abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31698893

Sony Ericsson K750i
Met de K750i heeft Sony Ericsson weer een schitterend telefoontje op de markt gebracht. Compact, modern, stijlvol en vol met entertainmentfuncties. Hij wordt gepromoot als dè "imagingtelefoon", maar natuurlijk kan 'ie nog veel meer dan dat!

Specificaties

• Display
    176x220 pixel
    LCD, 262K kleuren
  • Geluid
    Polyfonisch geluid van 40 tonen
  • Geheugen
    34 MB
  • Netwerken
    GSM 900
    GMS 1900
    GSM 1800
  • Beschikbare kleuren
    Oxidized Black
    Blasted Silver
  • Afmetingen
    100 x 46 x 20.5 mm
  • Gewicht
    99 gram (incl. accu)

Features
  • 2,0 Megapixel camera voor het maken van foto's en video's met autofocus en 4x digital zoom
  • RDS FM-radio
  • Mediaspeler met mp3, aac en mpeg4 support en equalizer
  • Play/pauze-knop en volumeknoppen aan de zijkanten
  • Memory Stick Duo-slot voor het uitbreiden van het geheugen tot 2 GB (64 MB Memory Stick Duo meegeleverd).
  • Bluetooth
  • IR-poort
  • USB-kabel meegeleverd
  • Stereo headset meegeleverd
  • Standbytijd max. 400 uur, gesprekstijd max. 9 uur

Links
  • K750i op sonyericsson.com
  • K750i handleiding (PDF)
  • Sony Ericsson Themes Creator
  • memorystick.com

Vergelijkbare Sony Ericsson Telefoons
  • W800i - Walkman versie van de K750i
  • D750i - T-Mobile's versie van de K750i

Voorgaande Topics
    1 | 2 | 3 | 4 | 5

(OP)
  • Viva los Vatos Locos
      Redactie Games woensdag 26 oktober 2005 @ 13:40:06 #2
    52557 crew  Mr.Noodle
    Offtopic in geleuter...
    pi_31699443
    Ik las ergens dat er alweer een nieuwe update van de firmware, deze keer niet zo brak als de vorige firmware versie?
    How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
    pi_31700146
    ze moeten gewoon een keer een goede firmware uitbrengen.
    heb je dat gezeik ook niet meer
    すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
      woensdag 26 oktober 2005 @ 14:25:11 #4
    37582 Snarf
    Het is friet, geen patat.
    pi_31700575
    Als er maar niet weer opdate-drivers nodig zijn, want dáár had ik problemen mee... uiteindelijk is het updaten wèl gelukt, maar op het moment dat ik het niet meer verwachtte!
    :-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
    pi_31701012
    Ik heb ook een K750i sinds een weekje. Heb m'n samsung e760 er maar voor omgeruild
    Maar goed, ik krijg dat kreng niet geinstalleerd op m'n pc. Hij detecteert de datakabel wel maar dan vraagt ie om een usb driver. De website van SE geeft aan dat die driver op de PC Suite CD-rom staat. WinXP kan hem dan vervolgens niet vinden op de CD. Als ik de drivers van de SE website download krijg ik een Winrar bestand met 10 drivers erin. Geen van alle werkt.
    Wie geeft de oplossing?
    Met BT mp3's overzenden duurt zolang

Als dit meer een vraag is voor de digital corner dan hoor ik het ook wel
      Redactie Games woensdag 26 oktober 2005 @ 14:55:17 #6
    52557 crew  Mr.Noodle
    Offtopic in geleuter...
    pi_31701155
    quote:
    Op woensdag 26 oktober 2005 14:48 schreef TuLlEpEtOaN het volgende:
    Ik heb ook een K750i sinds een weekje. Heb m'n samsung e760 er maar voor omgeruild
    Maar goed, ik krijg dat kreng niet geinstalleerd op m'n pc. Hij detecteert de datakabel wel maar dan vraagt ie om een usb driver. De website van SE geeft aan dat die driver op de PC Suite CD-rom staat. WinXP kan hem dan vervolgens niet vinden op de CD. Als ik de drivers van de SE website download krijg ik een Winrar bestand met 10 drivers erin. Geen van alle werkt.
    Wie geeft de oplossing?
    Met BT mp3's overzenden duurt zolang

Als dit meer een vraag is voor de digital corner dan hoor ik het ook wel
    Je moet de 750_USB_drivers.zip hebben.

Die van PC Suite is andere software.
    pi_31701384
    quote:
    Op woensdag 26 oktober 2005 14:55 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Die heb ik dus geprobeerd inderdaad. Werkt niet, bij mij dan . Je moet neem ik aan de 'K750bus' hebben? Er staan wel 20 drivers in dat zip bestandje.
    Op de PC Suite CD staan ze overigens ook, in een apart mapje genaamd 'Drivers'
      Redactie Games woensdag 26 oktober 2005 @ 15:27:10 #8
    52557 crew  Mr.Noodle
    Offtopic in geleuter...
    pi_31701874
    quote:
    Op woensdag 26 oktober 2005 15:04 schreef TuLlEpEtOaN het volgende:

[..]

Die heb ik dus geprobeerd inderdaad. Werkt niet, bij mij dan . Je moet neem ik aan de 'K750bus' hebben? Er staan wel 20 drivers in dat zip bestandje.
    Op de PC Suite CD staan ze overigens ook, in een apart mapje genaamd 'Drivers'
    Je moet alle inf-bestanden hebben aangezien ze voor meerdere toepassingen te gebruiken zijn. Dingetjes voor modem, externe schijf, synchronisatieshit weet ik veel wat nog meer. Maar volgens mij zijn het maar in totaal 7, gewoon allemaal installeren en als het goed is moet ie uiteindelijk gewoon de goeie pakken, Windows herkent toch wel dat er een nieuw apparaat is aangesloten?

Uiteraard ga ik er wel vanuit, dat je vantevoren wel zo slim bent geweest om alle bestandjes uit te pakken naar een aparte map
    pi_31702475
    Als wordt in 1 map gedonderd als je dat bestandje zipt. Ik zal het straks wel ns gaan proberen als ik thuis ben. Bedankt iig!
      woensdag 26 oktober 2005 @ 16:33:37 #10
    55581 L3viathan
    Hollywood Hootsman
    pi_31703467
    tvp
    Just a fool will play tricks on Angus McSix
    pi_31708974
    Bij MobilePlaza.nl hebben ze de HPM-70 éindelijk op voorraad! Maar wel voor ¤39,50.
    pi_31710649
    tvp.
    pi_31711832
    Het is toch wel tijd dat ik de k750i eind komende maand ga aanschaffen of zeggen jullie.

Ja, wacht nu maar er komt .... en dan voel je je niet achteraf genaaid?
    Viva los Vatos Locos
    pi_31712752
    quote:
    Op woensdag 26 oktober 2005 09:15 schreef nlboy het volgende:

[..]

[[url=http://i9.ebayimg.com/01/i/05/28/3f/de_1_b.JPG]afbeelding][/url]
    (bij de W800i hoef je niet zo'n kabel te kopen)

en

[[url=http://www.chrisjuhh.nl/Inkoopactie/95_1_b_small.JPG]afbeelding][/url]
    FM Transmitter

Ik weet niet hoe het met aux zit, maar dit is zo'n FM Transmitter.
    Oke thanks, en waar ken ik dat kabeltje kopen?
    pi_31721620
    Zijn er hier ook mensen met MS problemen?
    Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
    Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
    pi_31722213
    LEG UIT SKVTJE
    Viva los Vatos Locos
    pi_31722234
    SORRY KOKOSJE

Dat als je je telefoon aan de datakabel hangt, de verbinding tussen je MS en je PC niet goed is.
    Corrupte bestanden, lees-errors, schrijf-errors etc.
    pi_31723349
    Is dat camera geluidje ondertussen al verdwenen btw?
    Viva los Vatos Locos
    pi_31723594
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 12:53 schreef Skv het volgende:
    SORRY KOKOSJE

Dat als je je telefoon aan de datakabel hangt, de verbinding tussen je MS en je PC niet goed is.
    Corrupte bestanden, lees-errors, schrijf-errors etc.
    Nee, geen last van.
    pi_31724080
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 13:37 schreef kokos het volgende:
    Is dat camera geluidje ondertussen al verdwenen btw?
    Nee, met updates zit ie er volgens mij altijd in vanaf nu.
    pi_31725417
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 14:04 schreef Skv het volgende:

[..]

dan ga ik mijn firmware dus echt niet meer updaten
    すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
    pi_31725432
    Iemand mijn SE k750i overnemen? Ik heb 'm in de zomer gekocht (Juli) maar k heb geen geld meer .
    pi_31725446
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 14:52 schreef SureZal het volgende:

[..]

dan ga ik mijn firmware dus echt niet meer updaten
    Mijn MemoryStick werkt dus ook al niet meer
    pi_31725463
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 14:52 schreef Sport_Life het volgende:
    Iemand mijn SE k750i overnemen? Ik heb 'm in de zomer gekocht (Juli) maar k heb geen geld meer .
    kokos wil wel denk ik
    pi_31725464
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 14:04 schreef Skv het volgende:

[..]

Idd, zelfs wettelijk vastgesteld (volgens mij)
    pi_31730253
    Er is geen illegale manier om hem er uit te halen ?

[ Bericht 29% gewijzigd door kokos op 27-10-2005 19:02:23 ]
    Viva los Vatos Locos
    pi_31730601
    nopes .
    pi_31732210
    illegaal wel joh .
    pi_31732985
    gewoon de telefoon opendraaien en het boxje eruit trekken
    pi_31733312

Viva los Vatos Locos
    pi_31733736

pi_31733811
    Oei.
    ff sparen
    pi_31733991
    quote:
    Dat gaat de goeie kant op!
    pi_31774687
    nou echt fantastisch hoor.. Heb dat ding 1 dag.. Ik dacht vooruit.. ben bezig met instaleren, instellen blabla.. doe ik gelijk maar zo'n update. Krijg ik een of andere wazige error.. Ik afsluiten.. Ja hoor.. Mijn telefoon start niet meer.. doet dus helemaal niks meer.
    Dus ja.. nu maar eh ergens dat ding afleveren.. :s
    pi_31777536
    quote:
    een klasgenoot van mij had een vid.kaart bij Alternate besteld en kreeg eerst een verkeerde, toen een goede maar zonder merk en hij heeft nu (na 5 !!! maanden) eindelijk zn video kaart.
    ik ga er iig niets meer kopen totdat ik iets beters hoor.
    すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
    pi_31777871
    quote:
    Op zaterdag 29 oktober 2005 09:41 schreef Chixdiggit het volgende:
    nou echt fantastisch hoor.. Heb dat ding 1 dag.. Ik dacht vooruit.. ben bezig met instaleren, instellen blabla.. doe ik gelijk maar zo'n update. Krijg ik een of andere wazige error.. Ik afsluiten.. Ja hoor.. Mijn telefoon start niet meer.. doet dus helemaal niks meer.
    Dus ja.. nu maar eh ergens dat ding afleveren.. :s
    Anders probeer je die Modus Recovery, misschien lukt die wel?
    pi_31779495
    nou hij reageert gewoon helemaal op niets meer. Dus hij doet helemaal niets als ik hem aan probeer te zetten.. scherm blijft zwart.. geen lichtje dat aangaat :s.. Batterij is vol, en goed. En zo niet, via de adapter lukt het dus ook niet.. Ik baal echt enorm :s
    pi_31779580
    Recovery op de SE site.
    pi_31779658
    maar als ie dus niet aan kan.. kan ik hem ook nooit recoveren Hij wordt niet herkend.
    pi_31779683
    quote:
    Op zaterdag 29 oktober 2005 14:00 schreef Chixdiggit het volgende:
    nou hij reageert gewoon helemaal op niets meer. Dus hij doet helemaal niets als ik hem aan probeer te zetten.. scherm blijft zwart.. geen lichtje dat aangaat :s.. Batterij is vol, en goed. En zo niet, via de adapter lukt het dus ook niet.. Ik baal echt enorm :s
    Daar is die Modus Recovery dus ook voor. Die kun je gebruiken als je telefoon niet meer aangaat en reageert e.d.
      zaterdag 29 oktober 2005 @ 14:12:00 #41
    32402 s0k
    ..............................
    pi_31779802
    ik kan niet meer met die bijgeleverde software op mn telefoon komen, maar wel op mijn geheugenkaart. Nog meer mensen last van?
    Heb hem geflasht naar de nieuwste versie.
    ..................................................................................................................................................
    pi_31779852
    halelujaa.. hij is zo dood als wat.. maar ik heb toch maar gedaan wat je zei! En hij is hem nu aan het recoveren... dus over 10 minuutjes moet ie het weer doen!
    pi_31779880
    Nou helemaal geweldig toch
    pi_31780279
    quote:
    Op zaterdag 29 oktober 2005 14:13 schreef Chixdiggit het volgende:
    halelujaa.. hij is zo dood als wat.. maar ik heb toch maar gedaan wat je zei! En hij is hem nu aan het recoveren... dus over 10 minuutjes moet ie het weer doen!
    No prob
    pi_31781768
    quote:
    Op zaterdag 29 oktober 2005 14:13 schreef Chixdiggit het volgende:
    Is 't gelukt?
    pi_31781887
    jup.. na recoveren, klik ik op de aan knop.. en voila.. Hij doet het! Bedankt
    Dacht dat die recover alleen kon als die telefoon aan stond.. en dus via windows werd herkend via usb. Maar ze hebben dus wel verbinding.. al lijkt je telefoon nog zo dood
    pi_31781911
    Sexy toch?
    pi_31782475
    quote:
    Op zaterdag 29 oktober 2005 15:37 schreef Chixdiggit het volgende:
    jup.. na recoveren, klik ik op de aan knop.. en voila.. Hij doet het! Bedankt
    Dacht dat die recover alleen kon als die telefoon aan stond.. en dus via windows werd herkend via usb. Maar ze hebben dus wel verbinding.. al lijkt je telefoon nog zo dood
    Mooi zo
      zaterdag 29 oktober 2005 @ 16:24:55 #49
    11697 Junkie
    VideoFreak :)
    pi_31782894
    Ik heb nu ook een foute installatie gehad. Ik ben al beetje aan het klooien met de recovermode, hij ging net wel weer aan en toen ik de camera probeerde gaf hij een melding van een verkeerde driver en ging hij weer terug naar het menu.

Ik ga nog verder proberen, maar hij loopt telkens vast rond 60% met een communicatie fout.
      Redactie Games zaterdag 29 oktober 2005 @ 19:23:40 #50
    52557 crew  Mr.Noodle
    Offtopic in geleuter...
    pi_31788055
    Het ligt gewoon aan je brak geïnstalleerde PC...
      zondag 30 oktober 2005 @ 09:52:30 #51
    11697 Junkie
    VideoFreak :)
    pi_31802430
    Na veel geklooi, en een dubbele master reset is hij weer helemaal up-to-date.
    Hij miste dus een camera driver doordat een firmware upgrade was afgebroken, en hij was enkel in het engels.
    Helaas wiste die master reset wel alle contacten, en kon ik met Float Mobile Agent ze niet terug zetten. Dus dat was even alle telefoon nr's handmatig terug zetten. (Wat eigenlijk ook nodig was)

Hij is nu weer als nieuw... En een stuk sneller....

(En btw. mijn XP installatie is stabiel en schoon.)
    pi_31828384
    Toch maar effe een vraagje:

Duurt het bij jullie ook zo fucking lang voordat 'ie een foto neemt?

Ik druk op die knop en dan zoomt ie eerst een klein stukje in (daar lijkt het op) en dan neemt ie pas een foto. Is daar wat aan te doen, want het is toch de bedoeling dat wanneer je die knop indrukt dat ie meteen een foto neemt? Of duurt het allemaal wat langer omdat het een telefoon is?
    pi_31828499
    quote:
    Op maandag 31 oktober 2005 01:27 schreef PDOA het volgende:
    Toch maar effe een vraagje:

Duurt het bij jullie ook zo fucking lang voordat 'ie een foto neemt?

Ik druk op die knop en dan zoomt ie eerst een klein stukje in (daar lijkt het op) en dan neemt ie pas een foto. Is daar wat aan te doen, want het is toch de bedoeling dat wanneer je die knop indrukt dat ie meteen een foto neemt? Of duurt het allemaal wat langer omdat het een telefoon is?
    Daar hàd ik last van met de eerste firmware. Met latere firmwares is dit "probleem" opgelost!
    pi_31929939
    Ik heb nu zon 2 maanden deze telefoon. Werkt perfect. Ik heb alleen een probleem met het updaten van de firmware. Dit lukt me niet. De update loopt gesmeerd tot het moment dat ik mijn telefoon los moet koppelen van de computer en de telefoon opnieuw moet "opstarten". Wanneer de telefoon weer is opgestart en ik de kabel er weer in doe begint de update niet. Ik doe precies wat er staat. ( c knop inhouden,etc) Kan iemand mij helpen?
    pi_31930046
    Drivers installeren, Naad.
    pi_31939834
    Ik dacht toch echt dat ik al die zooi van die hele cd had geinstalleerd. Inclusief drivers e.a. Als je die cd op de "normale"manier installeerd moet dat toch goed zijn? Of moet ik ze ergens vandaan downloaden?
      vrijdag 4 november 2005 @ 00:44:33 #57
    31303 Frozen
    Nothing in particular
    pi_31946987
    Na vele maanden vrolijk met de k750i gespeeld te hebben, kom ik nu opeens een probleem tegen: als ik een foto wil nemen, klikt hij wel, maar hij slaat hem niet op. In plaats van dat je de foto nog even ziet, schiet hij gelijk naar het beginscherm. Zo ook als ik een filmpje maak: alles gaat goed, totdat ik het op wil slaan, ook hier gelijk weer het beginscherm, zonder dat het opgeslagen wordt.
    Wie weet wat ik eraan kan doen?
    Nothing is real and nothing to get hung about
    pi_31948179
    Is je geheugen niet vol?
      vrijdag 4 november 2005 @ 11:56:35 #59
    31303 Frozen
    Nothing in particular
    pi_31955472
    Nee, ik heb juist alles eraf gehaald.
    Nothing is real and nothing to get hung about
    pi_32265133
    Zo, ik heb dan ook eindelijk... EÌNDELIJK de HPM-70 headset kunnen bemachtigen. Bij de mediamarkt en ik was net op tijd, want het was de laatste die aan het rekje hing. Was wel ¤44,95 Maar het was of dat of online bestellen voor dezelfde prijs.

Maar wat een gi-gantisch verschil vergeleken met dat standaard meegeleverde ding bij de k750i zeg! De bass van de HPM-70 is werkelijk fenomenaal! Dat uit zulke miezerig kleine dingen zo'n enorme bass kan komen. Dit maakt de "MEGA-BASS" equalizer instelling volstrekt overbodig. Sterker nog, met dit ding moet je de bass haast wel omlaag zetten met de equalizer.

Hiervoor maakte ik vooral gebruik van grotere koptelefoons (neckphone enzo), omdat ik nooit wat zag in die kleine dingen, maar dat nieuw "in-ear" concept werkt verrekte goed! En je hoort inderdaad geen enkel omgevingsgeluidje meer.

Het mag duidelijk zijn dat ik er blij mee ben.
    pi_32267088
    quote:
    Op maandag 14 november 2005 18:39 schreef P-Style het volgende:
    -knip-

Het mag duidelijk zijn dat ik er blij mee ben.
    ik heb em in Utrecht gehaald voor ¤29,95
    すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
    pi_32269264
    quote:
    Op maandag 14 november 2005 19:46 schreef SureZal het volgende:
    Ik heb em in Utrecht gehaald voor ¤29,95
    Tja...
      dinsdag 15 november 2005 @ 16:25:44 #63
    96922 Public_NME
    Come on you Whites!
    pi_32289074
    Ik heb eindelijk mijn telefoon weer terug sinds een aantal dagen. (na 2 maanden ofzo) En ben toch nog steeds erg blij met de mp3 functie. (heb 1gb kaartje erbij)
    Zet mijn bestanden altijd over door het kaartje in mijn (sony) digicam te doen, dat gaat echt 10x snel!!
    The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
    'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
    pi_32328918
    Ik ben op zoek naar een k750i. Dus als iemand er eentje te koop heeft of weet dat iemand er eentje te koop heeft. Zie mijn sig voor topic of email in profiel of fotoboekkiee..
    Viva los Vatos Locos
      vrijdag 18 november 2005 @ 16:43:26 #65
    114305 Gizmore
    En aldus zal geschieden.
    pi_32376688
    Ok goed, ik had vandaag weer even een bug. Het was iets van half 1 en ik pak mn telefoon om te kijken of ik nog berichtjes had enzo. Stond de tijd in het scherm nog op 10:24 en reageerde er niets meer. Ook nog vervelend dat ik dat batterijklepdingetje vast had zitten. Dus die heb ik eindelijk open gebroken (maar niets kapot ). Dus als iemand weet of er sinds de vorige keer weer een nieuwe firmware update in zit.. Bedankt.
    Heb trouwens die HPM-70 besteld en krijg ze vandaag of morgen binnen Voor de geweldige prijs van 33,72 bij Inktshopper.nl
    Maar toch niet helemaal.
      vrijdag 18 november 2005 @ 16:56:02 #66
    73683 leolinedance
    Voor Rood-Wit gezongen
    pi_32377058
    Hoe ziet die vodafone k750i er nu uit

Als ik op de website www.vodafone.nl kijk is ie zwart. Zodra ik de 3d demo ga bekijken is ie weer grijs

En zitten er lelijke vodafone plaatjes op?

Ik weet het echt niet meer Ik heb de zwarte net gezien en die vond ik erg mooi. Zal ik 2 tientjes meer betalen bij www.2call.nl voor de zwarte (indien ie bij vodafone dus grijs is)?

Pff ik kan niet kiezen (kind in de snoepwinkel effect )
      vrijdag 18 november 2005 @ 16:59:37 #67
    73683 leolinedance
    Voor Rood-Wit gezongen
    pi_32377179
    Oh nee, nog meer ellende....geen aansluitkosten bij Vodafone, geen bezorgkosten en 8x 2,50 korting op mijn abonnement (bij voda 35, 1 jaar)

Kan ik eigenlijk niet laten schieten he
      vrijdag 18 november 2005 @ 17:02:52 #68
    73683 leolinedance
    Voor Rood-Wit gezongen
    pi_32377270
    Aha!!

Je kunt kiezen tussen black en silver

Nou, dan is de keuze snel gemaakt. Ik las ergens dat ik geen normale mp3's af kon spelen, maar dat zal wel onzin wezen neem ik aan En geen mp3 beltonen?

Maja, ik kan er natuurlijk andere firmware inknallen, dan ben ik alsnog van het probleem af
      vrijdag 18 november 2005 @ 17:07:36 #69
    114305 Gizmore
    En aldus zal geschieden.
    pi_32377413
    quote:
    Op vrijdag 18 november 2005 17:02 schreef leolinedance het volgende:
    Aha!!

Je kunt kiezen tussen black en silver

Nou, dan is de keuze snel gemaakt. Ik las ergens dat ik geen normale mp3's af kon spelen, maar dat zal wel onzin wezen neem ik aan En geen mp3 beltonen?

Maja, ik kan er natuurlijk andere firmware inknallen, dan ben ik alsnog van het probleem af
    Ik zou in ieder geval de OP en een paar linkjes lezen, scheelt een hoop
    Maar toch niet helemaal.
      vrijdag 18 november 2005 @ 17:15:38 #70
    73683 leolinedance
    Voor Rood-Wit gezongen
    pi_32377670
    quote:
    Op vrijdag 18 november 2005 17:07 schreef Gizmore het volgende:

[..]

Ik zou in ieder geval de OP en een paar linkjes lezen, scheelt een hoop
    sorry, maar in de op staat geen reet over vodafone
      vrijdag 18 november 2005 @ 17:19:02 #71
    87044 MisterICE
    The Superstar Bum
    pi_32377768
    Ik wacht nog steeds op nieuwe firmware + shutter remover
    Tell him the liberator who destroyed my property has realigned my perception.
      vrijdag 18 november 2005 @ 17:20:09 #72
    114305 Gizmore
    En aldus zal geschieden.
    pi_32377799
    quote:
    Op vrijdag 18 november 2005 17:15 schreef leolinedance het volgende:

[..]

sorry, maar in de op staat geen reet over vodafone
    Vorige topics wel Maar ok, ik heb wel Vodafone, maar ik had m al voordat ze de branded versie ingevoerd hadden dus dat zou ik zo snel niet weten. Staat vast wel ergens in zo'n vorig topic
    Maar toch niet helemaal.
      vrijdag 18 november 2005 @ 18:50:31 #73
    114305 Gizmore
    En aldus zal geschieden.
    pi_32380064
    Jeuj, kheb eindelijk mn HPM-70 binnen; en er zat ook nog een gratis chocoladeletter bij Maar goed, dat ding zit echt ontzettend goed. Geen last meer van dat als ik mn hoofd draai die oortjes eruit glijden. Ook wel leuk voor in de trein: je hoort bijna niks meer van de omgeving Morgenavond ff proberen mn eigen muziek te luisteren als ik uit ga
    Maar toch niet helemaal.
    pi_32382360
    quote:
    Op vrijdag 18 november 2005 17:19 schreef MisterICE het volgende:
    Ik wacht nog steeds op nieuwe firmware + shutter remover
    Dan kun je wachten tot je een ons weegt.
      vrijdag 18 november 2005 @ 21:24:34 #75
    87044 MisterICE
    The Superstar Bum
    pi_32384459
    quote:
    Op vrijdag 18 november 2005 20:08 schreef P-Style het volgende:

[..]

Dan kun je wachten tot je een ons weegt. de tweaker snel iets in elkaar fixt
    Tell him the liberator who destroyed my property has realigned my perception.
      zaterdag 19 november 2005 @ 18:52:17 #76
    73683 leolinedance
    Voor Rood-Wit gezongen
    pi_32404397
    Weet iemand waar ik mijn vodafone k750i kan laten unbranden? Of hoe ik dit zelf kan doen? Kan dit met de bijgeleverde kabel?
      zondag 20 november 2005 @ 03:40:38 #77
    101852 kokos
    mividaloca
    pi_32418068
    Kan de k750i nou wel of geen mp3-beltonen afspelen?
    Viva los Vatos Locos
    pi_32426614
    quote:
    Op zondag 20 november 2005 03:40 schreef kokos het volgende:
    Wel.
      zondag 20 november 2005 @ 16:33:23 #79
    73683 leolinedance
    Voor Rood-Wit gezongen
    pi_32428119
    quote:
    Op zondag 20 november 2005 03:40 schreef kokos het volgende:
    De niet-vodafone versie wel. Anders moet je ze voorzien van een DRM beveiliging ofzo, dan kan het ook
      woensdag 23 november 2005 @ 01:21:45 #80
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_32497594
    quote:
    Op woensdag 26 oktober 2005 13:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
    Ik las ergens dat er alweer een nieuwe update van de firmware, deze keer niet zo brak als de vorige firmware versie?
    Ik heb laatst de nieuwste gekregen. Is alweer vastgelopen. Een paar dagen lang moeten uitzetten (omdat ik hem zou wegbrengen ter reperatie. Plotseling deden de knoppen 7,8,9 en terug niet) maar opeens na een paar dagen uit (tussendoor geprobeerd maar geen resultaat) deed ie het weer

Vage shit, maar blijft de mooiste imo van dit moment
    Friends don't let friends remain beardless...
    pi_32497971
    Vraagje. Ik heb tot vandaag niet echt de drang gehad om hem te updaten, maar vond dat het er toch van moest komen. Alle benodigde rommel staat op mijn pc, maar het lukte niet. Hij gaf als optie dat de accu te leeg zou zijn, wat best zou kunnen omdat hij al in het rood hing . Dat boeit verder niet, ik probeer het morgen wel nog een keer maar het irritante is dat hij geen contact meer maakt met mn PC via de USB-kabel . Dit terwijl ik gister nog mp3-tjes op m'n telefoon heb gegooid via dezelfde weg .
    Als ik het kabeltje er nu in stop geeft de PC soms wel en soms niet het geluidje dat je hem aansluit zeg maar, maar de map wordt niet zichtbaar en ik kan ook nog via m'n telefoon op m'n MS komen, wat ook niet de bedoeling is.

Weet iemand wat ik hieraan kan doen?
      woensdag 23 november 2005 @ 01:59:04 #82
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_32498052
    Heb je zowel de computer als de telefoon uitgezet en weer aangezet?
    En laad je telefoon gewoon even volledig op. Dat kan helpen. (misschien omdat ie zogoed als leeg is dat de pc hem niet pakt...)
    Friends don't let friends remain beardless...
    pi_32549888
    Vraagje.. Ik wete niet of hij al een keer gesteld is en/of beantwoord. Kan je de foto's/filmpjes ook fullscreen bekijken?
    Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
    pi_32556686
    jup (moet je ff naar opties en dan horizontaal [ofzoiets])
    すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
    pi_32556834
    quote:
    Op vrijdag 25 november 2005 02:30 schreef SureZal het volgende:
    jup (moet je ff naar opties en dan horizontaal [ofzoiets])
    hij blijft klein.. Voor fullscreen mag ie wel bijna 3x de grootte hebben als hij nu heeft
      vrijdag 25 november 2005 @ 16:16:34 #86
    73683 leolinedance
    Voor Rood-Wit gezongen
    pi_32569952
    pff mijn order isgeaccepteerd bij vodabilly online.....nog nog wachten tot de postbode hem komt bezorgen
    pi_32576655
    Hè, mijn mobieltje .
      Redactie Games vrijdag 25 november 2005 @ 23:55:01 #88
    52557 crew  Mr.Noodle
    Offtopic in geleuter...
    pi_32583713
    Verdomme, dat knopje voor het maken van foto's is nu al vrij verracht, ik moet nu behoorlijk hard drukken wil ik een foto kunnen maken, maar dat autofocus slaat ie dan over
    pi_32591231
    Welk Theme gebruiken jullie?
    En hebben jullie er wel eens zelf een gemaakt?
    pi_32591294
    quote:
    Op zaterdag 26 november 2005 11:42 schreef Ontopic het volgende:
    Welk Theme gebruiken jullie?
    En hebben jullie er wel eens zelf een gemaakt?
    Ik gebruik nu de walkman theme van de w800i op m'n k750i! Ik heb al meerdere malen geprobeerd om zelf een mooie theme te maken, maar ik heb er tot nu toe nog niet echt het geduld voor gehad.
    pi_32619606
    met welk abbo kan je de k750 het best kopen dus waar is het hij goedkoopst?
    pi_32619788
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 15:43 schreef fvivif het volgende:
    met welk abbo kan je de k750 het best kopen dus waar is het hij goedkoopst?
    Los, met een fatsoenlijk sim-only abonnement!
    pi_32619842
    waar is hij los het goekoopst?
    pi_32620044
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 15:52 schreef fvivif het volgende:
    waar is hij los het goekoopst?
    Kijk hier maar eens.
    pi_32620219
    danke schön
    pi_32620751
    quote:
    Op zondag 27 november 2005 15:50 schreef P-Style het volgende:

[..]

Los, met een fatsoenlijk sim-only abonnement! [afbeelding]
    Idd.. Scheelt zo veel.
    K750i via marktplaats voor 200 euro gekocht (bijna nieuw)
    en een sim-only abbo (300 min. bundel + 30 sms bundel) voor 6 euro per maand.
    Dat haal je echt niet met zo'n abbo met 'gratis mobiel'.. In feite is zoiets een dure lening voor het mobieltje..
    pi_32653377
    Ik heb de telefoon ook in bezit
    Viva los Vatos Locos
    pi_32654938
    quote:
    Op maandag 28 november 2005 20:09 schreef kokos het volgende:
    Ik heb de telefoon ook in bezit
    Goezo!
    pi_32656018
    Als ik via de SE File Manager mp3's sleep naar die geluiden map geeftie soms de error dat het bestand er niet in hoort, komt dit vaker voor?

Hoe kan ik de firmware updaten en schiet ik er wel veel mee op?

Als ik via die SEFM te werk ga acces ik dan vanzelf ook die memroy stick?
    Viva los Vatos Locos
      maandag 28 november 2005 @ 22:25:43 #100
    101852 kokos
    mividaloca
    pi_32657286
    quote:
    Op woensdag 26 oktober 2005 14:55 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Ik heb de drivers die windows automatisch installeerd geinstalleerd kan dit kwaad? Hoe haal ik deze er weer af en zet ik de SE drivers er op?
    Viva los Vatos Locos
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')