wel verkopen, anders.....

Maar dat in bloed betalen hebben ze nu allemaal wel een keer gedaan en al zo lang. Tsjaaa, wat moet je ervan zeggen.......ze hadden dat land beter niet kunnen bedenken in hun boekjes, dan was alles veel makkelijker geweest.
makkelijker zou zijn als ze die israelisch nou eens eindelijk rust gunnen en hun het land laten ontwikkelen. iets wat ze trouwens wonderwel hebben gedaan met die zandvlakte.
pi_31715887
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 03:15 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

makkelijker zou zijn als ze die israelisch nou eens eindelijk rust gunnen en hun het land laten ontwikkelen. iets wat ze trouwens wonderwel hebben gedaan met die zandvlakte.
Dat is ijdele hoop en zal nooit gebeuren. En als die anderen het land weer hebben zit de andere kant weer te zeiken en zo gaat dat maar door, totdat de ene religie van de andere heeft gewonnen. Hopelijk zijn we in die tijd al wat geestelijker vooruit gegaan en zijn we allemaal atheistisch geworden maar dat zal wel niet.
then when you're naked,
  donderdag 27 oktober 2005 @ 03:24:02 #205
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31715924
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 03:19 schreef pino.in.disguise het volgende:

[..]

Dat is ijdele hoop en zal nooit gebeuren. En als die anderen het land weer hebben zit de andere kant weer te zeiken en zo gaat dat maar door, totdat de ene religie van de andere heeft gewonnen. Hopelijk zijn we in die tijd al wat geestelijker vooruit gegaan en zijn we allemaal atheistisch geworden maar dat zal wel niet.
ik houd hoop.
pi_31715940
Goed zo, ik ook.....Fok! is weer traag, dus ik ben weg.
then when you're naked,
  Moderator donderdag 27 oktober 2005 @ 08:05:48 #207
8781 crew  Frutsel
pi_31716794
ahhh...niets nieuws, dit hebben ze altijd al geschreeuw....
daarom horen ze ook tot de as van het kwaad...

uitroeien die hap
  Moderator donderdag 27 oktober 2005 @ 08:07:57 #208
8781 crew  Frutsel
pi_31716806
dit soort aantijgingen zal Israel alleen maar in de kaart spelen...
Prachtig toch...weer een excuus voor hun en wordt het steeds meer duidelijk wie de 'boosdoeners' zijn... in het MiddenOosten... (of de wereld)

Mocht Israel of de VS in de loop der jaren iets willen ondernemen, laten ze dan gelijk syrie meenemen...
pi_31718392
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 18:18 schreef Mutant01 het volgende:

De profeet heeft weliswaar oorlog gehad met het joodse volk, maar vertel mij eens een volk dat nooit oorlog heeft gehad met Joden?
Pardon Suggereert Mutant01 hier nu dat alle volkeren wel eens "oorlog" hebben gehad met (de?) "Joden"?

Mag ik bedanken voor de opdracht Mutant01 te vertellen welke "volken" er allemaal geen oorlog hebben gehad met "Joden"? Daar lijkt me geen beginnen aan, eigenlijk.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_31718809
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 02:33 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dat bedoel ik. helaas is de bluf dit keer afkomstig van de president, wat de woorden om israel van de kaart te vegen wat enger maakt.
Tis geweldig dat hij zich uitspreekt terwijl er camera,s draaien die de beelden wereldwijd op het tv scherm laten verschijnen
Hoe meer van deze happenings des te beter
Ik blijf erbij; een grote atoombom bovenop Iran en vooraf een gratis enkele reis voor Gretl Duisenberg
pi_31718880
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 10:39 schreef Frances het volgende:

[..]

Tis geweldig dat hij zich uitspreekt terwijl er camera,s draaien die de beelden wereldwijd op het tv scherm laten verschijnen
Hoe meer van deze happenings des te beter
Ik blijf erbij; een grote atoombom bovenop Iran en vooraf een gratis enkele reis voor Gretl Duisenberg
Wat dat betrefd mogen ze dan het hele midden-oosten, inclusief Israel mee platbombarderen. Is altijd al gezeik geweest daar, wordt het voor het eerst sinds tijden eens rustig daar!
  donderdag 27 oktober 2005 @ 10:58:17 #212
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_31719218
Ik ben het min of meer eens met de leider, alleen ben ik geneigd het wat genuanceerder te brengen. Kijk, voor mij bestaat Israël niet, ik erken hen niet, maar voor velen anderen die deze middelmatige staat wel erkennen heb ik het volgende te zeggen: Hoe zou jij het vinden als ik je huis kwam plat walsen om er vervolgens een nieuw huis te bouwen met als reden:"Heel vroeger woonden we hier."

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 27 oktober 2005 @ 12:00:04 #213
8369 speknek
Another day another slay
pi_31720846
Vervelend, maar die derde generatie Palestijnse vluchtelingen claimen natuurlijk hetzelfde.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 12:03:37 #214
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31720939
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 10:58 schreef BansheeBoy het volgende:

Ik ben het min of meer eens met de leider, alleen ben ik geneigd het wat genuanceerder te brengen. Kijk, voor mij bestaat Israël niet, ik erken hen niet, maar voor velen anderen die deze middelmatige staat wel erkennen heb ik het volgende te zeggen: Hoe zou jij het vinden als ik je huis kwam plat walsen om er vervolgens een nieuw huis te bouwen met als reden:"Heel vroeger woonden we hier."

²
ze zijn gecompenseerd door middel van financiële middelen. zelfde als onteigening van de staat der nederlanden als een weg belangrijker is dan je braak liggend terrein.
pi_31721089
quote:

Ik ben het min of meer eens met de leider, alleen ben ik geneigd het wat genuanceerder te brengen. Kijk, voor mij bestaat Israël niet, ik erken hen niet,
En wat vind jij de logische consequentie van jouw "niet bestaan" van Israel?

Het doet mij erg denken aan de gelovig opgevoede kinderen die grote moeite hadden met mijn bestaan. Het was strijdig met hun idee dat ouders getrouwd moeten zijn. De mijne waren dat niet.

Destijds heeft een vertegenwoordiger van die kindertjes (een van de oudere kinderen, jaar of 11 ofzo) mij voor de keuze gesteld: óf mijn ouders waren toch wel getrouwd, óf ik bestond niet.

Tot mijn verbijstering heb ik daarna wel een half jaar niet bestaan.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 27 oktober 2005 @ 12:13:31 #216
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_31721182
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 12:03 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ze zijn gecompenseerd door middel van financiële middelen. zelfde als onteigening van de staat der nederlanden als een weg belangrijker is dan je braak liggend terrein.
Zo logisch, duidelijk en consistent is dat allemaal niet geweest hoor.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  donderdag 27 oktober 2005 @ 12:14:21 #217
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31721204
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 12:13 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Zo logisch, duidelijk en consistent is dat allemaal niet geweest hoor.
maar wel logisch genoeg om de staat israel te erkennen.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 12:16:42 #218
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_31721273
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 12:14 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

maar wel logisch genoeg om de staat israel te erkennen.
Het erkennen hangt waarschijnlijk samen met de mate van het goedkeuren hoe de onteigening destijds gebeurd is en hoe de jaren erna verlopen zijn.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 12:19:33 #219
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31721338
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 12:16 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Het erkennen hangt waarschijnlijk samen met de mate van het goedkeuren hoe de onteigening destijds gebeurd is en hoe de jaren erna verlopen zijn.
correct. en die is afgezien van wat ongewilde oorlogen prima verlopen. neem alleen al het aantal palestijnen dat werkt en woont in israel. dat hebben ze nog nooit kunnen doen in de geschiedenis voordat de staat israel werd gekocht. toen werden de palestijnen massaal vermoord en vernederd door hun moslimbroeders en werd hen ook geen staat gegund.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 12:24:54 #220
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_31721485
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 12:19 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

correct. en die is afgezien van wat ongewilde oorlogen prima verlopen. neem alleen al het aantal palestijnen dat werkt en woont in israel. dat hebben ze nog nooit kunnen doen in de geschiedenis voordat de staat israel werd gekocht. toen werden de palestijnen massaal vermoord en vernederd door hun moslimbroeders en werd hen ook geen staat gegund.
Klopt, maar dat prefereren ze boven Joods-westelijke inmenging en macht vermoed ik.

Het niet erkennen van de staat vind ik sowieso een nogal nutteloos gegeven, de staat bestaat nu eenmaal, maar het zetten van kanttekeningen bij de machtsverhousdingen is niet echt heel vreemd.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 12:28:36 #221
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31721589
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 12:24 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Klopt, maar dat prefereren ze boven Joods-westelijke inmenging en macht vermoed ik.

Het niet erkennen van de staat vind ik sowieso een nogal nutteloos gegeven, de staat bestaat nu eenmaal, maar het zetten van kanttekeningen bij de machtsverhousdingen is niet echt heel vreemd.
als ze niet constant waren aangevallen was de lange dienstplicht en de massale verdedigingsmachinerie wellicht beter besteed en leefden ze daar in vrede, zoals het hoort.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 12:33:21 #222
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_31721716
Israël Ambassade
070 3760500

Ambassade Iran van
070 3548483

Zullen we ze even bellen om hen (de ambassadeurs) uit te nodigen voor een rond de tafel gesprek?

Als twee kleine kinderen ruzie maken, dan zet je ze ook apart om het uit te praten.

Ik ga er vanuit dat mensen op dit niveau de zaken prima kunnen uitpraten, hoe kan het anders dat ze dergelijke posities bekleden, eh ?
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_31721773
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 12:19 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

voordat de staat israel werd gekocht. toen werden de palestijnen massaal vermoord en vernederd door hun moslimbroeders en werd hen ook geen staat gegund.
O?
  donderdag 27 oktober 2005 @ 12:38:05 #224
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31721833
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 12:35 schreef Monidique het volgende:

[..]

O?
wist je niet? de grootste genocides op palestijnen is gedaan door 'broeder'landen.
  Moderator donderdag 27 oktober 2005 @ 12:38:53 #225
8781 crew  Frutsel
pi_31721857
quote:

²
Ah...altijd de slachtofferrol.....
pi_31721910
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 12:38 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wist je niet? de grootste genocides op palestijnen is gedaan door 'broeder'landen.
Dat is mogelijk, maar waar kan ik dat lezen?
  donderdag 27 oktober 2005 @ 12:41:25 #227
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31721933
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 12:40 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dat is mogelijk, maar waar kan ik dat lezen?
ik heb het geleerd op school vroeger. wellicht op internet nu?
pi_31722001
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 12:41 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik heb het geleerd op school vroeger. wellicht op internet nu?
Misschien heb je het verkeerd geleerd, misschien ook niet, verkeerd onthouden, misschien ook niet. Ik kan het dus nergens lezen?
  donderdag 27 oktober 2005 @ 12:45:32 #229
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31722039
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 12:43 schreef Monidique het volgende:

[..]

Misschien heb je het verkeerd geleerd, misschien ook niet, verkeerd onthouden, misschien ook niet. Ik kan het dus nergens lezen?
gek. ik zal eens gaan speuren, als ik daar zin in heb, ok? je houdt nog iets van me tegoed.
pi_31722139
Er zullen wel wat oorlogen en ruzie's zijn geweest tussen Palestijnen en andere volkeren in het midden-oosten, net zoals in het verleden in Europa tussen verschillende landen ook vele oorlogen zijn gevoerd.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 12:52:44 #231
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_31722223
/Middle-East/> ls
Israeli Kurd Palestinian Shiite Sunni
/Middle-East/> convert * Human
Done.
Oct 27 12:48 kernel: weapon sales decreased 93%, runlevel switched to near-world peace
/Middle-East/> ls
Human
/Middle-East/>_
  donderdag 27 oktober 2005 @ 12:55:28 #232
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31722298
quote:

[..]

hier alvast wat interessant leesvoer. lees ook vluchtelingenprobleem zorgvuldig door. er staat niks over het vermoorden van palestijnen, maar dat was aan de orde van de dag. tenminste dat heb ik zo geleerd. http://www.hasbara.nl/Veelgestelde%20vragen.htm
pi_31722376
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 12:55 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hier alvast wat interessant leesvoer. lees ook vluchtelingenprobleem zorgvuldig door. er staat niks over het vermoorden van palestijnen, maar dat was aan de orde van de dag. tenminste dat heb ik zo geleerd. http://www.hasbara.nl/Veelgestelde%20vragen.htm
Echt een site die niet bevooroordeelt is, yep superneutrale site
pi_31722377
Off-topic:
quote:
De huidige Palestijnen in Israël kunnen daarom worden vergeleken met de Turken in Nederland.
Het feit dat zij hier al jaren wonen geeft ze nog geen recht op een eigen Turkse staat in Nederland met Amsterdam als hun hoofdstad.
.
pi_31722405
Echt een fucking mongolen en dat is echt op zijn ZACHTST gezegt...

Dat kan je juist over de joden daar vertellen, maar nee zij waren er natuurlijk als eerst :/
pi_31722486
quote:
De huidige Palestijnen in Israël kunnen daarom worden vergeleken met de Turken in Nederland.
Het feit dat zij hier al jaren wonen geeft ze nog geen recht op een eigen Turkse staat in Nederland met Amsterdam als hun hoofdstad.
VS heeft dan ook geen recht tot bestaan.
pi_31722521
Trouwens, veel Israeliers geilen toch ook op Egypte?
En claimen dat de farao's hun voorouders zijn.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 13:05:52 #238
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 13:05:54 #239
111528 Viajero
Who dares wins
pi_31722557
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 18:24 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Een kat in het nauw maakt rare sprongen. Nu Israel zo'n sterke partners heeft kan het kwartje misschien wel eens anders vallen, weet jij veel.

Ik hoef alleen het risico niet te zien, puur en alleen omdat een volslagen idioot een grote bek opzet, dat vind ik nogal infantiel eerlijk gezegd.
Wat als die idioot de officiele vertegenwoordiger van zijn land is en dat land aan kernwapens werkt?
Jij had in 1938 ook gezegd: ach die Hitler loopt alleen te schreeuwen. Als mensen met macht lopen te schreeuwen moet je echt wel luisteren.

Wishful thinking, daar gaat de dreiging niet van weg hoor.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 13:10:38 #240
111528 Viajero
Who dares wins
pi_31722653
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 19:42 schreef Thorical het volgende:
Dit is toch alleen maar binnenlandse retoriek omdat ie z'n programma om iedereen aan werk en inlkomen niet kan waarmaken.
Dat julie hierin trappen als iets serieus?
Wat zegt dat dan over het binnenland van Iran als dit kennelijk goed valt?
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_31722718
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 13:05 schreef Viajero het volgende:

[..]

Wat als die idioot de officiele vertegenwoordiger van zijn land is en dat land aan kernwapens werkt?
Jij had in 1938 ook gezegd: ach die Hitler loopt alleen te schreeuwen. Als mensen met macht lopen te schreeuwen moet je echt wel luisteren.

Wishful thinking, daar gaat de dreiging niet van weg hoor.
Waarom zou ie dat in godsnaam doen? Dan vliegen de atoombommen ze daarna zelf om de oren. Dat zou zelfmoord zijn.
Iran stelt niet veel voor in deze wereld, Duitsland in de jaren dertig wel.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 13:20:02 #242
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31722877
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 12:58 schreef Monidique het volgende:
Off-topic:
[..]

.
ik geef toe dat het een beetje vreemde vergelijking is, maar wel zeer juist.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 13:22:12 #243
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_31722932
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 13:20 schreef zoalshetis het volgende:

Maar de Palestijnen wonen er toch al duizenden jaren? Net als de Israeliers? Of is dit onjuist?
  donderdag 27 oktober 2005 @ 13:23:06 #244
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31722945
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 13:22 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Maar de Palestijnen wonen er toch al duizenden jaren? Net als de Israeliers? Of is dit onjuist?
de israeliers/joden eerst. de palestijnen hadden wel een staat kunnen vormen, maar die trillip heeft gekozen voor vernietiging van israel. misschien dat ze nog eens mogen kiezen, hoop dat ze dan het juiste besluit nemen.
pi_31722970
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 13:20 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Alleen als hier dan duizenden jaren bijna alleen maar Turken wonen en een enkele Nederlander.
Sorry, lijkt me niet meer dan logisch dat het land dan Turks wordt.
Zou in elke vergelijkbare situatie hetzelfde zijn.
pi_31723000
En Palestijnen en Israeliers zijn toch van hetzelfde volk; semmieten?
  donderdag 27 oktober 2005 @ 13:31:55 #247
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_31723192
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 13:23 schreef zoalshetis het volgende:

de israeliers/joden eerst. de palestijnen hadden wel een staat kunnen vormen, maar die trillip heeft gekozen voor vernietiging van israel. misschien dat ze nog eens mogen kiezen, hoop dat ze dan het juiste besluit nemen.
Dat is ook zo ja.

Maar ik ben er zeker voor om het verleden te laten voor wat het is.

We moeten in het hier en nu verder, met elkaar, vrede.

donderdag 27 oktober 2005 @ 13:44:29 #248
8369 speknek
Another day another slay
pi_31723523
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 13:13 schreef nummer_zoveel het volgende:
Waarom zou ie dat in godsnaam doen? Dan vliegen de atoombommen ze daarna zelf om de oren. Dat zou zelfmoord zijn.
Wat een zelfmoordaanslag is een faux pas in de fundamentalistisch islamitische wereld?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_31723598
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 12:55 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Zo heb ik het geleerd...ik weet niet op wat voor school je geschiedenisles heb gekregen maar als dat aan de orde van de dag was geweest zullen er vast heel veel bronnen op internet te vinden zijn.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 27 oktober 2005 @ 13:47:19 #250
111528 Viajero
Who dares wins
pi_31723603
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 13:13 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Iran stelt niet veel voor in deze wereld, Duitsland in de jaren dertig wel.
Waarom zou hij het in godsnaam zeggen als hij het niet wil doen?

Hitler werd ook niet serieus genomen tot hij echt al meerdere landen had aangevallen...
pi_31723690
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 13:23 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Wie er eerst woonden is helemaal niet bekend, er zijn tig andere volkeren daar geweest. Anyway Israel kan in haar huidige vorm gewoon niet bestaan. Het is een halve theocratie die minderheden discrimineert. Well-known fact. De beste oplossing is een soort van federale structuur, dus 2 staten onder 1 naam.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 27 oktober 2005 @ 13:50:58 #252
111528 Viajero
Who dares wins
pi_31723712
quote:

[..]

Begin bijvoorbeeld hier eens mee:

http://en.wikipedia.org/wiki/Black_September_in_Jordan

Een quote:

The number of casualties in what resembled a civil war, are estimated in tens of thousands
pi_31723726
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 13:47 schreef Viajero het volgende:

[..]

Hitler werd ook niet serieus genomen tot hij echt al meerdere landen had aangevallen...
Duitsland had de capaciteiten, Iran niet
Allah Al Watan Al Malik
pi_31723736
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 13:50 schreef Viajero het volgende:

[..]

Begin bijvoorbeeld hier eens mee:

http://en.wikipedia.org/wiki/Black_September_in_Jordan

Een quote:

The number of casualties in what resembled a civil war, are estimated in tens of thousands
Een burgeroorlog, en wat heeft dat te maken met de rest?
Allah Al Watan Al Malik
pi_31723930
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 13:47 schreef Viajero het volgende:

[..]

Zei Saddam ook niet toen Amerika dreigde binnen te vallen ze in mootjes te hakken?
Als elke regeringsleider zou doen wat ie zegt....
pi_31723936
Mutant01, ik krijg graag uitleg van je, over die volkeren die geen oorlog hebben gehad met joden (zie deze post: israel moet van de kaart geveegd worden
  donderdag 27 oktober 2005 @ 13:59:58 #257
111528 Viajero
Who dares wins
pi_31723939
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 13:50 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wie er eerst woonden is helemaal niet bekend, er zijn tig andere volkeren daar geweest. Anyway Israel kan in haar huidige vorm gewoon niet bestaan. Het is een halve theocratie die minderheden discrimineert. Well-known fact. De beste oplossing is een soort van federale structuur, dus 2 staten onder 1 naam.
Er zijn overal veel volken geweest.

Van de twee hoofdvolken die er nu wonen is aangetoond (met archeologisch bewijs) dat de Joden er toch al minstens zo'n 3000 jaar wonen. De Arabieren kwamen veel en veel later.

Let op: dit is geen mening, dit is een feit.
pi_31723986
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 13:59 schreef Viajero het volgende:

[..]

Van de twee hoofdvolken die er nu wonen is aangetoond (met archeologisch bewijs) dat de Joden er toch al minstens zo'n 3000 jaar wonen. De Arabieren kwamen veel en veel later.

En in de tussentijd al die jaren voor de Arabieren aan kwamen zetten was het land.... leeg.
Of nee wacht. Er zaten een paar Romeinen?
  donderdag 27 oktober 2005 @ 14:02:52 #259
111528 Viajero
Who dares wins
pi_31724018
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 13:51 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Een burgeroorlog, en wat heeft dat te maken met de rest?
Dit is een reactie op een serie posts waarin het gaat over dat de buurlanden van Israel veel bruter zijn geweest tegen de Palestijnen dan de Israelis.

Dus het door Jordanië uitmoorden van duizenden Palestijnen is relevant.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 14:05:00 #260
111528 Viajero
Who dares wins
pi_31724084
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 13:51 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Duitsland had de capaciteiten, Iran niet
Dus is het ok? Mag Nederland zeggen dat we het liefst alle Arabieren uitmoorden, alleen omdat dat niet realistisch is?

Niet te geloven zeg.. Er wordt opgeroepen tot het vernietigen van een land en jij vind dat geen probleem.. Hoe diep kan je zinken?
pi_31724144
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:05 schreef Viajero het volgende:

[..]

Dus is het ok? Mag Nederland zeggen dat we het liefst alle Arabieren uitmoorden, alleen omdat dat niet realistisch is?

Niet te geloven zeg.. Er wordt opgeroepen tot het vernietigen van een land en jij vind dat geen probleem.. Hoe diep kan je zinken?
Ik denk dat je uitspraken van die meneer vooral niet te serieus moet nemen of te diep op in moet gaan. Kwaad worden om z'n uitspraken, dat is precies wat die man voor reactie wilt uitlokken.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 14:07:19 #262
111528 Viajero
Who dares wins
pi_31724156
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:02 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

En in de tussentijd al die jaren voor de Arabieren aan kwamen zetten was het land.... leeg.
Of nee wacht. Er zaten een paar Romeinen?
En Joden. Die zijn daar nooit weggeweest. Het grootste deel werd door de Romeinen verdreven/sloeg op de vlucht, maar er hebben sinds de Babylonische ballingschap altijd Joden in het heilige land gewoond.
pi_31724211
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:07 schreef Viajero het volgende:

[..]

En Joden. Die zijn daar nooit weggeweest. Het grootste deel werd door de Romeinen verdreven/sloeg op de vlucht, maar er hebben sinds de Babylonische ballingschap altijd Joden in het heilige land gewoond.
Eigenlijk horen de christenen er net zo goed niet als de Palestijnen er niet horen, als we uitgaan van het Israelische standpunt.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 14:09:44 #264
111528 Viajero
Who dares wins
pi_31724229
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:06 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik denk dat je uitspraken van die meneer vooral niet te serieus moet nemen of te diep op in moet gaan. Kwaad worden om z'n uitspraken, dat is precies wat die man voor reactie wilt uitlokken.
Waarom niet? Omdat dat niet anti-Amerikaans kan worden uitgelegd?

Echt, waarom zou je de uitspraken van de president van een land dat atoomwapens ontwikkeld niet serieus nemen? Omdat het je niet handig uitkomt?

Je kan niet gewoon alle feiten die je niet uitkomen ontkennen.
pi_31724244
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:02 schreef Viajero het volgende:

[..]

Dit is een reactie op een serie posts waarin het gaat over dat de buurlanden van Israel veel bruter zijn geweest tegen de Palestijnen dan de Israelis.

Dus het door Jordanië uitmoorden van duizenden Palestijnen is relevant.
Volgens mij is Jordanie EEN buurland en niet buurlanden, next to that moet je het stuk wel goed lezen waar het om gaat natuurlijk. Je kan niet elk feit naar je hand draaien. Net zoals met dat volkeren gedoe. Wil je nu beweren dat er geen volkeren woonden voor de Joden?
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 27 oktober 2005 @ 14:10:58 #266
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_31724263
Het lijkt me dat Israel en Iran dit gewoon samen moeten oplossen, hoe krijgen we hen zover, moet de discussie DAAR niet overgaan?

Al het andere is vrij zinloos om te bespreken lijkt me, of niet?
  donderdag 27 oktober 2005 @ 14:11:34 #267
111528 Viajero
Who dares wins
pi_31724278
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:09 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Eigenlijk horen de christenen er net zo goed niet als de Palestijnen er niet horen, als we uitgaan van het Israelische standpunt.
Veel Palestijnen zijn Christenen. En ja, dat is inderdaad het Israelische standpunt.
Israel heeft gewoon mega geluk dat Christenen niet zo snel op hun pik getrapt zijn als Moslims.
pi_31724281
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:05 schreef Viajero het volgende:

[..]

Ik had het over de geloofwaardigheid ervan. Weer draai je posts om om naar je hand te zetten. Duitsland was toendertijd geloofwaardig, Iran is het niet. Nergens heb ik iets vermeld over "dat ik het geen probleem vond ja of nee".
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 27 oktober 2005 @ 14:12:02 #269
41597 IPdaily
Lekker Nederlands
pi_31724290
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 13:59 schreef Viajero het volgende:

Onzin, het enige dat zeker is, is dat er verschillende stammen nomaden rondtrokken de afgelopen 3000 jaar. En dat het gebied de afgelopen 1000 jaar praktisch exclusief door Islamieten is bewoond

Zie ook http://www.truthbeknown.com/biblemyth.htm
pi_31724302
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:09 schreef Viajero het volgende:

[..]

Waarom niet? Omdat dat niet anti-Amerikaans kan worden uitgelegd?

Echt, waarom zou je de uitspraken van de president van een land dat atoomwapens ontwikkeld niet serieus nemen? Omdat het je niet handig uitkomt?

Je kan niet gewoon alle feiten die je niet uitkomen ontkennen.
Omdat... Als ze 1 atoombommetje richting Israel schieten (als het al raak is, Israelische doelen worden vaak misgeschoten ) heel Iran van de kaart wordt geveegd.
En anders hadden ze dat allang gedaan hoor, als ze het zo dom zouden spelen.
pi_31724308
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:11 schreef Viajero het volgende:

[..]

Veel Palestijnen zijn Christenen. En ja, dat is inderdaad het Israelische standpunt.
Israel heeft gewoon mega geluk dat Christenen niet zo snel op hun pik getrapt zijn als Moslims.
Hoe zit dat met Christelijke palestijnen ? Je kortzichtigheid met betrekking tot religie neemt ernstige vormen aan.
Allah Al Watan Al Malik
pi_31724367
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 13:59 schreef sigme het volgende:
Mutant01, ik krijg graag uitleg van je, over die volkeren die geen oorlog hebben gehad met joden (zie deze post: israel moet van de kaart geveegd worden
Je weet best wat ik ermee bedoelde: Namelijk dat er tig andere volkeren zijn geweest die " problemen haddden met "Joden". Het is daarom nonsens om dus alle zaken maar lekker af te schuiven naar moslims en zelfs de profeet erbij te halen m.b.t conflicten van 1500 jaar terug. Je moet lezen waar ik op reageer.
Allah Al Watan Al Malik
pi_31724401
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:15 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je weet best wat ik ermee bedoelde: Namelijk dat er tig andere volkeren zijn geweest die " problemen haddden met "Joden". Het is daarom nonsens om dus alle zaken maar lekker af te schuiven naar moslims en zelfs de profeet erbij te halen m.b.t conflicten van 1500 jaar terug. Je moet lezen waar ik op reageer.
Denk dat alle verschillende religies wel eens met elkaar te maken hebben gehad.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 14:16:28 #274
111528 Viajero
Who dares wins
pi_31724404
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:10 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Volgens mij is Jordanie EEN buurland en niet buurlanden, next to that moet je het stuk wel goed lezen waar het om gaat natuurlijk. Je kan niet elk feit naar je hand draaien. Net zoals met dat volkeren gedoe. Wil je nu beweren dat er geen volkeren woonden voor de Joden?
Daarom is het ook EEN voorbeeld en niet een volledig essay.

Wat betreft je vraag over volkeren: waar haal je vandaan dat ik denk dat er geen volkeren woonden voor de Joden?

Ik schreef:

Natuurlijk woonden er al eerder volkeren, maar die wonen er nu niet meer. Bestaan zelfs niet meer als volk (we praten over 3000 jaar geleden).
De Joden zijn het oudste volk dat daar NU woont.
pi_31724462
quote:
Ik moet dan steeds weer denken aan die paar Indianen in Noord-en Zuid-Amerika.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 14:19:17 #276
111528 Viajero
Who dares wins
pi_31724482
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:12 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Hoe zit dat met Christelijke palestijnen ? Je kortzichtigheid met betrekking tot religie neemt ernstige vormen aan.
Hoe is het kortzichtig aan te geven dat er Christelijke Palestijnen zijn? Ik volg je even niet..
Of denk je dat er geen Christelijke Palestijnen zijn?
pi_31724499
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:16 schreef Viajero het volgende:

[..]

Daarom is het ook EEN voorbeeld en niet een volledig essay.

Wat betreft je vraag over volkeren: waar haal je vandaan dat ik denk dat er geen volkeren woonden voor de Joden?

Ik schreef:

Natuurlijk woonden er al eerder volkeren, maar die wonen er nu niet meer. Bestaan zelfs niet meer als volk (we praten over 3000 jaar geleden).
Wat zoeken alle ARABISCHE Joden daar dan? Dan zou minstens de helft van Israel moeten oprotten uit Israel Next to that is er dus nogsteeds geen volledige bron gegeven met betrekking tot de BUURLANDEN van de Palestijnen. Enige wat je nu hebt laten zien is dat er een palestijnse groepering was die de monarchie van Jordanie omver probeerde te werpen en Jordanie erop reageerde.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 27 oktober 2005 @ 14:20:04 #278
111528 Viajero
Who dares wins
pi_31724513
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:18 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik moet dan steeds weer denken aan die paar Indianen in Noord-en Zuid-Amerika.
Maar dat is weer een heel andere discussie.
Ik zou zeggen: open een topic!
pi_31724529
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:19 schreef Viajero het volgende:

[..]

Hoe is het kortzichtig aan te geven dat er Christelijke Palestijnen zijn? Ik volg je even niet..
Of denk je dat er geen Christelijke Palestijnen zijn?
Waarom draai je posts om? Jij had het namelijk niet over Christelijke Palestijnen in je 2e zin. En waaruit blijkt dat Christelijke Palestijnen minder snel op hun pikkie getrapt zijn dan Islamitische Palestijnen? Want dat stelde je immers.
Allah Al Watan Al Malik
pi_31724545
Joden zijn trouwens niet echt meer een ras, ze zijn meer met elkaar verbonden door hun geloof.
Hoe moet je dat zien betreffende volkeren en wie er als eerste woonde?
Je hebt Joden die uit zien als Arabieren, Joden met rood haar en sproeten, neger-Joden, Joden die blond zijn...
pi_31724621
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
Joden zijn trouwens niet echt meer een ras, ze zijn meer met elkaar verbonden door hun geloof.
Hoe moet je dat zien betreffende volkeren en wie er als eerste woonde?
Je hebt Joden die uit zien als Arabieren, Joden met rood haar en sproeten, neger-Joden, Joden die blond zijn...
Daarom slaat het ook echt nergens op om naar het verleden te kijken. Het verleden zegt niets over of je recht hebt op een gebied of niet.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 27 oktober 2005 @ 14:23:53 #282
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_31724643
Jullie blijven in de discussie labelen, groeperen, jullie halen er geschiedenis bij, benoemen groepen mensen, religies, wat is het nut daarvan?

Zo blijf je steken in het verleden, in de huidige denkbeelden, terwijl we juist aan de toekomst moeten denken, en nieuwe denkbeelden moeten creëren, right?
  donderdag 27 oktober 2005 @ 14:24:00 #283
8369 speknek
Another day another slay
pi_31724646
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:11 schreef Mutant01 het volgende:
Ik had het over de geloofwaardigheid ervan. Weer draai je posts om om naar je hand te zetten. Duitsland was toendertijd geloofwaardig, Iran is het niet. Nergens heb ik iets vermeld over "dat ik het geen probleem vond ja of nee".
Als een Nederlandse MP zegt dat alle Arabieren tegen de muur gezet moeten worden, is dat ook niet erg geloofwaardig.

Daarbij: Iran geeft steun aan Hezbollah, dus ze proberen ook uit te voeren wat ze prediken.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 14:24:31 #284
111528 Viajero
Who dares wins
pi_31724662
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:20 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Waarom draai je posts om? Jij had het namelijk niet over Christelijke Palestijnen in je 2e zin. En waaruit blijkt dat Christelijke Palestijnen minder snel op hun pikkie getrapt zijn dan Islamitische Palestijnen? Want dat stelde je immers.
Dat ging over Christenen in het algemeen. Ik vind het moeilijk met je te discussieren, je hebt er veel plezier in mijn woorden verkeerd uit te leggen, en verdraait mijn woorden.

Ook geen tijd meer, dus:

Jij wint!

Iran is een voorbeeld voor de wereld, en iedereen zou moslim moeten zijn!!

Have fun kiddo.
pi_31724670
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:15 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Mutant, ik vraag het niet voor de grap na.

Verder vind ik het niet zo vreemd om een verband te leggen tussen de islam en de president van Iran. Omdat Iran *zichzelf* als *Islamitische* natie presenteert. Het is hun unique-selling-point, zal ik maar zeggen.

Waarmee ik overigens niet denk dat alle moslims ter wereld er zo over denken als de Iraanse president. maar wél dat de Iraanse president meent dat zijn uitspraak in overeenstemming is met het Islamitische karakter van zijn staat.

En ik ben het met TS en met de Franse diplomatie eens dat het verkeerd is wanneer hoge vertegenwoordigers van landen dergelijke taal bezigen.
pi_31724694
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:24 schreef speknek het volgende:
Als een Nederlandse MP zegt dat alle Arabieren tegen de muur gezet moeten worden, is dat ook niet erg geloofwaardig.
Dat zeg ik, je bevestigd wat ik zeg
quote:
Daarbij: Iran geeft steun aan Hezbollah, dus ze proberen ook uit te voeren wat ze prediken.
Hezbollah heeft ook geen mogelijkheden, dus please.
Allah Al Watan Al Malik
pi_31724746
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:24 schreef Viajero het volgende:

[..]

Dat ging over Christenen in het algemeen. Ik vind het moeilijk met je te discussieren, je hebt er veel plezier in mijn woorden verkeerd uit te leggen, en verdraait mijn woorden.

Ook geen tijd meer, dus:

Jij wint!

Iran is een voorbeeld voor de wereld, en iedereen zou moslim moeten zijn!!

Have fun kiddo.
Je kan best een normaal antwoord op mijn vraag geven. En als dit je laatste post is getuigt het WEER van verdraaiing. (Je een na laatste zin)
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 27 oktober 2005 @ 14:27:08 #288
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31724752
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 13:50 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

israel kan in de huidige vorm prima bestaan, ze hebben het immers gekocht (of laten kopen)

en over discriminatie gesproken van minderheden? laat de israelisch nou net de minderheid zijn in dat godvergeven gebied. hoe kun je van discriminatie spreken als zo'n beetje alle islamitische buurlanden je willen wegvagen. ik snap die omgedraaide wereldvisie niet helemaal.

als de palestijnen gewoon een staat hadden gesticht en hun energie hadden gespandeerd aan ontwikkeling inplaats van haat, terroristen en discriminatie zou er nu helemaal niks aan de hand zijn geweest.

wie discrimineerd nou wie? ik weet het antoowrd wel.
pi_31724804
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:24 schreef sigme het volgende:

[..]

Mutant, ik vraag het niet voor de grap na.

Verder vind ik het niet zo vreemd om een verband te leggen tussen de islam en de president van Iran. Omdat Iran *zichzelf* als *Islamitische* natie presenteert. Het is hun unique-selling-point, zal ik maar zeggen.

Waarmee ik overigens niet denk dat alle moslims ter wereld er zo over denken als de Iraanse president. maar wél dat de Iraanse president meent dat zijn uitspraak in overeenstemming is met het Islamitische karakter van zijn staat.

En ik ben het met TS en met de Franse diplomatie eens dat het verkeerd is wanneer hoge vertegenwoordigers van landen dergelijke taal bezigen.
Sorry maar ik heb nergens gelezen dat de Iraanse president meent dat zijn uitspraak in overeenstemming is met het ïslamitische karakter van zijn staat. Als ik eroverheen gelezen hebt moet je me daar maar even op wijzen. Volgens mij meen jij dat de Iraanse president dat meent, dat is heel wat anders.
Allah Al Watan Al Malik
pi_31724847
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:27 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

israel kan in de huidige vorm prima bestaan, ze hebben het immers gekocht (of laten kopen)

en over discriminatie gesproken van minderheden? laat de israelisch nou net de minderheid zijn in dat godvergeven gebied. hoe kun je van discriminatie spreken als zo'n beetje alle islamitische buurlanden je willen wegvagen. ik snap die omgedraaide wereldvisie niet helemaal.

als de palestijnen gewoon een staat hadden gesticht en hun energie hadden gespandeerd aan ontwikkeling inplaats van haat, terroristen en discriminatie zou er nu helemaal niks aan de hand zijn geweest.

wie discrimineerd nou wie? ik weet het antoowrd wel.
Israel doet zich voor als een democratie, dat doen de islamitische landen niet. Met discriminatie doelde ik dus op discriminatie binnen Israel zelf. Waar chinezen geen kinderen mogen krijgen, Arabieren gediscrimineert worden etc etc. Dat bedoelde ik. Overigens kan je dat kopen dus wel weglaten. Anders heeft Marokko de WS ook "gekocht".
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 27 oktober 2005 @ 14:32:08 #291
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31724880
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:30 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Israel doet zich voor als een democratie, dat doen de islamitische landen niet. Met discriminatie doelde ik dus op discriminatie binnen Israel zelf. Waar chinezen geen kinderen mogen krijgen, Arabieren gediscrimineert worden etc etc. Dat bedoelde ik. Overigens kan je dat kopen dus wel weglaten. Anders heeft Marokko de WS ook "gekocht".
ws?
pi_31724907
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:32 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ws?
De westelijke sahara. De VN heeft Israel een gebied toegewezen (na een aantal bloedige bomaanslagen door Joodse terroristen), echter dat toegewezen gebied heeft Israel allang overschreden, dus ik begrijp niet waarom je nog steeds over "kopen" praat.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 27 oktober 2005 @ 14:33:23 #293
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_31724908
-edit-
laat maar
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  donderdag 27 oktober 2005 @ 14:38:42 #294
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31725062
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:33 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

De westelijke sahara. De VN heeft Israel een gebied toegewezen (na een aantal bloedige bomaanslagen door Joodse terroristen), echter dat toegewezen gebied heeft Israel allang overschreden, dus ik begrijp niet waarom je nog steeds over "kopen" praat.
dat heet bufferzones, zodat je niet weer gepakt kan worden. iets wat heel normaal is. je kan niet blijven proberen een land of volk uit te roeien, logisch dat er dan stappen worden ondernomen. de westerlijke sahara is dacht ik geannexeerd, ken de geschiedenis er dan ook niet van.
pi_31725107
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:38 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dat heet bufferzones, zodat je niet weer gepakt kan worden. iets wat heel normaal is. je kan niet blijven proberen een land of volk uit te roeien, logisch dat er dan stappen worden ondernomen. de westerlijke sahara is dacht ik geannexeerd, ken de geschiedenis er dan ook niet van.
Een bufferzone ga je niet voorzien van huizen met mensen erin. Tenzij je je eigen volk als schietschijf gebruikt Bovendien is je bufferzone dus ook niet "gekocht".
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 27 oktober 2005 @ 14:42:45 #296
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31725185
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:40 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Een bufferzone ga je niet voorzien van huizen met mensen erin. Tenzij je je eigen volk als schietschijf gebruikt
tuurlijk wel, israel is nou ook weer niet groot genoeg om er allemaal te wonen en ze konden van de geannexeerde gebieden prima land maken, iets wat sommige mensen nooit konden.

en over schietschijven gesproken. enig idee waarom palestijne 'vrijheidsstrijders' in scholen en ziekenhuizen schuilen? maar als er dan doden vallen hoor ik je er niet over.

ik proef een beetje uit je laatste post dat het allemaal de schuld van israel is. iets wat iemand die het graag weggevaagd ziet zou zeggen.
pi_31725265
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:42 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

tuurlijk wel, israel is nou ook weer niet groot genoeg om er allemaal te wonen en ze konden van de geannexeerde gebieden prima land maken, iets wat sommige mensen nooit konden.

en over schietschijven gesproken. enig idee waarom palestijne 'vrijheidsstrijders' in scholen en ziekenhuizen schuilen? maar als er dan doden vallen hoor ik je er niet over.

ik proef een beetje uit je laatste post dat het allemaal de schuld van israel is. iets wat iemand die het graag weggevaagd ziet zou zeggen.
Wat jij proeft doet er niet toe, want jij bent evenveel bevooroordeeld als ikzelf mbt het conflict. Ik heb het nu dus over Israel niet over de Palestijnen. Israel is groot genoeg om haar mensen te huisvesten. We wonen in dit kikkerlandje immers ook met 16 miljoen mensen, je redenatie slaat als kut op dirk. Je geeft gelukkig toe dat er sprake is van annexatie, dat is al een stap op weg naar de waarheid.
Allah Al Watan Al Malik
pi_31725276
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:28 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Sorry maar ik heb nergens gelezen dat de Iraanse president meent dat zijn uitspraak in overeenstemming is met het ïslamitische karakter van zijn staat. Als ik eroverheen gelezen hebt moet je me daar maar even op wijzen. Volgens mij meen jij dat de Iraanse president dat meent, dat is heel wat anders.
Klopt, dat schreef ik ook
quote:
sigme
Ik meen dat de leider van een staat die zich presenteert als een staat geregeeerd op basis van de islam, regeert in overeenstemming met de islam (iig een uitleg van de islam). En dat de staatsinrichting van Iran ook zó is dat dat gewaardborgd is door de islamitisch-religieuze leiders van dat land. Ik verwacht zelfs dat dat tamelijk formeel is vastgelegd in Iran.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 14:48:13 #299
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_31725326
In feite ben ik het eens met het idee dat Israel van de kaart zou moeten worden geveegd om vervolgens de Israeliers een lap woestijn in Australie te geven. Laat ze daar maar het beloofde land van maken

dit alles zonder geweld uiteraard
  donderdag 27 oktober 2005 @ 14:48:14 #300
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31725328
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:45 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat jij proeft doet er niet toe, want jij bent evenveel bevooroordeeld als ikzelf mbt het conflict. Ik heb het nu dus over Israel niet over de Palestijnen. Israel is groot genoeg om haar mensen te huisvesten. We wonen in dit kikkerlandje immers ook met 16 miljoen mensen, je redenatie slaat als kut op dirk. Je geeft gelukkig toe dat er sprake is van annexatie, dat is al een stap op weg naar de waarheid.
ja tuurlijk is er sprake van annexatie. en tuurlijk verschillen wij van mening. ik ervan uitgaand dat het niet de israelisch zijn die de andere landen van de kaart willen vegen. jij dat het israel moet zijn die van de kaart geveegd moet worden. snap je het verschil een beetje?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')