Hahaha eerst altijd jaloers zijn op mn foon en nu heb je em eindeljikquote:Op maandag 28 november 2005 21:41 schreef kokos het volgende:
Als ik via de SE File Manager mp3's sleep naar die geluiden map geeftie soms de error dat het bestand er niet in hoort, komt dit vaker voor?
Hoe kan ik de firmware updaten en schiet ik er wel veel mee op?
Als ik via die SEFM te werk ga acces ik dan vanzelf ook die memroy stick?
NIET updaten als je memorystick je lief is.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:00 schreef kokos het volgende:
Wel of niet updaten?
Skv vertelde me dat ik beter niet kan updaten op het moment omdat deze update kut is?
Dit is wel heel toevallig, mijn telefoon is ook kapot geweest en heb hem laten maken door Orange (ook in Utrecht). Duurde bijna 2 (!) maanden. Nu heb ik hetzelfde probleem, telefoon is heel moelijk op te laten.. Maar alleen als de batterij leeg is. Je moet dan ff het klepje open doen en de batterij er iets uittrekken en dan maakt hij wel gewoon contact. (en kan het opladen beginnen)quote:
Van mij mag je, hoor, maar dan kan je geen mp3's meer op je MS zetten, en heb je kans dat ie dood gaat.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:00 schreef kokos het volgende:
Wel of niet updaten?
Skv vertelde me dat ik beter niet kan updaten op het moment omdat deze update kut is?
Ik had met de allereerste update dat mn camera het niet meer deed, de mediaplayer en nog wat dingetjes.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:00 schreef kokos het volgende:
Wel of niet updaten?
Float's Mobile Agentquote:Op donderdag 1 december 2005 14:46 schreef steve2003 het volgende:
hoe kan ik de smsjes op mijn computer saven? iemand enig idee?
en mijn memory stick is kapot volgens mij, hoelang duurt het voor je een nieewe hebt via SE?quote:Op donderdag 1 december 2005 15:27 schreef steve2003 het volgende:
maar kan ik smsjes niet gewoon op en neer slepen?
Gelukkigquote:Op zaterdag 3 december 2005 16:54 schreef Skv het volgende:
Maat van mij was dinsdagnacht zijn k750i kwijtgeraakt.
Ding heeft in de vrieskou t/m gisterenmiddag (in de sneeuw!) buiten gelegen op straat.
Iemand had 'm gevonden en mijn maat opgebelt. En hij heeft 'm weer.
Alles werkt nog 100% zegt 'ie.
Wat een topding
http://www.myk750.lasyk.net/quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:52 schreef Clint_Eastwood het volgende:
kan je ook het muziekje erafhalen als je je telefoon aan en uitzet?
edit: en waar kan je (leuke) thema's vandaan halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |