groot gelijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben het helemaal met je eens.
Uiteraard betaal ik dan niet meer mee aan chronisch zieken, sportblesures, fietspaden, huursubsidie, hypotheekrenteaftrek, buurthuis.
Daar maak ik allemaal geen gebruik van en vind het dus oneerlijk dat ik er aan mee moet betalen
Precies, geen enkele belasting meer betalen en geen enkele subsidie meer.quote:
Hebben ze die niet al in een of andere vormquote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Laat de lamme zieken en blinden de pleuris maar krijgen!
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:02 schreef ethiraseth het volgende:
Een soort test die je moet ..... [..]
Ik zat te twijfelen, maar volgens mij ben je toch echt sarcastischquote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Precies, geen enkele belasting meer betalen en geen enkele subsidie meer.
Weg met het betalen voor een ander.
Laat de lamme zieken en blinden de pleuris maar krijgen!
Je hebt zeker Descent of Man goed gelezen, volgens Darwin zijn zulke nazistische ideeen idd gerechtvaardigd en aangezien de hele wereld achter Darwin aanloopt. (en begin niet over eugenetica, dat leerde Darwin in Descent of Man zelf).quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:54 schreef IntroV het volgende:
Ik vind dat mensen onder een bepaalde iq-grens geen kinderen mogen krijgen.
Ik vind dat mensen die een delict hebben gepleegd dat zwaar genoeg is geen kinderen mogen krijgen. Zwaarte dient nog nader bepaald te worden.
Ik vind dat mensen die minder verdienen van 120% van het minimumloon geen kinderen mogen krijgen.
alleen als ik nu ook mag stoppen met betalen voor de huidige generatie AOW-ers.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:25 schreef gargamel het volgende:
dan hoeven die kinderen straks zeker ook njet mee te betalen aan JOUW oude dag???
Och, dat is maar één foutje.quote:
Joh.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:21 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen, maar volgens mij ben je toch echt sarcastisch![]()
Nee, ik heb het. Hij gebruikt "crash", omdat kinderen op den duur crashen, dwz neerstorten, door de crèche.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:33 schreef Gia het volgende:
[..]
Och, dat is maar één foutje.
Wat denk je van 'crash'?
Maar misschien werkten zijn/haar ouders wel allebei en hadden ze niet genoeg tijd om toe te zien op een goede taaleducatie.
Zou kunnen, toch?
En wat zullen we dan doen met de kinderen waarbij er toch maar één ouder in beeld is? Afslachten maar? Of moeder en kind laten verpauperen? Gaan ze maar de straat op, zwerven? Want dat hebben we liever dan mee moeten betalen aan hun levensonderhoud. Toch?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:36 schreef dvdk het volgende:
als single mag je geen kinderen krijgen. Daarvoor moet je een partner vinden.
Als die partner dan van je scheidt dan moet HIJ maar in je levensonderhoud voorzien, verplicht. Had ie maar geen jong moeten maken bij je.
VWat dacht je van verplicht fuseren met een ander eenoudergezin?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:09 schreef Gia het volgende:
[..]
En wat zullen we dan doen met de kinderen waarbij er toch maar één ouder in beeld is? Afslachten maar? Of moeder en kind laten verpauperen? Gaan ze maar de straat op, zwerven? Want dat hebben we liever dan mee moeten betalen aan hun levensonderhoud. Toch?
Jaaaa! Of we richten een aantal communes op. Kunnen er een paar werken en een paar zorgen voor alle jooong!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
VWat dacht je van verplicht fuseren met een ander eenoudergezin?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |