scavengersmokerquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:32 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat hoeft allemaal niet op mijn kosten....
Dat is zo, maar je kunt als mensheid je eigen invloed daarop wel veranderen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:40 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar dat kan de natuur nog veel beter. En dat maakt mensen bang omdat ze graag zekerheid hebben.
Verschillende manieren voor mensen om de wereld te redden en slopenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:40 schreef MrX1982 het volgende:
Ja
Je zegt dat ze kennelijk niet melden dat die tweehonderd straten vroeger smeriger waren. Dat is mogelijk, maar ja, dat is toch niet liegen? Ik weet voor de rest ook niets over dat artikel en Milieudefensie is mijn club niet, dus veel meer kan ik er niet over zeggen. Maar de zogenaamde angstindustrie bestaat dus uit Milieudefensie en een parlementslid van GroenLinks?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:06 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Milieudefensie is er om leugens te promoten, dat blijkt uit mijn voorbeeld als jij dat niet ziet is dat verder niet mijn probleem.
Heel slim, maar ook een overbodige opmerking: ik ben op dit forum nog geen milieufanatici tegengekomen.quote:Ik voel me verder niet geroepen om milieu fanatici te bekeren.
quote:Onder regelmatig roeren de macaroni korte tijd opbakken, Gebruik een vork om de macaroni los te maken. Naar eigen smaak geraspte kaas toevoegen. Kung Fu wenst u smakelijk eten.
In beperkte mate.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:42 schreef RichardQuest het volgende:
Dat is zo, maar je kunt als mensheid je eigen invloed daarop wel veranderen.
Ik heb South Park hoog zitten maar om oplossingen uit South Park te gebruiken in het echte leven, ik weet het nietquote:Verschillende manieren voor mensen om de wereld te redden en slopen.
Denk jij, zeg je zelf in dit topic, maar wetenschappelijke onderzoeken tonen toch weldegelijk aan dat de mensheid een zeer grote invloed heeft op het klimaat, aangezien het medeverantwoordelijk is voor de klimaatverandering die nu gaande is.quote:
Nee, de mensheid is nog altijd baas over zichzelf.quote:
"you said, get gay?".quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:46 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb South Park hoog zitten maar om oplossingen uit South Park te gebruiken in het echte leven, ik weet het niet
De curve met aantal mensen en die van global warming zegt genoeg...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:48 schreef Monidique het volgende:
[..]
Denk jij, zeg je zelf in dit topic, maar wetenschappelijke onderzoeken tonen toch weldegelijk aan dat de mensheid een zeer grote invloed heeft op het klimaat, aangezien het medeverantwoordelijk is voor de klimaatverandering die nu gaande is.
Nee, dat zegt eerlijk gezegd niet genoeg, maar de onderzoeken zeggen wel genoeg.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:49 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
De curve met aantal mensen en die van global warming zegt genoeg...
De onderzoeken zijn van de anstindustriehie.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:50 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, dat zegt eerlijk gezegd niet genoeg, maar de onderzoeken zeggen wel genoeg.
Het zijn de 'smerigste straten' van Nederland. Daar verandert toch niet zo gek veel in als ze minder smerig zijn dan de smerigste straten van 20 jaren geleden?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:00 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Voorbeeld in bovenstaande post.
[..]
In die 200 straten wordt de norm overschreden maar zo zwart als milieudefensie het voorstelt is het helemaal niet.
Als jij het zo ziet vooral doen. Ik zie milieudefensie vooral als een organistatie die er erg goed in is misstanden aan het voetlicht te brengen. Dat ze soms doorschieten is jammer maar dat doen veel vervuilers ook.quote:Het gaat gewoon goed met het milieu maar van gekkigheid worden er allerlei vreselijke dingen bedacht om vooral mensen bang te maken.
Die is wel zo reëel om te beseffen dat we hier met dik 16 miljoen mensen moeten leven. Daarom zal je de milieubelasting van deze mensen moeten zien in te perken.quote:Daarnaast heeft Nederland een hoge bevolkingsdichtheid, wellicht zou men daar iets aan moeten doen maar daar hoor ik de milieubeweging niet over.
Poeh poeh je hebt wel wat tegen die jongen he? Heb je ook wel eens gekeken wat de gemiddelde VVD, LPF of CDA'er heeft gedaan behalve 'parasiteren op de gemeenschap'.quote:Ik moet iig niets hebben van die bangmakerij zeker niet als je de achtergrond kent van de voeders van die angst. Neem Wijnand Duyvendak, die vent is intriest en heeft heel zijn leven niets anders gedaan dan parasiteren op de gemeenschap en die vertelt mij dan dat ik mijn auto moet laten staan. Ik denk het niet.
Of het echt veel beter is voor het milieu valt te betwijfelen. Maar ik zie persoonlijk meer in het ontmoedigen van mobiliteit in plaats van lapmiddelen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:06 schreef MrX1982 het volgende:
Het tegenhouden van biobrandstof door oa de milieulobby. dat is beter voor het milieu dan fossiele brandstof maar toch hebben we dat nog niet, vreemd.
Tja dat is een geheel andere discussie.quote:Het feit dat we niet meer gebruik maken van kernenergie of nog een centrale bijbouwen maar gewoon gebruik blijven maken van fossiele brandstoffen om energie op te wekken.
Ja ik ook een keer maar dat was m'n broer, dat is niet zo ergquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:10 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
hmmm, die confrontatie heb ik al eens gehad![]()
Wat deed je broer toen?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja ik ook een keer maar dat was m'n broer, dat is niet zo erg. Al ben ik ook al een keer gespot door een studiegenoot.
Hij melde dat hij mij op het fokforum had zien posten. Maar hij is meer zo'n tweakert geloof ikquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:38 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Wat deed je broer toen?
dankzij jou kan ik het weer proberen te vergeten
Hoi!quote:
quote:
wat gebeurt er dan met je?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:40 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
ik ook weer bijna! biertje en een ibuprofennetje en het gaat wel weer lekker denk ik
dan krijg ik een onnatuurlijke haargroei en me snijtanden gaan groeien, verdomd makkelijk als je alleen bier uit blik heb overigens.quote:
Al eens met www.bie.nl of je tandarts overlegd?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:54 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
dan krijg ik een onnatuurlijke haargroei en me snijtanden gaan groeien, verdomd makkelijk als je alleen bier uit blik heb overigens.
Nee, ben onvoldoende verzekerd voor de tandarts helaas.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:56 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Al eens met www.bie.nl of je tandarts overlegd?
Ga ik gewoon nog meer zuipen, pleuren me tanden ervan zelf wel een keer uit.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:00 schreef du_ke het volgende:
Dan is het fijn dat je volgend jaar meer mag gaan betalen voor je verzekering zonder tandarts.
Ik doelde meer op dat een iets bij jou zorgt voor tandgroei, das nogal raar, of je bedoelt het andersquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:57 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Nee, ben onvoldoende verzekerd voor de tandarts helaas.
Ik weet meestal zelf niet eens wat ik bedoel, dus als anderen het niet snappen begrijp ik dat dan wel weer bestquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:03 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik doelde meer op dat een iets bij jou zorgt voor tandgroei, das nogal raar, of je bedoelt het anders
trusten, niet vergeten de snor te kammen in de morgen hequote:
Kandij suiker ipv de hagelslag, en verse ligt opgeklopte room is beterquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:11 schreef Drugshond het volgende:
Slaapmutsje voor vanavond.
Ingredienten.2 klontjes suiker. Een coffee glas Een sloot koffie Beetje hagelslag (rumboon + cacao poeder is beter) Een spuitbus slagroom (uit de koelkast) En een fles "red label" Johnnie Walker.
- I have gone Irish, laat die rode meiden maar komen -
Dat is dan ook wel weer heel erg waar , mijn waarde drugshondquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:17 schreef Drugshond het volgende:
Maar na 4 aangelegde koffie's maakt het allemaal niet zo veel meer uit.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:20 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
ik moet morgen naar de kapper :s
weer: verse room, nu wat beter opkloppen en aarbijtjes halverenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:24 schreef Drugshond het volgende:
Eigenlijk zonde van de slagroombus....
. die hoort eigenlijk in het weekend in de buurt van mijn bed te liggen.
Wacht ik doe met je meeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
ok dan!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:28 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Wacht ik doe met je meeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |