Jammer, ik dacht aan een veranderende werkelijkheidsbelevingquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:54 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
dan krijg ik een onnatuurlijke haargroei en me snijtanden gaan groeien, verdomd makkelijk als je alleen bier uit blik heb overigens.
daar doe ik al jaren niet meer aan, word ik alleen maar sneu vanquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:43 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Jammer, ik dacht aan een veranderende werkelijkheidsbeleving
Toch niet zo sneu als bij het postbank strand noord tijdens Sail he?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:45 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
daar doe ik al jaren niet meer aan, word ik alleen maar sneu van
Ik heb tijdens Sail op de "Sedov" gewerkt, dus daar ben ik niet in de uurt geweest.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:46 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Toch niet zo sneu als bij het postbank strand noord tijdens Sail he?
http://www.refdag.nl/arti(...)ijdenis+meisjes.htmlquote:Somalische fatwa tegen besnijdenis meisjes
MOGADISHU (ANP/DPA) – Prominente islamitische geestelijken in Somalië hebben woensdag het besnijden van meisjes scherp veroordeeld. Zij kondigden een fatwa (religieus decreet) af waarin zij de in delen van Afrika gebruikelijke praktijk afkeuren.
Zij noemden besnijdenis bij meisjes een misdaad, te vergelijken met moord. Volgens hen is de praktijk in de islam absoluut verboden.
Bij de besnijdenis van meisjes worden clitoris en schaamlippen deels of geheel weggesneden. De ingreep wordt meestal bij meisjes tussen de vier en acht jaar uitgevoerd.
Da's altijd leerzaam he?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:45 schreef du_ke het volgende:
Haha op de belg een amerikaanse klas waar de leraar in de dierentuin uitlegt dat dieren strepen en mooie tekeningen hebben om de mens van ze te laten genieten. Want in het perfecte paradijs waren die uiteraard niet nodig om zich tegen roofdieren te beschermen. Daarom hebben katachtigen ook klauwen, handig om in bomen te klimmen maar uiteraard niet bedoeld om andere dieren te doden.
Gewoonlijk 2 keer per dag; 's ochtends knip ik het licht aan en 's avonds uit.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 20:08 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Hoi!
*hoeveel keer per dag pas jij je profiel aan?
Het is helemaal niet vroeg! Het is al half tien man. Gewéést!quote:
Ja? 'k mot nog hard werken ook zo. En jij?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Het is helemaal niet vroeg! Het is al half tien man. Gewéést!
De zon schijnt
Goedemorgen
Ik ben om 7 uur begonnen. Dus ik heb er al een lekker deel opzitten. Morgen nog een dagje, en dan: Vakantiequote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:40 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ja? 'k mot nog hard werken ook zo. En jij?
Tot later ( !quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:57 schreef Tafkahs het volgende:
bowaaah![]()
Tot later.. misschien
Succes met jelui tentamen en vakantie enzo
Je kunt altijd nog de kaft gebruiken als filter materiaal.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:47 schreef RichardQuest het volgende:
Eén tentamen deze periode en ik snap 'r geen bal van.
De beer is weer los.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:34 schreef OllieA het volgende:
Genocide: leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker.
Genocide: een kleine moeite en een groot gemak.
Genocide:het redelijk alternatief.
Genocide:je moet er wel even bij blijven voor het beste resultaat.
Genocide:omdat u het waard bent!
Is die beer altijd zo'n grapjas?quote:
quote:In Kind verplicht 2 ouders, waarvan 1 24/7 thuis! schreef OllieA het volgende:
Helemaal eens met TS. Sterker nog: ouders moeten ook gedwongen worden 2.4 jongen te nemen, in het kader van het tegengaan van de rampzalige vergrijzing. Kinderloze mensen ophokken en tzt preventief ruimen danwel verwerken tot kattebrokjes.
quote:En die kattenbrokjes kunnen dan weer gratis ter beschikking worden gesteld van de singles die geen kinderen mogen krijgen en in plaats daarvan een kat als gezelschap in huis mogen hebben.
Okay, duidelijkquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Gewoonlijk 2 keer per dag; 's ochtends knip ik het licht aan en 's avonds uit.
* sigme knipt nu het licht aan
Goeiemorgen![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:01 schreef pberends het volgende:
Televisieactie Pakistan levert 21 miljoen euro op
Een deken: 2 euro
Een geldactie voor de slachtoffers van de aardbeving: 21 miljoen euro
De Pakistaanse Adbul Kahn nucleaire kennis opdoen in Nederland zodat Pakistan atoombommen heeft: PRICELESS
Zoiets als: Kosten GroenLinks om een AIVD'er het strafdossier van een atoomspion te laten verduisteren: 500 euroquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:34 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Donner is strafdossier atoomspion kwijt
Past deze er ook nog bij?
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 05:36 schreef StefanP het volgende:
Dat dossier ligt zeker naast het fotorolletje uit Srebrenica.
Plagiaat!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:36 schreef Drugshond het volgende:
Dat dossier ligt zeker naast het fotorolletje uit Srebrenica.
Volgens mij zit het onderdeel illegale wapenhandel beter ondergebracht bij de VVD.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Zoiets als: Kosten GroenLinks om een AIVD'er het strafdossier van een atoomspion te laten verduisteren: 500 euro
En de Israëlische wapenhandel bij Wilders.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgens mij zit het onderdeel illegale wapenhandel beter ondergebracht bij de VVD.
Israelische wapenhandel is natuurlijk nooit illegaal, er is geen Joodse Wet die wapenhandel verbiedt ...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:38 schreef pberends het volgende:
[..]
En de Israëlische wapenhandel bij Wilders.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:13 schreef George-Butters het volgende:
Het is heeeeeeerlijk vandaag!![]()
Beetje jammer van Dijsselbloem idd.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:15 schreef RichardQuest het volgende:
'TMF en MTV moeten zelf censureren'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |