quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 11:54 schreef IntroV het volgende:Ik vind dat mensen onder een bepaalde iq-grens geen kinderen mogen krijgen.
Ik vind dat mensen die een delict hebben gepleegd dat zwaar genoeg is geen kinderen mogen krijgen. Zwaarte dient nog nader bepaald te worden.
Ik vind dat mensen die minder verdienen van 120% van het minimumloon geen kinderen mogen krijgen.
Je hebt zeker Descent of Man goed gelezen, volgens Darwin zijn zulke nazistische ideeen idd gerechtvaardigd en aangezien de hele wereld achter Darwin aanloopt. (en begin niet over eugenetica, dat leerde Darwin in Descent of Man zelf).
ff een paar regels: "The children, moreover, that are borne by mothers during the
prime of life are heavier and larger, and therefore probably more vigorous, than those born at other periods. Thus the reckless, degraded, and often vicious members of society, tend to increase at
a quicker rate than the provident and generally virtuous members." en even verder: "The careless, squalid, unaspiring Irishman multiplies like rabbits: the frugal, foreseeing, self-respecting, ambitious Scot, stern in his morality, spiritual in his faith, sagacious and disciplined in his intelligence, passes his best years in struggle and in celibacy, marries late, and leaves few behind him."