sociale werkplaatsquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:54 schreef Marrije het volgende:
Ze kijken naar beeldenvan de werkplaats???
Hebben ze dat niet danquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:58 schreef Stereotomy het volgende:
Die sukkels denken dat het andere team 4 uur lang heeft lopen spelen
Okee, jullie blijven eigenwijs.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:51 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Wat ze dus niet doen. En met 2 groepen zou je inderdaad elkaar niet of nauwelijks meer zien. (Of dat erg is voor een paar dagen is dan weer een andere discussie.) Met 3 groepen zijn er altijd 2 groepen 'vrij', dus kan er constant doorgewerkt worden, terwijl je toch tijd zat hebt om met iedereen bij te kletsen.
Laat t 3 uur geweest zijnquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:58 schreef Stereotomy het volgende:
Die sukkels denken dat het andere team 4 uur lang heeft lopen spelen
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:59 schreef Kokstra het volgende:
Natte Lie: "Als ik het zo zie ben ik echt trots op onszelf."
Is het niet zo dat groep 1 (de tv-kijkers) denkt dat groep 2 een speciale handige manier heeft gevonden om de bonen uit te zoeken? En dat ze nu mogen kijken of dat zo is?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:55 schreef Foreverblue het volgende:
Team 1 ziet beelden van team 2. Heel vaag wat bb hiermee wil bereiken.
[afbeelding]
Ach, zelfs als Tanja niet mee zou werken kun je het met 3 ploegen nog oplossen. Over die paar dagen dat de opdracht loopt houdt het in dat iedereen 1 keer een dienst extra meepakt.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens ja. Had best iets kunnen doen. Maar ja.. het is en blijft wel Tanja he.. Lopen op de loopband kon ze zogezegd ook al niet toen ze zwanger was![]()
Of BB had een exra opdracht moeten verzinnen voor haar o.i.d.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:00 schreef Jane het volgende:
crosspost uit het volle topic:
[..]
Is het niet zo dat groep 1 (de tv-kijkers) denkt dat groep 2 een speciale handige manier heeft gevonden om de bonen uit te zoeken? En dat ze nu mogen kijken of dat zo is?
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
DE ene groep wel randsoen en de andere niet volgende week![]()
heeft niet veel zin meer want beide groepen verzaken.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
nog even eigenwijs dan:quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Okee, jullie blijven eigenwijs.
Dan nog maar even een rekensommetje. 1 groep werkt nu 3 uur achtereen. De andere groep werkt 4 uur. Als je tussen iedere wissel een half uur pauze rekent, komt je dus met 4 personen (dus 2 groepen) nog altijd aan 21 manuren per persoon per dag. Dat houdt dus in 84 manuren (4x21) per dag.
Met 3 personen per groep en geen enkele pauze tussen de wissels kom je dus aan 3x24 = 72 manuren per dag. Scheelt nog altijd 12 manuren per dag!!! Is dus op geen enkele mogelijkheid in te halen.
Nee, ze laten alleen beelden zien dat ze aan het spelen zijn. Oftewel laten zien dat het andere team er met de pet naar gooit. Wat de opzet hiervan is is me onduidelijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:00 schreef Jane het volgende:
crosspost uit het volle topic:
[..]
Is het niet zo dat groep 1 (de tv-kijkers) denkt dat groep 2 een speciale handige manier heeft gevonden om de bonen uit te zoeken? En dat ze nu mogen kijken of dat zo is?
Yes helemaal met je eens.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
Oh, het is niet live! Ik dacht dat ze nu live-beelden uit de bonenkamer lieten zien.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Ze laten heel bewust de speelmomenten zien van de anderen![]()
Dat wordt herrie in de tent![]()
Nee, het is een compilatie van het vorige uur toen Joost en Lieske een spelmoment hadden.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:02 schreef scanman01 het volgende:
Zitten ze nu mee te kijken in de kamer naar de groep die aan het werk is
creatief knippen en plakkenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:03 schreef BONG4002 het volgende:
Zijn dit nu de live beelden die ze zien of is het montagewerk?
Montage van de afgelopen dagen... geeft een eenzijdig beeld dus.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:03 schreef BONG4002 het volgende:
Zijn dit nu de live beelden die ze zien of is het montagewerk?
dat wordt zeker oud-hollandsch hommeles!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou het best lachen vinden als idd de ene groep wel op rantsoen en de andere groep niet...
Je begrijpt het niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
nog even eigenwijs dan:
21 manuren per persoon per dag.. impliceert dat ze dus 3 uur hebben per etmaal voor eten, drinken, roken en slapen... lijkt me niet helemaal correct
Kan haar toch geen reet schelen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:00 schreef Kinga het volgende:
Lieske wordt wel grond ingetrapt nu..
Zou erg oneerlijk zijn, want volgens mij heeft groep2 iig tot vannacht elke keer meer werk verzet. Groep 1 dacht namelijk zelfs dat de anderen een trucje gevonden hadden en dat niet aan hun vertelden.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou het best lachen vinden als idd de ene groep wel op rantsoen en de andere groep niet...
Nee hoor, dat is onzin deze opdracht was gewoon niet te halenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:59 schreef arneaux het volgende:
[..]
Laat t 3 uur geweest zijn![]()
tGaat erom dat ze zien dat de opdracht mislukt door de andere groep
Inderdaad. Ze moeten gewoon tellen hoeveel ze er gedaan hebben, en groep 2 heeft tot nu toe altijd meer gedaan dan 1. Wat maken deze beelden dan uit? Ze DOEN gewoon meer.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:04 schreef Jane het volgende:
[..]
Zou erg oneerlijk zijn, want volgens mij heeft groep2 iig tot vannacht elke keer meer werk verzet. Groep 1 dacht namelijk zelfs dat de anderen een trucje gevonden hadden en dat niet aan hun vertelden.
Maar dat weten ze niet van elkaar. Dat maakt het wel weer grappig! Dan denkt de groep die niet op rantsoen hoeft dat ze hard genoeg gewerkt hebben en de anderen hebben depest in dat ze wél op rantsoen moeten ondanks dat zij harder gewerkt hebben.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:04 schreef Jane het volgende:
Zou erg oneerlijk zijn, want volgens mij heeft groep2 iig tot vannacht elke keer meer werk verzet. Groep 1 dacht namelijk zelfs dat de anderen een trucje gevonden hadden en dat niet aan hun vertelden.
morgenavond in de LIVE-showquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:06 schreef stormiot het volgende:
jammer dat we niets zien van de DBK
Nathalie hoorde ik anders ook wel vaak roepen: NAH JAAA ZEGquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:05 schreef arneaux het volgende:
Menno is nog wel t meest gepikkeerd geloof ik.
Snap je wel, maar 21 manuren PER PERSOON, per dag kan idd niet. Zouden ze gewoonweg maar 3 uur hebben vooor de rest. Dus ergens maakje een rekenfoutquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet.
Het gaat er gewoon om dat er met 3 groepjes van 3 dus constant 3 personen aan het werk zijn. Met 2 groepjes zijn er dus constant 4 personen aan het werk. Zo moeilijk is het toch niet
maar: 3x3=9 en 2x4 is 8... dus altijd een winst van 8 manurenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet.
Het gaat er gewoon om dat er met 3 groepjes van 3 dus constant 3 personen aan het werk zijn. Met 2 groepjes zijn er dus constant 4 personen aan het werk. Zo moeilijk is het toch niet
Nee, ze keken nu vijf minuten en dachten dat het een compilatie van een uur of anderhalf was.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:04 schreef Cuaderno het volgende:
volgens mij denken zij dat het live is
Dat kunnen ze toch tellen? Ze kunnen de zakjes toch tellen?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:06 schreef ernie09 het volgende:
[..]
Maar dat weten ze niet van elkaar. Dat maakt het wel weer grappig! Dan denkt de groep die niet op rantsoen hoeft dat ze hard genoeg gewerkt hebben en de anderen hebben depest in dat ze wél op rantsoen moeten ondanks dat zij harder gewerkt hebben.
de Exit-Rob groep!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:08 schreef Marrije het volgende:
Joost zat toch net nog te verkondigen dat hij blij was dat hij niet bij Rob in de groep zat en dat in zijn eigen groepje 'gewoon alles kon'. Komt ie achter als hij nog een week op rantsoen zit en de Rob-groep niet![]()
idd. Ik zit me vaak ZO op te vreten als ik Nova of Twee Vandaag kijk en ZULKE ongelovelijke subjectieve compilaties ziequote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:07 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Nee, ze keken nu vijf minuten en dachten dat het een compilatie van een uur of anderhalf was.
maakt toch niet uit we komn er toch wel achter.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:06 schreef stormiot het volgende:
jammer dat we niets zien van de DBK
Dat weet ik zo net nog niet. Als ze fatsoenlijk hadden samengewerkt en de pauzes tussen de ene en de andere groep niet zo schandalig lang hadden gehouden. Scheelt toch zo'n 2,5 uur werken op een dag.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:06 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is onzin deze opdracht was gewoon niet te halen
Maar vannacht waren ze nog zakken aan het tellen hoor. Hoeveel ze er in een uur gedaan hadden. Er was volgens mij een soort (gezonde) competitie tussen de groepen, wie er meer zakken vol kreeg. Dus ik denk dat ze echt wel van elkaar weten hoeveel ze gedaan hebben.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:06 schreef ernie09 het volgende:
[..]
Maar dat weten ze niet van elkaar. Dat maakt het wel weer grappig!
jammer dat ik niet in de buurt woonquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
maakt toch niet uit we komn er toch wel achter.
Als je in de beurt woont dan zou je via een scanner de gespreken kunnen volgen.
Draadloos moet te volgen zijn..
Daarmee is de opdracht dus al mislukt.. aangezien in de opdracht ook duidelijk werd vermeld dat er minimaal een bepaald aantal personen moesten werken toch?quote:Maar Menno wil Big Brother laten zien dat hij geen afhaker is. Nadat Roel naar bed is vertrokken, beraadt hij zich nog even in de Woonkamer, maar er is geen twijfel mogelijk: 'Ik zal en moet doorgaan', zal hij bij zichzelf gedacht hebben. Helemaal alleen nestelt hij zich tussen de bonen en fluit hij zijn eigen arbeidsvitaminen.
Deze opdracht is zeker niet te halen nee. Als je door de bonen gaat rollen, niet werkt, constant loopt te kutten.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:06 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is onzin deze opdracht was gewoon niet te halen
bb is lekker aan het stoken ja, maar dat deden ze eigenlijk ook al toen ze groep 2 lieten weten dat groep 1 het fout deed, zonder eerst af te wachten hoe groep 2 het zelf zou doen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:09 schreef scanman01 het volgende:
BB heeft door dat ze op deze manier geen zak hebben om uit te zenden, vandaar dat ze nu met wat vreemde dingen komen.
Nee, dat stond er niet... maximaal 4... dus 1 mag ook.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:11 schreef teamlead het volgende:
overigens van de talpa site:
[..]
Daarmee is de opdracht dus al mislukt.. aangezien in de opdracht ook duidelijk werd vermeld dat er minimaal een bepaald aantal personen moesten werken toch?
Je moet het gewoon zien dat op de ene manier constant 4 man aan het werk is in de werkkamer. Op de andere manier is er dus constant 3 man aan het werk in de werkkamer.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar: 3x3=9 en 2x4 is 8... dus altijd een winst van 8 manuren
toch
Ja dat dacht ik dus ook, maar is nergens in de opdracht terug te vinden.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
Daarmee is de opdracht dus al mislukt.. aangezien in de opdracht ook duidelijk werd vermeld dat er minimaal een bepaald aantal personen moesten werken toch?
Volgensmij is deze opdracht al 10 keer mislukt, ze hebben zoveel fout gedaan.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
Op de BB-log stond dat ook, maar de update zei dat niemand precies wist of er een minimum aantal personen was.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:59 schreef Copycat het volgende:
Beter kunnen ze beelden laten zien van hoe gedisciplineerd het er in een sociale werkplaats aan toe gaat.
BB kan stoken wat ie wil , deze groep is niet kapot te krijgen, als er überhaupt al spanningen komen dan is dat alweer binnen 5min uitgesprokenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:11 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
bb is lekker aan het stoken ja, maar dat deden ze eigenlijk ook al toen ze groep 2 lieten weten dat groep 1 het fout deed, zonder eerst af te wachten hoe groep 2 het zelf zou doen.
ok 4 groepjes van 2 personen... 4x2 =8. Je redenatie klopt dus nietquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je moet het gewoon zien dat op de ene manier constant 4 man aan het werk is in de werkkamer. Op de andere manier is er dus constant 3 man aan het werk in de werkkamer.
Als jouw sommetje zou kloppen zou je dus nog beter met 2 mensen per groep kunnen werken, verdeeld over 4 groepjesKlopt natuurlijk niet, want dan heb je constant maar 2 personen in de werkkamer aan het werk.
Maak het sommetje maar.
Scan er zijn steeds meer mensen die niet zonder rekenmachiene kunnen rekenenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet.
Je hebt geen eten, dus je hebt geen energie. Dan heb je ook ècht geen zin meer om iets te doen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:11 schreef arneaux het volgende:
[..]
Deze opdracht is zeker niet te halen nee. Als je door de bonen gaat rollen, niet werkt, constant loopt te kutten.
Klopt heeft geen zin.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
BB kan stoken wat ie wil , deze groep is niet kapot te krijgen, als er überhaupt al spanningen komen dan is dat alweer binnen 5min uitgesproken
Pffff. dit wordt lastigquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Snap je wel, maar 21 manuren PER PERSOON, per dag kan idd niet. Zouden ze gewoonweg maar 3 uur hebben vooor de rest. Dus ergens maakje een rekenfout
Ik heb zo het vermoeden dat ze geen van allen door die selectieprocedure heen zullen komenquote:
Of die niet weten wat het begrip 'manuur' inhoudt.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:15 schreef cuall het volgende:
[..]
Scan er zijn steeds meer mensen die niet zonder rekenmachiene kunnen rekenen
Ik vind die samenhorigheid maar schijn. Zodra het er maar op lijkt dat iemand iets meer krijgt dan een ander, heb je de poppen aan het dansen. Ze durfen gewoon niet teveel uit te spreken omdat ze bang zijn dan genomineerd te worden.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
BB kan stoken wat ie wil , deze groep is niet kapot te krijgen, als er überhaupt al spanningen komen dan is dat alweer binnen 5min uitgesproken
Misschien werken ze zo wel bepaalde nominaties in de hand en dat is dus knap vals.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nathalie hoorde ik anders ook wel vaak roepen: NAH JAAA ZEG
je vergeet dat op de andere manier (3 groepen met 3 personen) er wel in totaal 1 persoon meer aan het werk isquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je moet het gewoon zien dat op de ene manier constant 4 man aan het werk is in de werkkamer. Op de andere manier is er dus constant 3 man aan het werk in de werkkamer.
Als jouw sommetje zou kloppen zou je dus nog beter met 2 mensen per groep kunnen werken, verdeeld over 4 groepjesKlopt natuurlijk niet, want dan heb je constant maar 2 personen in de werkkamer aan het werk.
Maak het sommetje maar.
misschien moeten er maar een paar fokkers morgen tijdens de LIVE-show laten zien hoe het (waarschijnlijk) wel te halen was geweestquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:18 schreef Stereotomy het volgende:
Zie dat dan op die beelden
Gaan ze uit de ruwe stapel nauwkeurig en sloom 3 soorten bonen vissen en op 3 verschillende stapeltjes gooien, en dan vier personen die dit allemaal hetzelfde doen
EERST door twee mensen snel alle bonen uit de stapel sorteren, en dan nog 2 mensen die ieder 1 boontype uit de bonenstapel vissen, hou je automatisch 1 soort over en voila, dan ben je veel sneller klaar.
omfg
doe je dit nou expres?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
je vergeet dat op de andere manier (3 groepen met 3 personen) er wel in totaal 1 persoon meer aan het werk is
als je uitgaat van 8 uur per dag slapen en 1 uur per dag pauze, heb je dus 15 uur per persoon per dag effectief over.
1 groepje van 4 personen zijn dus 60 effectieve uren per dag
2 groepjes van 4 zijn dus 120 effectieve uren per dag
1 groepje van 3 zijn dus 45 effectieve uren per dag
3 groepjes van 3 zijn dus 135 effectieve uren per dag
Hoe kom je eigenlijk bij zo'n live-show? Lijkt me wel leuk om daar eens heen te gaan. Die zusjes van Didoquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:20 schreef Giggio het volgende:
[..]
misschien moeten er maar een paar fokkers morgen tijdens de LIVE-show laten zien hoe het (waarschijnlijk) wel te halen was geweest
Het heeft dus geen zin om te gaan stoken om de door jouw genoemde redenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:19 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
Ik vind die samenhorigheid maar schijn. Zodra het er maar op lijkt dat iemand iets meer krijgt dan een ander, heb je de poppen aan het dansen. Ze durfen gewoon niet teveel uit te spreken omdat ze bang zijn dan genomineerd te worden.
De groep van Rob weet idd precies wat de anderen gedaan hebben. Ze hebben al meerdere keren gezegd dat ze er niets van snappen hoe de andere groep zoveel zakjes klaar kan hebben iedere keer. Rob zat daarom konstant te denken welke handigheid de andere groep hanteert.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:09 schreef Jane het volgende:
[..]
Maar vannacht waren ze nog zakken aan het tellen hoor. Hoeveel ze er in een uur gedaan hadden. Er was volgens mij een soort (gezonde) competitie tussen de groepen, wie er meer zakken vol kreeg. Dus ik denk dat ze echt wel van elkaar weten hoeveel ze gedaan hebben.
watquote:
135 uren... maar die groepjes mogen niet gelijk aan het sorterenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
je vergeet dat op de andere manier (3 groepen met 3 personen) er wel in totaal 1 persoon meer aan het werk is
als je uitgaat van 8 uur per dag slapen en 1 uur per dag pauze, heb je dus 15 uur per persoon per dag effectief over.
1 groepje van 4 personen zijn dus 60 effectieve uren per dag
2 groepjes van 4 zijn dus 120 effectieve uren per dag
1 groepje van 3 zijn dus 45 effectieve uren per dag
3 groepjes van 3 zijn dus 135 effectieve uren per dag
Idd... wat zou er allemaal besproken moeten worden....quote:
- mensen in de kamer die niets doenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:12 schreef Remzz het volgende:
Volgensmij is deze opdracht al 10 keer mislukt, ze hebben zoveel fout gedaan.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Pffff. dit wordt lastig
Als ze die 24 uur slechts met 4 personen zouden werken heb je gelijk. Maar ze worden dus afgewisseld aangezien ze 9 mensen hebben die die manuren volmaken. Het gaat niet om de personen, maar om de manuren.
Als er 1 persoon non stop in de werkkamer zou werken, draait die dus 24 manuren (en die ene persoon wordt wel steeds afgewisseld, maar het blijft 24 manuren). Met 2 personen in de werkkamer is het dus 48 manuren per dag. Met 3 personen is het 72 manuren. Met 4 personen heb je 96 manuren.
Als je het nu nog niet snapt, dan geeft ik het op
dochter van Rob EN Ralphquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe kom je eigenlijk bij zo'n live-show? Lijkt me wel leuk om daar eens heen te gaan. Die zusjes van Didoen de dochter van Rob
en Ralph
zijn vast wel leuk in het eggie.
Dat blijkt ja. Ik geef het nu ook maar gewoon opquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:15 schreef cuall het volgende:
[..]
Scan er zijn steeds meer mensen die niet zonder rekenmachiene kunnen rekenen
oei.. ai... auw...... ze hebben er al 9.....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Pffff. dit wordt lastig
Als ze die 24 uur slechts met 4 personen zouden werken heb je gelijk. Maar ze worden dus afgewisseld aangezien ze 9 mensen hebben die die manuren volmaken. Het gaat niet om de personen, maar om de manuren.
Als er 1 persoon non stop in de werkkamer zou werken, draait die dus 24 manuren (en die ene persoon wordt wel steeds afgewisseld, maar het blijft 24 manuren). Met 2 personen in de werkkamer is het dus 48 manuren per dag. Met 3 personen is het 72 manuren. Met 4 personen heb je 96 manuren.
Als je het nu nog niet snapt, dan geeft ik het op
Nee precies en ons pap schopt me onder m'n reet als ikhet nu nog niet begrijp. Heb al zo vaak met hem meegekeken maar snap er de ballen van. (is calculator/werkvoorbereider)quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Of die niet weten wat het begrip 'manuur' inhoudt.
Het klopt dat je met mijn indeling minder manuren maakt. Maar de 'noodzaak' voor die idioot lange wissels haal je weg, dat levert weer winst op.
En ik denk dat je met 3 man efficienter kan werken aan die tafel, maar dat is uiteraard een veronderstelling.
Dat heb ik net toch voorgerekend. Met een half uur pauze tussen iedere wissel, scheelt het 3 manuren per dag. Met constant 3 mensen aan het werk ipv 4 scheelt het 24 manuren per dag!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Of die niet weten wat het begrip 'manuur' inhoudt.
Het klopt dat je met mijn indeling minder manuren maakt. Maar de 'noodzaak' voor die idioot lange wissels haal je weg, dat levert weer winst op.
En ik denk dat je met 3 man efficienter kan werken aan die tafel, maar dat is uiteraard een veronderstelling.
Ik vroeg me af of je een beetje liep te stangen, of dat je het echt niet begreep.quote:
Ja, ik geef het op.. echtquote:
neuh.. maakte 1 domme fout:"ik ging er vanuit dat ze nu met 8 man aan het werk zijn en in de 3x3-constructie zouden ze met 9 man aan het werk zijn...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:27 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of je een beetje liep te stangen, of dat je het echt niet begreep.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:28 schreef Isabeau het volgende:
spannend nu
Menno zegt dat BB boos is
Niet over het eten.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:32 schreef Isabeau het volgende:
Chantal zei trouwens dat ze niet zeurde![]()
ZIE JE WELquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:32 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, ik ben wel benieuwd naar de oplossing van BB. Ik had voor mezelf een oplossing die mij beter leek (eerst alle bonen op een stapel gooien, daarna twee soorten bonen eruit vissen en de derde overhouden), maar als BB een nog betere oplossing heeft ben ik daar uiteraard erg benieuwd naar.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
neuh.. maakte 1 domme fout:"ik ging er vanuit dat ze nu met 8 man aan het werk zijn en in de 3x3-constructie zouden ze met 9 man aan het werk zijn...
Dat is waar, Rob en Joost zeiken zo luid ove rhet eten dat de rest niet meer durftquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:33 schreef Jane het volgende:
Niet over het eten.
Verder wel contstant natuurlijk.
Ja, en zij moeten het van BB voorgekauwd krijgenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:35 schreef arneaux het volgende:
Zoals Menno het nu uitlegd heb ik t al een aantal keer hier op t forum voorbij zien komen
quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
ZIE JE WEL![]()
![]()
![]()
Grote bonenstapel maken, en dan 2 kleuren eruit vissen, hou je de 3e over
nou ja, we weten allemaal toch al dat zelfkennis niet haar sterkste punt is...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:32 schreef Isabeau het volgende:
Chantal zei trouwens dat ze niet zeurde![]()
Ik vind het dus wel vreemd, want ze zijn WEER als kippen zonder kop aan het werk gegaan, zonder ook maar iets echt te bespreken en ze hebben continue geklaagd!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:31 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind persoonlijk dat het nergens op slaat wat BB ze nu flikt, maar goed.
Als een opdracht onhaalbaar lijkt (en dat is al de derde keer naar mijn mening) dan krijg je reacties als deze die nu zijn geweest zijn. Ik vind het niet zo vreemd.
Klopt, gisteravond zei ze ook tegen Joost dat ze met dit rantsoen geen echte honger heeft.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:32 schreef Jane het volgende:
Chantal heeft wel gelijk, ik heb haar niet horen zeuren over het eten.
Gho wat zijn we slim zullen we de volgende week de opdracht voor hun doen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:32 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, ik ben wel benieuwd naar de oplossing van BB. Ik had voor mezelf een oplossing die mij beter leek (eerst alle bonen op een stapel gooien, daarna twee soorten bonen eruit vissen en de derde overhouden), maar als BB een nog betere oplossing heeft ben ik daar uiteraard erg benieuwd naar.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:36 schreef Cuaderno het volgende:
nou ja, we weten allemaal toch al dat zelfkennis niet haar sterkste punt is...
Omdat Menno vanmorgen in zijn eentje aan het werken wasquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:35 schreef riri het volgende:
Dat BB nou Menno neemt om dit te vertellen....
Vind Menno iets engs hebben,dat is al zo'n streber die alles doet voor geld...
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
Gho wat zijn we slim zullen we de volgende week de opdracht voor hun doen.
terwijl ze hem dus eigenlijk gewoon dankbaar moeten zijn.. Hij is de enige die niet wilde opgeven....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:37 schreef BBscanner het volgende:
Menno is nu weer de lul!Chantal is het weer helemaal zat!
hahaha! gelukkig kunnen we altijd op haar rekenen!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:37 schreef Jane het volgende:
Chantal gaat nu gelukkig wel weer zeuren.
quote:
LOLquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
- ik hou niet van roddelen
- alles wat ik tegen iemand zeg zou ik ook in diens gezicht kunnen zeggen
- ik hou niet van stoken
quote:
nee hoor.. tanja gaat gewoon lekker naar huisquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:40 schreef Giggio het volgende:
TANJA GAAT WINNEN!!!!!! ZE VERDIENT HET!!!!!!!!!
Inderdaad, heel sneu.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:37 schreef arneaux het volgende:
En nu gaan ze Menno afzeiken. Heel sneu.
Volgens mij ingrid...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:41 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
ik heb het niet gehoord, maar laat me raden.... opmerking van chantal?
Tanja heeft het *weer* vantevoren van BB te horen gekregenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:39 schreef Kleintje het volgende:
hahahaha... ja dat is waar... TANJA had weer gelijk! Geweldig!!!
Ja hoor... geef 350.000 aan de asociale zeurende zeugquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:40 schreef Giggio het volgende:
Komt ie ook, en met hem de rest van de bewoners. Alleen ligt dat niet aan de opdrachten van BB, maar aan de instelling van de bewonersquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:40 schreef Isabeau het volgende:
Roel vindt dat hij met die opdrachten als een randdebiel overkomt
Ja, die heeft de bevalling niet opgegevenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:40 schreef Giggio het volgende:
Zeg 'ns!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:41 schreef riri het volgende:
gaan ze het ene groepje het idee geven dat die zich beter gedragen en de anderen moeten zich schuldig voelen
Roel heeft nu groot gelijk met wat hij nu zegt
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, die heeft de bevalling niet opgegevenVoor de rest was er niets wat ze kòn opgeven.
ze passen wel bi jelkaar het zijn twee grote zeurpietenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:41 schreef Kokstra het volgende:
Chantal: "Ik zeur helemaal niet over eten!"
Joost: "Ik zeur wel over eten, want ik heb gewoon honger!"
Nee het zijn Linzen! dit zei Lieske ook alquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:41 schreef Day het volgende:
Zie je wel, het zijn wel gele erwten!
Jullie met je mais!
er lopen 9 zeurende varkens in het huis rondquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:42 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ja hoor... geef 350.000 aan de asociale zeurende zeug![]()
wat het iets minderquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:42 schreef Springsteen27 het volgende:
Ze verdient een nekschot ja...
Als die wint, dan is dit echt mijn laatste BB geweest. Het zou wel enorm lachwekkend zijn als Tanja wintquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, die heeft de bevalling niet opgegevenVoor de rest was er niets wat ze kòn opgeven.
Menno staat natuurlijk wel vlak voor een exitquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:41 schreef Jane het volgende:
[..]
Inderdaad, heel sneu.
Chantal snapt het van BB wel, maar neemt het de andere groep kwalijk. Wat een kutwijf!!!
Trouwens, de rest doet lekker mee. Het is niet alleen Chantal.
Trouwens, ook al was het wel verboden geweest om in z'n eentje door te gaan, dan nog vindt ik Menno een kanjer dat hij daar ging zitten. De rest had het immers al min of meer opgegeven!
chantal heeft haar hersenen uitgelult.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:42 schreef Jane het volgende:
Nou gaat Chantal zeiken dat BB ze niet gelijk helemaal uitgetekend heeft hoe ze de opdracht moesten aanpakken. Hee, je kunt toch ook zelf nadenken, trut!
Ze wisten van te voren niet hoeveel kilo bonen er lag... dus kan je het ook niet uitrekenen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:42 schreef scanman01 het volgende:
Nee Chantal.. Dat had je zelf moeten berekenen !
CHANTAL IS NOG GEWOON OP DE OUDE MANIER BEZIG!!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
chantal heeft haar hersenen uitgelult.
Chantal is een beetje dom
Tanja is gewoon op haar best in een passiefe rolquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:45 schreef Jane het volgende:
Ze balen best dat ze Tanja's advies niet hebben aangenomen.
Nèhnèhnèhnèhnèh!
Dat had ik ook al bedachtquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:45 schreef Stereotomy het volgende:
Volgens mij werkt de nieuwe techniek niet als ze niet EERST de omgeving om de tafel schoonmaken, alvorens ze de gele linzen op de grond beginnen te gooien.
dat was een risico dat ze zelf namen hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:46 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind dat ze gelijk hebben. Als een opdracht al vrij snel onhaalbaar lijkt en zelfs misschien wel is, dan krijg je altijd dat soort reacties. Is niet meer dan logisch. 1 keer zijn ze gewoon doorgegaan ondanks dat ze wisten dat ze het nietmeer konden halen (de winnie de pooh zakjes) en toen kregen ze een strafrantsoen van brood, water en uien.
Daar heb je gelijk in ja. Dus die brief van BB met het juiste aantal, hadden ze al eerder moeten krijgen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze wisten van te voren niet hoeveel kilo bonen er lag... dus kan je het ook niet uitrekenen.
Zeg, Isabeau, gaan wij binnenkort weer es vrijblijvend daten?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat had ik ook al bedacht
Maar goed, echt slim waren ze niet.
En als je goed kijkt zie je dat de mensen die zich heel druk aan het maken zijn over net (oa Chantal) terwijl ze praten dus niet doorwerken.
Ik ben het met je eens. Ze hebebn wel erg veel onhaalbare opdrachten gehad die mensen alleen in dat tempo kunnen uitvoeren na lang oefenen en nadat de techniek is uitgelegd.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:46 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind dat ze gelijk hebben. Als een opdracht al vrij snel onhaalbaar lijkt en zelfs misschien wel is, dan krijg je altijd dat soort reacties. Is niet meer dan logisch. 1 keer zijn ze gewoon doorgegaan ondanks dat ze wisten dat ze het nietmeer konden halen (de winnie de pooh zakjes) en toen kregen ze een strafrantsoen van brood, water en uien.
Chantal is gewoon zo over de zeik, dat ze weigert de beste methode toe te passen, omdat de andere groep het ze is komen zeggen. Dom wijf zeg!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
CHANTAL IS NOG GEWOON OP DE OUDE MANIER BEZIG!!![]()
![]()
![]()
of zie ik dat verkeerd? Ik zie toch echt 2 kleine stapeltjes met bonen voor haar neus
Klopt ja, vond ik ook onzin. BB moet niet zeuren over het harde werken van ze. Krijgen ze dan ook extra geld als ze de weekopdracht halen + nog 200 extra zakjes?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond dat gezeik ove rgeld ook onzin hoor. Dat ze moeten weken voor die paar ton. Ja daaag. Ze moeten in BB zitten voor dat geld en dat werken is voor eten.
Is goed hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:48 schreef Stereotomy het volgende:
Zeg, Isabeau, gaan wij binnenkort weer es vrijblijvend daten?![]()
![]()
fijngemalen havermout ook een lijntje?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:50 schreef Kinga het volgende:
WTF heeft die Lieske geslikt en gesnoven?
en ze mochten niks meer vragen in de DBK dus hadden inderdaad nooit een juiste berekening maken.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in ja. Dus die brief van BB met het juiste aantal, hadden ze al eerder moeten krijgen.
Ik schijn de enige te zijn hier, maar kan het HEEL goed begrijpen. Ik vind dat ze volkomen gelijk hebben.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:47 schreef Jane het volgende:
Het kan Lieske niks schelen dat ze als lapszwans overkomt.
Mijn God, ze gaan wel over de zeik zeg!En volgens mij gaat het sorteren nu helemaal niet meer goed.
precies.. als ze gewoon even de tijd hadden genomen om te overleggen en hadden nagedacht hadden ze het makkelijk kunnen halen...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
en ze mochten niks meer vragen in de DBK dus hadden inderdaad nooit een juiste berekening maken.
Maar goed ze beginnen gewoon aan de opdracht zonder er eerst over na te denken.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:51 schreef frizti het volgende:
het blijven domme eikels. Ze hebben net te horen gekregen hoe de methode is en nog doen ze het verkeerd.
Ik negrijp de reactie ook wel hoor. Menno bracht het ook hilarisch en zoals BB ze kinderachtig de les leest is ook belachelijk. Wat ik al zei: dat geld op het eind is voor het in BB zitten. Niet om bonen te sorteren.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:51 schreef scanman01 het volgende:
Ik schijn de enige te zijn hier, maar kan het HEEL goed begrijpen. Ik vind dat ze volkomen gelijk hebben.
erg belangrijk dat roken je wordt er alleen maar ziek vanquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:50 schreef Jane het volgende:
Chantal: Ik mag dus ook geen sigaret meer tussendoor roken!![]()
Dat lijkt me wel het juiste momentquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:52 schreef Kinga het volgende:
Ik heb weer sterk de behoefte om Lieske te slaan.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:49 schreef arneaux het volgende:
[..]
Klopt ja, vond ik ook onzin. BB moet niet zeuren over het harde werken van ze. Krijgen ze dan ook extra geld als ze de weekopdracht halen + nog 200 extra zakjes?
Zou ik niet doen, want dan krijg je het met mij aan de stokquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:52 schreef Kinga het volgende:
Eensch!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:49 schreef BBscanner het volgende:
Moet zeggen dat ik meer respect heb voor Groep 2 de lolbroeken dan voor het zanggroepje zeiksnorren in Groep 1![]()
BONEN Groep 2RESPECT!
![]()
Vind ik ook! Ik vind deze opdracht ook ridicuul en niet haalbaar, dus ik begrijp hun reactie wel.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:53 schreef Foreverblue het volgende:
Wat ik me afvraag...
In de brief van BB net staat dat ze overkomen als lapzwansen... ik zie dat soms ook op Fok overkomen, maar over het algemeen zie ik posts met begrip voor de bewoners als een opdracht niet haalbaar is. Dus bb leest ergens anders dan Fok lijkt me. Of ze zijn selectieve lezers.
Neem aan dat je het over Bonen groep 2. Mijn respect hebben ze!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik schijn de enige te zijn hier, maar kan het HEEL goed begrijpen. Ik vind dat ze volkomen gelijk hebben.
wat zeiden ze dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:54 schreef Kinga het volgende:
OEE Dido wordt zwart gemaakt...das voor het eerst dat ik dat hoor
De weekopdrachten zijn natuurlijk wel een onderdeel van 'in BB zitten'.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik negrijp de reactie ook wel hoor. Menno bracht het ook hilarisch en zoals BB ze kinderachtig de les leest is ook belachelijk. Wat ik al zei: dat geld op het eind is voor het in BB zitten. Niet om bonen te sorteren.
Ja, en die tijdens weekopdracht Rookverbod gewoon weer een sigaret opsteekt en te beroerd is daarover Chantal tijdig te informeren, die heeft het geld verdiend met haar Kermis de Kikkerquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als die wint, dan is dit echt mijn laatste BB geweest. Het zou wel enorm lachwekkend zijn als Tanja wint... Een persoon die alles behalve is afgesloten van de buitenwereld en die niet 24 uur per dag camera's op zich gericht had die gaat winnen??? Denk het niet
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:55 schreef Stereotomy het volgende:
Chantal kan nu elk moment stikken in haar GNA GNA's
Precies!!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik negrijp de reactie ook wel hoor. Menno bracht het ook hilarisch en zoals BB ze kinderachtig de les leest is ook belachelijk. Wat ik al zei: dat geld op het eind is voor het in BB zitten. Niet om bonen te sorteren.
Er zou begrip zijn geweest als de bewoners wat meer inzet hadden getoond... De meeste opdrachten zijn gewoon haalbaar. De bewoners komen er zélf gewoon niet op om de opdracht op de meest productieve manier uit te voeren....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:53 schreef Foreverblue het volgende:
Wat ik me afvraag...
In de brief van BB net staat dat ze overkomen als lapzwansen... ik zie dat soms ook op Fok overkomen, maar over het algemeen zie ik posts met begrip voor de bewoners als een opdracht niet haalbaar is. Dus bb leest ergens anders dan Fok lijkt me. Of ze zijn selectieve lezers.
Dat heb ik nu dagelijks met Chantalquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:52 schreef Kinga het volgende:
chantal is zelf half surinaamsquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:56 schreef Foreverblue het volgende:
Hahahaha ze lachen zich rot om surinamers.... zal bb daar ook wel weer boze mails over krijgen
GNA GNA GNA GNA GNAquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:57 schreef Isabeau het volgende:
Je kan beter al lachend en lol makend de opdracht niet halen dan serieus sachrijnig keihard doorwerkend met hetzelfde resultaat![]()
Ook al zo'n achterlijke dooddoener. Waarom eigenlijk niet? Wat móeten ze dan? Ze moeten proberen te winnen en ondertussen opdrachten doen voor eten en extra's. Daarnaast de regels opvolgen (niet fluisteren, geen tentje bouwen, geen geweld gebruiken jegens andere bewoners). Méér hoeven ze niet. Dat het geen vakantiehuis zou zijn vind ik dus bullshit.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:57 schreef flugeltje het volgende:
En ik zeg het nogmaals. Het is daar verdomme geen vakantiehuis!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |