Je moet de 750_USB_drivers.zip hebben.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:48 schreef TuLlEpEtOaN het volgende:
Ik heb ook een K750i sinds een weekje. Heb m'n samsung e760 er maar voor omgeruild
Maar goed, ik krijg dat kreng niet geinstalleerd op m'n pc. Hij detecteert de datakabel wel maar dan vraagt ie om een usb driver. De website van SE geeft aan dat die driver op de PC Suite CD-rom staat. WinXP kan hem dan vervolgens niet vinden op de CD. Als ik de drivers van de SE website download krijg ik een Winrar bestand met 10 drivers erin. Geen van alle werkt.
Wie geeft de oplossing?
Met BT mp3's overzenden duurt zolang
Als dit meer een vraag is voor de digital corner dan hoor ik het ook wel
Die heb ik dus geprobeerd inderdaad. Werkt niet, bij mij danquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je moet de 750_USB_drivers.zip hebben.
Die van PC Suite is andere software.
Je moet alle inf-bestanden hebben aangezien ze voor meerdere toepassingen te gebruiken zijn. Dingetjes voor modem, externe schijf, synchronisatieshit weet ik veel wat nog meer. Maar volgens mij zijn het maar in totaal 7, gewoon allemaal installeren en als het goed is moet ie uiteindelijk gewoon de goeie pakken, Windows herkent toch wel dat er een nieuw apparaat is aangesloten?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:04 schreef TuLlEpEtOaN het volgende:
[..]
Die heb ik dus geprobeerd inderdaad. Werkt niet, bij mij dan. Je moet neem ik aan de 'K750bus' hebben? Er staan wel 20 drivers in dat zip bestandje.
Op de PC Suite CD staan ze overigens ook, in een apart mapje genaamd 'Drivers'
Oke thanks, en waar ken ik dat kabeltje kopen?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:15 schreef nlboy het volgende:
[..]
[[url=http://i9.ebayimg.com/01/i/05/28/3f/de_1_b.JPG]afbeelding][/url]
(bij de W800i hoef je niet zo'n kabel te kopen)
en
[[url=http://www.chrisjuhh.nl/Inkoopactie/95_1_b_small.JPG]afbeelding][/url]
FM Transmitter
Ik weet niet hoe het met aux zit, maar dit is zo'n FM Transmitter.
Nee, geen last van.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:53 schreef Skv het volgende:
SORRY KOKOSJE
Dat als je je telefoon aan de datakabel hangt, de verbinding tussen je MS en je PC niet goed is.
Corrupte bestanden, lees-errors, schrijf-errors etc.
Nee, met updates zit ie er volgens mij altijd in vanaf nu.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:37 schreef kokos het volgende:
Is dat camera geluidje ondertussen al verdwenen btw?
dan ga ik mijn firmware dus echt niet meer updatenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:04 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee, met updates zit ie er volgens mij altijd in vanaf nu.
Mijn MemoryStick werkt dus ook al niet meerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:52 schreef SureZal het volgende:
[..]
dan ga ik mijn firmware dus echt niet meer updaten
kokos wil wel denk ikquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:52 schreef Sport_Life het volgende:
Iemand mijn SE k750i overnemen? Ik heb 'm in de zomer gekocht (Juli) maar k heb geen geld meer.
Idd, zelfs wettelijk vastgesteld (volgens mij)quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:04 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee, met updates zit ie er volgens mij altijd in vanaf nu.
Dat gaat de goeie kant op!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:52 schreef LV het volgende:
[[url=http://img356.imageshack.us/img356/3466/1gb2ff.png]afbeelding][/url]
![]()
een klasgenoot van mij had een vid.kaart bij Alternate besteld en kreeg eerst een verkeerde, toen een goede maar zonder merk en hij heeft nu (na 5 !!! maanden) eindelijk zn video kaart.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:52 schreef LV het volgende:
[[url=http://img356.imageshack.us/img356/3466/1gb2ff.png]afbeelding][/url]
![]()
Anders probeer je die Modus Recovery, misschien lukt die wel?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 09:41 schreef Chixdiggit het volgende:
nou echt fantastisch hoor.. Heb dat ding 1 dag.. Ik dacht vooruit.. ben bezig met instaleren, instellen blabla.. doe ik gelijk maar zo'n update. Krijg ik een of andere wazige error.. Ik afsluiten.. Ja hoor.. Mijn telefoon start niet meer.. doet dus helemaal niks meer.![]()
Dus ja.. nu maar eh ergens dat ding afleveren.. :s
Daar is die Modus Recovery dus ook voor. Die kun je gebruiken als je telefoon niet meer aangaat en reageert e.d.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:00 schreef Chixdiggit het volgende:
nou hij reageert gewoon helemaal op niets meer. Dus hij doet helemaal niets als ik hem aan probeer te zetten.. scherm blijft zwart.. geen lichtje dat aangaat :s.. Batterij is vol, en goed. En zo niet, via de adapter lukt het dus ook niet.. Ik baal echt enorm :s
No probquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:13 schreef Chixdiggit het volgende:
halelujaa.. hij is zo dood als wat.. maar ik heb toch maar gedaan wat je zei! En hij is hem nu aan het recoveren... dus over 10 minuutjes moet ie het weer doen!![]()
Is 't gelukt?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:13 schreef Chixdiggit het volgende:
halelujaa.. hij is zo dood als wat.. maar ik heb toch maar gedaan wat je zei! En hij is hem nu aan het recoveren... dus over 10 minuutjes moet ie het weer doen!![]()
Mooi zoquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:37 schreef Chixdiggit het volgende:
jup.. na recoveren, klik ik op de aan knop.. en voila.. Hij doet het! Bedankt![]()
Dacht dat die recover alleen kon als die telefoon aan stond.. en dus via windows werd herkend via usb. Maar ze hebben dus wel verbinding.. al lijkt je telefoon nog zo dood![]()
Daar hàd ik last van met de eerste firmware. Met latere firmwares is dit "probleem" opgelost!quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:27 schreef PDOA het volgende:
Toch maar effe een vraagje:
Duurt het bij jullie ook zo fucking lang voordat 'ie een foto neemt?
Ik druk op die knop en dan zoomt ie eerst een klein stukje in (daar lijkt het op) en dan neemt ie pas een foto. Is daar wat aan te doen, want het is toch de bedoeling dat wanneer je die knop indrukt dat ie meteen een foto neemt? Of duurt het allemaal wat langer omdat het een telefoon is?
ik heb em in Utrecht gehaald voor ¤29,95quote:Op maandag 14 november 2005 18:39 schreef P-Style het volgende:
-knip-
Het mag duidelijk zijn dat ik er blij mee ben.
Tja...quote:Op maandag 14 november 2005 19:46 schreef SureZal het volgende:
Ik heb em in Utrecht gehaald voor ¤29,95
Ik zou in ieder geval de OP en een paar linkjes lezen, scheelt een hoopquote:Op vrijdag 18 november 2005 17:02 schreef leolinedance het volgende:
Aha!!
Je kunt kiezen tussen black en silver![]()
Nou, dan is de keuze snel gemaakt. Ik las ergens dat ik geen normale mp3's af kon spelen, maar dat zal wel onzin wezen neem ik aanEn geen mp3 beltonen?
Maja, ik kan er natuurlijk andere firmware inknallen, dan ben ik alsnog van het probleem af![]()
sorry, maar in de op staat geen reet over vodafonequote:Op vrijdag 18 november 2005 17:07 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval de OP en een paar linkjes lezen, scheelt een hoop
Vorige topics welquote:Op vrijdag 18 november 2005 17:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
sorry, maar in de op staat geen reet over vodafone![]()
Dan kun je wachten tot je een ons weegt.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:19 schreef MisterICE het volgende:
Ik wacht nog steeds op nieuwe firmware + shutterremover
quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:08 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dan kun je wachten tot je een ons weegt. de tweaker snel iets in elkaar fixt
Wel.quote:Op zondag 20 november 2005 03:40 schreef kokos het volgende:
Kan de k750i nou wel of geen mp3-beltonen afspelen?
De niet-vodafone versie wel. Anders moet je ze voorzien van een DRM beveiliging ofzo, dan kan het ookquote:Op zondag 20 november 2005 03:40 schreef kokos het volgende:
Kan de k750i nou wel of geen mp3-beltonen afspelen?
Ik heb laatst de nieuwste gekregen. Is alweer vastgelopen. Een paar dagen lang moeten uitzetten (omdat ik hem zou wegbrengen ter reperatie. Plotseling deden de knoppen 7,8,9 en terug niet) maar opeens na een paar dagen uit (tussendoor geprobeerd maar geen resultaat) deed ie het weerquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik las ergens dat er alweer een nieuwe update van de firmware, deze keer niet zo brak als de vorige firmware versie?
hij blijft klein.. Voor fullscreen mag ie wel bijna 3x de grootte hebben als hij nu heeftquote:Op vrijdag 25 november 2005 02:30 schreef SureZal het volgende:
jup (moet je ff naar opties en dan horizontaal [ofzoiets])
Ik gebruik nu de walkman theme van de w800i op m'n k750i!quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:42 schreef Ontopic het volgende:
Welk Theme gebruiken jullie?
En hebben jullie er wel eens zelf een gemaakt?
Los, met een fatsoenlijk sim-only abonnement!quote:Op zondag 27 november 2005 15:43 schreef fvivif het volgende:
met welk abbo kan je de k750 het best kopen dus waar is het hij goedkoopst?
Kijk hier maar eens.quote:Op zondag 27 november 2005 15:52 schreef fvivif het volgende:
waar is hij los het goekoopst?
Idd.. Scheelt zo veel.quote:Op zondag 27 november 2005 15:50 schreef P-Style het volgende:
[..]
Los, met een fatsoenlijk sim-only abonnement! [afbeelding]
Ik heb de drivers die windows automatisch installeerd geinstalleerd kan dit kwaad? Hoe haal ik deze er weer af en zet ik de SE drivers er op?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je moet de 750_USB_drivers.zip hebben.
Die van PC Suite is andere software.
Hahaha eerst altijd jaloers zijn op mn foon en nu heb je em eindeljikquote:Op maandag 28 november 2005 21:41 schreef kokos het volgende:
Als ik via de SE File Manager mp3's sleep naar die geluiden map geeftie soms de error dat het bestand er niet in hoort, komt dit vaker voor?
Hoe kan ik de firmware updaten en schiet ik er wel veel mee op?
Als ik via die SEFM te werk ga acces ik dan vanzelf ook die memroy stick?
NIET updaten als je memorystick je lief is.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:00 schreef kokos het volgende:
Wel of niet updaten?
Skv vertelde me dat ik beter niet kan updaten op het moment omdat deze update kut is?
Dit is wel heel toevallig, mijn telefoon is ook kapot geweest en heb hem laten maken door Orange (ook in Utrecht). Duurde bijna 2 (!) maanden. Nu heb ik hetzelfde probleem, telefoon is heel moelijk op te laten.. Maar alleen als de batterij leeg is. Je moet dan ff het klepje open doen en de batterij er iets uittrekken en dan maakt hij wel gewoon contact. (en kan het opladen beginnen)quote:
Van mij mag je, hoor, maar dan kan je geen mp3's meer op je MS zetten, en heb je kans dat ie dood gaat.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:00 schreef kokos het volgende:
Wel of niet updaten?
Skv vertelde me dat ik beter niet kan updaten op het moment omdat deze update kut is?
Ik had met de allereerste update dat mn camera het niet meer deed, de mediaplayer en nog wat dingetjes.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:00 schreef kokos het volgende:
Wel of niet updaten?
Float's Mobile Agentquote:Op donderdag 1 december 2005 14:46 schreef steve2003 het volgende:
hoe kan ik de smsjes op mijn computer saven? iemand enig idee?
en mijn memory stick is kapot volgens mij, hoelang duurt het voor je een nieewe hebt via SE?quote:Op donderdag 1 december 2005 15:27 schreef steve2003 het volgende:
maar kan ik smsjes niet gewoon op en neer slepen?
Gelukkigquote:Op zaterdag 3 december 2005 16:54 schreef Skv het volgende:
Maat van mij was dinsdagnacht zijn k750i kwijtgeraakt.
Ding heeft in de vrieskou t/m gisterenmiddag (in de sneeuw!) buiten gelegen op straat.
Iemand had 'm gevonden en mijn maat opgebelt. En hij heeft 'm weer.
Alles werkt nog 100% zegt 'ie.
Wat een topding
http://www.myk750.lasyk.net/quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:52 schreef Clint_Eastwood het volgende:
kan je ook het muziekje erafhalen als je je telefoon aan en uitzet?
edit: en waar kan je (leuke) thema's vandaan halen
Hierzo: http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=nl&lc=nl&ver=4000&template=ps1_1_1_1&zone=ps&lm=ps1_1&pid=10245quote:Op maandag 5 december 2005 13:08 schreef David_G het volgende:
ik heb onlangs een sony ericsson k750i gsm overgenomen, maar als ik nu op het internet wil aansluiten logt deze in op e-plus wap in het duits.
kan ik deze instellingen wijzigen?
heb ik geprobeerd, nog steeds geen veranderingquote:Op maandag 5 december 2005 13:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hierzo: http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=nl&lc=nl&ver=4000&template=ps1_1_1_1&zone=ps&lm=ps1_1&pid=10245
downloaden, installerenquote:Op maandag 5 december 2005 23:36 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Hoe krijg je een spelletje in je tel. ??
ja idd heel simpel, zat ff in verkeerde mapjequote:
Sites ? links ?quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:24 schreef Skv het volgende:
Ja, ik heb zat.
Maar een leuke RPG: Fantasy warrior Evil en Fantasy Warrior Good zijn toffe games.
Speel je uit in 3 uu per stuk ongeveer.
Ik mail je morgen welquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:32 schreef Skv het volgende:
Heb in totaal 138 games btw
oh das wel veel , naja ik mail je wel ik hoef niet alles te hebben gewoon eenpaarquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:35 schreef Skv het volgende:
Ja, prima.
Moet ze dan wel ff zippen, is 12 mb in totaal ongeveer
donequote:Op dinsdag 6 december 2005 00:37 schreef Skv het volgende:
Mail me nu mar, als je gmail hebt mail ik het direc tff
Die mag je ook hierheen mailen als dat kan.quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:13 schreef Skv het volgende:
Ik heb nog 140 games hier ofzo
Sorry, zoiets heb ik niet...quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:34 schreef Skv het volgende:
Heeft iemand zown fijn kopieerprogramma dan?
Thx.quote:RB666 en steve, check je inbox.
Ok ga ik doenquote:Op dinsdag 6 december 2005 11:25 schreef SureZal het volgende:
iedereeen problemen met mp3s enzo. ik heb daar nog nooit last van gehad :/
spellen: download Ancient Empires 1 & 2, die heb ik echt TE lang gespeeld.
taat hierboven al ervens beschreven hoor, gewoon met zo'n programma'tjequote:Op dinsdag 6 december 2005 21:58 schreef steve2003 het volgende:
weet iemand toevallig hoe sms-jes vanaf je telefoon naar je computer kan slepen?
FloAts mobile agent werk niet bij mijquote:Op woensdag 7 december 2005 00:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
taat hierboven al ervens beschreven hoor, gewoon met zo'n programma'tje![]()
Updaten naar Nederlandse firmware.quote:Op woensdag 7 december 2005 13:06 schreef David_G het volgende:
ik heb een k750i die van duitsland komt, waardoor er duitse software opzit zoals bv e-wap.
kan ik deze software vervangen?
Die vette dikke shit is buitengewoon super van wat ik heb. Maar ik kan die dikke shit vreemd genoeg doorsturen...quote:Op donderdag 8 december 2005 23:04 schreef kokos het volgende:
Iemand nog dikke shit voor deze phone?
quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die vette dikke shit is buitengewoon super van wat ik heb. Maar ik kan die dikke shit vreemd genoeg doorsturen...
Ff Emulen voor dope shit mênquote:Op donderdag 8 december 2005 23:04 schreef kokos het volgende:
Iemand nog dikke shit voor deze phone?
jep, maar eigenlijk heb ik hem gedaan toen mijn telefoon net nieuw was. Ik weet dus ook niet of er veel verbeterd is.quote:Op zondag 11 december 2005 17:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Vraagje: Hoe is het gesteld met de firmware-updates? Is de laatste een beetje bugvrij? Ik heb mijn K750i nog nooit ge-update, nooit eht de behoefte gehad en de ene keer dat ik het probeerde lukte het niet, maar er mogen best wat dingen verbeterd worden dmv die update.
Iemand die onlangs de update heeft gedaan?
Voor games zijn er diverse Java-game-sites en als ringtone kun je gewoon mp3's gebruiken. Veel beter dan die polyphone rotzooi!quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:45 schreef David_G het volgende:
hei iedereen, een vraagje
waar kan ik games en ringtones downloaden voor op mijn k750i en hoe moet ik ze installeren?
Same here.quote:Op zondag 11 december 2005 18:05 schreef ZigoSOS het volgende:
Waar kan ik ergens de nieuwste nederlandse firmware vinden?
Op de site krijg ik na lang naar de firmware gezocht te hebben, telkens een error bij die Stappen...
Heb ik ookquote:Op woensdag 14 december 2005 22:59 schreef SureZal het volgende:
ik ga echt niet mn firmware upgraden
ik heb een k750i zonder shuttergeluid(als ik em dan op stil zet he
)
Volgens mij wel.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:16 schreef ZigoSOS het volgende:
Volgens mij wel, of moet het persé Memory stick pro DUO zijn?
Hmmm... bij mij loopt dat ding te zeuren over een "Incompatible Macromedia version" en dat terwijl ik de nieuwste Macromedia Flashplayer erop heb gezet.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:33 schreef harmvanhaare het volgende:
ik heb DE oplossing voor het update probleem van de se k750i
http://www.sonyericsson.c(...)ice_Inst_2.2.11b.exe
het is een installatieprogramma dat jou door het update proces leid.
bij mij werkte het, mijn camera doet het weer, nederlandse taal, geen zwart beeld bij volume veranderen.
veel succes!!
Ik zoek ook nog een paar leuke games, like Mario GTA of een vet race spelletje, ik had eerst een mega site waar die shit allemaal op stond, maar ben hem kwijt :/quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:22 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
ja idd heel simpel, zat ff in verkeerde mapje
heb een goeie tetris gevonden
http://www.getjar.com/products/2088/TobiTrisTetrisGame
hebben jullie nog wat leuks ?
Bij mij werkt het ook nietquote:Op woensdag 21 december 2005 00:20 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hmmm... bij mij loopt dat ding te zeuren over een "Incompatible Macromedia version" en dat terwijl ik de nieuwste Macromedia Flashplayer erop heb gezet.Vervolgens sluit het programmaatje af.
Laat maar, ben er al uit: dom gedoe met drivers elke keerquote:Op woensdag 21 december 2005 13:53 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Bij mij werkt het ook nietIk krijg steeds dit:
[[url=http://xs60.xs.to/pics/05513/SE-update.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
En dan doe ik wat ie vraagt en dan gebeurt er nog niks
Ik weet al waar 't probleem zat. Ik moest per se de nieuwste flashversie voor Internet Explorer hebben, terwijl ik Firefox gebruik als browser.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:12 schreef Gizmore het volgende:
@ P-style: heb je t al opnieuw geinstalleerd? Misschien dat dat helpt?
Ook handigquote:Op woensdag 21 december 2005 20:38 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik weet al waar 't probleem zat. Ik moest per se de nieuwste flashversie voor Internet Explorer hebben, terwijl ik Firefox gebruik als browser.
ik heb mijn telefoon zo geupdate en nu is mijn nederlandse taal weg.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:33 schreef harmvanhaare het volgende:
ik heb DE oplossing voor het update probleem van de se k750i
http://www.sonyericsson.c(...)ice_Inst_2.2.11b.exe
het is een installatieprogramma dat jou door het update proces leid.
bij mij werkte het, mijn camera doet het weer, nederlandse taal, geen zwart beeld bij volume veranderen.
veel succes!!
No Problemo.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:40 schreef Public_NME het volgende:
Hey SKV, thnx voor de games! Lekker gamen de hele tijd
Ik wist niet eens dat er nog mensen waren die gebruik maakten van een 56k verbinding!quote:Op donderdag 22 december 2005 16:39 schreef Soldier2000 het volgende:
Een k750i met een 56k verbinding updaten is dat een beetje te doen? Ik heb de setup wel al. Aangezien er op de site staat 10-65mb :S beetje veel.
?quote:Op donderdag 22 december 2005 17:36 schreef Steve-O het volgende:
Hallo
Ik heb ook mijn k750i proberen te updaten
Nu is alles prima gelukt alleen is alles engels, Kan geen taal kiezen ,nix Hoe krijg ik mijn telefoon weer netjes nederlands ?
Bij voorbaat dank .
quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:37 schreef Steve-O het volgende:
Pakt dat ding trouwens 2GB kaartjes ?
Dat had je zelf ook wel op kunnen zoekenquote:Memory Stick PRO Duo™
Een miniopslagruimte (maximaal 2 GB) voor het opslaan van afbeeldingen, muziek, applicaties en nog veel meer. Compatibel met vele camera's, pc's en andere apparaten.
Hmmm... nooit last van gehad.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:41 schreef kokos het volgende:
Ik heb soms dat de titels van de foto's zich resetten, zonder dat ik de functie kies.
Heeft iemand hier ook last van?
of nog liever de oplossing?
Op je stick raggen in >> MSSEMC\Media files\other, daarna in je phone menuutje naar file manager, mapje other en dan de install draaien en de map selecteren waar je hem wilt hebben!quote:Op maandag 2 januari 2006 22:00 schreef tha_dark het volgende:
Ik heb sinds een paar dagen ook een K750i, maar ik snap nog steeds niet hoe je nu precies die java-games erop moet zetten. Ik heb die tetris game van een paar pagina's terug gedownload maar wat moet ik dan doen?
Ik heb hem pas een paar dagen, maar tot nu toe alleen maar lof!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:16 schreef nightfall het volgende:
is dat ding echt de moeite waard?,. wil namelijk een nieuwe abbo met toestel, maar zie door de bomen het bos niet meer,.. jullie zijn allemaal zo lovend over dat ding..
Natuurlijk!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:16 schreef nightfall het volgende:
is dat ding echt de moeite waard?
Je kan ook gewoon mp3'tjes al beltoon gebruikenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:00 schreef David_G het volgende:
Hallo, weet iemand waar ik leuke beltonen gratis kan downloaden voor op mijn toestel?
je moet de .jar file ( niet .jad ) in de map overige gooien. als je die dan opent in je telefoon installeert je telefoon het spel in games.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:20 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ik heb hem pas een paar dagen, maar tot nu toe alleen maar lof!
Alleen snap ik nog steeds niet hoe ik spelletjes erop zet. Want elk spel (.jad) wat ik erop zet, en dan op installeren klik, dan geeft hij steeds aan dat de bewerking mislukt is![]()
Ja ik heb het.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:33 schreef venomsnake het volgende:
[..]
je moet de .jar file ( niet .jad ) in de map overige gooien. als je die dan opent in je telefoon installeert je telefoon het spel in games.
mail?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:38 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ja ik heb het.Nog bedankt he!!
Gisterenavond nog tot in de late uurtjes mee zitten klooien.
Heeft iemand nog veel spellen op zijn computer staan, en die ze naar mijn gmail adres wil sturen? Bvd
quote:Op maandag 2 januari 2006 19:41 schreef kokos het volgende:
Ik heb soms dat de titels van de foto's zich resetten, zonder dat ik de functie kies.
Heeft iemand hier ook last van?
of nog liever de oplossing?
Check je mail.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:11 schreef ZigoSOS het volgende:
venomsnake of tha_dark, zouden jullie die spelletjes ook even kunnen (door)mailen naar mij?
De Playman serie (wintergames, summergames, powergames, shoot 'n splash en beachvolley) zijn erg leuke spelletjes.quote:
Zou je zo vriendelijk willen zijn om mij ook mailtje te sturen met wat games?quote:
Check je mailquote:Op maandag 9 januari 2006 15:55 schreef jacco het volgende:
[..]
Zou je zo vriendelijk willen zijn om mij ook mailtje te sturen met wat games?
jaccojeroenapestraartgmail.com
Alvast bedankt, ik heb btw nog een .rar bestand vol met themas, foto's en andere games. Als je intresse hebt stuur ik die jou kant op
Ik kan nu ff niet kijken, maar denk dat het wel gaat. Kon vroeger met Nokia's in ieder geval wel. Handmatig netwerk kiezen heette datquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:27 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Ik werk precies op de grens van NL-België (Hazeldonk/Meer). De ene keer bel ik met Vodafone en de volgende keer staat ie op Bel Proximus. Kan ik 'm ergens instellen dattie, indien mogelijk, ALTIJD Vodafone kiest. Als ik wil bellen kan ik 'm eerst handmatig op Vodafone zetten, maar als ik gebeld wordt niet. En dan kost het mij ook geld....
Ja, ik kan wel handmatig overschakelen, maar eigenlijk moet ie, indien er ook maar 1 streepje Vodafone is, voor Vodafone kiezen en niet op BelProximus blijven staan. Snapte?quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik kan nu ff niet kijken, maar denk dat het wel gaat. Kon vroeger met Nokia's in ieder geval wel. Handmatig netwerk kiezen heette dat
Volgens mij kun je met "netwerk selecteren" er bij SE voor zorgen dat ie niet naar de Belg overschakeld.
Volgens mij kan dat niet.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:36 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Ja, ik kan wel handmatig overschakelen, maar eigenlijk moet ie, indien er ook maar 1 streepje Vodafone is, voor Vodafone kiezen en niet op BelProximus blijven staan. Snapte?![]()
Ik heb hetzelfde probleem gehad ten tijde van mijn vorige Nokia (6610). Daar kan ik het wel mee. Als ik buiten Nederland kwam had ik geen bereik meer (schakelde dus niet automatisch over).quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:38 schreef P-Style het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat niet.Heb net effe lopen proberen in de netwerk instellingen, maar ik zie nergens een dergelijke functie staan.
hellquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:38 schreef P-Style het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat niet.Heb net effe lopen proberen in de netwerk instellingen, maar ik zie nergens een dergelijke functie staan.
Bij mij staat het onder het kopje "Mobile Networks" bij de instellingen, daar kun je het handmatig instellen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:38 schreef P-Style het volgende:
[..]
Maar je kan niet instellen dat 'ie onder wat voor omstandigheden dan ook dàt betreffende netwerk moet nemen. Daar ging het om.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
Bij mij staat het onder het kopje "Mobile Networks" bij de instellingen, daar kun je het handmatig instellen.
Dat ding is kaduuk dan, bij een volle batterij blijft ie bij mij tenminste minimaal een week standby.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:34 schreef paultjuhhh het volgende:
Mijn telefoon heb ik nog maar net maar elke nacht valt die uit als die aan blijft staan, dus hij valt uit als ik hem heel lang niet gebruik. Nu moet ik elke ochtend weer die batterij uitdoen en dan weer erin en dan doetie het pas weer
Hebben meer mensen dit gehad, zou ik hem moeten updaten?
Hmmm... daar heb ik nou nooit last van.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:16 schreef Chocobo het volgende:
Waarom moet ik elke keer als mijn toestel uit is geweest SMS opnieuw configureren?
Dat moet ik ook elke xquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:16 schreef Chocobo het volgende:
Priiima toestel... heb hem zelf nu ongeveer een half jaar. Goede batt..... heerlijke menu navigatie, hoop opties.... MAAAAAARRRR
Waarom moet ik elke keer als mijn toestel uit is geweest SMS opnieuw configureren?
Jij hebt het wel getroffenquote:
Jaquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jij hebt het wel getroffen![]()
Hij valt snachts uit en dan moet je ook nog elke dag dat sms gebeuren fixen![]()
Hier trouwens nergens last van, K750i vodafone simlock![]()
Ja ik ken het. Dat is altijd kut met gsm'squote:Op woensdag 18 januari 2006 22:17 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Jahij moet gewoon terug, maar daar ben ik te lui voor en ik weet dat het zolang duurt voordat je hem dan weer hebt
![]()
Heel veel mensen wel... zelfs met die nieuwe Oranje achtige... die 800i ofzoquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:32 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hmmm... daar heb ik nou nooit last van.
Ja!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:50 schreef Nashje het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe duur de k750i is?
Nou vertel danquote:Op zondag 22 januari 2006 18:06 schreef Soldier2000 het volgende:
Wat is dat nu weer voor een vraag.
Het is gewoon iedere keer een optimalisatie van de firmware. Apparaat werkt daardoor steeds net iets je beter/sneller. Dat soort dingen.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:03 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat is het voordeel van het updaten van je telefoon waarom doet iederaan dat hier ?
En hij gaat kapotquote:Op zondag 22 januari 2006 18:10 schreef P-Style het volgende:
[..]
Het is gewoon iedere keer een optimalisatie van de firmware. Apparaat werkt daardoor steeds net iets je beter/sneller. Dat soort dingen.
alleen firmware1 heeft geen geluid , en dat is brak .quote:Op woensdag 25 januari 2006 02:57 schreef Steve.Porter het volgende:
hoe haal je dat foto geluid weg? Ik heb hem rond 5 januari ge-update, maar nog steeds zo'n irritant klikje. Ik moet natuurlijk wel stiekem foto's kunnen maken!![]()
ja, gewoon spuitbus met lucht erin.quote:Op woensdag 25 januari 2006 03:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Mijn pookje begint moeilijk te doen.
Hij wil niet meer zo makkelijk naar beneden. Er bestond toch spul om dat stof ertussenuit te halen? Weet iemand hoeveel dat kost? En of het makkelijker en goedkoper kan?.
er moet toch wel een truucje/firmware zijn?quote:Op woensdag 25 januari 2006 02:58 schreef De_Handelaar het volgende:
[..]
alleen firmware1 heeft geen geluid , en dat is brak .
Lees anders eens de topics door .
je kunt 1200 bellen en dan als ie verbonden is het klepje openshuiven... als je dan een foto maakt is er geen fotogeluidjequote:Op woensdag 25 januari 2006 03:46 schreef Steve.Porter het volgende:
[..]
er moet toch wel een truucje/firmware zijn?
Ik heb tot nu toe iedere update gedaan en heb er nooit problemen mee gehad. Daarbij heb ik gewoon m'n sim-kaart en memory stick erin laten zitten. Maar je leest regelmatig andere verhalen, waar de oorzaak dan ligt weet ik niet.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:46 schreef paultjuhhh het volgende:
Als je update behoudt je telefoon dan alles ? of ben je je filmpjes/fotos bijv kwijt ?
Speakers vervangen?!quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:49 schreef prins74 het volgende:
ik heb geupdate maar mijn k750i doet nog steeds niets ,gaat niet meer , wee iemand wat ik moet doen aub, want ik heb mijn speakers vervangen en daarna heeft ie nog gedaan maar daarna niet meer , ik vermoed dat ik opnieuwe moet flashen maar hoe weet ik 't niet
Als ie het goed doet niet updaten. Doe ik ook niet meer. Nergens voor nodigquote:Op zondag 22 januari 2006 18:03 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat is het voordeel van het updaten van je telefoon waarom doet iederaan dat hier ?
ik wil mn nummers niet kwijtquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:50 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe iedere update gedaan en heb er nooit problemen mee gehad. Daarbij heb ik gewoon m'n sim-kaart en memory stick erin laten zitten. Maar je leest regelmatig andere verhalen, waar de oorzaak dan ligt weet ik niet.
Ikzelf ben in ieder geval nooit wat kwijtgeraakt, maar het kan natuurlijk geen kwaad om uit voorzorg je memory stick te verwijderen voordat je een update uitvoert.
Je kunt beter kijken naar de Stereo portable handsfree HPM-70quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:11 schreef brrrrrrt het volgende:
een eerder berichtje lijkt niet gepost te zijn dus alsnog:
http://mobile.brando.com.hk/EarPhoneAdapterTo35.php
Hier wil ik een k750i naar 3.5mm adaptertje bestellen voor us$ 11 incl.
verzendkosten, dat gaat nog.
maar ik heb er 2 vragen bij:
Kan ik dan ook de radio van de k750i gebruiken? (De k750i gebruikt nl. het
snoer van de oordopjes als FM antenne) De bijgeleverde waardeloze rot
oordopjes begaven het al na 3 weken, terwijl ik er niks raars mee gedaan had.
Als ik een koptelefoon op zo'n adapter aansluit, werkt het snoer dan ook als
antenne?
Vraag 2: ik weet dat er ergens een soortgelijke adapter verkocht wordt, alleen
dan een die 1 blokje is, waarin een 3.5mm audio uitgang zit, dus zonder
kwetsbaar stom loshangend draadje zoals bij de hierboven geposte adapter.
Weet iemand waar? En weer, kan ik dan ook de radio gebruiken?
http://www.seuniverse.com/forums/showthread.php?t=1525 icm http://www.davinciteam.comquote:Op woensdag 25 januari 2006 02:57 schreef Steve.Porter het volgende:
hoe haal je dat foto geluid weg? Ik heb hem rond 5 januari ge-update, maar nog steeds zo'n irritant klikje. Ik moet natuurlijk wel stiekem foto's kunnen maken!![]()
En je bent gratis je garantie kwijtquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:48 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
http://www.seuniverse.com/forums/showthread.php?t=1525 icm http://www.davinciteam.com
Werkt supers! Kost je wel een tientje
Boeiend. Als je telefoon kapot gaat wordt ie toch naar dat dynafix gestuurd en die gooien het toch altijd op waterschade.quote:
gewoon die update erop gooien dan. Gaat ie kapot, dan zeg je gewoon dat ie gestolen is.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:51 schreef Steve.Porter het volgende:
maar ik heb hem verzekerd
Waarschijnlijk gewoon een jaar, zoals alle apparaten.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:53 schreef Skv het volgende:
Ik doe het iig pas als mn garantie is verlopen.
Hoe lang is die trouwens?
quote:Op zondag 29 januari 2006 14:56 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
gewoon die update erop gooien dan. Gaat ie kapot, dan zeg je gewoon dat ie gestolen is.
Niet als je gerold bent op straat. Niets aan t handje hoor.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:01 schreef Skv het volgende:
[..]
Zeg je gewoon dat ie gestolen is
Daarvoor moet braakschade zijn, aangifte zijn gedaan bij de politie en duidelijk zijn dat ie gestolen is uit een afgesloten ruimte. Grapjas.
Ja hier ook.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:09 schreef Lidia het volgende:
Hmm.. er zit stof onder mn schermpjeHoe krijg ik dat er onder weg?
Een gerolde foon op straat, met braaksporen op je broekzak en een valse aangifte in je hand?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:21 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Niet als je gerold bent op straat. Niets aan t handje hoor.
Ow. Dus jij zegt dat je geen aangifte mag doen als je telefoon gestolen is? Lul nou niet zo dom .Zo'n telefoonverzekering kan nog getilt worden door een kleuter van 5.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Een gerolde foon op straat, met braaksporen op je broekzak en een valse aangifte in je hand? :')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |