Nee hoor niets tegen buitenlanders. Ook niets tegen moslims. Maar het is het beste voor beide om ieder op hun eigen deel van de wereld te zijn. Als ik moslims hoor klagen dat het westen landen als afghanistan en irak bezet hebben dan zeg ik ja ze hebben gelijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:40 schreef Ylias het volgende:
[..]
In de zin van: "Ik heb niets tegen buitenlanders, zolang ze maar in hun eigen land blijven??"
Jij verwijt de moslims de jodenhaat, terwijl jijzelf de moslims als de pest haat? Ik als moslim snap dat niet helemaal, maar ik zei al, ik ben moslim, dus misschien achterlijk.
Propaganda machine...pfff.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:27 schreef Aurora025 het volgende:
Is het niet fantastisch te zien hoe de propaganda machine van de VS de minds van de mensen om weet te buigen om ons laten te geloven dat Iran dom bezig is en zelf platgegooid moet worden.
http://montages.blogspot.(...)madinejads-face.html
Ik hoop dat je begrijpt dat je oplossing te simpel is om in de praktijk te kunnen werken.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:54 schreef typtypo het volgende:
[..]
Nee hoor niets tegen buitenlanders. Ook niets tegen moslims. Maar het is het beste voor beide om ieder op hun eigen deel van de wereld te zijn. Als ik moslims hoor klagen dat het westen landen als afghanistan en irak bezet hebben dan zeg ik ja ze hebben gelijk.
Wij moeten daar weg maar pas als ook de moslims hier weggaan.
Bijbels in islamistische landen verboden, de koran hier verbieden.
Geen kerken bij bouwen in islamitische landen dus geen moskeeen hier.
Moslim hebben altijd hun mond vol van meten met twee maten en dan stel je het voor en dan is de wereld te klein.
Eerlijk is eerlijk. Niet meten met twee maten maar wij daar weg jullie hier weg. Simpel.
Atoomwapen bedoel je? Dat ontkennen ze niet, maar geven het ook niet toequote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:25 schreef Meki het volgende:
Israel is een staat die terrorisme steunt
Israel is een staat die liegt en ontkent dat ze wapens hebben terwijl de wereld het allang door heeft
ze hebben het ontkent op tvquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:31 schreef ButcherBird het volgende:
[..]
Atoomwapen bedoel je? Dat ontkennen ze niet, maar geven het ook niet toe.
Die Abuninejad strooit gewoon met wat stoere praat om in het nieuws te komen. Van deze man kun je niet verwachten dat hij gaat zeggen Israeliers wel toffe gasten vind. Stormpje in glaasje water.
Ik weet echt niet waar je het over hebt? Wie is "jullie" en wie is "wij"? Ik hoor bij niemand.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:54 schreef typtypo het volgende:
[..]
Nee hoor niets tegen buitenlanders. Ook niets tegen moslims. Maar het is het beste voor beide om ieder op hun eigen deel van de wereld te zijn. Als ik moslims hoor klagen dat het westen landen als afghanistan en irak bezet hebben dan zeg ik ja ze hebben gelijk.
Wij moeten daar weg maar pas als ook de moslims hier weggaan.
Bijbels in islamistische landen verboden, de koran hier verbieden.
Geen kerken bij bouwen in islamitische landen dus geen moskeeen hier.
Moslim hebben altijd hun mond vol van meten met twee maten en dan stel je het voor en dan is de wereld te klein.
Eerlijk is eerlijk. Niet meten met twee maten maar wij daar weg jullie hier weg. Simpel.
Wat gaat er door je heen als je ziet dat er een islamiet door een amerikaanse soldaat doodgeschoten wordt?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:43 schreef Ylias het volgende:
[..]
Ik weet echt niet waar je het over hebt? Wie is "jullie" en wie is "wij"? Ik hoor bij niemand.
En wat weet jij van eerlijkheid? Sterker nog, wat weten wij van eerlijkheid? Weet jij wat eerlijk zou zijn? Dat jij eventjes ruilt met een palestijn in bezet gebied of met iemand die alleen maar armoede kent, met iemand die wat mee heeft gemaakt, dat zou eerlijk zijn, pas dan kun je oordelen (over die situatie). Wat maakt jouw leven beter dan die van iemand anderen, over eerlijkheid gesproken??
Als je eerlijk bent, zwijg je als de graf.
Medelijden voor die arme Amerikaanse soldaat. We gaan allemaal dood toch. Maar onschuldige mensen doden is wel erg triest. Die soldaat zal dat weten, als hij m onterecht doodt. Gisteren nog een reportage gezien over zo een ex-soldaat die er al een paar heeft omgelegd. Hij heeft achteraf spijt en vindt dat de schuldigen berecht moeten worden. Toen de intervieuwer aan de ex-soldaat vroeg: "Dus ook jij, als schuldige?-Antwoordde de ex-soldaat: "Ja, ook ik"quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:01 schreef typtypo het volgende:
[..]
Wat gaat er door je heen als je ziet dat er een islamiet door een amerikaanse soldaat doodgeschoten wordt?
Welk land heeft als enigste ter wereld een zelfmoord academi met 30 k+ aangesloten leden. ?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:25 schreef Meki het volgende:
Israel is een staat die terrorisme steunt
Israel is een staat die liegt en ontkent dat ze wapens hebben terwijl de wereld het allang door heeft
Guess notquote:Iran's President Nobody - The Man Who Burned Carter
Every now and then, along comes a new political leader, and you learn a great deal about the hidden political world -from figuring out why he/she rose to power.
[...]
Which shows who continues to be the real 'Supreme' power in Iran: Ayatollah Khamenei. Post-kiss photos show him leading Ahmadinejad by the hand like a junior.
And thus we come to the real issue: why was President Nobody engineered into place?
The answer lies hidden in the salt flats Eastern Iran. Along with equipment jettisoned by Jimmy Carter's ill-fated bid to rescue American hostages seized in the 1979 storming of the U.S. embassy in Tehran.
Those 444 'Groundhog Days' of the hostage crisis doomed Carter's re-election bid. It was a calculated sabotage. It ended with the release of the hostages --just minutes after Reagan was inaugurated. Which provided the new president with a perfect, feel-good launch pad for his first term.
You don't even have to ponder "who benefits"?
'verheugd' nog welquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:26 schreef Frances het volgende:
Ik sprak vanavond met familie in Israel en ze zijn erg verheugd over de uitspraken gedaan door Iran. Ze hopen dat er vaker vanuit die richting verklaringen in het openbaar gemaakt worden.
Persoonlijk hoop ik dat Israel eindelijk die atoombom die ze heeft gaat gebruiken en Iran van de kaart veegt of zou America die eervolle taak op zich nemen?![]()
waarom hoopt je familie dat, zijn ze achterlijk ofzo ?! Hoe denk jij dat alle landen in de wereld zouden reageren als Israel een land aanvalt omdat een andere land zoiets zegt. Het trieste is is dat Israel zelf eerst aangevallen moet worden zouden ze iets willen doen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:26 schreef Frances het volgende:
Ik sprak vanavond met familie in Israel en ze zijn erg verheugd over de uitspraken gedaan door Iran. Ze hopen dat er vaker vanuit die richting verklaringen in het openbaar gemaakt worden.
Persoonlijk hoop ik dat Israel eindelijk die atoombom die ze heeft gaat gebruiken en Iran van de kaart veegt of zou America die eervolle taak op zich nemen?![]()
Tuurlijk 'eervol'. Nog meer bloedvergieten. Kan er nog wel bij. Alsof we in de wereld nog niet genoeg problemen hebben.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:26 schreef Frances het volgende:
ik denk dat de israeliers zoets hebben van: 'bring it on'...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:08 schreef Roi het volgende:
[..]
waarom hoopt je familie dat, zijn ze achterlijk ofzo ?! Hoe denk jij dat alle landen in de wereld zouden reageren als Israel een land aanvalt omdat een andere land zoiets zegt. Het trieste is is dat Israel zelf eerst aangevallen moet worden zouden ze iets willen doen.
Oud nieuws.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:27 schreef Aurora025 het volgende:
Is het niet fantastisch te zien hoe de propaganda machine van de VS de minds van de mensen om weet te buigen om ons laten te geloven dat Iran dom bezig is en zelf platgegooid moet worden.
http://montages.blogspot.(...)madinejads-face.html
Zou wel grappig zijn als Iran echt een atoombom zou hebben.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:26 schreef Frances het volgende:
Tjah kunnen we weer geld gaan inzamelen voor alle nog levende slachtoffers ofzoquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:26 schreef Frances het volgende:
Idd wtf zou jij (frances) ervan vinden als iemand zei ik hoop dat je familie word weggevaagd door een bomaanslag? Denk dat op zijn minst "not amused" bent (understatement.com).quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:28 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Tjah kunnen we weer geld gaan inzamelen voor alle nog levende slachtoffers ofzo![]()
Goed plan joh..zelf bedacht allemaal? Oh nee die familie van je...vinden ze dat lekker? Hebben ze ooit foto's gezien van slachtoffers van nagasaki??![]()
http://images.google.nl/images?sourceid=navclient&hl=nl&ie=UTF-8&rls=GGLG,GGLG:2005-31,GGLG:nl&q=nagasaki&sa=N&tab=wi
stuur ze de link ff op dan
Kwenie hoor wat jij uitblaat en die familie van je maar euh echt erg ziek om mensen de dood te wensen..
Zeker op die manier..maar goed wereldoorlog drie laat niet langer op zich wachten zo te zien.
Fijn dat er nog mensen blij zijn dat we met zijn allen zullen gaan, KNAL en weg zijn we..
Dag lieve mensen en kinderen en dieren en natuur..
GVD wat een opmerking "mijn familie zou blij zijn dat..."
![]()
Genocide: leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:26 schreef Frances het volgende:
Precies tis net of het niks is tegenwoordig of euh loopt er teveel inteelt rond tegenwoordig ofzo?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:31 schreef yup het volgende:
[..]
Idd wtf zou jij (frances) ervan vinden als iemand zei ik hoop dat je familie word weggevaagd door een bomaanslag? Denk dat op zijn minst "not amused" bent (understatement.com).
Elkaar opblazen/vermoorden is geen optie. Helaas hebben sommige mensen stront in hun ogen oren en hersenen.
daar ging het even niet over..dit ging over een nederlander die zulke dingen denkt evenzo zijn familie in israel..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:33 schreef zoalshetis het volgende:
hey wat grappig. ik neem de woorden van een onbekende familie niet zo serieus als de woorden van een president die een land bestuurt dat bezig is met nucleaire ontwikkelingen...
oh maar wacht ff. wat iran zegt is prima, maar wat israel zegt niet. fijn discussieren hierzo.
di enederlander denkt actie---> reactie. dus eigenlijk ben je nu aan het huilen omdat een president van een fanatiek land wil dat israel van de kaart wordt geveegd. dat doe je mi vooral door je te ontdoen van israeliers, toch?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:35 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
daar ging het even niet over..dit ging over een nederlander die zulke dingen denkt evenzo zijn familie in israel..
Dat is net zo erg...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
di enederlander denkt actie---> reactie. dus eigenlijk ben je nu aan het huilen omdat een president van een fanatiek land wil dat israel van de kaart wordt geveegd. dat doe je mi vooral door je te ontdoen van israeliers, toch?
nee nog erger, omdat iran zal beginnen. maar daar hoor ik je eigenlijk tot nu toe nog niet over.quote:
Snap je punt niet helemaal. Waarom moet het mutually exclusive zijn? Dat die klootmongool in Teheran dergelijke dingen roept is verschrikkelijk, en ik hoop dat de VN er iets aan kan doen, alhoewel dat hetzelfde is als hopen dat Fortuna Sittard de Champions League wint. Maar tegerlijkertijd kots ik op de familieleden van Francis. Waar zie jij dat ik de oproep van die randdebiel minder erg vind?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:33 schreef zoalshetis het volgende:
hey wat grappig. ik neem de woorden van een onbekende familie niet zo serieus als de woorden van een president die een land bestuurt dat bezig is met nucleaire ontwikkelingen...
oh maar wacht ff. wat iran zegt is prima, maar wat israel zegt niet. fijn discussieren hierzo.
had ik het tegen u? wie bent u?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:43 schreef D1 het volgende:
[..]
Snap je punt niet helemaal. Waarom moet het mutually exclusive zijn? Dat die klootmongool in Teheran dergelijke dingen roept is verschrikkelijk, en ik hoop dat de VN er iets aan kan doen, alhoewel dat hetzelfde is als hopen dat Fortuna Sittard de Champions League wint. Maar tegerlijkertijd kots ik op de familieleden van Francis. Waar zie jij dat ik de oproep van die randdebiel minder erg vind?
Hallo slakjes zout opgooiiiiiiiiiquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee nog erger, omdat iran zal beginnen. maar daar hoor ik je eigenlijk tot nu toe nog niet over.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:45 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hallo slakjes zout opgooiiiiiiiii
idem dito zoals het is vat het niet helemaal ofzoquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:43 schreef D1 het volgende:
[..]
Snap je punt niet helemaal. Waarom moet het mutually exclusive zijn? Dat die klootmongool in Teheran dergelijke dingen roept is verschrikkelijk, en ik hoop dat de VN er iets aan kan doen, alhoewel dat hetzelfde is als hopen dat Fortuna Sittard de Champions League wint. Maar tegerlijkertijd kots ik op de familieleden van Francis. Waar zie jij dat ik de oproep van die randdebiel minder erg vind?
Het is niet voor niets dat men niet graag wil dat een land als Iran een atoomwapen heeft snappie? Dus het lijkt me meer dan logisch dat een uitspraak van dit land al dreigend genoeg is, maar om dan anderzijds van naar je mag aannemen ruimdenkender en slimmere mensen een reactie te lezen als en mijn familie kijkt ernaar uit als..quote:
Probleem is dat mensen denken dat iedere individu hetzelfde is.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:34 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Precies tis net of het niks is tegenwoordig of euh loopt er teveel inteelt rond tegenwoordig ofzo?
Alsof er geen greintje verstand of gevoel meer in zit.. al die onschuldige mensen en kinderen die doodgaan door een atoombom?
Djezus CHRISTTTTTTTTTTTT DENK EENS NAAAAAAAAAAAAAAA...
![]()
slakjes en zout zei je?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:47 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Het is niet voor niets dat men niet graag wil dat een land als Iran een atoomwapen heeft snappie? Dus het lijkt me meer dan logisch dat een uitspraak van dit land al dreigend genoeg is, maar om dan anderzijds van naar je mag aannemen ruimdenkender en slimmere mensen een reactie te lezen als en mijn familie kijkt ernaar uit als..
ja sorry hoor...
Ach gush, dacht dat dit een publiek forum was... Wil je wat privacy??quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
had ik het tegen u? wie bent u?
nee ik snap niet dat jij je aangesproken voelde. maar goed als je zo graag mee wil doen, be my guest.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:48 schreef D1 het volgende:
[..]
Ach gush, dacht dat dit een publiek forum was... Wil je wat privacy??
zeg als er een negeer knop bestond op fok zou ik die nu aanzetten, je lult nu echt uit je nek dude.. denk dat het bedtijd voor je is.. trustequote:
Helemaal mee eens!!!!!!!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:48 schreef yup het volgende:
[..]
Probleem is dat mensen denken dat iedere individu hetzelfde is.
Overal heb je rotte appels. Of het nou Marokkaan/Turk/Iranees/Israelier/Palestijn is.
Geloof mij ook in Iran zijn er genoeg leuke en aardige mensen.
Maar nee dat maakt niet uit er zit genoeg kwaad in Iran dus we kunnen het van de kaart vegen
PRECIES hetzelfde geldt voor Israel, al die vieze joden moeten dood want ze onderdrukken met zijn allen Palestijnen... Ik word er echt pissig om...
Als mensen zo kortzichtig blijven denken gaat WO3 inderdaag nog weleens echt gebeuren...
Echt wanneer gaan mensen eens beseffen dat als je zo door blijft denken dat er ooit echt eens oorlog gaat komen... En dan moet je hun eens zien piepen als hun landje ingenomen/aangevalllen word![]()
kom je er verder niet meer uit, lastig kind, ga lekker slapen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:51 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
zeg als er een negeer knop bestond op fok zou ik die nu aanzetten, je lult nu echt uit je nek dude.. denk dat het bedtijd voor je is.. truste
Denk dat je dan Iran nog eens goed moet bekijken. De marionet die de Ayatollahs nu aan de macht hebben gebracht geeft hun eindelijk de mogelijkheid om hun perverse ideeen in daden om te zetten. Je kunt veel kritiek om Amerika hebben (heb ik ook) maar ze hebben 3 aspecten die Iran mistquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:50 schreef yup het volgende:
Ik vind Amerika letterlijk dus heel wat bedreigender voor de wereldvrede dan Iran.
En dat is geen Amerika bashing achtig bedoelt... Ik meen het gewoon...
Wel bedreigender dan Iran alleen, maar Iran is niet alleen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:50 schreef yup het volgende:
Ik vind Amerika letterlijk dus heel wat bedreigender voor de wereldvrede dan Iran.
En dat is geen Amerika bashing achtig bedoelt... Ik meen het gewoon...
Even op 3:quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:55 schreef D1 het volgende:
[..]
Denk dat je dan Iran nog eens goed moet bekijken. De marionet die de Ayatollahs nu aan de macht hebben gebracht geeft hun eindelijk de mogelijkheid om hun perverse ideeen in daden om te zetten. Je kunt veel kritiek om Amerika hebben (heb ik ook) maar ze hebben 3 aspecten die Iran mist
1. Ze zijn (in zekere mate) tot verantwoording te roepen door de internationale gemeenschap
2. Ze zijn gevoelig voor de sentimenten van hun burgers. Dat wil zeggen dat ze toch een zekere steun van hun bevolking nodig hebben om hun plannen te kunnen doorvoeren.
3. Ze zijn niet uit op het vernietigen van de andersdenkenden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |