Hahaha eerst altijd jaloers zijn op mn foon en nu heb je em eindeljikquote:Op maandag 28 november 2005 21:41 schreef kokos het volgende:
Als ik via de SE File Manager mp3's sleep naar die geluiden map geeftie soms de error dat het bestand er niet in hoort, komt dit vaker voor?
Hoe kan ik de firmware updaten en schiet ik er wel veel mee op?
Als ik via die SEFM te werk ga acces ik dan vanzelf ook die memroy stick?
NIET updaten als je memorystick je lief is.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:00 schreef kokos het volgende:
Wel of niet updaten?
Skv vertelde me dat ik beter niet kan updaten op het moment omdat deze update kut is?
Dit is wel heel toevallig, mijn telefoon is ook kapot geweest en heb hem laten maken door Orange (ook in Utrecht). Duurde bijna 2 (!) maanden. Nu heb ik hetzelfde probleem, telefoon is heel moelijk op te laten.. Maar alleen als de batterij leeg is. Je moet dan ff het klepje open doen en de batterij er iets uittrekken en dan maakt hij wel gewoon contact. (en kan het opladen beginnen)quote:
Van mij mag je, hoor, maar dan kan je geen mp3's meer op je MS zetten, en heb je kans dat ie dood gaat.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:00 schreef kokos het volgende:
Wel of niet updaten?
Skv vertelde me dat ik beter niet kan updaten op het moment omdat deze update kut is?
Ik had met de allereerste update dat mn camera het niet meer deed, de mediaplayer en nog wat dingetjes.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:00 schreef kokos het volgende:
Wel of niet updaten?
Float's Mobile Agentquote:Op donderdag 1 december 2005 14:46 schreef steve2003 het volgende:
hoe kan ik de smsjes op mijn computer saven? iemand enig idee?
en mijn memory stick is kapot volgens mij, hoelang duurt het voor je een nieewe hebt via SE?quote:Op donderdag 1 december 2005 15:27 schreef steve2003 het volgende:
maar kan ik smsjes niet gewoon op en neer slepen?
Gelukkigquote:Op zaterdag 3 december 2005 16:54 schreef Skv het volgende:
Maat van mij was dinsdagnacht zijn k750i kwijtgeraakt.
Ding heeft in de vrieskou t/m gisterenmiddag (in de sneeuw!) buiten gelegen op straat.
Iemand had 'm gevonden en mijn maat opgebelt. En hij heeft 'm weer.
Alles werkt nog 100% zegt 'ie.
Wat een topding
http://www.myk750.lasyk.net/quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:52 schreef Clint_Eastwood het volgende:
kan je ook het muziekje erafhalen als je je telefoon aan en uitzet?
edit: en waar kan je (leuke) thema's vandaan halen
Hierzo: http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=nl&lc=nl&ver=4000&template=ps1_1_1_1&zone=ps&lm=ps1_1&pid=10245quote:Op maandag 5 december 2005 13:08 schreef David_G het volgende:
ik heb onlangs een sony ericsson k750i gsm overgenomen, maar als ik nu op het internet wil aansluiten logt deze in op e-plus wap in het duits.
kan ik deze instellingen wijzigen?
heb ik geprobeerd, nog steeds geen veranderingquote:Op maandag 5 december 2005 13:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hierzo: http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=nl&lc=nl&ver=4000&template=ps1_1_1_1&zone=ps&lm=ps1_1&pid=10245
downloaden, installerenquote:Op maandag 5 december 2005 23:36 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Hoe krijg je een spelletje in je tel. ??
ja idd heel simpel, zat ff in verkeerde mapjequote:
Sites ? links ?quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:24 schreef Skv het volgende:
Ja, ik heb zat.
Maar een leuke RPG: Fantasy warrior Evil en Fantasy Warrior Good zijn toffe games.
Speel je uit in 3 uu per stuk ongeveer.
Ik mail je morgen welquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:32 schreef Skv het volgende:
Heb in totaal 138 games btw
oh das wel veel , naja ik mail je wel ik hoef niet alles te hebben gewoon eenpaarquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:35 schreef Skv het volgende:
Ja, prima.
Moet ze dan wel ff zippen, is 12 mb in totaal ongeveer
donequote:Op dinsdag 6 december 2005 00:37 schreef Skv het volgende:
Mail me nu mar, als je gmail hebt mail ik het direc tff
Die mag je ook hierheen mailen als dat kan.quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:13 schreef Skv het volgende:
Ik heb nog 140 games hier ofzo
Sorry, zoiets heb ik niet...quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:34 schreef Skv het volgende:
Heeft iemand zown fijn kopieerprogramma dan?
Thx.quote:RB666 en steve, check je inbox.
Ok ga ik doenquote:Op dinsdag 6 december 2005 11:25 schreef SureZal het volgende:
iedereeen problemen met mp3s enzo. ik heb daar nog nooit last van gehad :/
spellen: download Ancient Empires 1 & 2, die heb ik echt TE lang gespeeld.
taat hierboven al ervens beschreven hoor, gewoon met zo'n programma'tjequote:Op dinsdag 6 december 2005 21:58 schreef steve2003 het volgende:
weet iemand toevallig hoe sms-jes vanaf je telefoon naar je computer kan slepen?
FloAts mobile agent werk niet bij mijquote:Op woensdag 7 december 2005 00:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
taat hierboven al ervens beschreven hoor, gewoon met zo'n programma'tje![]()
Updaten naar Nederlandse firmware.quote:Op woensdag 7 december 2005 13:06 schreef David_G het volgende:
ik heb een k750i die van duitsland komt, waardoor er duitse software opzit zoals bv e-wap.
kan ik deze software vervangen?
Die vette dikke shit is buitengewoon super van wat ik heb. Maar ik kan die dikke shit vreemd genoeg doorsturen...quote:Op donderdag 8 december 2005 23:04 schreef kokos het volgende:
Iemand nog dikke shit voor deze phone?
quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die vette dikke shit is buitengewoon super van wat ik heb. Maar ik kan die dikke shit vreemd genoeg doorsturen...
Ff Emulen voor dope shit mênquote:Op donderdag 8 december 2005 23:04 schreef kokos het volgende:
Iemand nog dikke shit voor deze phone?
jep, maar eigenlijk heb ik hem gedaan toen mijn telefoon net nieuw was. Ik weet dus ook niet of er veel verbeterd is.quote:Op zondag 11 december 2005 17:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Vraagje: Hoe is het gesteld met de firmware-updates? Is de laatste een beetje bugvrij? Ik heb mijn K750i nog nooit ge-update, nooit eht de behoefte gehad en de ene keer dat ik het probeerde lukte het niet, maar er mogen best wat dingen verbeterd worden dmv die update.
Iemand die onlangs de update heeft gedaan?
Voor games zijn er diverse Java-game-sites en als ringtone kun je gewoon mp3's gebruiken. Veel beter dan die polyphone rotzooi!quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:45 schreef David_G het volgende:
hei iedereen, een vraagje
waar kan ik games en ringtones downloaden voor op mijn k750i en hoe moet ik ze installeren?
Same here.quote:Op zondag 11 december 2005 18:05 schreef ZigoSOS het volgende:
Waar kan ik ergens de nieuwste nederlandse firmware vinden?
Op de site krijg ik na lang naar de firmware gezocht te hebben, telkens een error bij die Stappen...
Heb ik ookquote:Op woensdag 14 december 2005 22:59 schreef SureZal het volgende:
ik ga echt niet mn firmware upgraden
ik heb een k750i zonder shuttergeluid(als ik em dan op stil zet he
)
Volgens mij wel.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:16 schreef ZigoSOS het volgende:
Volgens mij wel, of moet het persé Memory stick pro DUO zijn?
Hmmm... bij mij loopt dat ding te zeuren over een "Incompatible Macromedia version" en dat terwijl ik de nieuwste Macromedia Flashplayer erop heb gezet.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:33 schreef harmvanhaare het volgende:
ik heb DE oplossing voor het update probleem van de se k750i
http://www.sonyericsson.c(...)ice_Inst_2.2.11b.exe
het is een installatieprogramma dat jou door het update proces leid.
bij mij werkte het, mijn camera doet het weer, nederlandse taal, geen zwart beeld bij volume veranderen.
veel succes!!
Ik zoek ook nog een paar leuke games, like Mario GTA of een vet race spelletje, ik had eerst een mega site waar die shit allemaal op stond, maar ben hem kwijt :/quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:22 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
ja idd heel simpel, zat ff in verkeerde mapje
heb een goeie tetris gevonden
http://www.getjar.com/products/2088/TobiTrisTetrisGame
hebben jullie nog wat leuks ?
Bij mij werkt het ook nietquote:Op woensdag 21 december 2005 00:20 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hmmm... bij mij loopt dat ding te zeuren over een "Incompatible Macromedia version" en dat terwijl ik de nieuwste Macromedia Flashplayer erop heb gezet.Vervolgens sluit het programmaatje af.
Laat maar, ben er al uit: dom gedoe met drivers elke keerquote:Op woensdag 21 december 2005 13:53 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Bij mij werkt het ook nietIk krijg steeds dit:
[[url=http://xs60.xs.to/pics/05513/SE-update.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
En dan doe ik wat ie vraagt en dan gebeurt er nog niks
Ik weet al waar 't probleem zat. Ik moest per se de nieuwste flashversie voor Internet Explorer hebben, terwijl ik Firefox gebruik als browser.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:12 schreef Gizmore het volgende:
@ P-style: heb je t al opnieuw geinstalleerd? Misschien dat dat helpt?
Ook handigquote:Op woensdag 21 december 2005 20:38 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik weet al waar 't probleem zat. Ik moest per se de nieuwste flashversie voor Internet Explorer hebben, terwijl ik Firefox gebruik als browser.
ik heb mijn telefoon zo geupdate en nu is mijn nederlandse taal weg.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:33 schreef harmvanhaare het volgende:
ik heb DE oplossing voor het update probleem van de se k750i
http://www.sonyericsson.c(...)ice_Inst_2.2.11b.exe
het is een installatieprogramma dat jou door het update proces leid.
bij mij werkte het, mijn camera doet het weer, nederlandse taal, geen zwart beeld bij volume veranderen.
veel succes!!
No Problemo.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:40 schreef Public_NME het volgende:
Hey SKV, thnx voor de games! Lekker gamen de hele tijd
Ik wist niet eens dat er nog mensen waren die gebruik maakten van een 56k verbinding!quote:Op donderdag 22 december 2005 16:39 schreef Soldier2000 het volgende:
Een k750i met een 56k verbinding updaten is dat een beetje te doen? Ik heb de setup wel al. Aangezien er op de site staat 10-65mb :S beetje veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |