sociale werkplaatsquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:54 schreef Marrije het volgende:
Ze kijken naar beeldenvan de werkplaats???
Hebben ze dat niet danquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:58 schreef Stereotomy het volgende:
Die sukkels denken dat het andere team 4 uur lang heeft lopen spelen
Okee, jullie blijven eigenwijs.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:51 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Wat ze dus niet doen. En met 2 groepen zou je inderdaad elkaar niet of nauwelijks meer zien. (Of dat erg is voor een paar dagen is dan weer een andere discussie.) Met 3 groepen zijn er altijd 2 groepen 'vrij', dus kan er constant doorgewerkt worden, terwijl je toch tijd zat hebt om met iedereen bij te kletsen.
Laat t 3 uur geweest zijnquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:58 schreef Stereotomy het volgende:
Die sukkels denken dat het andere team 4 uur lang heeft lopen spelen
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:59 schreef Kokstra het volgende:
Natte Lie: "Als ik het zo zie ben ik echt trots op onszelf."
Is het niet zo dat groep 1 (de tv-kijkers) denkt dat groep 2 een speciale handige manier heeft gevonden om de bonen uit te zoeken? En dat ze nu mogen kijken of dat zo is?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:55 schreef Foreverblue het volgende:
Team 1 ziet beelden van team 2. Heel vaag wat bb hiermee wil bereiken.
[afbeelding]
Ach, zelfs als Tanja niet mee zou werken kun je het met 3 ploegen nog oplossen. Over die paar dagen dat de opdracht loopt houdt het in dat iedereen 1 keer een dienst extra meepakt.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens ja. Had best iets kunnen doen. Maar ja.. het is en blijft wel Tanja he.. Lopen op de loopband kon ze zogezegd ook al niet toen ze zwanger was![]()
Of BB had een exra opdracht moeten verzinnen voor haar o.i.d.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:00 schreef Jane het volgende:
crosspost uit het volle topic:
[..]
Is het niet zo dat groep 1 (de tv-kijkers) denkt dat groep 2 een speciale handige manier heeft gevonden om de bonen uit te zoeken? En dat ze nu mogen kijken of dat zo is?
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
DE ene groep wel randsoen en de andere niet volgende week![]()
heeft niet veel zin meer want beide groepen verzaken.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
nog even eigenwijs dan:quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Okee, jullie blijven eigenwijs.
Dan nog maar even een rekensommetje. 1 groep werkt nu 3 uur achtereen. De andere groep werkt 4 uur. Als je tussen iedere wissel een half uur pauze rekent, komt je dus met 4 personen (dus 2 groepen) nog altijd aan 21 manuren per persoon per dag. Dat houdt dus in 84 manuren (4x21) per dag.
Met 3 personen per groep en geen enkele pauze tussen de wissels kom je dus aan 3x24 = 72 manuren per dag. Scheelt nog altijd 12 manuren per dag!!! Is dus op geen enkele mogelijkheid in te halen.
Nee, ze laten alleen beelden zien dat ze aan het spelen zijn. Oftewel laten zien dat het andere team er met de pet naar gooit. Wat de opzet hiervan is is me onduidelijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:00 schreef Jane het volgende:
crosspost uit het volle topic:
[..]
Is het niet zo dat groep 1 (de tv-kijkers) denkt dat groep 2 een speciale handige manier heeft gevonden om de bonen uit te zoeken? En dat ze nu mogen kijken of dat zo is?
Yes helemaal met je eens.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
Oh, het is niet live! Ik dacht dat ze nu live-beelden uit de bonenkamer lieten zien.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Ze laten heel bewust de speelmomenten zien van de anderen![]()
Dat wordt herrie in de tent![]()
Nee, het is een compilatie van het vorige uur toen Joost en Lieske een spelmoment hadden.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:02 schreef scanman01 het volgende:
Zitten ze nu mee te kijken in de kamer naar de groep die aan het werk is
creatief knippen en plakkenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:03 schreef BONG4002 het volgende:
Zijn dit nu de live beelden die ze zien of is het montagewerk?
Montage van de afgelopen dagen... geeft een eenzijdig beeld dus.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:03 schreef BONG4002 het volgende:
Zijn dit nu de live beelden die ze zien of is het montagewerk?
dat wordt zeker oud-hollandsch hommeles!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou het best lachen vinden als idd de ene groep wel op rantsoen en de andere groep niet...
Je begrijpt het niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
nog even eigenwijs dan:
21 manuren per persoon per dag.. impliceert dat ze dus 3 uur hebben per etmaal voor eten, drinken, roken en slapen... lijkt me niet helemaal correct
Kan haar toch geen reet schelen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:00 schreef Kinga het volgende:
Lieske wordt wel grond ingetrapt nu..
Zou erg oneerlijk zijn, want volgens mij heeft groep2 iig tot vannacht elke keer meer werk verzet. Groep 1 dacht namelijk zelfs dat de anderen een trucje gevonden hadden en dat niet aan hun vertelden.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou het best lachen vinden als idd de ene groep wel op rantsoen en de andere groep niet...
Nee hoor, dat is onzin deze opdracht was gewoon niet te halenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:59 schreef arneaux het volgende:
[..]
Laat t 3 uur geweest zijn![]()
tGaat erom dat ze zien dat de opdracht mislukt door de andere groep
Inderdaad. Ze moeten gewoon tellen hoeveel ze er gedaan hebben, en groep 2 heeft tot nu toe altijd meer gedaan dan 1. Wat maken deze beelden dan uit? Ze DOEN gewoon meer.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:04 schreef Jane het volgende:
[..]
Zou erg oneerlijk zijn, want volgens mij heeft groep2 iig tot vannacht elke keer meer werk verzet. Groep 1 dacht namelijk zelfs dat de anderen een trucje gevonden hadden en dat niet aan hun vertelden.
Maar dat weten ze niet van elkaar. Dat maakt het wel weer grappig! Dan denkt de groep die niet op rantsoen hoeft dat ze hard genoeg gewerkt hebben en de anderen hebben depest in dat ze wél op rantsoen moeten ondanks dat zij harder gewerkt hebben.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:04 schreef Jane het volgende:
Zou erg oneerlijk zijn, want volgens mij heeft groep2 iig tot vannacht elke keer meer werk verzet. Groep 1 dacht namelijk zelfs dat de anderen een trucje gevonden hadden en dat niet aan hun vertelden.
morgenavond in de LIVE-showquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:06 schreef stormiot het volgende:
jammer dat we niets zien van de DBK
Nathalie hoorde ik anders ook wel vaak roepen: NAH JAAA ZEGquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:05 schreef arneaux het volgende:
Menno is nog wel t meest gepikkeerd geloof ik.
Snap je wel, maar 21 manuren PER PERSOON, per dag kan idd niet. Zouden ze gewoonweg maar 3 uur hebben vooor de rest. Dus ergens maakje een rekenfoutquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet.
Het gaat er gewoon om dat er met 3 groepjes van 3 dus constant 3 personen aan het werk zijn. Met 2 groepjes zijn er dus constant 4 personen aan het werk. Zo moeilijk is het toch niet
maar: 3x3=9 en 2x4 is 8... dus altijd een winst van 8 manurenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet.
Het gaat er gewoon om dat er met 3 groepjes van 3 dus constant 3 personen aan het werk zijn. Met 2 groepjes zijn er dus constant 4 personen aan het werk. Zo moeilijk is het toch niet
Nee, ze keken nu vijf minuten en dachten dat het een compilatie van een uur of anderhalf was.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:04 schreef Cuaderno het volgende:
volgens mij denken zij dat het live is
Dat kunnen ze toch tellen? Ze kunnen de zakjes toch tellen?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:06 schreef ernie09 het volgende:
[..]
Maar dat weten ze niet van elkaar. Dat maakt het wel weer grappig! Dan denkt de groep die niet op rantsoen hoeft dat ze hard genoeg gewerkt hebben en de anderen hebben depest in dat ze wél op rantsoen moeten ondanks dat zij harder gewerkt hebben.
de Exit-Rob groep!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:08 schreef Marrije het volgende:
Joost zat toch net nog te verkondigen dat hij blij was dat hij niet bij Rob in de groep zat en dat in zijn eigen groepje 'gewoon alles kon'. Komt ie achter als hij nog een week op rantsoen zit en de Rob-groep niet![]()
idd. Ik zit me vaak ZO op te vreten als ik Nova of Twee Vandaag kijk en ZULKE ongelovelijke subjectieve compilaties ziequote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:07 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Nee, ze keken nu vijf minuten en dachten dat het een compilatie van een uur of anderhalf was.
maakt toch niet uit we komn er toch wel achter.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:06 schreef stormiot het volgende:
jammer dat we niets zien van de DBK
Dat weet ik zo net nog niet. Als ze fatsoenlijk hadden samengewerkt en de pauzes tussen de ene en de andere groep niet zo schandalig lang hadden gehouden. Scheelt toch zo'n 2,5 uur werken op een dag.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:06 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is onzin deze opdracht was gewoon niet te halen
Maar vannacht waren ze nog zakken aan het tellen hoor. Hoeveel ze er in een uur gedaan hadden. Er was volgens mij een soort (gezonde) competitie tussen de groepen, wie er meer zakken vol kreeg. Dus ik denk dat ze echt wel van elkaar weten hoeveel ze gedaan hebben.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:06 schreef ernie09 het volgende:
[..]
Maar dat weten ze niet van elkaar. Dat maakt het wel weer grappig!
jammer dat ik niet in de buurt woonquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
maakt toch niet uit we komn er toch wel achter.
Als je in de beurt woont dan zou je via een scanner de gespreken kunnen volgen.
Draadloos moet te volgen zijn..
Daarmee is de opdracht dus al mislukt.. aangezien in de opdracht ook duidelijk werd vermeld dat er minimaal een bepaald aantal personen moesten werken toch?quote:Maar Menno wil Big Brother laten zien dat hij geen afhaker is. Nadat Roel naar bed is vertrokken, beraadt hij zich nog even in de Woonkamer, maar er is geen twijfel mogelijk: 'Ik zal en moet doorgaan', zal hij bij zichzelf gedacht hebben. Helemaal alleen nestelt hij zich tussen de bonen en fluit hij zijn eigen arbeidsvitaminen.
Deze opdracht is zeker niet te halen nee. Als je door de bonen gaat rollen, niet werkt, constant loopt te kutten.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:06 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is onzin deze opdracht was gewoon niet te halen
bb is lekker aan het stoken ja, maar dat deden ze eigenlijk ook al toen ze groep 2 lieten weten dat groep 1 het fout deed, zonder eerst af te wachten hoe groep 2 het zelf zou doen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:09 schreef scanman01 het volgende:
BB heeft door dat ze op deze manier geen zak hebben om uit te zenden, vandaar dat ze nu met wat vreemde dingen komen.
Nee, dat stond er niet... maximaal 4... dus 1 mag ook.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:11 schreef teamlead het volgende:
overigens van de talpa site:
[..]
Daarmee is de opdracht dus al mislukt.. aangezien in de opdracht ook duidelijk werd vermeld dat er minimaal een bepaald aantal personen moesten werken toch?
Je moet het gewoon zien dat op de ene manier constant 4 man aan het werk is in de werkkamer. Op de andere manier is er dus constant 3 man aan het werk in de werkkamer.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar: 3x3=9 en 2x4 is 8... dus altijd een winst van 8 manuren
toch
Ja dat dacht ik dus ook, maar is nergens in de opdracht terug te vinden.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
Daarmee is de opdracht dus al mislukt.. aangezien in de opdracht ook duidelijk werd vermeld dat er minimaal een bepaald aantal personen moesten werken toch?
Volgensmij is deze opdracht al 10 keer mislukt, ze hebben zoveel fout gedaan.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
Op de BB-log stond dat ook, maar de update zei dat niemand precies wist of er een minimum aantal personen was.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:59 schreef Copycat het volgende:
Beter kunnen ze beelden laten zien van hoe gedisciplineerd het er in een sociale werkplaats aan toe gaat.
BB kan stoken wat ie wil , deze groep is niet kapot te krijgen, als er überhaupt al spanningen komen dan is dat alweer binnen 5min uitgesprokenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:11 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
bb is lekker aan het stoken ja, maar dat deden ze eigenlijk ook al toen ze groep 2 lieten weten dat groep 1 het fout deed, zonder eerst af te wachten hoe groep 2 het zelf zou doen.
ok 4 groepjes van 2 personen... 4x2 =8. Je redenatie klopt dus nietquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je moet het gewoon zien dat op de ene manier constant 4 man aan het werk is in de werkkamer. Op de andere manier is er dus constant 3 man aan het werk in de werkkamer.
Als jouw sommetje zou kloppen zou je dus nog beter met 2 mensen per groep kunnen werken, verdeeld over 4 groepjesKlopt natuurlijk niet, want dan heb je constant maar 2 personen in de werkkamer aan het werk.
Maak het sommetje maar.
Scan er zijn steeds meer mensen die niet zonder rekenmachiene kunnen rekenenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet.
Je hebt geen eten, dus je hebt geen energie. Dan heb je ook ècht geen zin meer om iets te doen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:11 schreef arneaux het volgende:
[..]
Deze opdracht is zeker niet te halen nee. Als je door de bonen gaat rollen, niet werkt, constant loopt te kutten.
Klopt heeft geen zin.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
BB kan stoken wat ie wil , deze groep is niet kapot te krijgen, als er überhaupt al spanningen komen dan is dat alweer binnen 5min uitgesproken
Pffff. dit wordt lastigquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Snap je wel, maar 21 manuren PER PERSOON, per dag kan idd niet. Zouden ze gewoonweg maar 3 uur hebben vooor de rest. Dus ergens maakje een rekenfout
Ik heb zo het vermoeden dat ze geen van allen door die selectieprocedure heen zullen komenquote:
Of die niet weten wat het begrip 'manuur' inhoudt.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:15 schreef cuall het volgende:
[..]
Scan er zijn steeds meer mensen die niet zonder rekenmachiene kunnen rekenen
Ik vind die samenhorigheid maar schijn. Zodra het er maar op lijkt dat iemand iets meer krijgt dan een ander, heb je de poppen aan het dansen. Ze durfen gewoon niet teveel uit te spreken omdat ze bang zijn dan genomineerd te worden.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
BB kan stoken wat ie wil , deze groep is niet kapot te krijgen, als er überhaupt al spanningen komen dan is dat alweer binnen 5min uitgesproken
Misschien werken ze zo wel bepaalde nominaties in de hand en dat is dus knap vals.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nathalie hoorde ik anders ook wel vaak roepen: NAH JAAA ZEG
je vergeet dat op de andere manier (3 groepen met 3 personen) er wel in totaal 1 persoon meer aan het werk isquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je moet het gewoon zien dat op de ene manier constant 4 man aan het werk is in de werkkamer. Op de andere manier is er dus constant 3 man aan het werk in de werkkamer.
Als jouw sommetje zou kloppen zou je dus nog beter met 2 mensen per groep kunnen werken, verdeeld over 4 groepjesKlopt natuurlijk niet, want dan heb je constant maar 2 personen in de werkkamer aan het werk.
Maak het sommetje maar.
misschien moeten er maar een paar fokkers morgen tijdens de LIVE-show laten zien hoe het (waarschijnlijk) wel te halen was geweestquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:18 schreef Stereotomy het volgende:
Zie dat dan op die beelden
Gaan ze uit de ruwe stapel nauwkeurig en sloom 3 soorten bonen vissen en op 3 verschillende stapeltjes gooien, en dan vier personen die dit allemaal hetzelfde doen
EERST door twee mensen snel alle bonen uit de stapel sorteren, en dan nog 2 mensen die ieder 1 boontype uit de bonenstapel vissen, hou je automatisch 1 soort over en voila, dan ben je veel sneller klaar.
omfg
doe je dit nou expres?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
je vergeet dat op de andere manier (3 groepen met 3 personen) er wel in totaal 1 persoon meer aan het werk is
als je uitgaat van 8 uur per dag slapen en 1 uur per dag pauze, heb je dus 15 uur per persoon per dag effectief over.
1 groepje van 4 personen zijn dus 60 effectieve uren per dag
2 groepjes van 4 zijn dus 120 effectieve uren per dag
1 groepje van 3 zijn dus 45 effectieve uren per dag
3 groepjes van 3 zijn dus 135 effectieve uren per dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |