dan krijg ik een onnatuurlijke haargroei en me snijtanden gaan groeien, verdomd makkelijk als je alleen bier uit blik heb overigens.quote:
Al eens met www.bie.nl of je tandarts overlegd?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:54 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
dan krijg ik een onnatuurlijke haargroei en me snijtanden gaan groeien, verdomd makkelijk als je alleen bier uit blik heb overigens.
Nee, ben onvoldoende verzekerd voor de tandarts helaas.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:56 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Al eens met www.bie.nl of je tandarts overlegd?
Ga ik gewoon nog meer zuipen, pleuren me tanden ervan zelf wel een keer uit.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:00 schreef du_ke het volgende:
Dan is het fijn dat je volgend jaar meer mag gaan betalen voor je verzekering zonder tandarts.
Ik doelde meer op dat een iets bij jou zorgt voor tandgroei, das nogal raar, of je bedoelt het andersquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:57 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Nee, ben onvoldoende verzekerd voor de tandarts helaas.
Ik weet meestal zelf niet eens wat ik bedoel, dus als anderen het niet snappen begrijp ik dat dan wel weer bestquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:03 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik doelde meer op dat een iets bij jou zorgt voor tandgroei, das nogal raar, of je bedoelt het anders
trusten, niet vergeten de snor te kammen in de morgen hequote:
Kandij suiker ipv de hagelslag, en verse ligt opgeklopte room is beterquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:11 schreef Drugshond het volgende:
Slaapmutsje voor vanavond.
Ingredienten.2 klontjes suiker. Een coffee glas Een sloot koffie Beetje hagelslag (rumboon + cacao poeder is beter) Een spuitbus slagroom (uit de koelkast) En een fles "red label" Johnnie Walker.
- I have gone Irish, laat die rode meiden maar komen -
Dat is dan ook wel weer heel erg waar , mijn waarde drugshondquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:17 schreef Drugshond het volgende:
Maar na 4 aangelegde koffie's maakt het allemaal niet zo veel meer uit.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:20 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
ik moet morgen naar de kapper :s
weer: verse room, nu wat beter opkloppen en aarbijtjes halverenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:24 schreef Drugshond het volgende:
Eigenlijk zonde van de slagroombus....
. die hoort eigenlijk in het weekend in de buurt van mijn bed te liggen.
Wacht ik doe met je meeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
ok dan!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:28 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Wacht ik doe met je meeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |